Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zat op je te wachten, duurde langquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, is zo wel afgelopen denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat het hier volloopt? Zou kunnen, ik moet zo weer aan de slag dan geen tijd meer om hier te kijken.quote:![]()
Vol lopen niet zo, maar wel wat mensen die komenquote:Op donderdag 22 april 2021 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat het hier volloopt? Zou kunnen, ik moet zo weer aan de slag dan geen tijd meer om hier te kijken.
Het is echt rustig de laatste twee wekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt dat dome plaatje uit de OP gehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik wel, ik help @Paul die wil geen plaatjes in de OPquote:Op donderdag 22 april 2021 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt dat dome plaatje uit de OP gehaald.
quote:Op donderdag 22 april 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel, ik help @:Paul die wil geen plaatjes in de OP
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt he, haalt ze er uit want mag niet en zet ze er zelf inquote:
Er zijn nog steeds dikke racisten hier die het niet eens proberen te verbergen, inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2021 00:56 schreef Maanvis het volgende:
@:jerney is miergooien nog steeds zo deerniswekkend als deze meneer het stelt?![]()
![]()
Wat gaat dit weer worden, wat zal hij nu vergeten zijn![]()
Rutte na notulen-lek: ’Niks vreemds of onoorbaars gebeurd’
https://www.telegraaf.nl/(...)f-onoorbaars-gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En daarom hoeven we dus niet naar Paultje te luisterenquote:Op donderdag 22 april 2021 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, haalt ze er uit want mag niet en zet ze er zelf in
Goeiemorgen![]()
![]()
Morguh Jerneyquote:Op donderdag 22 april 2021 07:57 schreef jerney het volgende:
[..]
En daarom hoeven we dus niet naar Paultje te luisteren
Goeiemorgen![]()
Ik sla het gegeven op
Rutte moet gewoon ook naar de neuroloog. Erg vervelend hoor, als je steeds minder actieve herinneringen aan dingen hebtquote:Op donderdag 22 april 2021 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaat dit weer worden, wat zal hij nu vergeten zijn![]()
Rutte na notulen-lek: ’Niks vreemds of onoorbaars gebeurd’
https://www.telegraaf.nl/(...)f-onoorbaars-gebeurd![]()
![]()
Ergens kan ik mij wel voorstellen dat hij niet alles op slaat van wat er gezegd isquote:Op donderdag 22 april 2021 08:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Rutte moet gewoon ook naar de neuroloog. Erg vervelend hoor, als je steeds minder actieve herinneringen aan dingen hebt
Man wat je een grote harde schijf hebben als je in dat kabinet zit. Helemaal met die corona ellende er bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
Goedemorgen Madam Jerney.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:57 schreef jerney het volgende:
[..]
En daarom hoeven we dus niet naar Paultje te luisteren
Goeiemorgen
Dit ging weer over de toeslagen affaire dacht ik.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens kan ik mij wel voorstellen dat hij niet alles op slaat van wat er gezegd is
Man wat je een grote harde schijf hebben als je in dat kabinet zit. Helemaal met die corona ellende er bij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Papa ToT.Goedemorgen.quote:
Hier allles oké. Bij jullie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: