Bij sommige stukken wel, maar andere stukken zijn wel een rotzooitje geworden.quote:Op zaterdag 24 april 2021 22:36 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind dit nummer na de revamp echt een stuk sterker
Wat @Funhouse ook net zei. Na de revamp is het het een stuk beter geworden.quote:Op zaterdag 24 april 2021 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Angela is wel gewoon een goede zangeresBen benieuwd of het genoeg is voor de finale. Je zou toch bijna denken van wel in die tweede semi.
Gun ik ze ook. Echt gewoon een prima nummer en James komt echt leuk over altijd.quote:Op zaterdag 24 april 2021 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Hoop echt dat deze het goed gaat doen.
Jaa wat hij allemaal heeft moeten doorstaan om überhaupt in Ahoy te komen straks... Zelfde geldt voor Manizhaquote:Op zaterdag 24 april 2021 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik wil hem een knuffel geven
Dat hij de moeite doet om het te vertalen en zo, wat een held.
Vraag me af wat de jury met deze en Slovenie doet inderdaad!quote:Op zaterdag 24 april 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Hij heeft wel vocalen waar jury's wellicht voor gaan? Idk?
Ik schakel weer net op tijd in. Maar wat een heldquote:Op zaterdag 24 april 2021 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik wil hem een knuffel geven
Dat hij de moeite doet om het te vertalen en zo, wat een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |