Same, we moeten ook niet vergeten dat er niet alleen maar hippe twintigers stemmen die van flitsende acts houden.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:44 schreef Momo het volgende:
Ik geloof nog steeds dat deze doorgaat, ook al geloven de bookies er niet in.
Dat deed Salvador ook altijd, bij al zijn repetities ook. Getuigt wel echt van talent imoquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:47 schreef usagi414 het volgende:
Zo knap dat ze elke uitvoering wel iets eigens meegeven. Deze is toch weer net wat anders dan die van woensdag.
Volgens mij weer dezelfde als tijdens de nationale finalequote:Op zaterdag 24 april 2021 23:49 schreef Momo het volgende:
Zo te zien heeft ze meerdere minderheden uit Rusland daar
quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind straks álles leuk, hoe moet dat.
Dit jaar is zó sterkquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:51 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:52 schreef molloot200 het volgende:
Wacht is die rechtse... Do it for your lover Manel?
Geen idee. Je bent niet de enige met dit dilemmaquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Het is Spaans dus waarschijnlijk nog wel even.quote:
Oja zo gaat dat daar. Nou zo lang ga ik het niet redden.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Spanjaarden kennende 1 uur /half 2. Ook die shows eerder live daar.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:55 schreef Momo het volgende:
We zijn nu denk ik ook op de helft qua acts ongeveer of niet?
Zou daar eigenlijk een soort kortingsdeal inzitten? Dat Nederland en Belgie elk jaar Pannecoucke nemen als stage director?quote:Op zondag 25 april 2021 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga België toch wel steunen op dinsdagavond denk ik, ondanks de asympathieke Alex. Maar nummer is goed, en Geike is geweldig. Nu hopen op een passende staging maar ze gebruiken Pannecoucke. Dus ik voel de bui al wel een beetje hangen
Het zal van de staging afhangen. Het nummer is voor mij zo goed.quote:Op zondag 25 april 2021 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga België toch wel steunen op dinsdagavond denk ik, ondanks de asympathieke Alex. Maar nummer is goed, en Geike is geweldig. Nu hopen op een passende staging maar ze gebruiken Pannecoucke. Dus ik voel de bui al wel een beetje hangen
Die moet nogquote:
Oh jaquote:
Terechte klacht.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga ervan door want morgen gaat de wekker vroegVeel plezier nog!
Pakt er plotseling een quote van afgelopen woensdag bijquote:Op zondag 25 april 2021 00:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Welterusten
Was gezellig vanavond!
Geen idee hoe dat komt?quote:Op zondag 25 april 2021 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pakt er plotseling een quote van afgelopen woensdag bij
We kunnen allemaal wel eens een Jendrik gebruiken.quote:Op zondag 25 april 2021 00:19 schreef Momo het volgende:
Als ik ooit een kutdag heb moet ik misschien gewoon Jendrik langs sturen.
Gelukkig mag ze in Ahoy straks ook haar wijsvinger opstekenquote:Op zondag 25 april 2021 00:21 schreef Funhouse het volgende:
Je zou die meid maar zijn die een middelvinger is als fulltime baan
Maar hij heeft al veel bereikt jong!quote:Chiza was born in Congo-Kinshasa[2] and came to Sweden alone as a refugee, in Sweden he started to live with a family in the village of Kullsbjörken where he has resided since 2015.
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2021/264502/ misschien heeft dit er iets mee te makenquote:Op zondag 25 april 2021 00:21 schreef Momo het volgende:
Arme Tusse die zijn stem aan het kwijt raken is.
Ik zou er uitzien als een clown in zo`n pak, Maar hem staat het erg goed.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |