abonnement Unibet Coolblue
pi_199104340
Is er echt nog geen topic over Binance?? Het lijkt me dat ik er dan gewoon overheen heb gekeken, maar na nog een keer kijken kwam ik hem echt nog niet tegen.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen die daar in zit zoek ik persoonlijk op om de handen van af te hakken.
Dit schreeuwt natuurlijk om een nadere toelichting.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef recursief het volgende:
Ik zit diep in BNB :7
En dit natuurlijk ook.
pi_199104532
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:32 schreef Leonos het volgende:
150 euries aan BNB op Binance wil ik wisselen uiteindelijk voor SAFEMOON.
Ik heb nu MetaMask, maar hoe krijg ik mijn BNB nou in MetaMask en daarvandaan naar SAFEMOON en dan weer terug nar MetaMask?

Edit: BNB withdrawal suspended
Denk dat het hierdoor niet werkt.
Hoe staat het er nu eigenlijk voor met de withdrawal suspension? Is die al voorbij?
Is het feit dat de mogelijkheid tot withdrawal is stopgezet misschien ook de reden dat Binance vandaag weer in de lift zat? Onder het mom van als we geen fiat kunnen laten terugstorten kopen we er maar gewoon weer BNB van.....

......Of geldt voor Binance misschien wel hetzelfde als wat gewoonweg voor zo ongeveer elke bank geldt en voorheen ook voor voor een pokersite als Fulltilt dat de middelen om withdrawals te voldoen gewoon helemaal niet in kas zijn? :') O-)
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 21 april 2021 @ 22:57:28 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199105236
Nooit problemen gehad met withdrawals op binance. Al die ongefundeerde kritiek op binance is gewoon een vorm van anti-aziatisch racisme
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:17:16 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199120256
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
Nooit problemen gehad met withdrawals op binance. Al die ongefundeerde kritiek op binance is gewoon een vorm van anti-aziatisch racisme
Schijnt dat er nogal een verschil is tussen Binance US, en de rest van de wereld.
US heeft belachelijke fees etc, terwijl wij europeanen daar minder last van hebben.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199166473
Dus als ik via binance wat bnb koop, dit naar mijn metamask deposit, via pancakeswap wat andere crypto swap, paar dagen later terugswap naar bnb, dit weer terug naar binance deposit; en dit dan van binance afhaal hoef ik niet bang te zijn dat ze het kenmerken als verdacht gedrag of zo?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199167096
Nee, dat doet toch iedereen.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_199167102
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:19 schreef Gremen het volgende:
Nee, dat doet toch iedereen.
Ja leek mij ook. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199366691
quote:
Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Dus als ik via binance wat bnb koop, dit naar mijn metamask deposit, via pancakeswap wat andere crypto swap, paar dagen later terugswap naar bnb, dit weer terug naar binance deposit; en dit dan van binance afhaal hoef ik niet bang te zijn dat ze het kenmerken als verdacht gedrag of zo?
Naar aanleiding van dit topic een beetje geschrokken?

quote:
Binance Suspends, Resumes Client Withdraws as Crypto Markets Soar

10 May 2021

Binance briefly suspends client withdrawals amid an ongoing surge in trading interest that underscores the risks inherent global in cryptocurrency markets.

Binance, the world's largest cryptocurrency exchange by volume, temporarily suspended withdraws from its platform Monday amid what it called "large volume increases" for Ethereum and other digital tokens.

The suspension was lifted shortly after the 7:13 am Eastern time suspension, but nonetheless underscore some of the risks inherent from the surge in interest for cryptocurrencies that remain largely unregulated.

Last week Gary Gensler, the newly-appointed Chairman of the Securities and Exchange Commission, told CNBC that crypto tokens were "indeed securities" and as such would likely fall under the regulator's broader authority.

"I think that we need greater investor protection there and we don’t have a federal regime overseeing the crypto exchanges, so if an investor wants to trade on that Bitcoin, understanding it’s highly volatile, highly speculative, but if they want to trade on that, that we have in place some investor protection and that’s what I was saying I think is a gap in our system right now," he said.
https://www.thestreet.com(...)urrency-markets-soar
pi_199382188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 00:09 schreef Arthur1983 het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dit topic een beetje geschrokken?
[..]

https://www.thestreet.com(...)urrency-markets-soar
Hm o.a. maar lees vooral veel shit over Binance US op reddit. Zelf nog geen isues gehad en vind het wel een erg fijne exchange.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199618424
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hm o.a. maar lees vooral veel shit over Binance US op reddit. Zelf nog geen isues gehad en vind het wel een erg fijne exchange.
Jep, mee eens.
Op een andere Exchange wilde ik wat Sushi naar m'n Trustwallet verzenden. Kosten die ze daarvoor in rekening wilden brengen waren 5 Sushi. :9 Maar mooi even een streep doorheen gezet, bij Binance waren de kosten slechts 0,02 Sushi.
pi_199618466
Overigens heb ik wat CAKE gestaked en sinds 23 mei is de staking periode voorbij.
Kan een keurig overzicht vinden met de rente en alles, maar de betreffende hoeveelheid CAKE is niet terug in mijn wallet.

Waar kan ik dit vinden en hoe eventueel verplaatsen?
  dinsdag 25 mei 2021 @ 23:18:46 #12
24313 Gremen
Eindbaas
pi_199621046
Was dat een locked staking bij Binance? Volgens mij zit er 1 dag "redeem period" op en dan zou je ze morgen weer automatisch bij je fiat en spot overzicht moeten vinden
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_199641413
Ah Binance. Sinds 2017 een haatl/liefde verhouding met CZ. Een top platform met goede features. Maar elke keer alsik BNB besluit te verkoop gaat het ding naar de maan...
pi_199704143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:20 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

Heb je referral voor Binance Card? Of is dat niet meer geldig als je al op binance zit :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:52 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn: geen flauw idee :P
Nee, volgens mij is daar geen referral voor.
In principe komt je bestaande account in aanmerking om gratis die Binance Card te ontvangen.

Althans, die notificatie krijg ik meermaals in Binance dus ik vermoed toch wel (hoop in ieder geval voor je) dat dat bij jou hetzelfde is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Komt vooral omdat ik van Binance elke dag $0,11 BUSD krijg en dat dus daar bijgeschreven krijg.

Vanuit BUSD coin stort ik geld op m'n Binance card en daar doe ik weer uitgaven van.
Krijg je die $0,11 BUSD per dag van Binance omdat je BUSD staket of vanwege een andere reden?
pi_199705460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:34 schreef Arthur1983 het volgende:

[..]


[..]

Nee, volgens mij is daar geen referral voor.
In principe komt je bestaande account in aanmerking om gratis die Binance Card te ontvangen.

Althans, die notificatie krijg ik meermaals in Binance dus ik vermoed toch wel (hoop in ieder geval voor je) dat dat bij jou hetzelfde is.
[..]

Krijg je die $0,11 BUSD per dag van Binance omdat je BUSD staket of vanwege een andere reden?
Volgens mij voor een soort proefsparen of zo. Geen idee eigenlijk.
pi_199705483
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Komt vooral omdat ik van Binance elke dag $0,11 BUSD krijg en dat dus daar bijgeschreven krijg.

Vanuit BUSD coin stort ik geld op m'n Binance card en daar doe ik weer uitgaven van.
Binance Card _O_
pi_199730634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:39 schreef Erasmus het volgende:

Binance Card _O_
Binance Card _O_ is een schitterend ding. _O_

Heeft het nog voordelen (cashbacks verdienen, BNB coins verbranden) om de kaart op de standaard instelling te laten afrekenen met je BNB?
Je kunt zelf instellen in welke volgorde aan coins (van 7 verschillende coins) je betalingen en geldopnames met die kaart worden afgeschreven --afhankelijk dus van gekozen volgorde en beschikbare saldi-- en aan welke geven jullie de voorkeur?

Gewoon BNB laten staan of liever betalen met BTC, ETH, Tether, BUSD, euro's of een andere altcoin? Persoonlijk zie ik de Binance Coin wel weer terug naar 600+ en naar een nieuw ath pieken en dan is het toch eigenlijk wel zonde als je die uitgaven met BNB hebt gedaan.

Denkt iemand daar anders over?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')