Dan is een keuze snel gemaakt. Wel fijn dat ze het zo doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel Oke. maar had bij deze een iets slechter gevoel , hij wilde me langer in herstel houden. dus ik weet mijn keuze.
hoe ging jouw middag?
je bolkt jezelluf!quote:
soms is het liedje zo mooi dat is een bolkje waardquote:
😛quote:
oke, nou hopelijk gaat het snel weer beter met 'mquote:Op woensdag 21 april 2021 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is een keuze snel gemaakt. Wel fijn dat ze het zo doen.
Ja het was fijn bij mijn vader te zijn. De pijn in zijn rug was dus niet van de hernia maar van de galsteen of ontsteking. Ze kunnen de galblaas nu niet weg halen te gevaarlijk. Om hem te verwijderen als de ontsteking weg is is ook riskant omdat er zwakke plekken in de galblaas kunnen zitten van de ontsteking. Doen ze het en de galblaas gaat lekken tijdens het uithalen is het zijn dood. Dus afwachten nog allemaal. Al met al niet leuk.
Ik heb aan jou rupsje veel werk gehad maar ik blijf hem leuk vinden.quote:
Dat hoop ik ook. Hij mag waarschijnlijk zaterdag naar huis.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke, nou hopelijk gaat het snel weer beter met 'm
das wel heel lief dat je die hebt gemaakt voor paulquote:Op woensdag 21 april 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb aan jou rupsje veel werk gehad maar ik blijf hem leuk vinden.
Hij is wel lagge jaquote:Op woensdag 21 april 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb aan jou rupsje veel werk gehad maar ik blijf hem leuk vinden.
Geen probleem, ik zal weer opzoek gaan naar nieuwe leden wijffiequote:
naar complimenten aan het vissen?quote:Op woensdag 21 april 2021 21:20 schreef Paul het volgende:
Goede TT, Goede TS, ik begin een beetje als Haags te worden hee
Dank je, ik vind het ook wel leuk om ze te maken. Deze was wel een echte uitdaging.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
das wel heel lief dat je die hebt gemaakt voor paul
Ja doe maar.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zal weer opzoek gaan naar nieuwe leden wijffie
Niet als Haags worden graag.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:20 schreef Paul het volgende:
Goede TT, Goede TS, ik begin een beetje als Haags te worden hee
Dan is er nog maar een optie.................quote:Op woensdag 21 april 2021 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet als Haags worden graag.
Proost D.quote:Op woensdag 21 april 2021 21:22 schreef D. het volgende:
Voor de geïntresseerden
40+ / [De Fok! Bierproeverij] #40 - mei 2021 - We zitten er weer klaar voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |