Jij snapt hetquote:Op woensdag 21 april 2021 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
Even een momentje stilte nu voor Mevrouw Liefbaar!
Die zijn wel lekker indd, binnenkort maar naar de ikea.. kan vanaf volgende week weer zonder afspraakquote:Op woensdag 21 april 2021 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
Trek in IKEA hotdog en gehaktballen nu
Is dan de snackcorner ook geopend?quote:Op woensdag 21 april 2021 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker indd, binnenkort maar naar de ikea.. kan vanaf volgende week weer zonder afspraak
Die wel denk ik, restaurant nog nietquote:Op woensdag 21 april 2021 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dan de snackcorner ook geopend?
Ik was gister nog bij bij een zusje die ook behoorlijke trek had in een goede worst, ballen en een zelf geklopt sausjequote:Op woensdag 21 april 2021 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
Trek in IKEA hotdog en gehaktballen nu
quote:Op woensdag 21 april 2021 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was gister nog bij bij een zusje die ook behoorlijke trek had in een goede worst, ballen en een zelf geklopt sausje
Whehe neuh gewoon ff einde aan de lieflijkheid maken!quote:
Sowieso zitten er droef toeters op marktplaats. Hebben we hier ook last van gehad toen we wat spullen erop hebben gepleurdquote:Op woensdag 21 april 2021 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh gewoon ff einde aan de lieflijkheid maken!Hoewel ik wel baal; krijg alleen onzinbiedingen op Marktplaats en getroll van mensen die beweren het te willen kopen, maar niks van zich laten horen als je akkoord gaat. Ook overduidelijke leugens tussendoor.
En ik zit al een paar maand te wachten op teruggave van een geannuleerde bestelling van ons Emma bed terwijl dat 2 weken zou moeten duren.
Gisteren te horen gekregen dat het alsnog 2 weken zou duren en vandaag weer een bericht binnen gekregen dat ze het nog niet terug kunnen betalen en dat ik actie moet ondernemen, maar dat scheen een technische fout in hun systeem geweest te zijn.
Waarom zo recht mogelijk stukken kaas dan? Of vind je dat makkelijk met plakjes kaas er af te halen?quote:Op woensdag 21 april 2021 15:36 schreef Rafeiro het volgende:
De monseigneur in de kaaswinkel was nog niet echt goed getraind.
Vroeg om een kilo zo recht mogelijk gesneden, dat vond hij moeilijk dus of het in 2 stukken mocht, prima. loop ik weg met 2 punten van in totaal >1200 gram. Niet echt vakman nog
Dat jaquote:Op woensdag 21 april 2021 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zo recht mogelijk stukken kaas dan? Of vind je dat makkelijk met plakjes kaas er af te halen?
Ah ok, ik heb altijd gewoon een punt kaasquote:
Serieus? Ik prefereer blokken kaas, makkelijker om plakjes en blokjes van te snijden!quote:Op woensdag 21 april 2021 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb altijd gewoon een punt kaas
Ja ben heel serieus, ik kan best wel blokjes of plakjes kaas van een punt kaas halenquote:Op woensdag 21 april 2021 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus? Ik prefereer blokken kaas, makkelijker om plakjes en blokjes van te snijden!
In dat geval heb ik een hoger autisme gehalte dan jijquote:Op woensdag 21 april 2021 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ben heel serieus, ik kan best wel blokjes of plakjes kaas van een punt kaas halen
Hela curry is dan ook lekker, al heb ik dat al een tijd niet meer in huisquote:Op woensdag 21 april 2021 15:44 schreef Rafeiro het volgende:
Hela Curry, Dyon mosterd van Kühne, Zaanse mayo. Ben wel een pietlut wat dat aangaat
Die punt moet gewoon in stukjes, reepjes van een paar mm werken niet.quote:Op woensdag 21 april 2021 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval heb ik een hoger autisme gehalte dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |