https://www.ad.nl/zutphen(...)zelfs-plat~ac97cd55/quote:Op woensdag 21 april 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:ieniminimuis het sneller had gedaan
en mooier en beterquote:Op woensdag 21 april 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:ieniminimuis het sneller had gedaan
En geld natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GG,![]()
Er gaat ook veel research inzitten.
Jouw 3 gratis PREMIUM artikelen zijn op.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/zutphen(...)zelfs-plat~ac97cd55/
deze ook gelezen Dot?
vooral dat laatste .. daar is NL ster inquote:
Wat vind je van dat KLM ontwerp?quote:Op woensdag 21 april 2021 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien eens uniforms maken op basis van draagbaarheid.. zorg dat het goed zit.. dat het de functie heeft die het moet hebben..
Samen met alle andere politieke partijen uit Zutphen, maar ook partijen uit omliggende gemeenten springt zijn partij daarmee in de bres voor een volwaardig ziekenhuis in Zutphen. Op deze petitiesite kunnen mensen laten weten dat ze voor een volwaardige vestiging van Gelre ziekenhuizen in Zutphen zijn.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw 3 gratis PREMIUM artikelen zijn op.
Nee niet gezien. Bedankt heb hem gelijk getekendquote:Op woensdag 21 april 2021 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/zutphen(...)zelfs-plat~ac97cd55/
deze ook gelezen Dot?
stijf truttigquote:Op woensdag 21 april 2021 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind je van dat KLM ontwerp?
Vind al die kleding niets hebbenquote:
Ik zie veel liever een man die netjes en vlot gekleedquote:Op woensdag 21 april 2021 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Een goed uniform straalt iets uit, maar dat geldt zeker ook voor de persoon die er in zit..quote:Op woensdag 21 april 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind al die kleding niets hebben
Maar er zijn mensen die geilen op mensen in uniform![]()
Ik ook maar was dan ook met een getrouwd die een uniform droeg. Was meer om de man dan om het pak. Ik zag hem liever zonder
quote:Op woensdag 21 april 2021 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie veel liever een man die netjes en vlot gekleed
KLM staat natuurlijk ook bekend om stijf en truttig... dus het past prima..quote:Op woensdag 21 april 2021 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Ze hebben ook een zomer uniform. Heb die van mij er nooit over gehoord dat het warmer was dan gewone kledingquote:Op woensdag 21 april 2021 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een goed uniform straalt iets uit, maar dat geldt zeker ook voor de persoon die er in zit..
ze slaan de plank steeds meer mis met de uniformen..
zoals politie uniformen die in de zomer eigenlijk niet te dragen zijn, omdat je er een rolberoerte in krijgt van de hitte
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel jaar alles voor niets gedaan als het nu met deze cijers wel kan. De hoogste sinds vorig jaar
Ze moesten de sier maken denk ikquote:
ze klaagden in scheveningen/denhaag enorm over de zomer kleding,.. veel te warmquote:Op woensdag 21 april 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zomer uniform. Heb die van mij er nooit over gehoord dat het warmer was dan gewone kleding
Klagen doen ze toch welquote:Op woensdag 21 april 2021 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze klaagden in scheveningen/denhaag enorm over de zomer kleding,.. veel te warm
kan me voorstellen dat als je in 30 graden achter iemand aan moet zitten dat je graag kleding draagt die je niet verstikt..quote:
Wat ik denk: De cijfers zijn hoog, ze nemen een risico maar de cijfers zullen dalen. Dat ze 28 april pas versoepelen ipv 27 april is ergens ook opzet: zo voorkom je alsnog een staartje extra besmettingen door koningsdag, en dus kun je dit doen.quote:
Ja die ME kleding kan ik mijn voorstellen maar voor de 'gewone' agent valt het wel mee volgens mij. Die mogen gewoon in een overhemdje lopenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat als je in 30 graden achter iemand aan moet zitten dat je graag kleding draagt die je niet verstikt..
In 30 graden ga je niet achter iemand aanrennen. Die rijd je klem met de dienstauto.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat als je in 30 graden achter iemand aan moet zitten dat je graag kleding draagt die je niet verstikt..
dat schijnt op het strand toch wat moeilijker te gaanquote:Op woensdag 21 april 2021 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In 30 graden ga je niet achter iemand aanrennen. Die rijd je klem met de dienstauto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |