Ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel te vroeg, ik ga er nog geen gebruik van maken
En............ het gezeur door de horeca is al weer beginnenquote:
Veel te lang ,had nog niet gemoetenquote:
Ik vind het raar hoor het R getal is ipv gedaald gestegen en dan gaan ze deze gok doen. Vorige week kon het nog niet, daarna zijn de besmettingen opgelopen, ziekenhuizen voller dan volquote:
Nou geweldigquote:Op woensdag 21 april 2021 08:00 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-lopen~aef2ce60/
nou toch geweldig dat Mart visser het heeft ontworpen
echt... soms vraag ik me af wat de prioriteiten zijn in dit landquote:
Dat bedoel ik. Was niets mis met de andere kleding en iemand in functie hoeft niet sexy te zijn.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt... soms vraag ik me af wat de prioriteiten zijn in dit land
Ze nemen een risico zei Ruttequote:Op woensdag 21 april 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het raar hoor het R getal is ipv gedaald gestegen en dan gaan ze deze gok doen. Vorige week kon het nog niet, daarna zijn de besmettingen opgelopen, ziekenhuizen voller dan vol
Hij kreeg de opdracht al in 2016.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt... soms vraag ik me af wat de prioriteiten zijn in dit land
net of ze er 'stoerder'' bij moeten lopen.. wat een boel onzin zegquote:Op woensdag 21 april 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Was niets mis met de andere kleding en iemand in functie hoeft niet sexy te zijn.
Een heel jaar alles voor niets gedaan als het nu met deze cijers wel kan. De hoogste sinds vorig jaarquote:
hij heeft er 5 jaar over gedaan?????quote:Op woensdag 21 april 2021 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kreeg de opdracht al in 2016.
Ja vind ik ook. het moet functioneel zijnquote:Op woensdag 21 april 2021 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
net of ze er 'stoerder'' bij moeten lopen.. wat een boel onzin zeg
Yep.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er 5 jaar over gedaan?????
En toen bedacht hij. He laten we ipv groen maar eens blauw nemenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het moet wel een goed doordacht ontwerp zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
topontwerper noemt zich datquote:Op woensdag 21 april 2021 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toen bedacht hij. He laten we ipv groen maar eens blauw nemen
Morguh GG.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het moet wel een goed doordacht ontwerp zijn natuurlijk.
misschien eens uniforms maken op basis van draagbaarheid.. zorg dat het goed zit.. dat het de functie heeft die het moet hebben..quote:Op woensdag 21 april 2021 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heer GG,quote:Op woensdag 21 april 2021 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat @ieniminimuis het sneller had gedaanquote:Op woensdag 21 april 2021 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
topontwerper noemt zich dat![]()
![]()
![]()
snap dat zon uniform aan bepaalde regels moet voldoen.. maar echt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |