Omdat games op BTC/ETH gewoon dom is als je er een play2earn model erin wil stoppen gezien de gasfees. En als je er geen p2e model inzet waarom dan een game ontwikkelen op blockchain? Dat spelletje zou trouwens prima kunnen draaien binnen het vulcanforged ecosysteem.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je niet een klein beetje biased pik? Waarom weer meteen willen vergelijken? Volgens mij zijn er genoeg spellen waarbij het langer duurt om te ontwikkelen.Overigens is de game gewoon te spelen, maar de globale release moet nog komen.
Je praat zoals gewoonlijk weer poep.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat games op BTC/ETH gewoon dom is als je er een play2earn model erin wil stoppen gezien de gasfees. En als je er geen p2e model inzet waarom dan een game ontwikkelen op blockchain?
Dood spel dus, leuk hobbyprojectje verder.. Het had een beter leven kunnen hebben binnen het vulcanforged ecosysteem.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je praat zoals gewoonlijk weer poep.
De NFT's in de game zijn op het Liquid netwerk en betalingen lopen via Lightning netwerk. Er wordt verder geen game ontwikkeld "op blockchain" de verdiensten zijn in Bitcoin. En dat is volkomen logisch, want wie wil er nou geen satjes?
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dood spel dus, leuk hobbyprojectje verder.. Het had een beter leven kunnen hebben binnen het vulcanforged ecosysteem.
dima snapt niet dat er proof of concepts/kleine projectjes zijn die geen eigen poeptoken uitgevenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je praat zoals gewoonlijk weer poep.
De NFT's in de game zijn op het Liquid netwerk en betalingen lopen via Lightning netwerk. Er wordt verder geen game ontwikkeld "op blockchain" de verdiensten zijn in Bitcoin. En dat is volkomen logisch, want wie wil er nou geen satjes?
Deze smerige entitelde btc maxi attitude, bah.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:18 schreef dimmak het volgende:
En dat is volkomen logisch, want wie wil er nou geen satjes?
Als ik alleen maar btc had zoals hier agressief wordt gepropageerd was ik nu niet miljonair in dollars.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dima snapt niet dat er proof of concepts/kleine projectjes zijn die geen eigen poeptoken uitgeven
muh bloktsjeen, muh ECOSYSTEM
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Linkje naar de marketplace van lightnite trouwens?
Stop nou eens met opscheppen manquote:Op donderdag 22 april 2021 10:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik alleen maar btc had zoals hier agressief wordt gepropageerd was ik nu niet miljonair in dollars.
Misschien zelf eens wat moeite doen naar onderzoek zodat je geen 24/7 poep praat?quote:
Ik kan niks vinden als ik zoek op lightnite marketplace.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien zelf eens wat moeite doen naar onderzoek zodat je geen 24/7 poep praat?
lekker laten gaanquote:Op donderdag 22 april 2021 10:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien zelf eens wat moeite doen naar onderzoek zodat je geen 24/7 poep praat?
best wel hoorquote:
Ik snap niet waarom je zo zit te hameren op de lage liquiditeit van een dex? Er staan 3 exchanges op de planning waarvan de eerste met een paar weekjes komt.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
400k PYR verkopen geeft je een slippage van 78.51%
$785k verprutsen om van je "miljoen dollar portfolio" $214.49k over te houden
Pro trader man, daar kunnen alle andere mensen hier nog wat van leren
prima optie als je winst hebt gemaaktquote:Op donderdag 22 april 2021 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
$785k verprutsen om van je "miljoen dollar portfolio" $215k over te houden
Zulke coins heb ik ook wel gehad.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
$785k verprutsen om van je "miljoen dollar portfolio" $215k over te houden
Laat hemquote:Op donderdag 22 april 2021 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo zit te hameren op de lage liquiditeit van een dex? Er staan 3 exchanges op de planning waarvan de eerste met een paar weekjes komt.
Iemand hier is echt flink mad.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stop nou eens met opscheppen man![]()
Probeer je PYR nou maar te verkopen, dan heb je met geluk nog een ton over
Als je die waarde in BTC had, dan kon je de coins ook echt verkopen ipv miljonair zijn in low liquidity coins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |