Is dit wat Linksen "entitlement" noemen?quote:Op woensdag 21 april 2021 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zit ik thans helemaal klaar om te horen wat jij denkt dat er met blauw in 1948 en rood in 1964 gebeurde.
Nee, brandende nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Is dit wat Linksen "entitlement" noemen?
Hmm, lijkt me mee te vallen met het "brandende" gedeelte. Je doet echt niets om de ander te motiveren te antwoorden. Probeer het met minder vijandigheid als je daadwerkelijk een discussie wil.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, brandende nieuwsgierigheid.
Dude, really?quote:Op woensdag 21 april 2021 22:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me mee te vallen met het "brandende" gedeelte. Je doet echt niets om de ander te motiveren te antwoorden. Probeer het met minder vijandigheid als je daadwerkelijk een discussie wil.
Daar lijkt het inderdaad wel op neer te komen. Vragen stellen en dan verwachten dat er een antwoord komt, zodat men "corrigerend" kan optreden aan de hand van het moreel verlichte narratief van de Linkse Kerk.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Is dit wat Linksen "entitlement" noemen?
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op neer te komen. Vragen stellen en dan verwachten dat er een antwoord komt, zodat men "corrigerend" kan optreden aan de hand van het moreel verlichte narratief van de Linkse Kerk.
Maar die dekselse Evangelicals toch!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op neer te komen. Vragen stellen en dan verwachten dat er een antwoord komt, zodat men "corrigerend" kan optreden aan de hand van het moreel verlichte narratief van de Linkse Kerk.
Aldus de woke SJW-er die hier strijdt tegen 'de media' en 'het narratief'. Hilarisch.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:03 schreef Dejannn het volgende:
In de huidige vorm van de nieuwe woke-religie is dit nochtans geen leugen.
Ah daar komt het excuus om er maar niet inhoudelijk op in te hoeven gaan. De motivatie ontbreektquote:Op woensdag 21 april 2021 22:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me mee te vallen met het "brandende" gedeelte. Je doet echt niets om de ander te motiveren te antwoorden. Probeer het met minder vijandigheid als je daadwerkelijk een discussie wil.
Rare instelling heb je, dat iemand je sowieso een antwoord is verschuldigd, ongeacht hoe de vraag is gesteld.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah daar komt het excuus om er maar niet inhoudelijk op in te hoeven gaan. De motivatie ontbreekt
Oh nee hoor je hoeft helemaal niet te antwoorden maar dat doe je juist wel de hele tijd maar dan zonder inhoudelijke argumentenquote:Op woensdag 21 april 2021 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Rare instelling heb je, dat iemand je sowieso een antwoord is verschuldigd, ongeacht hoe de vraag is gesteld.
Entitlement. Nare (marxistische) eigenschap. Nog even en de autoriteiten worden ingeschakeld om een antwoord af te dwingen.
Goed gezien. Mijn opmerking was dan ook over de stijl, en niet de (twijfelachtige) inhoud.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh nee hoor je hoeft helemaal niet te antwoorden maar dat doe je juist wel de hele tijd maar dan zonder inhoudelijke argumenten
Correct, dit was gisteren ook al besproken, zeer opmerkelijk natuurlijk. Het is wel interessant wat dat betreft hoe 'marching peacefully and patriotically' opruiend is, maar 'get more confrontational' heel acceptabel is. Maar dit is logica van de Democratische Partij anno 2021, en het resultaat van een narratief dat jarenlang is gepusht. Volgens dit narratief is de politiek namelijk geen geheel van conflicterende visies, maar een kwestie van 'good vs. evil'. En als je aan de vermeende 'goede' kant staat heiligt het doel de middelen.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
democratische afgevaardigde Maxine Waters heeft nog voor de veroordeling druk uitgeoefend, door te beweren dat als er geen veroordeling zou volgen dat de demonstranten er wel een tandje bij mogen zetten.
oftewel, veroordeel Chauvin of de stad gaat nog verder in de hens. En dat komt dan van een zittend politicus van de U.S. Representatives.
Precies daar ontbreekt het bij jou nogal aanquote:Op woensdag 21 april 2021 22:45 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Goed gezien. Mijn opmerking was dan ook over de stijl, en niet de (twijfelachtige) inhoud.
Je mening is genoteerd en gearchiveerd onder "tsja".quote:Op woensdag 21 april 2021 22:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies daar ontbreekt het bij jou nogal aan
Kijk dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 21 april 2021 22:49 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Je mening is genoteerd en gearchiveerd onder "tsja".
Als mijn posts je niet bevallen, dan kan je altijd overwegen mij te negeren. Het kunnen negeren van iets dat je niet bevalt kan je welzijn ten geode komen.quote:
De Democrats moeten gewoon even hun naam aanpassen naar Theocrats. Bekt even lekker en dekt de lading beter.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:45 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Correct, dit was gisteren ook al besproken, zeer opmerkelijk natuurlijk. Het is wel interessant wat dat betreft hoe 'marching peacefully and patriotically' opruiend is, maar 'get more confrontational' heel acceptabel is. Maar dit is logica van de Democratische Partij anno 2021, en het resultaat van een narratief dat jarenlang is gepusht. Volgens dit narratief is de politiek namelijk geen geheel van conflicterende visies, maar een kwestie van 'good vs. evil'. En als je aan de vermeende 'goede' kant staat heiligt het doel de middelen.
Oh ik heb er geen last van hoor. Het is wel amusantquote:Op woensdag 21 april 2021 22:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Als mijn posts je niet bevallen, dan kan je altijd overwegen mij te negeren. Het kunnen negeren van iets dat je niet bevalt kan je welzijn ten geode komen.
Mooi!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen last van hoor. Het is wel amusant
Dat is zo'n beetje het handelsmerk van die user.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |