abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 april 2021 @ 11:17:29 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199108763
quote:
9s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Behalve de lokale Aziatische man die niet op kan boksen tegen de Westerse concurrentie en de pool verkleind ziet worden..
Die afspelen toch het liefste videospelletjes
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 11:19:36 #252
236264 crew  capricia
pi_199108793
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die afspelen toch het liefste videospelletjes
En zo worden we oneindig homeopathisch verdund. _O-
Definitely not CIA
  donderdag 22 april 2021 @ 11:23:05 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199108839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:02 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ja, omdat de maatschappij dat eist en de vrouwen tegenwoordig maar 1 of 2 kids nemen. Ze willen alle vrouwen het huis uit. En het is ze gelukt sinds de jaren 70.
Nee, je haalt dingen door elkaar.
De beperking tot 2 kinderen stamt al uit de jaren 60 en werd niet oplegd, maar met de invoering van de AOW in de jaren 50 was het simpelweg niet meer nodig veel kinderen te krijgen, dat vrouwen ook blijven werken is pas van midden tot eind jaren 90.

Op 1 oktober 1986 werd de stufi ingevoerd en werd het makkelijker om te gaan studeren, en als je gestudeerd hebt is het pure kapitaalvernietiging als je vervolgens volledig thuis gaat zitten om voor het huishouden en de kinderen te zorgen.

Pas nog later werd het fiscaal aantrekkelijker gemaakt om te gaan werken, want halverwege de jaren 90 had je nog tariefgroepen waardoor partners de belastingvrije voet moesten delen, dus een alleenverdiener had net zo'n hoge belastingvrije voet als een stel dat allebei een inkomen had samen had.

In de jaren 70/80 was het voor vrouwen belastingtechnisch nog veel onvoordeliger om te gaan werken, want het brutoloon van de vrouw werd bij dat van de man opgeteld en het gezamenlijk inkomen werd belast, en gezien de hoogste belastingschijf toen 70% was leverde een werkende vrouw met een man met een goed salaris gewoon 70% van haar loon in aan de belastingdienst.

Maar ook bij lagere lonen kon er zo 50% moeten worden afgetikt.

Ergo: eerst werden de gezinnen kleiner en daarna zijn vrouwen pas gaan werken.

Maar ik snap het wel hoor, het is natuurlijk vervelend dat vrouwen tegenwoordig ook gaan studeren, want in veel gevallen bewijst dat dat ze niet minder intelligent zijn dat hun zelfbenoemde "leider" die het altijd beter weet en in dit geval zelfs allerlei nonsens loopt te beweren over het beleid mbt gezinsgrootte en vrouwen op de arbeidsmarkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage donderdag 22 april 2021 @ 11:31:07 #254
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199108918
quote:
6s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:25 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Het westen is sowieso ten einde opgeschreven.
Goed verhaal, je gaat even voorbij aan dat je onzin verspreidt als waarheid.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_199108958
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

En dat jij een mening quote wil nog niet zeggen dat je daarmee de waarheid gequote hebt !!
Ik haal de visie van wetenschappers die onderzoek hebben gedaan aan en jij bent te beroerd om je claims, of eerder kroegclichés als je het toch maar allemaal uit de lucht grijpt, met wat voor bron dan ook te onderbouwen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Welke bewerkingen dan? In relatie tot die lange post?
quote:
10s.gif Op donderdag 22 april 2021 01:44 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dus als ik zeg dat ik zelf voor dat vrije, zelfstandige 'carrière'-leven kies, omdat ik nog liever zelfmoord zou plegen dan morgen plotsklaps een getrouwde huisvrouw met kinderen te zijn, dan komt dat door feministische indoctrinatie, ondanks dat ik de eerste 18 jaar van mijn leven enkel in aanraking ben gekomen met traditionele gezinnen? Koekoek :D.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 07:54 schreef LXIV het volgende:
Het is wel tegennatuurlijk.
Terwijl uit mijn bron blijkt dat juist het afzetten tegen het patriarchaat of eventuele overblijfselen daarvan, wat zo ongeveer voor elke feministische stroming opgaat, volledig in lijn is met onze natuur.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 22 april 2021 @ 11:38:00 #256
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199108991
quote:
9s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Behalve de lokale Aziatische man die niet op kan boksen tegen de Westerse concurrentie en de pool verkleind ziet worden..
In de praktijk valt dat wel mee. Dat zijn er maar weinig. Ook omdat de westerse landen het graag wat moeilijk maken bv. door te eisen dat de vrouwen al in hun eigen land de Westerse taal leren. En er zijn ook inkomsteneisen voor de mannen en andere eisen. Echter de chinezen hebben te weinig vrouwen dus China heeft als beleid in Zuid Oost Azië de vrouwen zelfs te "lokken" met voordeeltjes. Ook veel Koreanen zoeken er een vrouw (en die zijn er veel met bedrijfjes en bedrijven en om Engels te leren.

Een ander probleem is dat echt meerdere miljoenen mensen in het buitenland werken. Veel meer vrouwen dan mannen, veel naar Arabische landen als maid. In Dubai is al het verkoop en winkelpersoneel en de bediening in restaurants Filipino. Is wel leuk, geef ik een fooi met Filipijns geld. Lachen ze en zeggen, thank you sir. Zeg ik; walang anoman (geen dank). Vragen ze mijn vrouw, atte (aanspreektitel voor oudere vrouw, respect) kun je mij ook zo een man bezorgen. Dan worden email adressen en dergelijke gewisseld want als Filipijnse vrouwen één hobby hebben dan is het wel "koppelen". Tip, ook in Nederland.

Er zijn in Nederland / België Duitsland ieder weekend meerdere (tiental) Filipijnse feesten met disco en eten. Entree 15 euro meestal inclusief het eten. Heel weinig mannen, veel vrouwen, een aantal zoekende singles. En de rest ... koppelaars. Die hebben allen wel een zus nicht vriendin batchmate (studie jaargang mede studente) die graag in contact wil komen met een man.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 22-04-2021 12:03:11 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199109011
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je haalt dingen door elkaar.
De beperking tot 2 kinderen stamt al uit de jaren 60 en werd niet oplegd, maar met de invoering van de AOW in de jaren 50 was het simpelweg niet meer nodig veel kinderen te krijgen, dat vrouwen ook blijven werken is pas van midden tot eind jaren 90.

Op 1 oktober 1986 werd de stufi ingevoerd en werd het makkelijker om te gaan studeren, en als je gestudeerd hebt is het pure kapitaalvernietiging als je vervolgens volledig thuis gaat zitten om voor het huishouden en de kinderen te zorgen.

Pas nog later werd het fiscaal aantrekkelijker gemaakt om te gaan werken, want halverwege de jaren 90 had je nog tariefgroepen waardoor partners de belastingvrije voet moesten delen, dus een alleenverdiener had net zo'n hoge belastingvrije voet als een stel dat allebei een inkomen had samen had.

In de jaren 70/80 was het voor vrouwen belastingtechnisch nog veel onvoordeliger om te gaan werken, want het brutoloon van de vrouw werd bij dat van de man opgeteld en het gezamenlijk inkomen werd belast, en gezien de hoogste belastingschijf toen 70% was leverde een werkende vrouw met een man met een goed salaris gewoon 70% van haar loon in aan de belastingdienst.

Maar ook bij lagere lonen kon er zo 50% moeten worden afgetikt.

Ergo: eerst werden de gezinnen kleiner en daarna zijn vrouwen pas gaan werken.

Maar ik snap het wel hoor, het is natuurlijk vervelend dat vrouwen tegenwoordig ook gaan studeren, want in veel gevallen bewijst dat dat ze niet minder intelligent zijn dat hun zelfbenoemde "leider" die het altijd beter weet en in dit geval zelfs allerlei nonsens loopt te beweren over het beleid mbt gezinsgrootte en vrouwen op de arbeidsmarkt.
Ik wist al wel dat in andere landen fulltime werken voor vrouwen veel meer de norm is, omdat ze anders bijv. qua pensioen achter het net vissen. Zoiets zorgt er dan ook weer voor dat kinderopvang veel beter wordt geregeld.

Maar dat tweeverdieners in Nederland ook nog eens zo ontzettend zijn tegengewerkt qua belastingprikkels wist ik niet. Ik wist wel dat er voor gezinnen met een kostwinner bepaalde belastingvoordelen zijn/waren.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 22 april 2021 @ 11:50:34 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199109103
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:35 schreef Stepperoller het volgende:

Dus als ik zeg dat ik zelf voor dat vrije, zelfstandige 'carrière'-leven kies, omdat ik nog liever zelfmoord zou plegen dan morgen plotsklaps een getrouwde huisvrouw met kinderen te zijn
Ik zeg dat het tegennatuurlijk is om liever zelfmoord te plegen dan getrouwde huisvrouw met kinderen te zijn en jij komt met een warrig verhaal aan van 3 kantjes over rollen in het neolithicum.

Ik kan hier een bron plaatsen die precies het tegengestelde van jouw 'bron' beweert. Het zegt dus niks. Net zo'n waardeloos spinsel als 'Guns, germs and steel'
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 22 april 2021 @ 11:52:14 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199109119
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

In de praktijk valt dat wel mee. Dat zijn er maar weinig. Ook omdat de westerse landen het graag wat moeilijk maken bv. door te eisen dat de vrouwen al in hun eigen land de Westerse taal leren. En er zijn ook inkomsteneisen voor de mannen en andere eisen. Echter de chinezen hebben te weinig vrouwen dus China heeft als beleid in Zuid Oost Azië de vrouwen zelfs te "lokken" met voordeeltjes. Ook veel Koreanen zoeken er een vrouw (en die zijn er veel met bedrijfjes en bedrijven en om Engels te leren.

Een ander probleem is dat echt meerdere miljoenen mensen in het buitenland werken. Veel meer vrouwen dan mannen, veel naar Arabische landen als maid. In Dubai is al het verkoop en winkelpersoneel en de bediening in restaurants Filipino. Is wel leuk, geef ik een fooi met Filipijns geld. Lachen ze en zeggen, thank you sir. Zeg ik; walang anoman (geen dank). Vragen ze mijn vrouw, atte (aanspreektitel voor oudere vrouw, respect) kun je mij ook zo een man bezorgen. Dan worden email adressen en dergelijke gewisseld want als Filipijnse vrouwen één hobby hebben dan is het wel "koppelen". Tip, ook in Nederland.

Er zijn ieder weekend meerdere Filipijnse feesten met disco en eten. Entree 15 euro meestal inclusief het eten. Heel weinig mannen, veel vrouwen, een aantal zoekende singles. En de rest ... koppelaars. Die hebben allen wel een zus nicht vriendin batchmate (studie jaargang mede studente) die graag in contact wil komen met een man.
Maar als die vrouwen en gaan trouwen in het buitenland en daar gaan werken, dan moeten er voor die mannen dus echt maar weinig overblijven. Wat vinden ze daar dan van ?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 22 april 2021 @ 11:54:09 #260
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_199109141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zeg dat het tegennatuurlijk is om liever zelfmoord te plegen dan getrouwde huisvrouw met kinderen te zijn
Ik ben net een paar dagen 25, chill the fuck out _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 22 april 2021 @ 11:59:27 #261
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199109189
Voor diegenen die het nog niet weten (zullen er misschien een paar zijn) heb ik een Filipina partner, met haar familie met name in Manila, heb ik daar 5 jaar geleefd, heeft mijn partner een heel luxe condominium, voor mij / ons gekocht, is haar zus makelaar, heeft ze een zoon daar, hebben we dagelijks minimaal een keer contact met de familie. Ik ken er het uitgaansleven en de aard.

Wat ik zo vreemd vind is dat al die cliché's grotendeels tegengesteld zijn aan hoe die mensen echt zijn. Maar wat ik ook bemerk is dat er hier (in het Westen) veel jaloezie is op de Filipijnse vrouwen. Zal er ook wel mee te maken hebben.

Heeft iemand ( zeer) gerichte vragen stel ze gerust. Graag wel gewoon op het forum.

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 22-04-2021 12:39:40 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 11:59:50 #262
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199109192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar als die vrouwen en gaan trouwen in het buitenland en daar gaan werken, dan moeten er voor die mannen dus echt maar weinig overblijven. Wat vinden ze daar dan van ?
Nee je je haalt twee zaken door elkaar

Vrouwen die gaan werken in het buitenland ( Arab Emirates ) doen dat op contract voor 3 jaar
https://www.dateinasia.com/search?c=KW&g=2&af=18&at=99
Vrouwen die gaan trouwen in het buitenland USA of Australie of Zuid Korea doen dat voor de rest van hun leven

Filipijnse vrouwen HATEN arabieren , echt diepe haat, omdat die hen laten werken als dienstmeid, behandelen als minder dan een hond en vaak sex moeten hebben met de zoons, de tuinman en de chauffeur in de kelder van het huis.
En vervolgens moeilijk doen over de betaling van salaris van 300 euro per maand

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 22-04-2021 12:54:33 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 april 2021 @ 12:05:31 #263
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199109252
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:47 schreef BookFreak het volgende:

[..]

De nurture invloeden voor feminisme is zeer sterk. Alle instituten (tv, omgeving, ouders, school, werk, enz) is pro feminisme.
Heeft zijn langste tijd al gehad, denk ik..
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199109293
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Daar is toch niks mis mee? Iedereen zijn voorkeur.
Soms is de waarheid gewoon te hard. Nederland heeft 50% scheidingen, het HOOGSTE aantal van Europa.

Kijk ik bij mijn islamitische/Oost europese collega's dan kunnen die het woord scheiden nauwelijks uitspreken.
Maar of het zulke gelukkige huwelijken zijn hoor je dan niet :+

Niet scheiden omdat het taboo is in jouw cultuur betekend niet dat de man of vrouw ook altijd gelukkig is.
  donderdag 22 april 2021 @ 12:09:40 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199109296
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Heeft zijn langste tijd al gehad, denk ik..
Het mooie van feminisme is dat het vanzelf uitsterft. Want vrouwen die carriere boven het gezin stellen die planten zich niet voort en verdwijnen dus uit de genenpool. Dan blijven uiteindelijk de vrouwen met een sterk moederinstinct over.
Als je je afvraagt waarom dit dan niet eerder gebeurd is: vroeger had een vrouw dat instinct niet nodig, ze werden toch wel zwanger en zorgden er dan voor.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199109317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:05 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ja omdat deze nieuwe ideologieën alles in de war heeft geschopt. Familiebanden niet hecht meer, vrouwen moeten geen man, mannen mogen niet meer dan één vrouw trouwen.....tjah.
Oke nu weet ik helemaal dat ik je niet meer serieus hoeft te nemen. Bedankt.
pi_199109402
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die afspelen toch het liefste videospelletjes
Moeten ze daar wel tijd en elektriciteit voor hebben..
pi_199109454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

In de praktijk valt dat wel mee. Dat zijn er maar weinig. Ook omdat de westerse landen het graag wat moeilijk maken bv. door te eisen dat de vrouwen al in hun eigen land de Westerse taal leren. En er zijn ook inkomsteneisen voor de mannen en andere eisen. Echter de chinezen hebben te weinig vrouwen dus China heeft als beleid in Zuid Oost Azië de vrouwen zelfs te "lokken" met voordeeltjes. Ook veel Koreanen zoeken er een vrouw (en die zijn er veel met bedrijfjes en bedrijven en om Engels te leren.
Grappig dat je dit aanhaalt. Als men hier de vrouwen verwijt te azen op die 10-20% top notch mannen, waarom zouden de Aziatische dames zich dan wel laten weerhouden van zo een wens? Krijgen zij ineens wel natte slipjes van hun lokale mannen als ze geen Nederlands blijken te kunnen leren?

In China speelt dacht ik niet alleen het aantal vrouwen mee, maar ook hun leeftijd. Vanaf een bepaalde leeftijd, ik meen ergens halverwege de twintig daalt de marktwaarde en blijven ze ondanks schaarste toch over.
pi_199109498
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:59 schreef LeesFoknl het volgende:
Voor diegenen die het nog niet weten (zullen er misschien een paar zijn) heb ik een Filipina partner, met haar familie met name in Manila, heb ik daar 5 jaar geleefd, heeft mijn partner een heel luxe condominium, voor mij / ons gekocht, is haar zus makelaar, heeft ze een zoon daar, hebben we dagelijks minimaal een keer contact met de familie. Ik ken er het uitgaansleven en de aard.

Wat ik zo vreemd vind is dat al die cliché's grotendeels tegengesteld zijn aan hoe die mensen echt zijn. Maar wat ik ook bemerk is dat er veel jaloezie is op de Filipijnse vrouwen. Zal er ook wel mee te maken hebben.

Heeft iemand ( zeer) gerichte vragen stel ze gerust. Graag wel gewoon op het forum.
Niet alleen Filipijnse vrouwen, er zijn sowieso nogal vooroordelen over mensen gebaseerd op sekse en afkomst. Buiten gewoon treurig dat we in een zogenaamd hoog opgeleid land als Nederland geen enkel probleem lijken te hebben met het ongenuanceerd weg zetten van denigrerende beelden over buitenlandse vrouwen en hun relaties met Westerse mannen. Maar ook omgekeerd over Nederlandse vrouwen, huisvrouwen zouden onderdanig en minder intelligent zijn. Nederlandse mannen zogenaamd zwak, niet alleen vanwege hun verwoording maar alleen al puur omdat ze kunnen zien dat hun partner buitenlands is. Zonder enige gêne ook, maar grappig genoeg daarmee wel weer bepaalde vooroordelen bevestigend over zichzelf. :+

Gelukkig denkt niet iedereen zo *O*
  donderdag 22 april 2021 @ 12:38:54 #270
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199109520
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar als die vrouwen en gaan trouwen in het buitenland en daar gaan werken, dan moeten er voor die mannen dus echt maar weinig overblijven. Wat vinden ze daar dan van ?
Er zijn een kleine 100.000.000 Filpino's (Pinoy) Dus ... wie is "ze".
Maar ook de Filipijnse man gaat naar het buitenland om er veel meer te verdienen dan in zijn land.
Verder hebben Filipino's weinig belangstelling voor serieuze vrouwen met een, meestal echter meerdere, kinderen en in vrouwen ouder dan (pak hem beet) 35 jaar. De oudere westerling wel. En het in het buitenland werken is zo verspreid dat ook de mannen profiteren van het geld dat de vrouwen sturen naar huis, waar dan de hele familie van leeft. Zij, mannen dus, ook. Hier leeft men in een gezin, daar in een familie. Is volledig normaal dat je als single maar ook als paar zelfs met eigen kinderen bij pa en ma intrekt. Als kippen in een kippenhok. En die leven dan allemaal van het geld dat 1-2 zussen in het buitenland verdienen en naar huis zenden. Dus ze plukken ook mee, de voordelen ervan!

Iets heel anders is als je als Americano (zo noemt men de westerling) in een Pinoy bar (dus merendeel Filipino's) gaat en daar achter de vrouwen aangaat. Zelfs als je dat niet doet, de vrouwen gaan achter jou aan, kijken, lachen, komen praatje maken of in je buurt rondhangen. Dat krijgen die mannen mee en ze zuipen graag maar kunnen er vaak niet goed tegen. Dat kan dus beslist gevaarlijk uitpakken! Heb ik ook zelf meegemaakt. Dan komt de jaloezie boven. Kan opeens omslaan! Zo iets moet je weten, en niet onderschatten.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 22-04-2021 12:45:44 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199109554
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het mooie van feminisme is dat het vanzelf uitsterft. Want vrouwen die carriere boven het gezin stellen die planten zich niet voort en verdwijnen dus uit de genenpool. Dan blijven uiteindelijk de vrouwen met een sterk moederinstinct over.
In landen waar kinderopvang goed geregeld is voor ook voor moeders fulltime werken de norm en is het heel normaal om moederschap te combineren met fulltime werken, dus je schetst hier een valse tegenstelling.

En feminisme sterft juist niet uit, omdat we daar van nature naar neigen zo lang er overblijfselen zijn van het patriarchaat, zie #184. Ik heb je nog geen enkel goed argument incl. bron zien geven, maar je blijft het maar claimen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 22 april 2021 @ 12:43:37 #272
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199109567
quote:
9s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Moeten ze daar wel tijd en elektriciteit voor hebben..
_O- _O-
Tijd hebben ze wel. Electriciteit ook, maar is duur. In de squatter area's tapt men dan massaal stroom af van het electriciteitsnet. Dat hier dus nog gewoon kabels in de lucht, van paal naar paal is. Electriciteitsbedrijf doet daar niks tegen!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199109610
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

_O- _O-
Tijd hebben ze wel. Electriciteit ook, maar is duur. In de squatter area's tapt men dan massaal stroom af van het electriciteitsnet. Dat hier dus nog gewoon kabels in de lucht, van paal naar paal is. Electriciteitsbedrijf doet daar niks tegen!
Dan nog lijkt het me een beetje een flauwe opmerking, alsof iedere Aziaat wil en kan gamen en dat ook serieus op kan wegen tegen het gebrek aan een liefdespartner en gezinsleven enzo. Nog zo een vooroordeel, al is het wel fijn dat er niet uit wordt gegaan van het achterstandsidee. Iets waar men als het over Afrika en Afrikanen ook nog wel eens een handje van heeft.
  donderdag 22 april 2021 @ 12:51:01 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199109649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het mooie van feminisme is dat het vanzelf uitsterft. Want vrouwen die carriere boven het gezin stellen die planten zich niet voort en verdwijnen dus uit de genenpool. Dan blijven uiteindelijk de vrouwen met een sterk moederinstinct over.
Als je je afvraagt waarom dit dan niet eerder gebeurd is: vroeger had een vrouw dat instinct niet nodig, ze werden toch wel zwanger en zorgden er dan voor.
Grap of serieus?

Ik ga voor grap.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 22 april 2021 @ 12:52:44 #275
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199109679
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Dat krijgen die mannen mee en ze zuipen graag maar kunnen er vaak niet goed tegen. Dat kan dus beslist gevaarlijk uitpakken! Heb ik ook zelf meegemaakt. Dan komt de jaloezie boven. Kan opeens omslaan! Zo iets moet je weten, en niet onderschatten.
Die red horse is ook vreselijk bier met een alcohol % van 10 en dat in literflessen

Filipijnen is mooi voor vakantie maar je moet er niet wonen , dan word je zelf ook een Filipijn
Er is geen zak te doen op die eilanden je verstaat die Pinoy toch niet en dan ga je aan het strand zitten zuipen

Twee maanden naar toe gaan, van jonge meisjes die zich continu aanbieden onder het roepen van Hey Joe, afblijven en dan is het prima mooi daar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 april 2021 @ 13:02:56 #276
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199109759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee je je haalt twee zaken door elkaar

Vrouwen die gaan werken in het buitenland ( Arab Emirates ) doen dat op contract voor 3 jaar
https://www.dateinasia.com/search?c=KW&g=2&af=18&at=99
Vrouwen die gaan trouwen in het buitenland USA of Australie of Zuid Korea doen dat voor de rest van hun leven

Filipijnse vrouwen HATEN arabieren , echt diepe haat, omdat die hen laten werken als dienstmeid en behandelen als minder dan een hond en vaak sex moeten hebben met de zoons, de tuinman en de chauffeur
Excuse me .... in de praktijk worden als eerste de paspoorten ingenomen en zie dan maar weg te komen als OFW (Oversea Filipino Worker, de "officiële benaming). Onze zoon werkte er als monteur die die dure Ferrari's bij aankomst moest klaarmaken voor de klant. Die heeft moeten bedelen om na jaren svp eens op vakantie te mogen en omdat ze hem vertrouwden dat ie terug zou komen kreeg ie zijn paspoort. Hij is uiteraard nooit meer teruggegaan. En zo een katholieke Filipijnse vrouw is al helemaal niks, staat helemaal onderaan, nog onder de Indonesische maids want die zijn moslim.
Let wel, er zijn ook veel goede werkgevers, gezinnen waar die vrouwen werken. Een andere zus werkt in Bahrein en is de vertrouwelinge van de bazin, en verzorgt de oude moeder. Al ruim 10 jaar, wil er niet weg. Maar als je pech hebt ..... echte horror!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199109771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:17 schreef Sicstus het volgende:
Ik kan ook geen vrouw krijgen, maar om er nou eentje uit het buitenland te halen, dat lijkt me toch ultiem triest. De mannen in dit topic lijken me ook vrij sneu en/of trollen trouwens.
Itt TS zijn er ook mannen die zat (mooie) vrouwen hier kunnen krijgen, maar niet willen vanwege hun mentaliteit hier, en liever een uit het buitenland halen. Het heeft niet alleen te maken met geen vrouw hier kunnen krijgen.
pi_199109795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:04 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

Itt TS zijn er ook mannen die zat (mooie) vrouwen hier kunnen krijgen, maar niet willen vanwege hun mentaliteit hier, en liever een uit het buitenland halen. Het heeft niet alleen te maken met geen vrouw hier kunnen krijgen.
Oja, 8.5 miljoen vrouwen over 1 kam scheren :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 22 april 2021 @ 13:11:12 #279
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199109818
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan nog lijkt het me een beetje een flauwe opmerking, alsof iedere Aziaat wil en kan gamen en dat ook serieus op kan wegen tegen het gebrek aan een liefdespartner en gezinsleven enzo. Nog zo een vooroordeel, al is het wel fijn dat er niet uit wordt gegaan van het achterstandsidee. Iets waar men als het over Afrika en Afrikanen ook nog wel eens een handje van heeft.
Deze week nog een documentaire gezien. In de hele wereld staan de Filipijnen bovenaan met het gebruik van facebook.
Maar het komt niet in mij op (heb je het tegen mij?), om ook maar te denken dat gamen op kan wegen tegen gemis van een partner en gezinsleven. Hooguit een (verslavende) afleiding.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 13:12:26 #280
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199109827
zeg zelf als je daar woont dan probeer je ook naar een westers land te komen
en California staat b bij de dames met stip op1
want dan worden ze opeens als beauty en met respect behandelt en hebben ze in notime een dikke bak onder de kont

Soort Sylvie Meis zeg maar

Ik heb zelf gezien dat steenrijke stokoude US industriëlen op de Filipijnen laten zoeken naar een Verpleegster ,
een Midwife , en met haar trouwen op het strand
Dat meisje is voor de rest van haar leven klaar
https://news.berkeley.edu(...)s-in-the-us-podcast/

[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 22-04-2021 13:20:27 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199109847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Deze week nog een documentaire gezien. In de hele wereld staan de Filipijnen bovenaan met het gebruik van facebook.
Maar het komt niet in mij op (heb je het tegen mij?), om ook maar te denken dat gamen op kan wegen tegen gemis van een partner en gezinsleven. Hooguit een (verslavende) afleiding.
Nee, jij quote mijn reactie op iemand anders.

En met de hoeveelheid Pinoy die over de grens werken en gezien de familiebanden verbaast het me niet dat zij bovenaan staan met Facebookgebruik.
  donderdag 22 april 2021 @ 13:40:24 #282
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199110056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die red horse is ook vreselijk bier met een alcohol % van 10 en dat in literflessen

Filipijnen is mooi voor vakantie maar je moet er niet wonen , dan word je zelf ook een Filipijn
Er is geen zak te doen op die eilanden je verstaat die Pinoy toch niet en dan ga je aan het strand zitten zuipen

Twee maanden naar toe gaan, van jonge meisjes die zich continu aanbieden onder het roepen van Hey Joe, afblijven en dan is het prima mooi daar
Ja, Red Horse, daar herken je de echte drinkers aan. En als het goedkoop moet zijn. Ik drink niet maar heb wel San Miguel geprobeerd. Vond de light niet veel, de normale wel lekker. Drink gemiddeld 1-2 alcoholische drankjes per jaar bv. toasten op het bruidspaar of het Nieuwe Jaar. Sla regelmatig ook een jaar of 2-3 over.

Ik heb interesse in mensen. Ga niet naar stranden, in 5 jaar één keer paar uurtjes geweest en vond het stront saai. Hou van het stadsleven En van survival tochten. Dus survivaltochten in Metro Manila. Als ervaren Manila survivor slechts gewapend met een politiefluit. Die heb ik in voorraad thuis liggen (Manila thuis). Iedre westerse bezoeker schenk ik er een en hoe ermee om te gaan. Zie anecdote ....
Anecdote: politiefluit altijd aan koord om de nek, Een avond komen mij vrouw en ik van een van mijn stamcafé's waar het er rustig aan toe gaat, terug. was tegen 3.00 Zeer gevaarlijke buurt (kruising Mabinistreet / Padre Faura) Vallen ons 4 jongeren lastig, weten ons op een gegeven moment klem te zetten. Mijn vrouw zeht, oh, en je hebt je wandelstok niet bij je (zit een mes van 30 cm in).Tja, dan moet je improviseren. Ik neem de politiefluit (op de markt 35 cent) en roep, oh, you want trouble, you can have trouble. Ik fluit en roep. polce, ragby boys (daar zijn die lijmsnuivers mee bedoeld) Zij worden gehaat door de politie, zijn namelijk bloedlink. Weg waren ze. Sindsdien neem ik alleen nog die fluit mee. En mocht het ooit echt gevaarlijk worden, dan geef ik netjes mijn geld en mijn goedkope telefoon en goedkoop horloge ( 5 voor 2 euro). Ik zeg patiencia (rustig, kalm) dus patiencia, I give you all en geve hen al het geld. Ik neem zelfs 1000 peso extra mee als ik uitga voor mocht het ooit gebeuren. Dat is 16 euro en dat is veel geld. Daar heb je heel veel Red Horse bier voor. Dan zijn ze tevreden. Nederlandse vriend van me ook ooit beroofd, kreeg van de rovers 50 peso terug voor een taxi naar huis!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 14:18:41 #283
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199110484
Mocht je interesse hebben in een thuis daar, of bv een Filipijnse vrouw die je niet naar Nederland wilt halen (ken zeelui en boorplatformwerkers en baggeraars die het zo doen) dan kun je eventueel iets kopen.
Zij werken bv. 8 weken op het booreiland en gaan dan 6 weken naar hun vrouw en gezin in de Filipijnen. Zijn daar uiteraard schatrijk met hun inkomen.

Let op: wil je iets kopen ...
-buitenlander kan geen land bezitten, dus of een condo (luxe flat met beveiliging en service) of op naam van de vrouw of vriendin, (bezint eer ge begint)
-koop je iets koop je alle schulden mee inclusief bv, jaren niet betaalde electriciteitsrekeningen, onderhouds fee.
- Ook onroerend goed belasting wordt vaak niet betaald, soms wel 20 jaar of meer niet! maar de schuld loopt wel op, die erf je dus ook mee.
- Men kent er capital gain tax. Een belasting op de waarde cq het meer waard geworden zijn van het onroerend goed. Als de verkoper die niet voldoet heb je die aan je broek. En dat kunnen echte bedragen worden.
- Als ze je kunnen neppen doen ze het, proberen doen ze het nagenoeg zeker. Dus ook die belastingambtenaar. U moet nog 600.000 peso betalen (10.000 euro). Onroerend goed belasting. Mijn vrouw, neen, ik heb allles betaald. Toen probeerde hij de helft, toen 100.000 peso. Toen gaf ie het op, het was maar 2300 peso. (30 euro). Neen, krijg je ook niet. Ah, okay. jammer. Heel belangrijk is als je connecties hebt die je kunt activeren. Is normaal, is echt niet alleen naar de Americano, maar ook onderling. Uiteraard de Americano want die heeft geld want een ticket Europa / Amerika / Australië naar Manila v.v. kost al zoveel als een jaarinkomen daar.

Er zijn verschillende mogelijkheden om extra goedkoop of gemakkelijk aan een onroerend iets te komen. Zo doen veel projectontwikkelaars zelf financiëren, in verschillende vormen bv. 10 % bij intrekken en de rest naar keuze in 5, 10, 20 of zelfs 30 jaar maandelijks een vast bedrag. Dan is er ook nog veel door de regering gesponsorde huizen en woningen voor bepaalde bevolkingsgroepen die dan pag ibig bla bla. Veel te vergaand voor hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 22-04-2021 14:40:20 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 14:39:31 #284
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199110713
Overigens, er zijn ook goede Filipijnse mannen, en ze zijn niet allemaal klein! Dus vrouwen .....
Trouwens, gay of hoe moet ik het hier noemen, ik bedoel zowel man als vrouw, is daar vol op. In de maatschappij daar veel geaccepteerder dan hier, vind ik.

Mijn schoonzus had een kapperszaakje. Met twee gay mannen als kapper. Dus duidelijk gay. Die worden geacht beter te zijn dan vrouwen in alles wat met mode stijl inrichting bloemen enz. te maken heeft. Na twee jaren werd een van die twee opgepakt. Meneer werd in het zuiden van de Filipijnen (Mindanoa) gezocht voor het verkrachten van diverse vrouwen.

Was nog niet lang in Manila en wandel met mijn vrouw in Malate, de gay buurt / rosse gay buurt. Komt een heel lange vrouw in een wit jurkje en lang blond haar op ons af, en zegt met een diepe bas stem. hello sir, welcome in the Phillipines. Mijn vrouw natuurlijk mij snel meetrekken. Waarom eigenlijk?

:? :? 8)7 _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door LeesFoknl op 22-04-2021 14:46:26 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 14:42:00 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199110741
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het mooie van feminisme is dat het vanzelf uitsterft. Want vrouwen die carriere boven het gezin stellen die planten zich niet voort en verdwijnen dus uit de genenpool. Dan blijven uiteindelijk de vrouwen met een sterk moederinstinct over.
Als je je afvraagt waarom dit dan niet eerder gebeurd is: vroeger had een vrouw dat instinct niet nodig, ze werden toch wel zwanger en zorgden er dan voor.
Mwah, dat zal je nog verbazen.
Op de school van mijn jongste ken ik toch een behoorlijk aantal vrouwen dat een stevige carrière heeft, hun man vaak ook trouwens, maar de zorg voor de kinderen weten ze vrij goed te delen, van het gros van de klasgenoten zie ik zowel de vader als de moeder regelmatig op het schoolplein staan, alleen niet tegelijkertijd.
Het opleidingsniveau is ook bovengemiddeld hoog, hij heeft klasgenoten wiens ouders arts, psycholoog, rechter, piloot enz. zijn, en niet alleen mannen in die beroepen. Er zijn eigenlijk maar 1 of 2 klasgenoten waarvan ik de vader nooit op het schoolplein tegenkom en waarvan de moeder niet werkt, en van een van de kinderen waarvan de moeder niet werkt staat de vader ook regelmatig bij het schoolplein. Van een van de kinderen zie ik de moeder eigenlijk nooit maar altijd de vader :D

De gemiddelde gezinsgrootte doet ook niet onder voor de rest van NL, in tegenstelling juist: een hoop gezinnen met 3 kinderen, een aantal met 4.

So much voor het niet kunnen combineren van een carrière en kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 april 2021 @ 14:53:40 #286
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199110848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, dat zal je nog verbazen............

De gemiddelde gezinsgrootte doet ook niet onder voor de rest van NL, in tegenstelling juist: een hoop gezinnen met 3 kinderen, een aantal met 4.

So much voor het niet kunnen combineren van een carrière en kinderen.
Ja, kinderen hebben is duur, zeker als je hen alles, veel wilt bieden. Kunnen sporten, balletles, instrument bespelen, met les. Leuke dingen doen. school, studeren, op vakantie, leuk weekendje enz enz.
Veel kinderen hebbn wordt in West Europa iets voor rijke mensen. In het Duits zegt men. liever een tweede auto dan een tweede kind.

In Azië zijn veel kinderen vaak een garantie voor een verzorgde oude dag. Als je er 10 hebt en heb je een beetje geluk dan is er altijd wel een die het beter heeft, met een buitenlander getrouwd, of een zeeman, of OFW. En dat is dan een heilig iets, dan zorg je voor toch minimaal je ouders en grootouders, en als het kan broers en zussen en laat je neefjes en nichtjes studeren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 15:17:33 #287
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199111082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:41 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dus jij wil zo'n vrouw die thuis verveeld op je zit te wachten en je de pantoffels aangeeft op het moment dat je de deur opent en het biertje of de koffie al klaar heeft staan? Waarom kun je zelf de pantoffels niet aantrekken en het biertje uit de koelkast pakken? Ik ben niet gehandicapt, dat kan ik prima zelf.

Jij koppelt allerlei waarheden, halve waarheden en nonsens aan elkaar. Zo stel je dat vrouwen thuis verveeld op je zitten te wachten en je de pantoffels aanreiken. Het een heeft niet met het ander te maken. Er zijn verveelde vrouwen die je niet je pantoffels aanreiken en er zijn ook vrouwen die zich prima bezighouden en toch pantoffels aanreiken. En het is best ook okay als je iemand een biertje of koffie haalt als je niet gehandicapt bent.

Maar omdat het hier een topic is over de Filipijnse vrouw en relaties met een Filipijnse vrouw het volgende ...
Men maakt hier vaak de fout om onze normen en waarden los te laten op een Filipina of op relaties met Filipina's.

Voorbeeld ... feestje thuis in Nederland. Nederlands koppel. De man helpt mee, haalt borden en glazen en kopjes op, naar de keuken en zet ze inde afwasmachine. Mooi, is dat al weg. DE aanwezige dames valt dat nauwelijks op, of in positieve zin; fijne man, helpt ook een hand mee, laat zijn vrouw niet alles alleen doen.

Zelfde feestje in Manila. Vrouw is Filipina, bezoekers ook veel Filipijnse mensen. Stel ik sta op en begin borden enz. naar de keuken te dragen. Dan gaat het gerucht ....
- ik geloof hij is boos en wil dat we weggaan (want waarom zou HIJ anders de borden etc weghalen)
- hij is niet tevreden over zijn vrouw daarom doet hij het zelf.
- hij is een slappeling, geen echte man. En die willen we niet want we willen sterke, belangrijke mannen die goed voor ons kunnen zorgen in deze harde maatschappij. Geen doetje want dan liggen we straks ook op de stoep (want die liggen daar, je moet al de straat op om te kunnen lopen en daar rijdt jou dan een oververmoeide taxichauffeyr of jeepney van de weg).

Geloof me, al zijn er 40 bezoekers, binnen een half uur is het leeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 22-04-2021 16:22:07 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199111633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:17 schreef LeesFoknl het volgende:



Voorbeeld ... feestje thuis in Nederland. Nederlands koppel. De man helpt mee, haalt borden en glazen en kopjes op, naar de keuken en zet ze inde afwasmachine. Mooi, is dat al weg. DE aanwezige dames valt dat nauwelijks op, of in positieve zin; fijne man, helpt ook een hand mee, laat zijn vrouw niet alles alleen doen.

Hoezo helpt de man mee? Is dat net zo iets als oppassen op zijn eigen kinderen? Of is dat huis van de vrouw en zijn de glazen en vaatwasser van haar? Want dan snap ik het wel dat het "helpen" is. Maar niet in zijn eigen huis, dan is het toch echt geen helpen. En nee, dat valt ook niet in positieve zin op omdat dat vrij normaal is. Ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen 'goh wat fijn dat Piet een handje mee helpt'. Zelfs mijn oma die nu de 100 aan zou tikken als ze nog leefde vond dat soort dingen al normaal.
  donderdag 22 april 2021 @ 15:56:22 #289
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199111634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zelfde feestje in Manila. Vrouw is Filipina, bezoekers ook veel Filipijnse mensen. Stel ik sta op en begin borden enz. naar de keuken te dragen. Dan gaat het gerucht ....
- ik geloof hij is boos en wil dat we weggaan (want waarom zou HIJ anders de borden etc weghalen)
- hij is niet tevreden over zijn vrouw daarom doet hij het zelf.
- hij is een slappeling, geen echte man. En die willen we niet want we willen sterke, belangrijke mannen die goed voor ons kunnen zorgen in deze harde maatschappij. Geen doetje want dan liggen we straks ook op de stoep (want die liggen daar, je moet al de straat op om te kunnen lopen en daar rijd jou dan een oververmoeide taxichauffeyr of jeepney van de weg).

Geloof me, al zijn er 40 bezoekers, binnen een half uur is het leeg.
Klopt in de Filipijnen doet de vrouw alles en dan ook nog perfect

toen ik in de Filipijnen was werd ik iedere dag gewassen van top to teen en als ik rustig zat dan ging ze aan het werk , koken wassen strijken
Ze zitten nooit stil
Filipijnse vrouwen zijn de beste verpleegsters verzorgsters ter wereld

Maar ik hou meer van de bergen en watervallen en stranden daar , niet van die grote steden
Ben ook in Jakarta geweest en in Bangkok , allemaal hetzelfde met die stinkbrommers
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 april 2021 @ 15:57:16 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199111646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:12 schreef michaelmoore het volgende:
zeg zelf als je daar woont dan probeer je ook naar een westers land te komen
en California staat b bij de dames met stip op1
want dan worden ze opeens als beauty en met respect behandelt en hebben ze in notime een dikke bak onder de kont

Soort Sylvie Meis zeg maar

Ik heb zelf gezien dat steenrijke stokoude US industriëlen op de Filipijnen laten zoeken naar een Verpleegster ,
een Midwife , en met haar trouwen op het strand
Dat meisje is voor de rest van haar leven klaar
https://news.berkeley.edu(...)s-in-the-us-podcast/
Wat moet een stokoude US industrieel met een Filipijnse midwife om er dan ook nog mee te trouwen??
Een midwife is een verloskundige, als je een midwife nodig hebt ben je over het algemeen niet stokoud en ermee trouwen zal ook niet snel voorkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 april 2021 @ 15:59:13 #291
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199111677
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat moet een stokoude US industrieel met een Filipijnse midwife om er dan ook nog mee te trouwen??
Een midwife is een verloskundige, als je een midwife nodig hebt ben je over het algemeen niet stokoud en ermee trouwen zal ook niet snel voorkomen.
Verzorging .

Die meid was een registered nurse zei hij , ik dacht dat een andere naam Midwife is , maar dat is dan kennelijk niet zo

Beter kun je niet hebben dan een private nurse , als je binnen 10 jaar de pijp uit gaat
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 april 2021 @ 16:07:08 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199111782
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Verzorging .

Die meid was een registered nurse zei hij , ik dacht dat een andere naam Midwife is , maar dat is dan kennelijk niet zo

Beter kun je niet hebben dan een private nurse , als je binnen 10 jaar de pijp uit gaat
Ah, je zwetst dus maar wat en gebruikt termen die je niet kent :')
Misschien gewoon Nederlands schrijven als je Engels zo beperkt is dat je niet eens weet wat een midwife is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 april 2021 @ 16:24:26 #293
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199111994
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:56 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Hoezo helpt de man mee? Is dat net zo iets als oppassen op zijn eigen kinderen? Of is dat huis van de vrouw en zijn de glazen en vaatwasser van haar? Want dan snap ik het wel dat het "helpen" is. Maar niet in zijn eigen huis, dan is het toch echt geen helpen. En nee, dat valt ook niet in positieve zin op omdat dat vrij normaal is. Ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen 'goh wat fijn dat Piet een handje mee helpt'. Zelfs mijn oma die nu de 100 aan zou tikken als ze nog leefde vond dat soort dingen al normaal.
Juist, dat zeg ik toch. Hier, naar Nederlandse normen wel. Maar niet naar Aziatische normen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 16:28:17 #294
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199112054
quote:
Filipijnse vrouwen hebben een heel andere cultuur en daar wordt je als man zijnde gewoon nog wel als normaal mens behandeld en gerespecteerd.
Dat wordt je in Nederland ook hoor, als je een normaal mens bent en dat respect verdient. Dat jij denkt dat het aan de Nederlandse vrouw ligt en jezelf even vergeet als de gemene deler bij alle negatieve ervaringen in de interactie ligt echt bij jou :*
  donderdag 22 april 2021 @ 16:36:15 #295
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199112150
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Klopt in de Filipijnen doet de vrouw alles en dan ook nog perfect

toen ik in de Filipijnen was werd ik iedere dag gewassen van top to teen en als ik rustig zat dan ging ze aan het werk , koken wassen strijken
Ze zitten nooit stil
Filipijnse vrouwen zijn de beste verpleegsters verzorgsters ter wereld

Maar ik hou meer van de bergen en watervallen en stranden daar , niet van die grote steden
Ben ook in Jakarta geweest en in Bangkok , allemaal hetzelfde met die stinkbrommers
Geef mij dan toch maar de Filipijnen! Veel Engels. Thailand, heel moeilijke taal, ander alfabet en het stikt er van de slangen. Ook in Bang-kok. Daarom heet het ook Bang-kok.
Indonesië is moslim, dus 's ochtends oproep tot ochtendgebed, dus nooit uitslapen. Bahasa (= taal) Indonesia, weinig Engels. Plus nu, ramadan, alles dicht.

Heb een zestal documentaires van de Filipijnen over de natuur daar. Zwemmen met de walvissen, de natuur op respectievelijk Luzon, Visaya's en Mindanao. White beach Batangas, daar woont onze zoon nu.
Zou er Manila of Batangas) nu weer zijn als die corona er niet tussendoor gekomen was.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 16:38:11 #296
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199112176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:36 schreef LeesFoknl het volgende:
White beach Batangas
White beach Batangas

Nooit geweest dat lijkt me wel
Ik ben een paar keer op Negros geweest bij bawayan , mooi de bergen in overal rivieren en watervallen , schone stranden

Daar worden nu de starlink Internet dishes gebouwd overal

die mensen hebben straks allemaal supersnel internet in de bergen , dat is ongekend voor daar

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 22-04-2021 16:49:07 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 april 2021 @ 16:44:12 #297
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199112245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat moet een stokoude US industrieel met een Filipijnse midwife om er dan ook nog mee te trouwen??
Een midwife is een verloskundige, als je een midwife nodig hebt ben je over het algemeen niet stokoud en ermee trouwen zal ook niet snel voorkomen.
Een midwife is toch een kraamvrouw. de (makelaar) zus is er een, dat was in haar jeugd HET toekomst beroep voor vrouwen! Zijn er toen veel te veel van opgeleid, met als gevolg veel vrouwen die nooit een baan in hun vak gehad hebben. Heeft daarna nog wat extra geleerd en is nu een caregiver. Dus verpleegster / verzorgster voor met name zieke oude behoeftige mensen. Heeft nu echter voorlopig haar draai gevonden als tonen en verkopen van huizen (huisjes want groot zijn die niet) van grote projectontwikkelaars. Soms heeft ze iets speciaals, een koopje en dan geeft ze trouw dat aan ons door.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 16:49:27 #298
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199112319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Verzorging .

Die meid was een registered nurse zei hij , ik dacht dat een andere naam Midwife is , maar dat is dan kennelijk niet zo

Beter kun je niet hebben dan een private nurse , als je binnen 10 jaar de pijp uit gaat
Ik heb net in Nederland een Filipijnse registered nurse geholpen Nederlands te leren op B1 niveau. Dat is in NL een verplicht niveau om als verpleegster te mogen werken. Ze heeft al 10 jaar ervaring in een ziekenhuis in Dubai. Tja, die kneusjes en losers. Die kun je overal planten. die groeien en bloeien wel. Zonder positieve discriminatie , die hoeven maar een halve kans en maken er het beste van.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 17:00:54 #299
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199112448
Als je als oudere mens of ouder koppel naar de Filipijnen gaat en een registered nurse privé in dienst neemt, dus intern, dag en nacht, kost je dat 500 peso per dag. Dat is momenteel delen door 57 dus dat is 9 euro. Per dag! Registered nurse betekent 5 jaar opleiding en een jaar praktijk in een ziekenhuis, Daarmee kun je zo in Amerika gaan werken. Om dat jaar in een ziekenhuis te werken is dus heel belangrijk, zodat die arme vrouwen moeten betalen !!! om er een jaar te "mogen" werken.
Ik schreef het al, ze neppen alles en iedereen, daar hoef je echt geen Americano voor te zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 22 april 2021 @ 17:01:05 #300
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199112450
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik heb net in Nederland een Filipijnse registered nurse geholpen Nederlands te leren op B1 niveau. Dat is in NL een verplicht niveau om als verpleegster te mogen werken. Ze heeft al 10 jaar ervaring in een ziekenhuis in Dubai. Tja, die kneusjes en losers. Die kun je overal planten. die groeien en bloeien wel. Zonder positieve discriminatie , die hoeven maar een halve kans en maken er het beste van.
Als je daar een verpleegster haalt dan heb je wel een dag en nacht nurse die je lichaam goed kent en niet opeens zal zeggen ik heb een andere baan gevonden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')