quote:Sieneke
Ook gaat hij, in de week dat Nederland vol is van het Eurovisie Songfestival, op bezoek bij zangeres Sieneke. Elf jaar geleden was zij hoofdrolspeler in een live tv-drama: de verkiezing van de act die Nederland moest gaan vertegenwoordigen in Oslo. Jury-voorzitter Pierre Kartner kon geen beslissing te nemen.
Vanavondquote:Op zaterdag 24 april 2021 14:17 schreef usagi414 het volgende:
Over 23 dagen is er weer een Upbeatles Eurovision Quiz
https://www.facebook.com/(...)19727&view=permalink
Dat doen de WiWi`s toch wel heel goed, jammer alleen dat de stream zo hapert.quote:
Ik ben zeer benieuwd naar Australië!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:21 schreef koffieleuk het volgende:
Live on tapes show is deze vrijdag + zaterdag om 21:00 uur! (Tijdstip was nog niet bekend, maar bij deze).
[ twitter ]
quote:Zondag 4 juli is de pre-party van J'aime La Vlie! Als opwarmer voor september een eenmalige online editie vanaf Vlieland. Volg de livestream via ons youtube-kanaal of via de website www.jaimelavlie.nl
Een dik uur lang videoboodschappen, bellen met... Eurovisie sing-a-long, quiz, eilandbeleving en meer!
In de meeting-topic had ik al gevraagd of er ooit iemand hier naar toe is geweest. Omdat er niemand gereageerd heeft, ging ik er van uit dat nog niemand naar toe is geweest. De pre-party en het weekend zelf lijkt me wel leuk maar de artiesten vind ik nog aan de matige kantquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:47 schreef usagi414 het volgende:
https://www.facebook.com/jaimelavlie/posts/2585708945068502
[..]
Ik ben er nog niet geweest maar ik kan niet uitsluiten dat er iemand is geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In de meeting-topic had ik al gevraagd of er ooit iemand hier naar toe is geweest. Omdat er niemand gereageerd heeft, ging ik er van uit dat nog niemand naar toe is geweest. De pre-party en het weekend zelf lijkt me wel leuk maar de artiesten vind ik nog aan de matige kant
Dit lees ik nu pasquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:31 schreef NailQueen het volgende:
Een tip die ik graag wil meegeven als je de Ziggo Mediabox XL in bezit hebt:
Wanneer je de mediabox hebt, kun je in de App van muziekzender XITE. (Wanneer je naar deze zender gaat, zie je al gauw rechts in de hoek een balkje met Open de Xite App.)
XITE heeft daarin een aparte themakanaal genaamd "Eurovision Party". Daarin komen verschillende songfestivalliedjes langs van Udo Jürgens en Johnny Logan tot aan de artiesten van 2021.
Een enorme aanrader!![]()
![]()
![]()
Het is er nog steeds!quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas![]()
Is/was het een tijdelijk iets of is het nog steeds (kan nu even niet checken)?
Gelukkig zijn er nog hotels in de buurtquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest maar ik kan niet uitsluiten dat er iemand is geweest.
Maar als kamperen daar op deze manier gaat hoeft het voor mij zeker niet.
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |