was er iets mis met het oude format?quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:25 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat naast kritiek op deze SL opzet er ook wel kritiek op de nieuwe CL opzet mag komen.
36 ploegen in een competitie en dan 10 keer, na loting, tegen een willekeurige tegenstander spelen, is natuurlijk ook een rampzalige opzet.
Heeft er iemand eigenlijk een goed idee?
VBL / Introduceer de "Uefa Super League"quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:25 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat naast kritiek op deze SL opzet er ook wel kritiek op de nieuwe CL opzet mag komen.
36 ploegen in een competitie en dan 10 keer, na loting, tegen een willekeurige tegenstander spelen, is natuurlijk ook een rampzalige opzet.
Ja daar konden de grote clubs uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was er iets mis met het oude format?
De reactie op de vraag van @Caland of hij zelf heeft gekookt zijn ook altijd goud waard.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je nog vertellen wat je gaat eten
Ik vind het dan al snel onsmakelijk worden, maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De reactie op de vraag van @:Caland of hij zelf heeft gekookt zijn ook altijd goud waard.
Ik wil dat idee eerst nog wel even afwachten in de praktijk, het is wel zo ontworpen dat je vooral veel gelijkwaardige potjes krijgt en dus langer voor iets speelt. Al lijkt me dat het voor supporters die naar die uitwedstrijden gaan wel heel kort dag wordt om te boeken allemaal. En geen idee hoe ze die vele wedstrijden allemaal gaan inplannen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:25 schreef BlaZ het volgende:
Is het raar dat ik dit nog nooit heb gezien?quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De reactie op de vraag van @:Caland of hij zelf heeft gekookt zijn ook altijd goud waard.
Nee, misschien ben je gewoon rond etenstijd niet in de slowchat.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dit nog nooit heb gezien?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat heb je overal, door het geld, Ajax, Bayern, Juventus, Real of Barca, Paris SG etc etc
Benieuwd hoe die contracten in elkaar zitten, sommige nieuwsberichten zeggen dat het niet bindend is en anderen dat het de clubs miljarden zal kosten om er vanaf te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer, ik heb liever dat het klapt met die clubs
Lol. Ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer, ik heb liever dat het klapt met die clubs
Nog meer geld in de CL pompen is natuurlijk ook geen oplossing, met de almaar schever groeiende verhoudingen in de nationale competities. Maar ja... beter dan de Super League...quote:
zeker maar als ze er nu op terugkomen met of zonder contract is het wachten op een nieuwe revolutie of krijgen ze gewoon wat ze willen maar dan onder de UEFA hoedquote:Op dinsdag 20 april 2021 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die contracten in elkaar zitten, sommige nieuwsberichten zeggen dat het niet bindend is en anderen dat het de clubs miljarden zal kosten om er vanaf te komen.
Ik vind het voor een miljardendeal allemaal nogal amateuristisch verlopen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die contracten in elkaar zitten, sommige nieuwsberichten zeggen dat het niet bindend is en anderen dat het de clubs miljarden zal kosten om er vanaf te komen.
Niet voor het eerst in de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het voor een miljardendeal allemaal nogal amateuristisch verlopen.
Helemaal met die backing van JP Morgan, maargoed geen idee hoe concreet dat allemaal is. Het blijven natuurlijk allemaal een beetje boevenbanken wat dat betreft.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het voor een miljardendeal allemaal nogal amateuristisch verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |