"Beetje weinig Ajacieden"quote:Op maandag 19 april 2021 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stekelenburg
Rensch - Schuurs - Timber - Blind
Gravenberch
Klaassen - Taylor
Hansen - Brobbey - Unuvar
Opgelost, slotje
quote:
quote:Helmond Sport laat maandag weten geen plannen te hebben zich aan te sluiten bij de Super League. Voorzitter Philippe van Esch van Helmond Sport is niet benaderd door de initiatiefnemers, maar geeft vooruit lopend op het onvermijdelijke telefoontje aan geen belangstelling te hebben.
"Wij hechten waarde aan ons lokale product en zullen alles op alles zetten om onze club te behouden voor de 1e divisie" laat de voorzitter weten via de New York Times.
Voorlopig niet hoor.quote:Op maandag 19 april 2021 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Streep PSG maar vast door. Die gaan heus nog wel overstag.
Porto, Benfica.quote:Op maandag 19 april 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niets mis mee, paar andere leuke clubjes er nog bij lekker man.
nee want de bazen hebben goede banden met qatarquote:Op maandag 19 april 2021 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een artikel van De Speld.quote:Op maandag 19 april 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat elke club deze grap maken
@:caland humor
Speldquote:
Dat lijkt mij niet met de voorzitter in het bestuur van de Uefa.quote:Op maandag 19 april 2021 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shakhtar, Red bull, wat Rusjes. Lekker man.quote:Op maandag 19 april 2021 17:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Porto, Benfica.
Rangers, Celtic.
Ajax, PSV.
Nog wat oostenrijkers, zwitsers, scandinaviërs en oostblokkers.
Prima competitie.
Je hebt ook anti-kartelvorming wetten, daar zou dit wel onder kunnen vallen. Zou het zelf niet weten verder, maar UEFA en de clubs zullen daar wel al naar gekeken hebben mag ik hopen.quote:Op maandag 19 april 2021 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Porto zegt de EU. Dat lijkt me niet helemaal waar.
Hoewel vrij verkeer van personen en goederen wel nationaliteitsuitsluitingen verbiedt.
Na het WK gaan ze overstappenquote:Op maandag 19 april 2021 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee want de bazen hebben goede banden met qatar
psg is qatar
Als blijkt dat deze eigenaars hun hand hebben overspeeld, de supporters naar de andere clubs trekken en de aanwas van nieuwe spelers tegenvalt, dan trekt dat vanzelf weer bij. Als ze het wel goed hebben en zij de dominante factor in het voetbal worden, dan zal het WK wel worden opengesteld voor hun spelers, of richten ze hun eigen WK op.quote:Op maandag 19 april 2021 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hebben we straks een WK met Stekelenburg als keeper, Nick Viergever als linksback en Henk Veerman als spits omdat alle goede voetballers bij één van de 12 topclubs spelen
Ze hebben al een "binding agreement" en een logo en ze zijn al uit de ECA gestapt. Dus de weg terug wordt steeds lastigerquote:Op maandag 19 april 2021 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk eigenlijk nog steeds dat die hele league er niet gaat komen.
Misschien, het voert in ieder geval wel druk uit op de UEFA om beslissingen te nemen in het voordeel van de coupeplegers. Meer zekerheid, meer geld, enz.quote:Op maandag 19 april 2021 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk eigenlijk nog steeds dat die hele league er niet gaat komen.
En Foxxy van PSV is al benaderd om de mascotte te worden.quote:Op maandag 19 april 2021 17:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben al een "binding agreement" en een logo en ze zijn al uit de ECA gestapt. Dus de weg terug wordt steeds lastiger
Of juist niet hè. UEFA (lees Ceferin) lijkt me best rancuneus.quote:Op maandag 19 april 2021 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien, het voert in ieder geval wel druk uit op de UEFA om beslissingen te nemen in het voordeel van de coupeplegers. Meer zekerheid, meer geld, enz.
Dit dus jaquote:Op maandag 19 april 2021 17:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben al een "binding agreement" en een logo en ze zijn al uit de ECA gestapt. Dus de weg terug wordt steeds lastiger
Het wordt gewoon een daverend succes.quote:Op maandag 19 april 2021 17:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit dus ja
Dit gaat gewoon gebeuren en laat ze lekker. Des te harder zulke clubs op hun bekken zullen gaan zodra hun bubbel ontploft.
Dat zei je ook voorafgaand dit seizoen over feyenoordquote:Op maandag 19 april 2021 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een daverend succes.
UEFA lijkt voorlopig inderdaad met de zwaarste middelen er tegenin te gaan, maar uiteindelijk heeft de UEFA de topclubs wel nodig. De bond is geen haar beter, daar telt ook vooral geld en macht.quote:Op maandag 19 april 2021 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of juist niet hè. UEFA (lees Ceferin) lijkt me best rancuneus.
Onlo being Onloquote:Op maandag 19 april 2021 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een daverend succes.
Zijn contracten nog wel geldig als ze geen lid meer zijn van UEFA/FIFA?quote:Op maandag 19 april 2021 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe de SL clubs omgaan met spelers die dit helemaal niet willen. Wereldkampioen worden met je land is nog altijd het hoogst haalbare volgens mij.
Maar ook:quote:A new competition undermining this might cause irreparable damage.
quote:We will vigorously oppose measures by either side that would impede the rights of players, such as exclusion from their national teams.
Nee joh. Wat roet in het eten kan gooien zijn regeringen nog. De enige die SL nog kan stoppen.quote:Op maandag 19 april 2021 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Enige wat roet in het eten kan gooien zijn een paar moraalridders van spelers, die toch voor hun land uit willen blijven komen.
Gelukkig zijn 95% geldwolven
quote:Op maandag 19 april 2021 17:27 schreef Scrummie het volgende:
Ah, er is toch nog een debiel gevonden die dit net als die andere autist een goed plan vindt.
Jep.quote:Op maandag 19 april 2021 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe de SL clubs omgaan met spelers die dit helemaal niet willen. Wereldkampioen worden met je land is nog altijd het hoogst haalbare volgens mij.
Uhm, zij mogen wel cruciale stappen nemen die de hele voetbalwereld op zijn kop zet maar de bonden mogen die spelers niet bannen?quote:Op maandag 19 april 2021 17:27 schreef Red_85 het volgende:
https://fifpro.org/en/industry/european-super-league-announcement
[..]
Maar ook:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2021 17:27 schreef Scrummie het volgende:
Ah, er is toch nog een debiel gevonden die dit net als die andere autist een goed plan vindt.
Ze gaan zeggen "Even geduld. Zodra de macht is geconsolideerd bij ons de SL, en de UEFA en FIFA uitgeschakeld zijn, dan organiseren wij een WK, maak je geen zorgen kerel"quote:Op maandag 19 april 2021 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe de SL clubs omgaan met spelers die dit helemaal niet willen.
quote:Op maandag 19 april 2021 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
CL en WK winnaar blijf je.
De rest ben je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |