extra kut als je in het Verenigd Koninkrijk woontquote:Op maandag 19 april 2021 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ook lekker voor supporters die graag uitwedstrijden bezoeken.
De bond wordt nog wel in check gehouden door de nationale bonden, die moeten ook steeds instemmen. Alleen vinden de overleggen daarvoor natuurlijk ook in achterkamertjes plaats waar flink gelobbyd wordt. Maar de UEFA is net zo goed een vertegenwoordiger van Malta als van Engeland.quote:Op maandag 19 april 2021 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
UEFA lijkt voorlopig inderdaad met de zwaarste middelen er tegenin te gaan, maar uiteindelijk heeft de UEFA de topclubs wel nodig. De bond is geen haar beter, daar telt ook vooral geld en macht.
FIFPro is alleen voor spelers belangenbehartiging toch?quote:Op maandag 19 april 2021 17:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Uhm, zij mogen wel cruciale stappen nemen die de hele voetbalwereld op zijn kop zet maar de bonden mogen die spelers niet bannen?
Hoepel lekker op met het meten van twee maten, FIFPro.
Het beste scenario voor de UEFA is als ze nu met een mooi voorstel komen voor die 12. Als die 12 nog erop ingaan dan mag UEFA denk ik van geluk spreken want nu is de SL aan de winnende hand (tenzij regelingen roet in het eten gooien).quote:Op maandag 19 april 2021 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
UEFA lijkt voorlopig inderdaad met de zwaarste middelen er tegenin te gaan, maar uiteindelijk heeft de UEFA de topclubs wel nodig. De bond is geen haar beter, daar telt ook vooral geld en macht.
Lijkt me toch wel. Het zijn gewoon contracten tussen speler en club, juridisch hebben de UEFA/FIFA daar niet zoveel mee te maken.quote:Op maandag 19 april 2021 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn contracten nog wel geldig als ze geen lid meer zijn van UEFA/FIFA?
Extra lekker juist, die Brexit.quote:Op maandag 19 april 2021 17:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
extra kut als je in het Verenigd Koninkrijk woont
BREXIT genot
Ben je nou hele dag aan het zuipen?quote:Op maandag 19 april 2021 17:32 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Het beste scenario voor de UEFA is als ze nu met een mooi voorstel komen voor die 12. Als die 12 nog erop ingaan dan mag UEFA denk ik van geluk spreken want nu is de SL aan de winnende hand (tenzij regelingen roet in het eten gooien).
Uiteindelijk loopt iedere transfer via de FIFA toch? Die moeten de papieren goedkeuren. Ik weet niet hoeveel ze kunnen met bestaande contracten, maar volgens mij zouden ze toekomstige transfers kunnen blokkeren.quote:Op maandag 19 april 2021 17:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel. Het zijn gewoon contracten tussen speler en club, juridisch hebben de UEFA/FIFA daar niet zoveel mee te maken.
Het zou misschien wel grond voor ontbinding kunnen zijn, als de spelers dat zelf willen.
Ja, des te debieler die uitspraak wordt des te langer ik daar naar kijk.quote:Op maandag 19 april 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FIFPro is alleen voor spelers belangenbehartiging toch?
uefa moet zich richten tegenover die 12 eigenaren.quote:Op maandag 19 april 2021 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
*ontmaskertquote:
Heeft geen nut als je dit hier roept. Ze zijn hier allemaal van mening dat zo'n matig toernooitje zó belangrijk is en dat de SL gaat bibberen. Heb t al geprobeerd.quote:Op maandag 19 april 2021 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat ze iets om WK of EK geven. Soit, dat zullen ze voor de camera allemaal netjes beamen. WANT JA, DAAR BEN JE INMIDDELS PROF VOOR GEWORDEN!!1!!!!1
Maar onderaan de streep gaat het om geld.
Echt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik troll hem vrijwel altijd.quote:Op maandag 19 april 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die klootzak heeft mij geblokkeerd.
Mij ook. Wat een gore lafbek.quote:Op maandag 19 april 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die klootzak heeft mij geblokkeerd.
Ze willen natuurlijk gewoon allebei. Als deze uitbraak die optie in gevaar brengt zullen ze er tegen zijn.quote:Op maandag 19 april 2021 17:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Heeft geen nut als je dit hier roept. Ze zijn hier allemaal van mening dat zo'n matig toernooitje zó belangrijk is en dat de SL gaat bibberen. Heb t al geprobeerd.
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op maandag 19 april 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik troll hem vrijwel altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |