abonnement Unibet Coolblue
pi_199068497
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199068526
*O*
pi_199069001
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Privacy?

Zou mooi wezen zeg, meneer geeft aan dat het Monique en kleine dre aan niets mag ontbreken, en dat ze in de Villa kunnen blijven wonen.

En vervolgens kan meneer te pas en onpas daar naar binnen, ik zou daar never mee akkoord gaan.
Hij maakt maar een afspraak.
Misschien is dat de afspraak wel?
Als zij daar niet mee kan leven, dan zoekt ze toch een ander huis?

Dat zou mooi zijn, zeg. Dan laat je iemand in je huis wonen, en dan worst hier gewoon door iemand gezegd dat de sloten vervangen moeten worden zodat je niet eens meer in je eigen huis mag :')____!
pi_199069113
Dat Monique er nog woont moet ze zelf weten. Ik snap het wel, al zou het wel beter zijn als ze gewoon zelf iets zoekt.

Sloten vervangen is nogal overdreven. Het is zijn huis, maar qua fatsoen moet hij niet zomaar in -en uit (kunnen) lopen. Lever die sleutels in en anders doe je een knip op de deur. :+
pi_199069157
https://www.ditjesendatje(...)n-monique-verdwenen/

Laat het moddergooien maar beginnen!
pi_199069373
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:14 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)n-monique-verdwenen/

Laat het moddergooien maar beginnen!
Het hele nieuwsbericht is gebaseerd op het feit dat ‘ze elkaar niet meer op Instagram volgen’.

Wat heb ik toch een pesthekel aan zulke artikeltjes tegenwoordig. :')
pi_199069431
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 13:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het hele nieuwsbericht is gebaseerd op het feit dat ‘ze elkaar niet meer op Instagram volgen’.

Wat heb ik toch een pesthekel aan zulke artikeltjes tegenwoordig. :')
Ja, het begint altijd met een klein “vonkje” en eindigt in vuurwerk.

Blijft opmerkelijk dat je wel de verlovingsring van je ex draagt maar hem wel ontvolgd.
  maandag 19 april 2021 @ 13:53:52 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199069625
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 13:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het hele nieuwsbericht is gebaseerd op het feit dat ‘ze elkaar niet meer op Instagram volgen’.

Wat heb ik toch een pesthekel aan zulke artikeltjes tegenwoordig. :')
Dit idd, nieuwswaarde 0,0

Stokend vooral.
Kan me prima voorstellen dat Monique nu nog even geen behoefte heeft aan die "schoonpa" en "best friend" berichten in her face.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 april 2021 @ 14:04:28 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199069749
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, nieuwswaarde 0,0

Stokend vooral.
Kan me prima voorstellen dat Monique nu nog even geen behoefte heeft aan die "schoonpa" en "best friend" berichten in her face.
En 'mastur bear'. :|W
  Spellchecker maandag 19 april 2021 @ 15:03:04 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199070628
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, nieuwswaarde 0,0

Stokend vooral.
Kan me prima voorstellen dat Monique nu nog even helemaal geen behoefte heeft aan die "schoonpa" en "best friend" berichten in her face.
pi_199071277
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, nieuwswaarde 0,0

Toch gaat dit topic er ontzettend lekker op :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199071435
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:14 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)n-monique-verdwenen/

Laat het moddergooien maar beginnen!
Waarom modder waarom zou je elkaar nog volgen ? Vind ik niets vreemds aan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199071443
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 14:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]

En 'mastur bear'. :|W
Niveau Hazes. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199071459
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, het begint altijd met een klein “vonkje” en eindigt in vuurwerk.

Blijft opmerkelijk dat je wel de verlovingsring van je ex draagt maar hem wel ontvolgd.
Tijd heelt de wonden. Zo ver is zij misschien nog niet. Komt nog wel op het juiste moment.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199080809
Het moddergooien begint pas als Mo een nieuwe vent heeft want dat gaat A2 niet trekken.
pi_199080928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:03 schreef -river- het volgende:
Het moddergooien begint pas als Mo een nieuwe vent heeft want dat gaat A2 niet trekken.
Hoe snel zou Mo iemand anders hebben? Terugkeren bij A2 was natuurlijk in haar ogen ook positief voor A3. Maar vind haar verder wel het type dat er verder terughoudend mee is omwille van haar kind en ook omdat ze deze bui waarschijnlijk al ziet hangen.

Is wel heel erg speculeren van mijn kant, want ik heb geen idee hoe haar liefdesleven er in het verleden uit zag.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199081178
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:14 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Hoe snel zou Mo iemand anders hebben? Terugkeren bij A2 was natuurlijk in haar ogen ook positief voor A3. Maar vind haar verder wel het type dat er verder terughoudend mee is omwille van haar kind en ook omdat ze deze bui waarschijnlijk al ziet hangen.

Is wel heel erg speculeren van mijn kant, want ik heb geen idee hoe haar liefdesleven er in het verleden uit zag.
Ik denk ook niet dat ze snel een ander zou hebben want als je verliefd bent op iemand dan kan je normaal gezien niet gelijk verliefd worden op een ander maar gun het haar wel.
  dinsdag 20 april 2021 @ 10:48:00 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199081267
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:03 schreef -river- het volgende:
Het moddergooien begint pas als Mo een nieuwe vent heeft want dat gaat A2 niet trekken.
Dit idd, hij kan dat helemaal niet handelen.

Als ze echt smerig spel wil spelen versiert ze "schoonpa" van Soelen, die zal inmiddels ook wel aan een jonger modelletje toe zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 april 2021 @ 10:53:33 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199081330
Zouden we zo'n gerucht over een maand of 2 in de wereld kunnen helpen? :')
Terrasjes weer open in het Rotterdamse...

Lukt vast wel, men heeft graag "anonieme bronnen uit de kring rond de betrokkenen" :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 april 2021 @ 11:09:30 #20
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199081472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:03 schreef -river- het volgende:
Het moddergooien begint pas als Mo een nieuwe vent heeft want dat gaat A2 niet trekken.
Och dat zei hij toen ja. Maar Monique moet het wel van hem handelen. Hij is zo egoïstisch.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199081492
Twinning = boring
  dinsdag 20 april 2021 @ 11:17:59 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199081520
quote:
LOL, zometeen heeft André hem uit de kast getrokken en denkt Sarah dat ze een origineel cadeau heeft gekregen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199081540
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:03 schreef -river- het volgende:
Het moddergooien begint pas als Mo een nieuwe vent heeft want dat gaat A2 niet trekken.
Precies! En wat dat betreft heeft hij een goed voorbeeld. Roggel blijft Andreen ook trouw al is hij bijna 20 jaar dood. Een korte fling met Niccolo, maar snel die relatie verbroken... O+ Uit respect voor Andreen O+
  dinsdag 20 april 2021 @ 11:38:15 #25
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199081773
Volgens het sapkanaal zit het Instagram account van Sarah haar werk te sneren naar Mo, omdat die een pony had laten knippen ofzo :D :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199081882
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:38 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens het sapkanaal zit het Instagram account van Sarah haar werk te sneren naar Mo, omdat die een pony had laten knippen ofzo :D :')
Wat een sneue wijven bij elkaar. En al helemaal omdat de kift gaat om een pubergnoompje dat nog niet eens toe is aan een relatie.
pi_199081905
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:14 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Hoe snel zou Mo iemand anders hebben? Terugkeren bij A2 was natuurlijk in haar ogen ook positief voor A3. Maar vind haar verder wel het type dat er verder terughoudend mee is omwille van haar kind en ook omdat ze deze bui waarschijnlijk al ziet hangen.

Is wel heel erg speculeren van mijn kant, want ik heb geen idee hoe haar liefdesleven er in het verleden uit zag.
Ze vertelde een keer in een interview dat oma Corry altijd heel kritisch was over haar exen maar dat ze André "opvrat". Hoe erg waren die andere exen, denk ik dan :')
  dinsdag 20 april 2021 @ 12:39:03 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199082510
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:38 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens het sapkanaal zit het Instagram account van Sarah haar werk te sneren naar Mo, omdat die een pony had laten knippen ofzo :D :')
Ja, want die had ze niet al eeuwen natuurlijk :')

Teringjantje wat een asociaal dom volk is het toch, zo te gaan zitten bitchen (ik vind het gebitch overigens niet, maar dat zal aan mij liggen), de kans dat Sarah dat account ook kan gebruiken is daarmee steeds groter, ik zou niet weten wat die 50+ tantes van haar tegen Monique te bitchen hebben, maar het kan natuurlijk zijn dat ze ook zo asociaal zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199082546
Vind wel dat ze het gebruikelijke tempo er nu een beetje uithalen. Hoeveel weken zijn ze nu al bij elkaar en waarom is er nog geen liefdesbaby nieuws, of op de knietjes met een ring ofzo? Die had er toch gewoon met Pasen moeten zijn?
Misschien met Koningsdag dan.
pi_199083942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:41 schreef LC01 het volgende:
Vind wel dat ze het gebruikelijke tempo er nu een beetje uithalen. Hoeveel weken zijn ze nu al bij elkaar en waarom is er nog geen liefdesbaby nieuws, of op de knietjes met een ring ofzo? Die had er toch gewoon met Pasen moeten zijn?
Misschien met Koningsdag dan.
Dat zou prachtige symboliek zijn. Koning=king=Elvis.
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:01:14 #31
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199084180
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want die had ze niet al eeuwen natuurlijk :')

Teringjantje wat een asociaal dom volk is het toch, zo te gaan zitten bitchen (ik vind het gebitch overigens niet, maar dat zal aan mij liggen), de kans dat Sarah dat account ook kan gebruiken is daarmee steeds groter, ik zou niet weten wat die 50+ tantes van haar tegen Monique te bitchen hebben, maar het kan natuurlijk zijn dat ze ook zo asociaal zijn.
Dat het omhooggevallen tokkies zijn, was toch al eerder vastgesteld? Of lichtelijk zwakbegaafd / onvolwassen of een combinatie daarvan :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199084202
Ik heb weer gegierd om de column van Mo. Het ging over haar carrière en dat haar mensenkennis zo goed van pas kwam.

Dat uit de mond/pen van een vrouw van ruim 40 die zich zo laat ringeloren door een ontspoord jochie van in de 20 is wel weer :')
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:10:14 #33
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199084315
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb weer gegierd om de column van Mo. Het ging over haar carrière en dat haar mensenkennis zo goed van pas kwam.

Dat uit de mond/pen van een vrouw van ruim 40 die zich zo laat ringeloren door een ontspoord jochie van in de 20 is wel weer :')
Oh die ga ik zo even opzoeken c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 20 april 2021 @ 20:21:50 #34
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199089349
Eerlijk is eerlijk, narcisten leggen het echt niet alleen maar met domme poppetjes aan. Het is vaak moeilijk aan het begin van een relatie te zien.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199090776
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 20:21 schreef Andromache het volgende:
Eerlijk is eerlijk, narcisten leggen het echt niet alleen maar met domme poppetjes aan. Het is vaak moeilijk aan het begin van een relatie te zien.
Klopt.
pi_199090871
Ik geniet echt van sommige comments hier :D

Bijna niemand neemt dit kliekje serieus _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 21 april 2021 @ 08:56:29 #37
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199094612
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, hij kan dat helemaal niet handelen.

Als ze echt smerig spel wil spelen versiert ze "schoonpa" van Soelen, die zal inmiddels ook wel aan een jonger modelletje toe zijn.
Oooooooh! Dat zou wat zijn zeg.
  Spellchecker woensdag 21 april 2021 @ 12:10:03 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199096652
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, hij kan dat helemaal niet handelen.

Als ze echt smerig spel wil spelen versiert ze "schoonpa" van Soelen, die zal inmiddels ook wel aan een jonger modelletje toe zijn.
_O_
pi_199099669
En met schoonpapa Soelen trouwen en dan is Zoeloe haar stief dochter en A2 haar stiefschoonzoon *O* *O* *O* En om het dan extra ingewikkeld te maken worden schoonpapa Soelen En powervrouw ouders van een kindje samen *O* *O* *O*
pi_199101411
Ik denk dat Roggel geschrokken is van de reactie van Rox. Ze maakt in ieder geval geen promotie voor de aflevering van vanavond op haar Insta.
pi_199101651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:07 schreef -river- het volgende:
En met schoonpapa Soelen trouwen en dan is Zoeloe haar stief dochter en A2 haar stiefschoonzoon *O* *O* *O* En om het dan extra ingewikkeld te maken worden schoonpapa Soelen En powervrouw ouders van een kindje samen *O* *O* *O*
Dan is ze de stiefoma van haar eigen kind :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2021 @ 20:33:52 #42
22592 crew  Ole
pi_199102884
teiltjes!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2021 @ 20:34:51 #43
22592 crew  Ole
pi_199102897
ze was 12 :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2021 @ 20:41:32 #44
22592 crew  Ole
pi_199102977
ben ik de enige hier?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2021 @ 20:44:42 #45
22592 crew  Ole
pi_199103014
Van Zoelen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199103233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dan is ze de stiefoma van haar eigen kind :D
:D *O* *O* *O*
pi_199103253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:41 schreef Ole het volgende:
ben ik de enige hier?
Ik ben er, maar kijk niet naar kleine jongen uit angst dat mijn eten naar boven komt.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2021 @ 21:15:59 #48
22592 crew  Ole
pi_199103523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:01 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik ben er, maar kijk niet naar kleine jongen uit angst dat mijn eten naar boven komt.
_O-
ik waarschuwde niet voor niets om grote teil klaar te zetten :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2021 @ 21:18:11 #49
22592 crew  Ole
pi_199103565
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dan is ze de stiefoma van haar eigen kind :D
gofter hier moet ik even schema van maken hoor :%
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker woensdag 21 april 2021 @ 21:20:57 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 21 april 2021 @ 21:22:06 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199103632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:01 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik ben er, maar kijk niet naar kleine jongen uit angst dat mijn eten naar boven komt.
Je hebt wat gehuil van Roggel gemist (bij een terugkeer naar de woning in Vinkeveen).
pi_199103652
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:15 schreef Ole het volgende:

[..]

_O-
ik waarschuwde niet voor niets om grote teil klaar te zetten :D
Is deel 2 zo erg dan?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2021 @ 21:32:59 #53
22592 crew  Ole
pi_199103781
oordeel zelf :7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199104050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:15 schreef Ole het volgende:

[..]

_O-
ik waarschuwde niet voor niets om grote teil klaar te zetten :D
_O-
pi_199106014
De manier waarop Roggel vertelt over hoe Andreen haar op '15' jarige leeftijd ontmaagde zegt mij dat ze echt niet doorheeft wat dat nou eigenlijk betekent. Ze doet net alsof ze beiden tieners waren die experimenteerden. Echt te ziek voor woorden

Bij shownieuws hadden ze het al over het verwijderen van zijn wassen beeld
pi_199106065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:22 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Je hebt wat gehuil van Roggel gemist (bij een terugkeer naar de woning in Vinkeveen).
Ik heb deel twee gezien, wel freaky dat het café nog in orginele staat is...

Ik zou dat ook heel vreemd vinden, na zoveel jaar nog je huwelijkcadeau’s aan de muur zien hangen.. :?
pi_199106110
Ok, ik zit nog ff adrenaline dus geef ff een samenvatting van deel twee.

André nummer twee:
Nummer kleine jongen was niet geschreven voor hem, had die last van maar is wel zijn pa zijn beste nummer.

Video van rox en de andres in een privé zwembad. André werd compleet genegeerd.

An2 vond dat logisch want voor pa met kater was An2 met ADHD voor een pa met constante kater teveel.

Ik vond het filmpje van André 1 met dinosauriërs heel triest, echt heel triest. Verklaart het gedrag van An2 nu wel. En hij doet precies hetzelfde nu. Want hij wil niet spelen in de sneeuw met zijn zoon.
pi_199106466
Heerlijk 'nieuws' om je ochtend zo te beginnen :r
pi_199106683
https://www.telegraaf.nl/(...)seks-met-andre-hazes

Is zij nou dom of wat?
Waarom hang je dit aan de grote klok. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 22 april 2021 @ 07:10:52 #60
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199106700
Het is als het kijken naar een ongeluk. Je wil het eigenlijk niet zien/weten, maar je kijkt toch.
pi_199107022
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 00:58 schreef JaneDoe het volgende:
De manier waarop Roggel vertelt over hoe Andreen haar op '15' jarige leeftijd ontmaagde zegt mij dat ze echt niet doorheeft wat dat nou eigenlijk betekent. Ze doet net alsof ze beiden tieners waren die experimenteerden. Echt te ziek voor woorden

Bij shownieuws hadden ze het al over het verwijderen van zijn wassen beeld
Die ouders van haar zouden zich ook kapot moeten schamen. Maar haar vader was natuurlijk fan van André..
pi_199107446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 07:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)seks-met-andre-hazes

Is zij nou dom of wat?
Waarom hang je dit aan de grote klok. :D
Wel opvallend hoe ze nu ineens zo’n semi-open documentaire maakt. Ook over dat ‘Kleine jongen’ verhaal.
Er zullen fans zijn die dit allemaal totaal niet wisten.

De hele me-too beweging (en de hele seksuele gedachten sindsdien), kan weleens gigantisch vallen over onze ouwe Hazes. :Y
pi_199107579
Die ouwe van Galen had maar weinig te zeggen. Het was oppergriezel Friedel die de boel bestierde. Volgens het boek van van Zoelen dan en ik heb dat vaker gelezen dat Jan niks te zeggen had.
Verder ben ik van mening dat Rochel een godsgruwelijke hekel heeft aan de zuipende pedo en dit haar manier is om ermee te dealen. Alles uitknijpen en pakken wat er aan geld te pakken is zolang haar rokerslongen het nog doen.

Ik ben benieuwd wie er nog steeds vooraan staat om mee te doen met Hazes zingt of welke avondvullende troep dan ook met 'artiesten' die geen fuck geven dat ze een smerige pedo, zwaar verslaafde alcoholist en cokesnuiver aanbidden. Gatverdamme! En dan heb ik het nog niet eens hoe hij, net als zijn waardeloze zoon, de vrouwen om hem heen en kinderen heeft behandeld. Zum kotzen!

Mensen worden voor veel minder gecanceld tegenwoordig. Waarom is dat nog niet met die smerige vetklep gebeurd?!

Fijne dag. :W
pi_199107604
Ik snap niet waarom je dit naar buiten brengt, je hebt ook kinderen met deze griezel, en in 2021 kijkt men toch anders naar dit soort vieze mannetjes. daarnaast lijkt me dit ook niet goed voor het verdienmodel Hazes.
pi_199107672
Op nu.nl hebben ze iig de reactiemogelijkheid gesloten vanwege 'teveel kwetsende opmerkingen'
pi_199107855
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:34 schreef Michelangela het volgende:
Ik snap niet waarom je dit naar buiten brengt, je hebt ook kinderen met deze griezel, en in 2021 kijkt men toch anders naar dit soort vieze mannetjes. daarnaast lijkt me dit ook niet goed voor het verdienmodel Hazes.
Een laatste kreet voordat ze zichzelf iets aandoet? :? Ik vind het ook typisch en ze is vaker ‘in de war’ geweest.
pi_199107900
En ook de oudste dochter is niet blij met de docu;

https://www.linda.nl/nieu(...)taire-kleine-jongen/
pi_199108032
Ik hoop dat dit eindelijk (wij wisten dit natuurlijk al heel lang) gevolgen gaat krijgen en dat standbeeld met de grond gelijk gaat.
  Spellchecker donderdag 22 april 2021 @ 10:25:56 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199108123
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:07 schreef praadje het volgende:
En ook de oudste dochter is niet blij met de docu;

https://www.linda.nl/nieu(...)taire-kleine-jongen/
quote:
OOK HALFZUS ROXEANNE EN ANDRÉ HAZES NIET BLIJ MET DOCU 'KLEINE JONGEN'

Nadat Roxeanne Hazes aangaf niet blij te zijn met de documentaire over haar vader, is er nog een Hazes-telg niet blij: haar halfzus Nathalie.
Aan Privé laat Nathalie Hazes weten volledig ‘van haar à propos’ te zijn.

HALFZUS
De vierdelige documentaire Kleine Jongen: Het echte leven van André Hazes werd uitgezonden vanwege de zeventigste verjaardag van de overleden zanger. Roxeanne Hazes was niet blij met de privébeelden die in de documentaire werden gebruikt. AVROTROS bood daarvoor excuses aan en haalde de beelden uit de docu.

De in Spanje wonende Nathalie Hazes laat Privé weten dat de beelden in de docu haar veel pijn hebben gedaan. “Ik ben er echt kapot van, maar ga niet mijn vinger wijzen”, vervolgt het oudste kind van de zanger. “Maar dat dit mogelijk is, is onvoorstelbaar. Zo wil ik me mijn vader niet herinneren.”

NATHALIE HAZES
Hazes wil haar vader graag herinneren op haar manier. “Zo kan ik het nooit een plekje geven. Het is echt een grote schande. Ik ga van social media af en wil nergens meer mee geconfronteerd worden. Dit moet klaar zijn”, sluit ze af in het weekblad.
pi_199108159
Hij zong slaap je al ik wilde nog wat kwijt :r :r :r Wat een vieze pedo :R
pi_199108233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:19 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dat dit eindelijk (wij wisten dit natuurlijk al heel lang) gevolgen gaat krijgen en dat standbeeld met de grond gelijk gaat.
Zouden we dan eindelijk af zijn van die Hazes-adoratie? *O*
pi_199108260
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zouden we dan eindelijk af zijn van die Hazes-adoratie? *O*
Het is totaal niet mijn muziek maar zijn stem was voor een volkszanger niet slecht te noemen. Ik moest wel altijd kotsen van zijn uiterlijk en gedrag en nu zeker.
  Spellchecker donderdag 22 april 2021 @ 10:39:45 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199108272
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:29 schreef -river- het volgende:
Hij zong slaap je al ik wilde nog wat kwijt :r :r :r Wat een vieze pedo :R
:D _O- _O-
pi_199108281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:39 schreef maily het volgende:

[..]

:D _O- _O-
:@
  donderdag 22 april 2021 @ 10:41:44 #75
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199108291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:38 schreef -river- het volgende:

[..]

Het is totaal niet mijn muziek maar zijn stem was voor een volkszanger niet slecht te noemen. Ik moest wel altijd kotsen van zijn uiterlijk en gedrag en nu zeker.
Het lijkt me eerder een onhandig, onzeker persoon dat niet wist wat 'ie met zichzelf (en anderen) aan moest, dan door en door slecht. Gewoon verknipt door een instabiele jeugd.

Ook dat levert een reeks mislukte huwelijken, dit soort gedrag, enzovoort op.
pi_199108303
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder een onhandig, onzeker persoon dat niet wist wat 'ie met zichzelf (en anderen) aan moest, dan door en door slecht.

Ook dat levert een reeks mislukte huwelijken, dit soort gedrag, enzovoort op.
Mee eens maar dan nog is hem alles te verwijten dat hij op de 15 jarige oppas dook.
  Spellchecker donderdag 22 april 2021 @ 10:50:34 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199108408


Is dit de link tussen LUL- en BARBIEGATE?

De ongeïnteresseerdheid van André is hier vergelijkbaar met die van Meek ......
pi_199108640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:50 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit de link tussen LUL- en BARBIEGATE?

De ongeïnteresseerdheid van André is hier vergelijkbaar met die van Meek ......
Beide topics ja?

Ook hier: beide topics hebben geen bal met elkaar te maken. :N
  Miss 200.000.000! donderdag 22 april 2021 @ 11:28:17 #79
367000 roos94
pi_199108891
Die beelden van kleine Rachel met Andre. Creeeps.

Simone _O_
pi_199109012
Leuk zo een moeder. Onthuld even op tv, voor de mensen die het nog niet wisten, dat hun vader een pedo is. Medelijden met die kinderen.
Wat een achterlijk wijf is het ook.
pi_199109024
Ik dacht dat het 13 was en wat zijn ladderzatte mensen toch genant. Toch dig ik zijn muziek zo. O+
Go hard or go home
pi_199109216
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:41 schreef Noek het volgende:
Ik dacht dat het 13 was en wat zijn ladderzatte mensen toch genant. Toch dig ik zijn muziek zo. O+
Ja ze was ook 13 of 14 (volgens zijn broer die ik meerdere keren gesproken heb)

Ik schaam me bijna om te zeggen, maar ik heb hier ook de platen in de kast staan hoor. Zijn laatste concert nog bijgewoond toen hij in een soort comateuze toestand over het podium dwarrelde en en af en toe wat in de microfoon blies. Tja, mooie tijden O-)

En ja het was verder een dweil van een vent. Never meet your hero’s zeggen ze.
  donderdag 22 april 2021 @ 12:03:57 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199109233
Tja. Toen was 'ie onderhand doof.
pi_199109257
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:02 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ja ze was ook 13 of 14 (volgens zijn broer die ik meerdere keren gesproken heb)

Ik schaam me bijna om te zeggen, maar ik heb hier ook de platen in de kast staan hoor. Zijn laatste concert nog bijgewoond toen hij in een soort comateuze toestand over het podium dwarrelde en en af en toe wat in de microfoon blies. Tja, mooie tijden O-)

En ja het was verder een dweil van een vent. Never meet your hero’s zeggen ze.
Hahaha, zo'n concert heb ik ook van hem bijgewoond. In een hele grote zaal met max 12 man. Bij elke nummer werd die meer zat en wij ook. We hadden allemaal een goede avond!
Go hard or go home
  donderdag 22 april 2021 @ 12:39:30 #85
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199109525
En ook de nabestaanden van Ellen protesteren tegen het gebruik van de beelden van haar.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-docu-kleine-jongen
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Spellchecker donderdag 22 april 2021 @ 12:42:09 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199109553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:39 schreef Elpis het volgende:
En ook de nabestaanden van Ellen protesteren tegen het gebruik van de beelden van haar.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-docu-kleine-jongen
Mooizo.
pi_199109734
doen een beroep op Rachel om de opbrengsten van deze serie te doneren aan de Jellinek-kliniek en aan de opvang van kinderen die seksueel misbruikt zijn in hun leven.' (aldus de weduwnaar van Ellen)

En gelijk even zijn punt duidelijk maken over hoe verwerpelijk het is om als 35-jarige op een 13-jarig kind te kruipen _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door praadje op 22-04-2021 13:14:18 ]
pi_199109991
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:29 schreef -river- het volgende:
Hij zong slaap je al ik wilde nog wat kwijt :r :r :r Wat een vieze pedo :R
Ja, z'n 'kleine jongen' zocht een warm en donker holletje
pi_199110007
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ja, z'n 'kleine jongen' zocht een warm en donker holletje
:r

Ik ga hier snel weg. Ik wil mijn lunch wel binnen houden.
pi_199110469
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:59 schreef praadje het volgende:
doen een beroep op Rachel om de opbrengsten van deze serie te doneren aan de Jellinek-kliniek en aan de opvang van kinderen die seksueel misbruikt zijn in hun leven.' (aldus de weduwnaar van Ellen)

En gelijk even zijn punt duidelijk maken over hoe verwerpelijk het is om als 35-jarige op een 13-jarig kind te kruipen _O_
Oh nu schiet me ineens te binnen. Die Jellinek verwijst natuurlijk naar het alcoholisme van Andreen. Wat een geweldige post met die onderhuidse sneren _O_ _O_
pi_199110509
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ja, z'n 'kleine jongen' zocht een warm en donker holletje
Vreselijk :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199110531
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:59 schreef praadje het volgende:
doen een beroep op Rachel om de opbrengsten van deze serie te doneren aan de Jellinek-kliniek en aan de opvang van kinderen die seksueel misbruikt zijn in hun leven.' (aldus de weduwnaar van Ellen)

En gelijk even zijn punt duidelijk maken over hoe verwerpelijk het is om als 35-jarige op een 13-jarig kind te kruipen _O_
En weet je wat nog het ergste is. Ze zien niet eens hoe vies en walgelijk het is . Die Raggel en al haar meelopers zijn zo trots. 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 14:43:13 #93
184769 crew  Deisyy
pi_199110755
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 13:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ja, z'n 'kleine jongen' zocht een warm en donker holletje
LULGATE krijgt nu ook wel een extra betekenis ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199110834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

En weet je wat nog het ergste is. Ze zien niet eens hoe vies en walgelijk het is . Die Raggel en al haar meelopers zijn zo trots. 8)7
Ja....totdat NL zich ineens ertegen keert denk ik. Dan is het ineens heel zielig wat haar is overkomen allemaal.
En dat is het eigenlijk ook ergens. Dat je zo door je ouders (of alleen moeder) zo gestuurd bent om met een volwassen vent naar bed te gaan. Alleen toen kon ze dat nog niet beseffen maar nu na al die jaren wel.
pi_199112075
Die beelden van zijn ex vrouw konden toch ook echt niet...
Rachel is schaamteloos.
pi_199112735
Ik zit nu de aflevering van gisteren terug te kijken maar na 10 minuten vind ik het al walgelijk. En dan Roggel met haar smerige gelach :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199112752
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:23 schreef praadje het volgende:
Ik zit nu de aflevering van gisteren terug te kijken maar na 10 minuten vind ik het al walgelijk. En dan Roggel met haar smerige gelach :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet gekeken, maar ik ben stiekem wel nieuwsgierig :@

Ik denk dat dit precies het idee van Raggel is geweest. Een hoop weerstand waardoor mensen nieuwsgierig raken en het zo meer kijkers trekt.
  donderdag 22 april 2021 @ 17:27:55 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199112780
Ik boycot maar het is wel lastig, de nieuwsgierigheid maakt het moeilijk, maar ja.... principes, dus ik ga niet kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199112789
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb het niet gekeken, maar ik ben stiekem wel nieuwsgierig :@

Ik denk dat dit precies het idee van Raggel is geweest. Een hoop weerstand waardoor mensen nieuwsgierig raken en het zo meer kijkers trekt.
Nou ja, ik zou gewoon kijken als je dat wilt. Ze krijgt toch geen cent extra want het is al gekocht door AvroTros. Als het Youtube zou zijn kan ik het me voorstellen want daar levert elke kijker geld op.
pi_199112812
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:27 schreef Leandra het volgende:
Ik boycot maar het is wel lastig, de nieuwsgierigheid maakt het moeilijk, maar ja.... principes, dus ik ga niet kijken.
Nou, in deze serie wordt wel even uitvergroot wat een walgelijk wijf die Roggel is. En dat doet ze zelf met haar verhaaltjes en traantjes. Die kans zou ik niet laten liggen :D
pi_199112851
En Antwee laat zich ook niet onbetuigd. Verhalen over hoe leuk zijn vader was in de vakanties en dat hij dan het gevoel had dat hij dan zijn rugzak afdeed. Tuurlijk weet hij dat nog allemaal terwijl Rox, zoals ze zelf zegt, bijna geen herinneringen aan hem heeft. Behalve de agressie, dat is wel blijven hangen. Maar Antwee praat erover alsof hij een jong volwassene was ipv een klein jongetje.

[ Bericht 3% gewijzigd door praadje op 22-04-2021 17:41:43 ]
pi_199113035
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Die beelden van zijn ex vrouw konden toch ook echt niet...
Rachel is schaamteloos.
Wat lieten ze dan zien?
pi_199113072
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:23 schreef praadje het volgende:
Ik zit nu de aflevering van gisteren terug te kijken maar na 10 minuten vind ik het al walgelijk. En dan Roggel met haar smerige gelach :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er niet naar. Vind het echt belachelijk die hele serie.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199113127
Ik ga vanavond toch maar beide afleveringen kijken :P
pi_199113160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb het niet gekeken, maar ik ben stiekem wel nieuwsgierig :@

Ik denk dat dit precies het idee van Raggel is geweest. Een hoop weerstand waardoor mensen nieuwsgierig raken en het zo meer kijkers trekt.
Dat plannetje pakt dan verkeerd uit. De aflevering van gisteren had nog minder kijkers dan vorige week
  donderdag 22 april 2021 @ 18:02:23 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199113165
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:31 schreef praadje het volgende:

[..]

Nou, in deze serie wordt wel even uitvergroot wat een walgelijk wijf die Roggel is. En dat doet ze zelf met haar verhaaltjes en traantjes. Die kans zou ik niet laten liggen :D
Dan nog verdient ze aan beelden die niet aan haar zijn uit te zenden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199113198
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO. Maar deze docu bekijken tikt zelfs mijn zeer lage morele ondergrens aan. Haar spekken, nee bedankt.
pi_199113205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan nog verdient ze aan beelden die niet aan haar zijn uit te zenden.
Ja, dat is wel heel verwerpelijk inderdaad. Maar mijn nieuwsgierigheid heeft het toch gewonnen. En ik hoop dat ze na alle afleveringen en de reacties van Rox en Nathalie en de weduwnaar van Ellen overal uitgekotst wordt. Dat gun ik haar dan ook wel weer.
  Spellchecker donderdag 22 april 2021 @ 18:21:53 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199113361
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik kijk er niet naar. Vind het echt belachelijk die hele serie.
Ik ook niet. Zie het hier wel :P
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 18:45:47 #110
184769 crew  Deisyy
pi_199113635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb het niet gekeken, maar ik ben stiekem wel nieuwsgierig :@

Ik denk dat dit precies het idee van Raggel is geweest. Een hoop weerstand waardoor mensen nieuwsgierig raken en het zo meer kijkers trekt.
Vanwege die weerstand kijk ik juist niet, ik vind het echt schandalig hoe ze met nabestaanden omgaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199114084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vanwege die weerstand kijk ik juist niet, ik vind het echt schandalig hoe ze met nabestaanden omgaan.
Ik ook niet. Ik sluit me wat dat betreft geheel bij Leandra aan. Maar dit trekt wellicht mensen aan die wat teveel van sensatie houden. En daar zijn wel een heleboel van.
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 19:15:20 #112
184769 crew  Deisyy
pi_199114119
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik sluit me wat dat betreft geheel bij Leandra aan. Maar dit trekt wellicht mensen aan die wat teveel van sensatie houden. En daar zijn wel een heleboel van.
Aan de andere kant moet ik weer heel erg mijn best doen om niet op de Insta pagina van Rachel te reageren :X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199114553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Aan de andere kant moet ik weer heel erg mijn best doen om niet op de Insta pagina van Rachel te reageren :X
Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee. Ik reageer nergens bij wie dan ook van welke gate dan ook.
pi_199114888
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:23 schreef praadje het volgende:
Ik zit nu de aflevering van gisteren terug te kijken maar na 10 minuten vind ik het al walgelijk. En dan Roggel met haar smerige gelach :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook! Maar ik die het in etappes van een kwartier.
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 20:00:54 #115
184769 crew  Deisyy
pi_199114962
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:38 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee. Ik reageer nergens bij wie dan ook van welke gate dan ook.
Ik heb me één keer niet kunnen bedwingen, toen ze nog 'samen' naar de ezeltjes op Bonaire waren :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199115148
Die raggel wilde voor Andre’s dood van hem scheiden en alles.
En André leuke vader? Denk dat Rox en Dreetje hun pa vaker bezopen zagen dan dat ie wat leuks met ze deed.
Het is een zooitje.
pi_199116251
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:27 schreef Leandra het volgende:
Ik boycot maar het is wel lastig, de nieuwsgierigheid maakt het moeilijk, maar ja.... principes, dus ik ga niet kijken.
Mijn man zette het gisteren aan, daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen. :D
pi_199116291
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:08 schreef quirina het volgende:
Die raggel wilde voor Andre’s dood van hem scheiden en alles.
En André leuke vader? Denk dat Rox en Dreetje hun pa vaker bezopen zagen dan dat ie wat leuks met ze deed.
Het is een zooitje.
Was gewoon triest hoe hij omging met andreetje. Je verpest mijn film...zei die ook nog :r
pi_199116488
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:41 schreef Noek het volgende:
Ik dacht dat het 13 was en wat zijn ladderzatte mensen toch genant. Toch dig ik zijn muziek zo. O+
Ze had hem toch gepijpt toen ze 13 was? En op d’r 15e ‘pas’ de daadwerkelijke daad? Of heb ik nu iets verkeerd begrepen/gelezen/onthouden?
pi_199116695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mijn man zette het gisteren aan, daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen. :D
:D
pi_199116729
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Ze had hem toch gepijpt toen ze 13 was? En op d’r 15e ‘pas’ de daadwerkelijke daad? Of heb ik nu iets verkeerd begrepen/gelezen/onthouden?
Ja zoiets. Maar Roggel is niet in haar eerste leugen gestikt dus misschien was ze wel 13. Kan me nog herinneren dat Friedel en Co een slagerij hadden en alle verpakkingen waren bedrukt met de naam van Andre en zijn afbeelding dus die zullen vast geen goed gesprek met haar hebben gehad over ' niet met oude mannen meegaan'
pi_199117181
Vandaag geen post van Rox en Antwee gezien.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199117252


Wie van jullie is dit? :')
pi_199117433
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]

Wie van jullie is dit? :')
Ik niet. Ik plaats alleen hartjes O+
pi_199119805
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:31 schreef praadje het volgende:

[..]

Nou, in deze serie wordt wel even uitvergroot wat een walgelijk wijf die Roggel is. En dat doet ze zelf met haar verhaaltjes en traantjes. Die kans zou ik niet laten liggen :D
Je snapt wel waarom Rox wel.klaar.met haar is. Daar zou ik mijn eigen uk ook vwr van houden, al is het dan 100 keer zijn oma. Wat een disfunctional family.

En ook dat totaal voorbij gaan aan de emoties van de twee oudere kinderen. Ik snap wel dat die er zo ver mogelijk van willen blijven.
pi_199121160
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:00 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Ik niet. Ik plaats alleen hartjes O+
Soundos gespot!
pi_199121528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Soundos gespot!
_O-
  vrijdag 23 april 2021 @ 11:49:16 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199122588
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat lieten ze dan zien?
Een interview met Ellen die zwanger was en André, ver voordat Rachel überhaupt in beeld was. Ging over de nummers die André voor haar schreef, hun relatie, haar zwangerschap en andere privézaken die niets met Rachel, rox of André te maken hadden.
pi_199123312
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een interview met Ellen die zwanger was en André, ver voordat Rachel überhaupt in beeld was. Ging over de nummers die André voor haar schreef, hun relatie, haar zwangerschap en andere privézaken die niets met Rachel, rox of André te maken hadden.
Waarom moet zij dat uitzenden. Wat heeft dat voor nut ze had toestemming moeten vragen dat oud vel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 23 april 2021 @ 13:00:43 #130
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199123514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 12:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waarom moet zij dat uitzenden. Wat heeft dat voor nut ze had toestemming moeten vragen dat oud vel.
Ja, dat had ze voor dat stuk zeker moeten doen, of de programmamakers.
Die maken er zich ook makkelijk vanaf in deze soap.
pi_199123870
Volgens een anoniem iemand op Instagram zijn Sarah en Antwee naar Ibiza. Nu zou ik kunnen uitzoeken of er idd een vlucht naar Ibiza is geweest, maar ik kies ervoor anonieme mensen op social media te vertrouwen.
pi_199123988
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:29 schreef Phoebster het volgende:
Volgens een anoniem iemand op Instagram zijn Sarah en Antwee naar Ibiza. Nu zou ik kunnen uitzoeken of er idd een vlucht naar Ibiza is geweest, maar ik kies ervoor anonieme mensen op social media te vertrouwen.
Tuurlijk gaan er vluchten naar Ibiza en anders zullen ze wel een privévliegtuig tot hun beschikking hebben via die kale patsert van van Zoelen.
pi_199124272
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:29 schreef Phoebster het volgende:
Volgens een anoniem iemand op Instagram zijn Sarah en Antwee naar Ibiza. Nu zou ik kunnen uitzoeken of er idd een vlucht naar Ibiza is geweest, maar ik kies ervoor anonieme mensen op social media te vertrouwen.
Factchecking is zo niet des SHO. Zou ook niet weten waarom er geen vluchten zouden gaan trouwens...

Nou is het wachten op de foto's van Sarah met een Ibiza-lookje (dat laatste woord uitgesproken op zijn Nikkies) waarbij de vraag zich weer opdringt wie nou wie de copycat is: Sarah die zich even lekker gek boho-chic kleedt of Mo waarbij 1203 moekes per post vragen waar ze haar geweldige pak/trui/snotlap vandaan haalt.
  vrijdag 23 april 2021 @ 14:25:45 #134
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199124523
In de stories van Fawry komt nu een selfie voorbij van Antwee en Sarah in het vliegtuig.


Ook zag ik nog iets voorbijkomen van een nabestaande van Ellen (Facebook bericht) en daarop een reactie van een broer (?) van Anéén.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199124535
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:25 schreef AgnesGru het volgende:
In de stories van Fawry komt nu een selfie voorbij van Antwee en Sarah in het vliegtuig.


Ook zag ik nog iets voorbijkomen van een nabestaande van Ellen (Facebook bericht) en daarop een reactie van een broer (?) van Anéén.
Theo? Die broer is geloof ik pro-Rochel.
  vrijdag 23 april 2021 @ 14:29:52 #136
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199124558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Theo? Die broer is geloof ik pro-Rochel.
Adriaan
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199124570
Heel toevalig dat Smulders net ter plekke was.
Wat een aandachtshoeren. :')

https://www.story.nl/arti(...)h-op-liefdesvakantie
pi_199124589
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:31 schreef Straadthont het volgende:
Heel toevalig dat Smulders net ter plekke was.
Wat een aandachtshoeren. :')

[ afbeelding ]https://www.story.nl/arti(...)h-op-liefdesvakantie
Smulders zit overal. Ik vind die nog enger dan Dré en zijn liefje :r
pi_199124787
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:31 schreef Straadthont het volgende:
Heel toevalig dat Smulders net ter plekke was.
Wat een aandachtshoeren. :')

[ afbeelding ]https://www.story.nl/arti(...)h-op-liefdesvakantie
Hij was er ook als de kippen bij om voor Rachel op te komen na de tweede aflevering van die docu.

Maar goed, hij verdient lekker aan die familie natuurlijk want volgens mij hebben ze een akkoordje met Story.
pi_199124813
Ze ziet er trouwens wel een stuk beter en natuurlijk uit op spontane (kuch) paparazzifoto's dan op die bewerkte geposeerde kiekjes.
pi_199124850
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Smulders zit overal. Ik vind die nog enger dan Dré en zijn liefje :r
Ja en die bemoeial Anouk van hem net zo. :r
Zat zij met hun kids ook niet vorig jaar in het vliegtuig richting Ibiza toen de rest van NL geacht werd huis te blijven? Aso's!
pi_199124901
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:58 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ja en die bemoeial Anouk van hem net zo. :r
Zat zij met hun kids ook niet vorig jaar in het vliegtuig richting Ibiza toen de rest van NL geacht werd huis te blijven? Aso's!
Ik weet nog wel dat Anouk heel sentimenteel en principieel deed over het gedoe rondom Fred van Leer. Letterlijk alle brood op de plank in huize Smulders komt van dirt en ellende van anderen.


Voor mij een beetje het niveau van Albert V. die na zijn scheiding van Onno om privacy vroeg :')
pi_199124964
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat Anouk heel sentimenteel en principieel deed over het gedoe rondom Fred van Leer. Letterlijk alle brood op de plank in huize Smulders komt van dirt en ellende van anderen.

Voor mij een beetje het niveau van Albert V. die na zijn scheiding van Onno om privacy vroeg :')
Al die gasten met hun roddeltroep sporen niet. Story, Privé, Shownieuws en Boulevard etc. Vreselijke hypocriete mafketels en kontenlikkers zijn het. Stuk voor stuk, niemand uitgezonderd.
pi_199124974
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:31 schreef Straadthont het volgende:
Heel toevalig dat Smulders net ter plekke was.
Wat een aandachtshoeren. :')

[ afbeelding ]https://www.story.nl/arti(...)h-op-liefdesvakantie
Is hij nu weer vriendjes met de story. Met Monique was hij vriendjes met de privé. Wat een kontenkruiper is die gozer toch.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199124995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hij was er ook als de kippen bij om voor Rachel op te komen na de tweede aflevering van die docu.

Maar goed, hij verdient lekker aan die familie natuurlijk want volgens mij hebben ze een akkoordje met Story.
Die Edwin Smulders deed dat ja. Ook zo een kontenkruiper. Er is niemand die zegt wat een walgelijke mensen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199125058
YES! Nu is het officieel een LIEFDESVAKANTIE *O*
pi_199125074
Die foto lijkt zo ongeveer in de tunnel naar het vliegtuig gemaakt te zijn? :?
pi_199125129
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:18 schreef Phoebster het volgende:
Die foto lijkt zo ongeveer in de tunnel naar het vliegtuig gemaakt te zijn? :?
Deze is van Telegraaf.



Zelfs van een afstand zie je nog dat meisje van Soelen een haarstuk aan d'r kop heeft hangen. :')
pi_199125220
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:22 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Deze is van Telegraaf.

[ afbeelding ]

Zelfs van een afstand zie je nog dat meisje van Soelen een haarstuk aan d'r kop heeft hangen. :')
Alles is nep aan die griet, dus dit verbaast mij niet })
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 15:35:04 #150
184769 crew  Deisyy
pi_199125260
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:17 schreef Phoebster het volgende:
YES! Nu is het officieel een LIEFDESVAKANTIE *O*
Liefdesvakantie met mama erbij *;
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199125287
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:18 schreef Phoebster het volgende:
Die foto lijkt zo ongeveer in de tunnel naar het vliegtuig gemaakt te zijn? :?
Wie is die ander? Met die poncho aan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 23 april 2021 @ 15:50:19 #152
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199125404
In die docu heeft Rachel ook dr uiterste best gedaan om het slechtste stukje van Ellen uit te kiezen. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven en kreeg de hoogste ongemakkelijksvibe bij haar.

Nog ff een dode vrouw te kakke zetten, wat een vals sekreet ben je dan.
With love :*
pi_199125421
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:31 schreef Straadthont het volgende:
Heel toevalig dat Smulders net ter plekke was.
Wat een aandachtshoeren. :')

[ afbeelding ]https://www.story.nl/arti(...)h-op-liefdesvakantie
Liploos op de foto..ziet ze er een stuk beter uit.
  Miss 200.000.000! vrijdag 23 april 2021 @ 16:28:17 #154
367000 roos94
pi_199125822

Ze nemen "mond"kapje wel erg letterlijk
pi_199125928
Ik zie een paar aso's zonder mondkapje in de volgepropte vliegende toko. Mag dat?
En een kind waarvan je hoopt dat het tijdens de vlucht zich gruwelijk gaat misdragen en de hele vlucht alleen maar aan het krijsen slaat. })
  Miss 200.000.000! vrijdag 23 april 2021 @ 16:41:54 #156
367000 roos94
pi_199125972
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:38 schreef Straadthont het volgende:
Ik zie een paar aso's zonder mondkapje in de volgepropte vliegende toko. Mag dat?
En een kind waarvan je hoopt dat het tijdens de vlucht zich gruwelijk gaat misdragen en de hele vlucht alleen maar aan het krijsen slaat. })
Addy van den Krommenacker op links en Natasja Froger rechtsachter :P
pi_199126065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

Addy van den Krommenacker op links en Natasja Froger rechtsachter :P
:D
pi_199126175
Hoe anders vliegt hij met haar dan met Mo en zijn neef, dan laten ze altijd de luxe zien van prive vliegen/eerste klas en nu zit hij opgepropt tussen de plebs.
pi_199126316
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

Addy van den Krommenacker op links en Natasja Froger rechtsachter :P
En links Victor Brand.
pi_199126386
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
In die docu heeft Rachel ook dr uiterste best gedaan om het slechtste stukje van Ellen uit te kiezen. Ze wist zich duidelijk geen houding te geven en kreeg de hoogste ongemakkelijksvibe bij haar.

Nog ff een dode vrouw te kakke zetten, wat een vals sekreet ben je dan.
Niet gezien maar niets anders verwacht van een "dame" wiens familie diezelfde Ellen terroriseerde en liet opnemen in het gesticht.

Het is wel consequent, zullen we maar zeggen.
pi_199126670
En rechts Elvis Presley😃
  Spellchecker vrijdag 23 april 2021 @ 17:57:07 #162
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199126844
Benieuwd of het allemaal zo gezellig blijft wanneer ze de alcohol rijkelijk laten vloeien icm met coke, al dan niet als zogenaamd afgekickte verslaafden. O-)
Hazes kan er sowieso niet tegen. Die gaat vast weer in haar verbouwde bekkie staan schreeuwen en spugen. :r
  Spellchecker vrijdag 23 april 2021 @ 18:11:41 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199126901
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:06 schreef Straadthont het volgende:
Benieuwd of het allemaal zo gezellig blijft wanneer ze de alcohol rijkelijk laten vloeien icm met coke, al dan niet als zogenaamd afgekickte verslaafden. O-)
Hazes kan er sowieso niet tegen. Die gaat vast weer in haar verbouwde bekkie staan schreeuwen en spugen. :r
Hopelijk zit de pers daar dan ook bovenop. Heerlijk die mondkapjes vol _O-
pi_199126993
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:11 schreef maily het volgende:

[..]

Hopelijk zit de pers daar dan ook bovenop. Heerlijk die mondkapjes vol _O-
Ook, ja.
Hopelijk is hij of zij of beiden tegelijk zo van de wereld en overmoedig geraakt dat ze het met hun zatte kop zelf op insta zetten. Om het snel weer eraf te halen als ze hun roes uitgeslapen hebben. :')
Ze zullen zeker wat beelden onder iemands neus gaan wrijven, dat zit nu eenmaal in het verrotte karakter. Zij zal niet voor hem onder doen. >:)

We gaan het meemaken. c_/
pi_199127066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 17:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niet gezien maar niets anders verwacht van een "dame" wiens familie diezelfde Ellen terroriseerde en liet opnemen in het gesticht.

Het is wel consequent, zullen we maar zeggen.
Echt hebben ze Ellen zo getreiterd dat ze werd opgenomen? Dat wist ik niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199127185
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Echt hebben ze Ellen zo getreiterd dat ze werd opgenomen? Dat wist ik niet.
En die leren lap heeft blijkbaar niet van haar eigen opname geleerd
pi_199127190
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Echt hebben ze Ellen zo getreiterd dat ze werd opgenomen? Dat wist ik niet.
Ja, dat is helaas inderdaad waar. Kan het me nog herinneren. Zo triest.
pi_199127274
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:35 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, dat is helaas inderdaad waar. Kan het me nog herinneren. Zo triest.
Zo triest en dan nu nog na trappen :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199127279
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:35 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, dat is helaas inderdaad waar. Kan het me nog herinneren. Zo triest.
Ellen haar vader overleed. Daar had ze het moeilijk mee, zeggen ze
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zo triest en dan nu nog na trappen :r
Ik zie eigenlijk niet zo natrappen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127356
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 17:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niet gezien maar niets anders verwacht van een "dame" wiens familie diezelfde Ellen terroriseerde en liet opnemen in het gesticht.

Het is wel consequent, zullen we maar zeggen.
En dan lopen janken dat PoWoMo een bericht over karma plaatste op insta toen ze zelf werd opgenomen. Wat dat betreft had die gewoon gelijk!
pi_199127421
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Ellen haar vader overleed. Daar had ze het moeilijk mee, zeggen ze
Zeggen ze. Het was een en en verhaal. Dat Roggel en Hazes trouwde terwijl zei haar spullen aan het inpakken was en dat haar vader overleed was een beetje teveel tegelijk.
pi_199127494
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:50 schreef praadje het volgende:

[..]

Zeggen ze. Het was een en en verhaal. Dat Roggel en Hazes trouwde terwijl zei haar spullen aan het inpakken was en dat haar vader overleed was een beetje teveel tegelijk.
Jajaja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127539
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

Addy van den Krommenacker op links en Natasja Froger rechtsachter :P
:D Natas kijkt altijd net iets meelevender, het mensenmens.
pi_199127546
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:50 schreef praadje het volgende:

[..]

Zeggen ze. Het was een en en verhaal. Dat Roggel en Hazes trouwde terwijl zei haar spullen aan het inpakken was en dat haar vader overleed was een beetje teveel tegelijk.
Dat Friedel haar bestookte met treitertelefoontjes zal ook niet bevorderlijk zijn geweest
pi_199127573
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Dat Friedel haar bestookte met treitertelefoontjes zal ook niet bevorderlijk zijn geweest
Plus het idee dat haar vent het had gedaan met de 15 jarige oppas.
pi_199127593
Ondertussen weer een mooi staaltje passieve agressie van Mo op insta. Onze powermeid is bezig met bewustwording en laat niet na te melden dat er tijdens dit proces personen in haar gedachten komen die ze dat ook gunt.
pi_199127640
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:02 schreef praadje het volgende:

[..]

Plus het idee dat haar vent het had gedaan met de 15 jarige oppas.
Friedel lag ook te stokslobberen voordat ze haar dochter onder tafel duwde
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 23 april 2021 @ 19:11:27 #180
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199127695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Friedel lag ook te stokslobberen voordat ze haar dochter onder tafel duwde
Wait, Friedel heeft het ook met Sr gedaan? :o
With love :*
pi_199127706
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Friedel lag ook te stokslobberen voordat ze haar dochter onder tafel duwde
:r :r
pi_199127746
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:11 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Wait, Friedel heeft het ook met Sr gedaan? :O
Ja de slagers worstjes met Andre zijn porum erop komen niet uit de lucht vallen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127772
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja de slagers worstjes met Andre zijn porum erop komen niet uit de lucht vallen.
Klopt, daar moest ze eerst wat orale inspiratie voor opdoen.
pi_199127794
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Klopt, daar moest ze eerst wat orale inspiratie voor opdoen.
Hahaha
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127831
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:12 schreef praadje het volgende:

[..]

:r :r
Kap eens met dat O+ gedoe als je het niet meent. Doe dan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja de slagers worstjes met Andre zijn porum erop komen niet uit de lucht vallen.
:o
pi_199127836
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Kap eens met dat O+ gedoe als je het niet meent. Doe dan
Oh sorry hoor. Die staat gewoon standaard ingesteld. Ik zie het al geeneens meer.
pi_199127850
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:22 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh sorry hoor. Die staat gewoon standaard ingesteld. Ik zie het al geeneens meer.
Doe het dan uit. Kies PI wat klopt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127870
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Doe het dan uit. Kies PI wat klopt
Of je doet net of je het niet ziet. Ga echt niet heel de tijd dat ding veranderen.
pi_199127879
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:24 schreef praadje het volgende:

[..]

Of je doet net of je het niet ziet. Ga echt niet heel de tijd dat ding veranderen.
OK dombo
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127914
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:25 schreef Soury het volgende:

[..]

OK dombo
Doeislief
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199127933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Doeislief
Ja sorry
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199127962
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:38 schreef Straadthont het volgende:
Ik zie een paar aso's zonder mondkapje in de volgepropte vliegende toko. Mag dat?
En een kind waarvan je hoopt dat het tijdens de vlucht zich gruwelijk gaat misdragen en de hele vlucht alleen maar aan het krijsen slaat. })
Wist niet eens dat toeristen weer naar Spanje mochten?!!

En idd.. Nu snap ik waar die besmettingen vandaan komen in vliegtuigen. Transavia :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199128005
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wist niet eens dat toeristen weer naar Spanje mochten?!!

En idd.. Nu snap ik waar die besmettingen vandaan komen in vliegtuigen. Transavia :')
Volgens mij maken ze niet meer zo'n onderscheid. En anders gaat André wel weer een ezeltje adopteren, of een eendje. Om aan het werk-criterium te voldoen.
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 19:36:44 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_199128058
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Friedel lag ook te stokslobberen voordat ze haar dochter onder tafel duwde
Dus die heeft haar dochter opgeleid hoe je zo'n gast moet vangen. Gadverdamme.
pi_199128116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus die heeft haar dochter opgeleid hoe je zo'n gast moet vangen. Gadverdamme.
Ik dacht dat dat wel bekend was. Friedel heeft haar 13 jarige dochter onder de tafel geschoven. Het was hun goudmijntje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 19:47:46 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_199128239
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat wel bekend was. Friedel heeft haar 13 jarige dochter onder de tafel geschoven. Het was hun goudmijntje
Blijkbaar gaat dan niets je te ver. Dan moet je echt wel helemaal aandachtsgeil zijn, want wat een onsmakelijke gast was Hazes.
pi_199128241
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja de slagers worstjes met Andre zijn porum erop komen niet uit de lucht vallen
De bekende worstjes


  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2021 @ 19:49:34 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199128268
Allemaal graag weer een beetje vriendelijk blijven vanaf nu! }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 19:53:03 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_199128341
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Allemaal graag weer een beetje vriendelijk blijven vanaf nu! }:|
Ik ben vriendelijk hoor. Alleen niet over de oude Hazes.
pi_199128394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat dan niets je te ver. Dan moet je echt wel helemaal aandachtsgeil zijn, want wat een onsmakelijke gast was Hazes.
Ik denk dat je de slagers familie bedoeld. Die waren niet zo op de graat
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2021 @ 19:56:32 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199128413
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben vriendelijk hoor. Alleen niet over de oude Hazes.
Nee, dat hoeft ook niet. Alleen onder elkaar een beetje lief doen. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199128471
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft ook niet. Alleen onder elkaar een beetje lief doen. ;)
Lief doen op een forum is niet nodig. Een forum is discussie en lief doen doen we wel ergens anders
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 23 april 2021 @ 20:00:02 #204
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199128494
Waarom gaat dat varkentje nu weer op vakantie?

Zijn zoontje is net terug van de Veluwe, daarvoor zat hij op Ibiza... niet alleen voor zijn vrouwen geldt uit het oog uit het hart. Was het piemelkleien serieus het laatste contact?
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 20:03:13 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_199128549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk dat je de slagers familie bedoeld. Die waren niet zo op de graat
Ja, die ook. Maar ik bedoelde dat je wel erg graag bekend wilt worden als je zo ver gaat om zo'n onsmakelijke vent te plezieren en vervolgens je nog heel jonge dochter ook aan te bieden op een presenteerblaadje.. Bah bah..
  Miss 200.000.000! vrijdag 23 april 2021 @ 20:03:25 #206
367000 roos94
pi_199128556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

:D Natas kijkt altijd net iets meelevender, het mensenmens.
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 20:04:34 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_199128580
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 20:03 schreef roos94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, op het overdrevene af. Beetje té.
  Spellchecker vrijdag 23 april 2021 @ 20:11:12 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199128688
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk dat je de slagers familie bedoeld. Die waren niet zo op de graat
Nee, dat is meer iets voor de visboer.
pi_199128851
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:28 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze nemen "mond"kapje wel erg letterlijk
Ik had van die lui met hun poffertjes IQ dan ook niets anders verwacht })
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2021 @ 20:22:48 #210
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199128872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Lief doen op een forum is niet nodig. Een forum is discussie en lief doen doen we wel ergens anders
Dat is waar, maar elkaar onnodig uitschelden doen we gewoon niet. Jij ook niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199128885
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 april 2021 20:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat is waar, maar elkaar onnodig uitschelden doen we gewoon niet. Jij ook niet.
Lul :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2021 @ 20:24:46 #212
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199128907
Ok, dat is terecht, maar nu weer on topic. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199130173
quote:
Verraderlijk
GossipNieuwsViral
Monique Westenberg haalt uit naar André Hazes
Avatar
FABIËN
23 APRIL 2021

Het is over en uit tussen André Hazes en Monique Westenberg. De twee besloten onlangs opnieuw om uit elkaar te gaan en deze keer waarschijnlijk voor goed. Inmiddels is André alweer samen met influencer Sarah van Soelen, iets waar Monique nogal moeite mee heeft…

Tenminste daar lijkt het op als we naar haar laatste post op Instagram kijken. De mama van kleine Dré is namelijk een weekendje weggeweest om tot rust te komen. “Afgelopen week heb ik heerlijk op de Veluwe doorgebracht”, schrijft Monique in de post. “Deze dagen heb ik sessies van @masterinhappiness gevolgd. Maartje heeft mij zo veel meer inzichten gegeven in mijn overtuigingen, patronen en valkuilen.” In dit stukje lijkt er nog niet veel aan de hand, maar dan schrijft ze dit:


Tijdens de sessies kwamen er genoeg personen in mijn gedachten die ik deze bewustwording ook zo zou gunnen. Ik ben dankbaar dat ik door een lieve vriendin werd gewezen op Maartje”, aldus Monique. Wie ze hiermee precies bedoelt is niet duidelijk, maar haar volgers denken dat het over André gaat… Aiii…
(Bron https://verraderlijk.nl/m(...)it-naar-andre-hazes/ )
Daar zit je dan, tijdens je gesponsorde therapiesessie. Je lieve vriendin maakt een foto van je, beeldig neergevleid op de sofa. Niet te geposeerd, serieuze blik want het is een serieuze zaak, therapie omdat je bent verlaten voor je eigen jongere Madame Tussaud-versie. En je moet het toch ook aan andere potentiële powervrouwen slijten, die me-time à 135 euro per uur. Misschien met een leuke korting als je de code FUCKANDRE invoert.

Wat je ervoor krijgt? Een cursusje happiness van een vrouw zonder noemenswaardige opleiding (behalve the University of Live natuurlijk). Eentje die je om je hoofd slaat met holle frasen die je bevestigen wat je wilt horen. Want je was altijd maar bezig om voor anderen te zorgen. Je kies nu voor mezelf!Je cijfert jezelf niet langer weg! Het gaat nu om jou!

Om vervolgens met een serene glimlach in je promotietekstje te typen dat je anderen (of André?) In je hoofd hebt die je dit bewustzijn ook zou gunnen. Nee natuurlijk doel je niet op André, je wilt gewoon je positieve energie de kosmos in slingeren, want je blijft een mensenmens die anderen deze suikerzoete wijsheden ook gunt.
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 21:43:41 #214
184769 crew  Deisyy
pi_199130207
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:28 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze nemen "mond"kapje wel erg letterlijk
Zonder die lippen vind ik het best een mooie meid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199130514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zonder die lippen vind ik het best een mooie meid.
Daarom vind ik het ook oprecht zonde ;(
  vrijdag 23 april 2021 @ 22:10:58 #216
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199130550
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zonder die lippen vind ik het best een mooie meid.
Ook de wangimplantaten zie je hier natuurlijk niet zo duidelijk.
pi_199130732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hij was er ook als de kippen bij om voor Rachel op te komen na de tweede aflevering van die docu.

Maar goed, hij verdient lekker aan die familie natuurlijk want volgens mij hebben ze een akkoordje met Story.
Alle tokkies hebben een akkoordje met story. *O*
pi_199131602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:28 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze nemen "mond"kapje wel erg letterlijk
Zou die man daarachter blij zijn dat ie zo in vol ornaat te zien is? Beetje blurren zou wel zo netjes geweest zijn.
pi_199131863
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

(Bron https://verraderlijk.nl/m(...)it-naar-andre-hazes/ )
Daar zit je dan, tijdens je gesponsorde therapiesessie. Je lieve vriendin maakt een foto van je, beeldig neergevleid op de sofa. Niet te geposeerd, serieuze blik want het is een serieuze zaak, therapie omdat je bent verlaten voor je eigen jongere Madame Tussaud-versie. En je moet het toch ook aan andere potentiële powervrouwen slijten, die me-time à 135 euro per uur. Misschien met een leuke korting als je de code FUCKANDRE invoert.

Wat je ervoor krijgt? Een cursusje happiness van een vrouw zonder noemenswaardige opleiding (behalve the University of Live natuurlijk). Eentje die je om je hoofd slaat met holle frasen die je bevestigen wat je wilt horen. Want je was altijd maar bezig om voor anderen te zorgen. Je kies nu voor mezelf!Je cijfert jezelf niet langer weg! Het gaat nu om jou!

Om vervolgens met een serene glimlach in je promotietekstje te typen dat je anderen (of André?) In je hoofd hebt die je dit bewustzijn ook zou gunnen. Nee natuurlijk doel je niet op André, je wilt gewoon je positieve energie de kosmos in slingeren, want je blijft een mensenmens die anderen deze suikerzoete wijsheden ook gunt.
Je zou stukjes moeten gaan schrijven. Geweldig verwoord _O_ _O_ _O_
  vrijdag 23 april 2021 @ 23:51:56 #220
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199131925
Ok dus Sarah is de eerste mens die mooier is met mondkapje?

:{

_O-
pi_199131932
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

(Bron https://verraderlijk.nl/m(...)it-naar-andre-hazes/ )
Daar zit je dan, tijdens je gesponsorde therapiesessie. Je lieve vriendin maakt een foto van je, beeldig neergevleid op de sofa. Niet te geposeerd, serieuze blik want het is een serieuze zaak, therapie omdat je bent verlaten voor je eigen jongere Madame Tussaud-versie. En je moet het toch ook aan andere potentiële powervrouwen slijten, die me-time à 135 euro per uur. Misschien met een leuke korting als je de code FUCKANDRE invoert.

Wat je ervoor krijgt? Een cursusje happiness van een vrouw zonder noemenswaardige opleiding (behalve the University of Live natuurlijk). Eentje die je om je hoofd slaat met holle frasen die je bevestigen wat je wilt horen. Want je was altijd maar bezig om voor anderen te zorgen. Je kies nu voor mezelf!Je cijfert jezelf niet langer weg! Het gaat nu om jou!

Om vervolgens met een serene glimlach in je promotietekstje te typen dat je anderen (of André?) In je hoofd hebt die je dit bewustzijn ook zou gunnen. Nee natuurlijk doel je niet op André, je wilt gewoon je positieve energie de kosmos in slingeren, want je blijft een mensenmens die anderen deze suikerzoete wijsheden ook gunt.
Je hebt het perfect verwoord. Beter dan een Angela de Jong, die kennelijk veel gelezen wordt maar die eigenlijk heel saai en humorloos is.
pi_199132468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok dus Sarah is de eerste mens die mooier is met mondkapje?

:{

_O-
Ja :Y :Y
Twinning = boring
  Spellchecker zaterdag 24 april 2021 @ 08:01:42 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199133631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:26 schreef shiitake het volgende:

[..]

Zou die man daarachter blij zijn dat ie zo in vol ornaat te zien is? Beetje blurren zou wel zo netjes geweest zijn.
Die leest de Story niet.
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 april 2021 @ 08:25:10 #224
367000 roos94
pi_199133711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zonder die lippen vind ik het best een mooie meid.
Je hebt gelijk. Maar ze is jong en vroeger niet lelijk. Ze heeft zichzelf gewoon extreem toegetakeld
pi_199134288
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, dat is terecht, maar nu weer on topic. :Y
Misschien gezellig nog even 6 post offtopic heen en weren en je modaal gezag laten ondermijnen joh *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199134919
Ferry de Kok van ishootpeople zat ook in het vliegtuig ook toevallig weer ☺
pi_199135042
Ik verheug me nu al op de liefdesfoto's bij zonsondergang. Of met een ijsje. Zou Sarah het hoorntje eten? *O*

[ Bericht 54% gewijzigd door Phoebster op 24-04-2021 11:01:37 (Verkeerde quote) ]
pi_199135056
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 10:48 schreef Woonbootjes het volgende:
Ferry de Kok van ishootpeople zat ook in het vliegtuig ook toevallig weer ☺
Je zou maar een "lijfwacht" mee op vakantie nemen joh _O-
pi_199135621
“Liefdesvakantie”, omdat ze vast een zware tijd achter de rug hebben gehad om achter de rug van Monique elkaar te neuken.

Dreetje ons gevoelsmens met zijn “toffe wijven” en aanhang.
SOONY
pi_199135628
Ze is gespot met een peuk in d'r bekkie.

Lol. Kun je wel doen alsof je God's gift to the world bent, alles verbouwen en volspuiten en elke maand een nieuw gebit, maar de graflucht die er uit je stinkende muil komt die blijft! Ha! :r
  zaterdag 24 april 2021 @ 12:03:02 #231
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199135657
Roken maakt vervroegd rimpelig. Weet ze dat niet?
pi_199135675
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 12:03 schreef Eightyone het volgende:
Roken maakt vervroegd rimpelig. Weet ze dat niet?
Ze heeft nu een wandelende SIRE-reclame als schoonmoeder, ze zou het kunnen weten.
pi_199136248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 12:03 schreef Eightyone het volgende:
Roken maakt vervroegd rimpelig. Weet ze dat niet?
Ze hoeft alleen maar naar haar schoonmoeder te kijken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199136267
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 10:48 schreef Woonbootjes het volgende:
Ferry de Kok van ishootpeople zat ook in het vliegtuig ook toevallig weer ☺
Op het filmpje vond ik an2 helemaal niet zo happy eruit zien. Een beetje verveeld meer.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199136275
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 april 2021 12:01 schreef Straadthont het volgende:
Ze is gespot met een peuk in d'r bekkie.

Lol. Kun je wel doen alsof je God's gift to the world bent, alles verbouwen en volspuiten en elke maand een nieuw gebit, maar de graflucht die er uit je stinkende muil komt die blijft! Ha! :r
_O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199137974
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 13:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Op het filmpje vond ik an2 helemaal niet zo happy eruit zien. Een beetje verveeld meer.
Tijd om van Soelen in te ruilen?
pi_199138315
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 13:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Op het filmpje vond ik an2 helemaal niet zo happy eruit zien. Een beetje verveeld meer.
Tijd voor het volgende “toffe wijf” ;)
SOONY
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 april 2021 @ 16:29:27 #238
367000 roos94
pi_199138335
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:28 schreef DKUp het volgende:

[..]

Tijd voor het volgende “toffe wijf” ;)
Terug naar powerwijf Mo *O*
pi_199138373
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

Terug naar powerwijf Mo *O*
Beter dan die verbouwde muil van dat meisje ;)
Die moeder doet ook een poging om zichzelf een stuk lelijker te maken :9
SOONY
pi_199138418

Maar even serieus, wat is dit voor schijt aan Corona en mensen thuis gebeuren.

Testvakantie om de verbouwde kaketoe uit te wonen?

Is dit een noodzakelijke reis?
Ik denk dat ik het antwoord zelf al weet.

Ja, want een zware tijd achter de rug :7

Ze is met mondkapje inderdaad knapper :D :Y)

[ Bericht 12% gewijzigd door DKUp op 24-04-2021 16:54:06 ]
SOONY
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 april 2021 @ 16:52:20 #241
367000 roos94
pi_199138547
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serieus, wat is dit voor schijt aan Corana en mensen thuis gebeuren.

Testvakantie om de verbouwde kaketoe uit te wonen?

Is dit een noodzakelijke reis?
Ik denk dat ik het antwoord zelf al weet.

Ja, want een zware tijd achter de rug :7

Ze is met mondkapje inderdaad knapper :D :Y)
Corona adviezen geldt alleen voor het plebs niet voor de BN'ers. Kijk naar Lil kleine etc
pi_199138553
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 april 2021 12:01 schreef Straadthont het volgende:
Ze is gespot met een peuk in d'r bekkie.

Lol. Kun je wel doen alsof je God's gift to the world bent, alles verbouwen en volspuiten en elke maand een nieuw gebit, maar de graflucht die er uit je stinkende muil komt die blijft! Ha! :r
Opstapje weer naar "het zwaardere spul" ?!
pi_199138780
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serieus, wat is dit voor schijt aan Corona en mensen thuis gebeuren.

Testvakantie om de verbouwde kaketoe uit te wonen?

Is dit een noodzakelijke reis?
Ik denk dat ik het antwoord zelf al weet.

Ja, want een zware tijd achter de rug :7

Ze is met mondkapje inderdaad knapper :D :Y)
Jij kan ook adviezen negeren en een vakantie boeken hoor. Gaan met die banaan.
-nee-
pi_199138809
Zijn daar ook ezels op Ibiza 😀
pi_199138811
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serieus, wat is dit voor schijt aan Corona en mensen thuis gebeuren.

Testvakantie om de verbouwde kaketoe uit te wonen?

Is dit een noodzakelijke reis?
Ik denk dat ik het antwoord zelf al weet.

Ja, want een zware tijd achter de rug :7

Ze is met mondkapje inderdaad knapper :D :Y)
Dre en Soeloe dragen het mondkapje als hun geslachtsdelen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 april 2021 @ 17:30:38 #246
367000 roos94
pi_199138834
Ik snap ook echt die absurde Ibiza geilheid van BN'ers niet. Zo interessant vind ik het niet.

Als je daarheen gaat als bekende wil je gewoon met je muil in de bladen.
pi_199139011
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:30 schreef roos94 het volgende:
Ik snap ook echt die absurde Ibiza geilheid van BN'ers niet. Zo interessant vind ik het niet.

Als je daarheen gaat als bekende wil je gewoon met je muil in de bladen.
Wees blij dat ze daar massaal naar toe gaan!

Die Bas en Nicolette hebben het hier in Zeeland ontdekt, hup hup weg ermee... mooi naar Ibiza.
  zaterdag 24 april 2021 @ 17:54:52 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199139073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:26 schreef shiitake het volgende:

[..]

Zou die man daarachter blij zijn dat ie zo in vol ornaat te zien is? Beetje blurren zou wel zo netjes geweest zijn.
Dan had die man lekker zijn mondkapje op moeten houden.

Dat er volle vliegtuigen naar Ibiza gaan is al bizar, maar dat mensen in het vliegtuig dan ook nog eens hun mondkapje af doen helemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199139655
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:27 schreef Woonbootjes het volgende:
Zijn daar ook ezels op Ibiza 😀
Nu wel!
pi_199139669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:42 schreef soapie het volgende:

[..]

Nu wel!
_O- _O_
pi_199139790
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serieus, wat is dit voor schijt aan Corona en mensen thuis gebeuren.

Testvakantie om de verbouwde kaketoe uit te wonen?

Is dit een noodzakelijke reis?
Ik denk dat ik het antwoord zelf al weet.

Ja, want een zware tijd achter de rug :7

Ze is met mondkapje inderdaad knapper :D :Y)
Ik dacht dat je een mondkapje op moest
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 april 2021 @ 21:10:25 #252
367000 roos94
pi_199142160


Geen corona op Ibiza
  Spellchecker zaterdag 24 april 2021 @ 21:12:05 #253
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199142196
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:10 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Geen corona op Ibiza
Is die rechtse van Blof?
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 april 2021 @ 21:12:51 #254
367000 roos94
pi_199142219
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:12 schreef maily het volgende:

[..]

Is die rechtse van Blof?
Zou kunnen, of Paul de Leeuw
pi_199142396
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:12 schreef maily het volgende:

[..]

Is die rechtse van Blof?
Die rechtse is eigenaar van de Beren 🌮🥘
  Spellchecker zaterdag 24 april 2021 @ 21:22:49 #256
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199142434
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:21 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Die rechtse is eigenaar van de Beren 🌮🥘
^O^
pi_199142509
Dreetje komt langzaam uit de kast zo te zien.
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 21:31:07 #258
184769 crew  Deisyy
pi_199142590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:10 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Geen corona op Ibiza
En Sarah netjes aan het water ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 24 april 2021 @ 21:36:35 #259
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199142681
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En Sarah netjes aan het water ^O^
Weet je niet? ....
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 21:37:55 #260
184769 crew  Deisyy
pi_199142710
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:36 schreef maily het volgende:

[..]

Weet je niet? ....
Nou ja, in dat glas naast het pakje peuken lijkt water te zitten ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 24 april 2021 @ 21:41:19 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199142781
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nou ja, in dat glas naast het pakje peuken lijkt water te zitten ;)
Er staat voor iedereen zo'n waterglas :D
pi_199142804


#fistfuck#soon#ibizanights
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 21:42:45 #263
184769 crew  Deisyy
pi_199142813
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:41 schreef maily het volgende:

[..]

Er staat voor iedereen zo'n waterglas :D
Ja maar.....bij die anderen staat er ook nog eens een wijnglas naast :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 24 april 2021 @ 21:43:31 #264
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199142832
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:42 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]

#fistfuck#soon#ibizanights
Met zijn schoenen op het kussen.
pi_199143067
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:43 schreef maily het volgende:

[..]

Met zijn schoenen op het kussen.
Waarschijnlijk afwasbare buitenkussens. Zou mij ook weinig boeien.

Wedden dat Dreetje binnen een paar dagen ook in een hagelwitte stretch&skinny-jeans loopt? :D
pi_199144188
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:43 schreef maily het volgende:

[..]

Met zijn schoenen op het kussen.
Vorige keer in de privejet zat hij ook met zijn poten op de bank tegenover hem. Ik vind dat zo asociaal en respectloos. Heb je dan geen normen en waarden meegekregen.
pi_199144675
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 april 2021 22:45 schreef praadje het volgende:

[..]

Vorige keer in de privejet zat hij ook met zijn poten op de bank tegenover hem. Ik vind dat zo asociaal en respectloos. Heb je dan geen normen en waarden meegekregen.
Van wie moet hij die meegekregen hebben? Die ouwe? Of die Rachel?
Of nee: opa en oma. :Y)
  zaterdag 24 april 2021 @ 23:21:54 #268
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199145072
Antwee is toch juist keurig opgevoed? Hij was helemaal verbolgen in dat interview met familie vriendin Patty omdat Mo op insta had gezet dat ze hun zoon anders op wil voeden.


Want Antwee zegt altijd u ofzo _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199145376
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:10 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Geen corona op Ibiza
Gladjakkers
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zaterdag 24 april 2021 @ 23:48:26 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199145495
Maar ze zijn dus op liefdesvakantie?
Paps en mams ook mee ....
pi_199145636
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:10 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Geen corona op Ibiza
Op shownieuws zeiden ze mannen onder mekaar _O- _O-
Zie An2 meer als een kleuter die mee mocht
Twinning = boring
  zondag 25 april 2021 @ 00:03:53 #272
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199145736
Gelukkig zit hij wel in een grote Corona-bubbel.
Al die mannen en zijn “toffe waaif”.
SOONY
pi_199146860
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:55 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Waarschijnlijk afwasbare buitenkussens. Zou mij ook weinig boeien.

Wedden dat Dreetje binnen een paar dagen ook in een hagelwitte stretch&skinny-jeans loopt? :D
Met slangenleren luxe loafers erbij en een linnen blouse met de bovenste knoopjes nonchalant open.
  zondag 25 april 2021 @ 09:49:53 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199147803
Waar zijn de dames? Naar de kliniek?
pi_199148283
Antwee schijnt zelf de bladen hebben gebeld dat hij dan en dan op vakantie ging. Vandaar dat de fotografen al klaar stonden op Schiphol en Ibiza.

Bron; Shownieuws.

#kijk Mo,wij gaan lekker op liefdesvakantie
pi_199148549
quote:
17s.gif Op zondag 25 april 2021 10:50 schreef praadje het volgende:
Antwee schijnt zelf de bladen hebben gebeld dat hij dan en dan op vakantie ging. Vandaar dat de fotografen al klaar stonden op Schiphol en Ibiza.

Bron; Shownieuws.

#kijk Mo,wij gaan lekker op liefdesvakantie
Nou dit!

Denkt die gast nu echt niet aan zijn zoontje die dit soort beelden straks ook in de supermarkt breeduit onder ogen krijgt en wat dat met hem doet?? :?
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_199148559
Hij zal wel zeggen: 'papa is aan het werk'......
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_199148628
quote:
17s.gif Op zondag 25 april 2021 10:50 schreef praadje het volgende:
Antwee schijnt zelf de bladen hebben gebeld dat hij dan en dan op vakantie ging. Vandaar dat de fotografen al klaar stonden op Schiphol en Ibiza.

Bron; Shownieuws.

#kijk Mo,wij gaan lekker op liefdesvakantie
Ferry de Kok en Edwin Smulders op het eiland ook voor die engnekken
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 11:25:16 #279
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199148659
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:17 schreef tiki het volgende:

[..]

Nou dit!

Denkt die gast nu echt niet aan zijn zoontje die dit soort beelden straks ook in de supermarkt breeduit onder ogen krijgt en wat dat met hem doet?? :?
Als die kleuter al in de supermarkt komt ... en die gaat echt niet bij de bladen kijken :D
pi_199148687
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 11:25 schreef maily het volgende:

[..]

Als die kleuter al in de supermarkt komt ... en die gaat echt niet bij de bladen kijken :D
Als ik Monique was zou ik hem daar ook verre van houden.

Maar soms ontkom je er niet aan om je kind mee te moeten nemen naar de supermarkt en loop je langs zo'n schap.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 11:29:14 #281
184769 crew  Deisyy
pi_199148721
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:26 schreef tiki het volgende:

[..]

Als ik Monique was zou ik hem daar ook verre van houden.

Maar soms ontkom je er niet aan om je kind mee te moeten nemen naar de supermarkt en loop je langs zo'n schap.
_O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199148751
quote:
17s.gif Op zondag 25 april 2021 10:50 schreef praadje het volgende:
Antwee schijnt zelf de bladen hebben gebeld dat hij dan en dan op vakantie ging. Vandaar dat de fotografen al klaar stonden op Schiphol en Ibiza.

Bron; Shownieuws.

#kijk Mo,wij gaan lekker op liefdesvakantie
Pa van Soelen trakteert. Is nog voor zijn verjaardag.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 11:31:47 #283
184769 crew  Deisyy
pi_199148767
En Mo kan deze week beter ook niet met kleine Dreetje naar de kapper gaan _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199148809
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
En Mo kan deze week beter ook niet met kleine Dreetje naar de kapper gaan _O-
Of tv kijken.

Je komt die gast werkelijk overal tegen inmiddels.... :D
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 11:35:50 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199148818
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
En Mo kan deze week beter ook niet met kleine Dreetje naar de kapper gaan _O-
Dat vooral :D
Geen tv aanzetten ... geen trending topics op insta
  zondag 25 april 2021 @ 11:38:33 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199148840
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Pa van Soelen trakteert. Is nog voor zijn verjaardag.
Is hij ook de meest rechtse op die mannenfoto? Met dat witte overhemd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 11:43:55 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199148914
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is hij ook de meest rechtse op die mannenfoto? Met dat witte overhemd?
Nee, hij zit in het midden.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 11:49:40 #288
184769 crew  Deisyy
pi_199149001
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 11:43 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, hij zit in het midden.
Heeft hij een Jolingkapsel dan ineens? Want hier is ie nog kaal

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 12:00:04 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199149126
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 11:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heeft hij een Jolingkapsel dan ineens? Want hier is ie nog kaal

[ afbeelding ]
Huh? Staat hij dan niet op de foto? :@

Hij lijkt er wel op ....
Kan niet onder tafel checken :P
  zondag 25 april 2021 @ 12:09:42 #290
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199149253
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:23 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Ferry de Kok en Edwin Smulders op het eiland ook voor die engnekken
Die liggen voor de toiletten, te wachten tot André en zijn schoonmoeder naar buiten komen...
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 12:12:21 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199149292
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die liggen voor de toiletten, te wachten tot André en zijn schoonmoeder naar buiten komen...
WC-papperazzi
pi_199149587
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is hij ook de meest rechtse op die mannenfoto? Met dat witte overhemd?
Ik dacht die hem vasthoud met dat blauwe hemd
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 12:37:39 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199149611
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik dacht die hem vasthoud met dat blauwe hemd
De meningen zijn verdeeld blijkbaar ... wie zitten/staan er op de foto?
pi_199149630
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 12:37 schreef maily het volgende:

[..]

De meningen zijn verdeeld blijkbaar ... wie zitten/staan er op de foto?
Ik zie dat die pa eerst kaal is. Maar kijk ik naar het gezicht denk ik middelste maar die heeft haar. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 12:40:03 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199149643
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik zie dat die pa eerst kaal is. Maar kijk ik naar het gezicht denk ik middelste maar die heeft haar. :D
Dat had @Deisyy ook al ontdekt _O-
pi_199149645
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 12:37 schreef maily het volgende:

[..]

De meningen zijn verdeeld blijkbaar ... wie zitten/staan er op de foto?
Die met dat groene shirt is Rob Healthy.. nog wat
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199149653
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 12:40 schreef maily het volgende:

[..]

Dat had @:Deisyy ook al ontdekt _O-
Haar implantatie gehad?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 12:41:58 #298
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199149668
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Haar implantatie gehad?
Voor zijn verjaardag misschien :9
Maar lijkt me stug sinds pasen kan dat nooit zo hard gegroeid zijn.
  zondag 25 april 2021 @ 12:43:18 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199149681
Die middelste (lichtblauw overhemd) zou qua uiterlijk zo in een Amersfoortse horecafamilie passen van 4 broers die diverse restaurants hebben, en die hebben iets Indonesisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 april 2021 @ 12:53:23 #300
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199149796
Wie zegt dat die foto van André en schoonpa van twee weken geleden was? Mogelijk is die al maanden oud.
  Miss 200.000.000! zondag 25 april 2021 @ 12:54:27 #301
367000 roos94
pi_199149804
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:43 schreef Leandra het volgende:
Die middelste (lichtblauw overhemd) zou qua uiterlijk zo in een Amersfoortse horecafamilie passen van 4 broers die diverse restaurants hebben, en die hebben iets Indonesisch.

A very foodloving family
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')