Daarover gesproken: heb eerder in dit topic een linkje geplaatst waarmee vogeltjesdans een (nóg) slimmere vogel kan worden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:24 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat, voor zover ik quantummechanica begrijp, op een bepaalde manier een soort van waar. Maar ik heb zo een idee dat ons orakel het niet over quantummechanica had.
Kan je huilen om een ban ook in een bepaalde frequentie uitdrukken?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het volgt toch uit de beroemde vergelijking dat alles energie frequentie is?
Inderdaad. Omdat ik in een centrale heb gewerkt en weet hoe het in elkaar zit.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weet niet hoor maar volgens mij is dit topic vooral een voorbeeld van vogeltjesdans die anderen dingen bijbrengt.
Kijk, als je nou echt wist waar je het over had dan hoefde je niet elke keer te roeptoeteren dat je in een centrale gewerkt hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Omdat ik in een centrale heb gewerkt en weet hoe het in elkaar zit.
@Fugue het is officieel we hebben verlorenquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je huilen om een ban ook in een bepaalde frequentie uitdrukken?
Wat zijn jullie een stelletje slechte verliezers zeg
Jammer. Ik had van jou meer verwachtquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@:Fugue het is officieel we hebben verloren. Feliciteer vogeltjesdans maar met zijn glansrijke overwinning.
Tja ik heb niet in een centrale gewerkt hè. Je kan me toch moeilijk kwalijk nemen dat ik niet wist dat de natuurwetten daar niet gelden?quote:
Sorry maar dit is wel een beetje een afgang.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja ik heb niet in een centrale gewerkt hè. Je kan me toch moeilijk kwalijk nemen dat ik niet wist dat de natuurwetten daar niet gelden?
Als je in je auto gaat zitten en het licht aan doet zie je het al.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, als je nou echt wist waar je het over had dan hoefde je niet elke keer te roeptoeteren dat je in een centrale gewerkt hebt.
Zie ik wat?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je in je auto gaat zitten en het licht aan doet zie je het al.
Of ben je nog geen 18?
En wat deed je in die centrale? Regelelectronica voor gasturbines ontwikkelen? Of de planning voor het personeel maken, zoals je al je hele fantastische carrière doet?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad. Omdat ik in een centrale heb gewerkt en weet hoe het in elkaar zit.
En weet je? Jullie niet.
Tja, ere wie ere toekomt hè. VD heeft ons gewoon allemaal te kakken gezet. Heb m'n lesje nederigheid geleerd hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry maar dit is wel een beetje een afgang.
Ja reuze, het wordt tijd voor een 'sorry Vogeltjesdans, ik zat fout en jij hebt gelijk, zoals altijd, ik ben een kneus en jij een koning, en iedereen houdt van je' excuus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry maar dit is wel een beetje een afgang.
Werktuigkundige. Je weet wel, die mensen die van voor tot achter moeten weten hoe die hele centrale in elkaar zit. Omdat ze zelf achter de knoppen zitten en weten welke hendel of afsluiter waar zit en waar die voor dient.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:42 schreef knoopie het volgende:
[..]
En wat deed je in die centrale? Regelelectronica voor gasturbines ontwikkelen? Of de planning voor het personeel maken, zoals je al je hele fantastische carrière doet?
Zo moet ik het hebben jaquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:46 schreef knoopie het volgende:
Ja reuze, het wordt tijd voor een 'sorry Vogeltjesdans, ik zat fout en jij hebt gelijk, zoals altijd, ik ben een kneus en jij een koning, en iedereen houdt van je' excuus.
Jullie mogen het kopiëren.
Dat het toerental omlaag gaat als je het licht aan doet, omdat dat de dynamo dan belast he.quote:
Ik wel voor Isdatzoquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo moet ik het hebben ja
Zitten jullie ook op je knieën?
Mijn auto heeft LED verlichting en een hybride aandrijving, dus stationair draaien doet hij niet. Bovendien gaan de lichten automatisch aan als het donker wordt. Dus vertel eens, wat gebeurt er bij jou zilvergrijze Megane uit 2004 (vrije interpretatie van mijn kant) als jij je lichten aan zet?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je in je auto gaat zitten en het licht aan doet zie je het al.
Of ben je nog geen 18?
Goede keus, iemand moet het doen.quote:
Dan zet je je kachel aan ofzo, dwerghamsterquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
Mijn auto heeft LED verlichting en een hybride aandrijving, dus stationair draaien doet hij niet. Bovendien gaan de lichten automatisch aan als het donker wordt. Dus vertel eens, wat gebeurt er bij jou zilvergrijze Megane uit 2004 (vrije interpretatie van mijn kant) als jij je lichten aan zet?
Bovendien zijn autolampen vooraan meestal zo rond de honderd Watt en heeft de gemiddelde dynamo al snel een vermogen van rond de 1kw. Als dus je motor er langzamer van gaat draaien als je je lichtjes aan doet, dan heb je wel een heel klein motortje, slechte accu, of slechte spanningsregelaar... Maar hè, dat wordt wel opgevangen door de frequentie hoor.
Nee. Ik sla wel op mijn dijen van het lachen. Mag dat ook?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo moet ik het hebben ja
Zitten jullie ook op je knieën?
Ja maar dat wordt toch ‘opgevangen’ door de frequentie? Want de frequentie is een buffer volgens jou.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat het toerental omlaag gaat als je het licht aan doet, omdat dat de dynamo dan belast he.
Verder is wat je ziet afhankelijk van of je bril beslagen is.
Nou! Ik ben benieuwd voor een natuurkundige ontdekkingen je in deel drie gaat doen? Kan je denk je dan ook al je patent van je frequentiebuffer openbaar maken?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Best goed topic, ik kijk uit naar deel 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |