abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199064567
Deze kan weer uit de mottenballen

maandag 19 april 2021 @ 05:22:34 #152
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 19 april 2021 @ 07:20:15 #153
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199065451
Is Perez al gefinisht?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 april 2021 @ 08:59:55 #154
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_199066091
Ik heb wel een beetje medelijden met Vettel hoor. Die had beter kunnen stoppen, zo lijkt het na twee races.
pi_199066168
Vettel heeft natuurlijk alle pech van de wereld. Er gaat wederom heel veel buiten zijn schuld fout. Die penalty was een nieuw dieptepunt van de wedstrijdleiding.
pi_199066314
De 2014 Red Bull "paste niet bij de rijstijl van Vettel", de Ferrari van de afgelopen twee jaar paste niet bij zijn rijstijl, nu heeft hij weer moeite om met de Aston Martin om te gaan. Uiteindelijk is het gewoon niet zo'n bijzondere coureur. Goede coureurs gaan overal hard mee vanaf dag 1 dat ze in de auto zitten, zelfs zonder enige voorbereiding. Alonso heeft ooit één dag getest voor Jaguar en was gelijk sneller dan de vaste rijders. Verstappen won race 1 in de RBR. Alleen matige piloten zoals de heer Vettel hoor je tot in den treure mekkeren over een verkeerde balans en auto's die niet bij hun rijstijl zouden passen. Ik sluit niet uit dat Stroll senior hem ingehuurd heeft om zijn zoontje er beter uit te laten zien.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 19 april 2021 @ 09:35:32 #157
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199066488
Ik vraag me trouwens af wat Max bedoelt met dat de RB vorig jaar niet zo goed startte in de regen. Bedoelt hij niet 2019? Vorig jaar in Hongarije ging hij van 7 naar 3 in de eerste bocht? In Turkije was de start redelijk normaal en verder zijn ze volgens mij niet in de regen gestart toch?
Rini dankjewel.
  maandag 19 april 2021 @ 09:47:15 #158
8783 gbm
Estd. 2001
pi_199066608
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat Max bedoelt met dat de RB vorig jaar niet zo goed startte in de regen. Bedoelt hij niet 2019? Vorig jaar in Hongarije ging hij van 7 naar 3 in de eerste bocht? In Turkije was de start redelijk normaal en verder zijn ze volgens mij niet in de regen gestart toch?
In Turkije kwam ie bijna niet vooruit en werd door een man of 8 ingehaald ofzo. Maar ze konden nooit in de 2e versnelling starten (om wheelspin te voorkomen) volgens mij en nu dus wel... :)
pi_199066620
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De 2014 Red Bull "paste niet bij de rijstijl van Vettel", de Ferrari van de afgelopen twee jaar paste niet bij zijn rijstijl, nu heeft hij weer moeite om met de Aston Martin om te gaan. Uiteindelijk is het gewoon niet zo'n bijzondere coureur. Goede coureurs gaan overal hard mee vanaf dag 1 dat ze in de auto zitten, zelfs zonder enige voorbereiding. Alonso heeft ooit één dag getest voor Jaguar en was gelijk sneller dan de vaste rijders. Verstappen won race 1 in de RBR. Alleen matige piloten zoals de heer Vettel hoor je tot in den treure mekkeren over een verkeerde balans en auto's die niet bij hun rijstijl zouden passen. Ik sluit niet uit dat Stroll senior hem ingehuurd heeft om zijn zoontje er beter uit te laten zien.
De RB was ook zo dominant dat RB onlangs over dat tijdperk vertelde dat ze soms expres langzamer gingen om niet beperkende maatregelen van FIA te veroorzaken. Minstens zo dominant als de Mercedes dus afgelopen jaren en dan hoefde Vettel dus alleen een matige Mark Webber te verslaan.
pi_199066718
Had Vettel zijn helm gewisseld tijdens de race?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199066724
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:48 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

De RB was ook zo dominant dat RB onlangs over dat tijdperk vertelde dat ze soms expres langzamer gingen om niet beperkende maatregelen van FIA te veroorzaken. Minstens zo dominant als de Mercedes dus afgelopen jaren en dan hoefde Vettel dus alleen een matige Mark Webber te verslaan.
Ja inderdaad. Vettel was op het juiste moment op de juiste plaats en daar is verder alles wel mee gezegd. Bepaald geen legendarische piloot die in het rijtje Prost, Senna, Schumacher, Alonso Hamilton, Verstappen thuis zou horen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_199066734
quote:
10s.gif Op maandag 19 april 2021 07:20 schreef daNpy het volgende:
Is Perez al gefinisht?
Dat was wel echt heel veel gepruts in 1 race. Ergste nog dat ie gewoon langzaam was. Op pace had ie ook verloren van Hamilton, Leclerc en Norris.
pi_199067118
Die start blijft heerlijk _O_

https://streamable.com/y10acr

Max die even de boost pakt door over een droog plekje van de safetycar te rijden :P
pi_199067205
quote:
Ik ben fan van Sky, maar het Hamilton gepijperij is wel de overhand aan het krijgen daar.

Ik heb gister niet veel bijzonders gezien van Hamilton. Grove rookie fout om zo van de baan te gaan. Vervolgens door geluk mag je de stop onder SC ondergaan en lig je 9e met een ronde achterstand op 1t/m8. Vervolgens krijgt hij zijn ronde terug en mag hij met de beste auto van het veld, het midfield die 0,5s per ronde trager is in normale opstandigheden, gaan inhalen. Geholpen door een veel te lange DRS zone gaat hij ze met gemak voorbij.

Ik weet niet zo goed wat hier nou een heldendaad aan is... Al is het omschakelen na zo'n fout wel bewonderingswaardig.
  maandag 19 april 2021 @ 10:37:50 #165
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199067235
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:56 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat was wel echt heel veel gepruts in 1 race. Ergste nog dat ie gewoon langzaam was. Op pace had ie ook verloren van Hamilton, Leclerc en Norris.
Tweede race op rij waar hij op het moment dat het nodig was, er niet was. Erg jammer, deze keer ook nog eens zijn eigen schuld.

quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 10:35 schreef Mothzor het volgende:
Ik weet niet zo goed wat hier nou een heldendaad aan is... Al is het omschakelen na zo'n fout wel bewonderingswaardig.
Dat omschakelen is dan ook een stuk makkelijker als je auto al veel sneller is.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_199067282
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 10:35 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Ik ben fan van Sky, maar het Hamilton gepijperij is wel de overhand aan het krijgen daar.

Ik heb gister niet veel bijzonders gezien van Hamilton. Grove rookie fout om zo van de baan te gaan. Vervolgens door geluk mag je de stop onder SC ondergaan en lig je 9e met een ronde achterstand op 1t/m8. Vervolgens krijgt hij zijn ronde terug en mag hij met de beste auto van het veld, het midfield die 0,5s per ronde trager is in normale opstandigheden, gaan inhalen. Geholpen door een veel te lange DRS zone gaat hij ze met gemak voorbij.

De hele media is op de hand van Lewis. Constant benadrukken dat de RB eigenlijk sneller is en hoe Lewis het gevecht maakt met zn langzamere mercedes. Bij het minste of geringste foutje van Max moest er gevraagd worden of het misschien aan titel druk lag.
The-Race is net zo.

Om maar niet te spreken van hoe vaak ze selectief alzheimer hebben door te zeggen "zeldzaam foutje van Hamilton". Dan doe je gewoon bewust je ogen dicht als hij 2x albon van de baan kegelt
pi_199067326
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Vettel was op het juiste moment op de juiste plaats en daar is verder alles wel mee gezegd. Bepaald geen legendarische piloot die in het rijtje Prost, Senna, Schumacher, Alonso Hamilton, Verstappen thuis zou horen.
Jos neem ik aan?
pi_199067364
Ik denk dat na deze race wel duidelijk is dat de Mercedes nog steeds de te kloppen auto is. Dat gat van 5 seconden in de eerste helft van de race was puur om uit de spray te blijven. Paar ronde voor de pitstop rijd hij die op eens naar 1,5 seconden.
pi_199067441
quote:
9s.gif Op maandag 19 april 2021 10:47 schreef BroesWillems het volgende:
Ik denk dat na deze race wel duidelijk is dat de Mercedes nog steeds de te kloppen auto is. Dat gat van 5 seconden in de eerste helft van de race was puur om uit de spray te blijven. Paar ronde voor de pitstop rijd hij die op eens naar 1,5 seconden.
Max zat volle bak in verkeer en verloor in 2 ronden ongeveer 3,5 seconden. Verkeer op deze baan en in de regen is heel lastig.

Denk ook dat hier deels de oorzaak ligt van Hamilton zijn fout. Zo min mogelijk tijd verliezen in verkeer. Na die hairpin kan je eigenlijk nergens inhalen tot aan de chicane, waardoor je zo 1,5 seconden verliest.
pi_199067454
quote:
Ik ben geen Hamilton dan maar ik denk dat het de combinatie Hamilton/Mercedes is. Bottas kwam het midfield niet uit in dezelfde wagen.
Het laat vooral zien dat Lewis ook gewoon een mens is en ook fouten kan maken wanneer hij niet op 20s van #2 rijdt.
Hij kan geweldig rijden maar vanuit een positie anders dan de 1e laat hij toch regelmatig steekjes vallen.
pi_199067461
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 10:54 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Max zat volle bak in verkeer en verloor in 2 ronden ongeveer 3,5 seconden. Verkeer op deze baan en in de regen is heel lastig.

Denk ook dat hier deels de oorzaak ligt van Hamilton zijn fout. Zo min mogelijk tijd verliezen in verkeer. Na die hairpin kan je eigenlijk nergens inhalen tot aan de chicane, waardoor je zo 1,5 seconden verliest.
Hamilton moest na Max natuurlijk door hetzelfde verkeer.
pi_199067476
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 10:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik ben geen Hamilton dan maar ik denk dat het de combinatie Hamilton/Mercedes is. Bottas kwam het midfield niet uit in dezelfde wagen.
Het laat vooral zien dat Lewis ook gewoon een mens is en ook fouten kan maken wanneer hij niet op 20s van #2 rijdt.
Hij kan geweldig rijden maar vanuit een positie anders dan de 1e laat hij toch regelmatig steekjes vallen.
Bottas laat daarnaast nooit wat geweldigs zien in de regen. Maar ook in de quali was hij deze keer idd niet in de buurt.
pi_199067499
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 10:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wanneer heeft Bottas ooit in 5 jaar bij het beste team geweldige inhaalacties laten zien?
pi_199067528
quote:
Max zat op dat moment bij de achterblijvers.
  maandag 19 april 2021 @ 11:05:35 #175
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_199067562
Ondanks de winst van Verstappen heb ik toch het idee dat Mercedes weer gewoon de beste wagen heeft. Ik denk dan ook dat we een echte titelstrijd uit kunnen sluiten. Maar Verstappen/RedBull zullen dit seizoen wel wat vaker om de overwinning mee gaan doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')