Niet accepteren denk ik, net zoals PSG en Bayern. Het heeft ook niet zo veel zin om als enige club van een land voor de Super League te gaan.quote:Op maandag 19 april 2021 18:49 schreef Intint het volgende:
Benieuwd wat ons aller Marc zou gaan doen wanneer hij een uitnodiging op de mat krijgt voor de Super League.
Ik denk wel dat Ajax al een uitnodiging heeft gehad.quote:Op maandag 19 april 2021 18:49 schreef Intint het volgende:
Benieuwd wat ons aller Marc zou gaan doen wanneer hij een uitnodiging op de mat krijgt voor de Super League.
Nooit meer een prijs winnen en als oefenpotje fungeren als feyenoord op jacht gaat naar titels.quote:Op maandag 19 april 2021 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet accepteren denk ik, net zoals PSG en Bayern. Het heeft ook niet zo veel zin om als enige club van een land voor de Super League te gaan.
Gast kap gewoon met die debiele act van je.quote:Op maandag 19 april 2021 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehad over Gravenberch, maar over Martinez.
Maar om toch even inhoudelijk erop te reageren: Toen ik die opmerkingen maakte was Gravenberch, net als bijvoorbeeld Brobbey, niveau KKD. Alleen hij heeft een hele goede ontwikkeling doorgemaakt. Dat is logisch, die jongen is 18 jaar, op die leeftijd kan het.
Martinez is al 23 jaar, op die leeftijd kan het overigens ook nog, alleen is hij in dit seizoen helaas eerder slechter geworden dan beter. Toegegeven, er is nog een kans dat hij ooit het Ajax-niveau gaat halen, maar ik persoonlijk geloof daar niet meer in, ik vind hem niet goed genoeg voor Ajax.
Bovendien zeggen mensen hier dat hij maar één fout heeft gemaakt, maar vóór die blunder die tot de goal heeft geleid ging hij al eerder schandalig in de fout. Echter Vitesse kon daar niet van profiteren, maar tegen een iets betere club ben je gezien.
Ik hoop dat Ajax zo verstandig is om niet mee te gaan in dit plan.quote:Op maandag 19 april 2021 18:49 schreef Intint het volgende:
Laten we het er gewoon op houden dat ik vind dat Martinez niet zo goed kan voetballen, als andere mensen hier een andere mening daarover hebben respecteer ik die uiteraardquote:Op maandag 19 april 2021 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast kap gewoon met die debiele act van je.
Poging twee is al een stuk beter.quote:
De eerste reactie was wat lauwtjes ja.. ik zou er ook serieus ziek van zijn geweest als ze in zo'n gedrocht zouden stappenquote:Op maandag 19 april 2021 22:20 schreef Marcoss het volgende:
Ajax heeft even gewacht op de reacties, denk ik
zal wat overleg geweest zijn, wat ook wel logisch isquote:Op maandag 19 april 2021 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De eerste reactie was wat lauwtjes ja.. ik zou er ook serieus ziek van zijn geweest als ze in zo'n gedrocht zouden stappen
Precies. Wat ze ook aangaven: we moeten even de details weten. Bovendien heeft Sar ook een rol in de ECA (wat die nou weer precies doen weet ik eigenlijk ook niet) , dus moest ie wellicht eerst even wat afstemmen om te zorgen dat ze er op een goede manier over communiceren.quote:Op maandag 19 april 2021 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wat overleg geweest zijn, wat ook wel logisch is
Dan was ik supporter af @FireFox1quote:Op maandag 19 april 2021 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De eerste reactie was wat lauwtjes ja.. ik zou er ook serieus ziek van zijn geweest als ze in zo'n gedrocht zouden stappen
Nooit supporter af. Maar wel zwaar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 07:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan was ik supporter af @:firefox1
Plus vaak slecht gerund.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:21 schreef manny het volgende:
Bijna al die clubs van "de bende van 12" worden gerund door buitenlandse investeringsmaatschappijen met veel zeggenschap die een soort voetbal NBA willen bouwen.
Tja. Ajax heeft ook tijden van wanbestuur gehad. Maar toen deden we het onszelf aan. Wordt toch anders als het een stel Amerikanen zijn die met poen gooien, schulden in de club hangen, in het wilde weg spelers en trainers laten komen en dan teleurgesteld zijn als het mis gaat...quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plus vaak slecht gerund.
Zie een Arsenal. Die balen dat ze met slecht beleid slechte resultaten halen, en dus minder geld binnenhalen.
Dat moet ten alle tijden voorkomen worden toch?
Dat zal wel meevallen. De aandeelhouders van Ajax hebben het voornamelijk als ajax supporter en dat rommelen geloof ik dus niet in. Hopelijk blijft ajax gewoon bij zijn kern. Wildcards en dus op aanvraag mag je aansluiten, ga toch weg met die Amerikaanse troep hier in Europa.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:21 schreef manny het volgende:
[..]
Nooit supporter af. Maar wel zwaar teleurgesteld.
Bijna al die clubs van "de bende van 12" worden gerund door buitenlandse investeringsmaatschappijen met veel zeggenschap die een soort voetbal NBA willen bouwen. Zover ik weet is Ajax nog steeds redelijk zelfstandig, maar ook bij Ajax zal het gaan rommelen vanuit de aandeelhouders (en dan niet de supporter met 3 aandelen) als er een concreet aanbod komt om mee te gaan doen aan een competitie met bij wijze van spreke 200 mio startgeld direct op de bank voor dat de bal rolt.
Duitser.quote:
Aandeelhouders van Ajax hebben helemaal niets te vertellen, 70% is in handen van de vereniging dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 08:21 schreef manny het volgende:
[..]
Nooit supporter af. Maar wel zwaar teleurgesteld.
Bijna al die clubs van "de bende van 12" worden gerund door buitenlandse investeringsmaatschappijen met veel zeggenschap die een soort voetbal NBA willen bouwen. Zover ik weet is Ajax nog steeds redelijk zelfstandig, maar ook bij Ajax zal het gaan rommelen vanuit de aandeelhouders (en dan niet de supporter met 3 aandelen) als er een concreet aanbod komt om mee te gaan doen aan een competitie met bij wijze van spreke 200 mio startgeld direct op de bank voor dat de bal rolt.
Top!quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aandeelhouders van Ajax hebben helemaal niets te vertellen, 70% is in handen van de vereniging dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Dat doen ze eigenlijk alleen als ze een meerderheid van andere aandeelhouders kunnen mobiliseren om iets gedaan te krijgen. Maar zoals hierboven is gezegd, is dat niet mogelijk door de structuur bij Ajax.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
Top!
Alhoewel activistische aandeelhouders, ook met een klein %, vervelend kunnen gaan doen. Maar volgens mij las ik een tijdje terug dat dat bij Ajax niet het geval is.
Ongeveer 9% van de aandelen is in handen van Delta Lloyd (nu Nationale Nederlanden), verder niet echt overzicht wie wat heeft. Maar doorgaans hoor je weinig van ze.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
Top!
Alhoewel activistische aandeelhouders, ook met een klein %, vervelend kunnen gaan doen. Maar volgens mij las ik een tijdje terug dat dat bij Ajax niet het geval is.
er is/was 1 iemand die ook iets van 8% had maar die is man is al een tijdje dood zie ik en was ook een supporter.quote:Op dinsdag 20 april 2021 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongeveer 9% van de aandelen is in handen van Delta Lloyd (nu Nationale Nederlanden), verder niet echt overzicht wie wat heeft. Maar doorgaans hoor je weinig van ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |