SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ongeacht het resultaat van deze wedstrijd, Martinez de rest van het seizoen niet meer opstellen en in de zomer zo snel mogelijk van de hand doen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Misschien kunnen we één van de vele toppers bij PSV wel wegkopen (Baumgartl bv).quote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Shreyas het volgende:
Ongeacht het resultaat van deze wedstrijd, Martinez de rest van het seizoen niet meer opstellen en in de zomer zo snel mogelijk van de hand doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kent er nog iemand een goede psychiater voor TS?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Martinez mag de veters nog niet eens strikken van Baumgartl, maar nee liever geen verdedigers van PSV. De enige speler van PSV die naar Ajax mag komen is Ihattaren. Götze zou het niveau ook aankunnen, maar die is 25 van de 34 wedstrijden geblesseerd of niet fit genoeg, dus daar heb je niet zoveel aan.quote:Op zondag 18 april 2021 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien kunnen we één van de vele toppers bij PSV wel wegkopen (Baumgartl bv).Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ok...quote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Shreyas het volgende:
Ongeacht het resultaat van deze wedstrijd, Martinez de rest van het seizoen niet meer opstellen en in de zomer zo snel mogelijk van de hand doen.
Rensch ook meteen afschrijven dan?![]()
Rensch is een talentvolle speler. Natuurlijk maakt hij wel eens een foutje, maar je ziet aan hem wel dat hij kan voetballen. Bij Martinez zie je eigenlijk de gehele wedstrijd (ook voor zijn blunder) dat het gewoon een hele slechte voetballer is.quote:Op zondag 18 april 2021 18:58 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ok...
Rensch ook meteen afschrijven dan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat je een act bent anders had ik er nog serieus op ingegaan ook,quote:Op zondag 18 april 2021 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Martinez mag de veters nog niet eens strikken van Baumgartl, maar nee liever geen verdedigers van PSV. De enige speler van PSV die naar Ajax mag komen is Ihattaren. Götze zou het niveau ook aankunnen, maar die is 25 van de 34 wedstrijden geblesseerd of niet fit genoeg, dus daar heb je niet zoveel aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarom reageer je dan wel in eerste instantie?quote:Op zondag 18 april 2021 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is dat je een act bent anders had ik er nog serieus op ingegaan ook,
dat valt echt wel mee hoor. Nadeel is dat hij niet echt een vaste positie heeft maar is echt wel al belangrijk geweest. Niet voor niets best populair.quote:Op zondag 18 april 2021 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch is een talentvolle speler. Natuurlijk maakt hij wel eens een foutje, maar je ziet aan hem wel dat hij kan voetballen. Bij Martinez zie je eigenlijk de gehele wedstrijd (ook voor zijn blunder) dat het gewoon een hele slechte voetballer is.![]()
Holy fuck je bent een nog grotere randdebiel dan ik dachtquote:Op zondag 18 april 2021 18:49 schreef Shreyas het volgende:
Wat deze wedstrijd het meest opvalt is dat je eigenlijk aan alles ziet dat Martinez een hele slechte voetballer is. Los van die kapitale blunder is zijn balbeheersing niet goed, aannames zijn waardeloos, hij verliest elk duel, speelt veel ballen over de zijlijn. Hij heeft nul creativiteit, waar blijft deze hansworst maar kansen krijgen van Ten Hag?![]()
Hij heeft op veel posities de kans gekregen maar faalt eigenlijk overal. Dat moet je als trainer ook je conclusie trekken en die speler niet meer opstellen.quote:Op zondag 18 april 2021 19:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor. Nadeel is dat hij niet echt een vaste positie heeft maar is echt wel al belangrijk geweest. Niet voor niets best populair.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar in dat geval zou het je sieren als je in ieder geval inhoudelijk reageert (of helemaal niet natuurlijk). Deze persoonlijke aanvallen zijn niet nodig.quote:Op zondag 18 april 2021 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Holy fuck je bent een nog grotere randdebiel dan ik dachtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
prima 12e man om erbij te hebben denk ik.quote:Op zondag 18 april 2021 19:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft op veel posities de kans gekregen maar faalt eigenlijk overal. Dat moet je als trainer ook je conclusie trekken en die speler niet meer opstellen.![]()
Kijken jullie wedstrijden met jullie ogen dicht ofzo?quote:Op zondag 18 april 2021 19:08 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
prima 12e man om erbij te hebben denk ik.![]()
er valt bar weinig te beleven. Net nog iemand een ziekenhuisbal zien geven.quote:Op zondag 18 april 2021 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kijken jullie wedstrijden met jullie ogen dicht ofzo?![]()
Aardig wat schoten op doel van Ajax.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Het mag allemaal wel wat doortastender in de zestien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je em zelf niet maakt....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Is wel zo'n pot waar ie er dan vlak voor het einde ingerommeld wordt.quote:Op zondag 18 april 2021 19:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik begin er een beetje bang voor te wordenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ja, door de tegenstanderquote:Op zondag 18 april 2021 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is wel zo'n pot waar ie er dan vlak voor het einde ingerommeld wordt.![]()
Anthony vermoord.And what rough beast, its hour come round at last,
Naja hij is een half jaar te laat, dat is gewoon roodquote:Op zondag 18 april 2021 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou hem niet gegeven hebben maar vind het niet ergCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Neressssssssssssssssi!And what rough beast, its hour come round at last,
Ajax radio meldt: Eerste Braziliaanse goal in bekerfinale na DE goal van Wamberto.proberen is de eerste stap naar falen
Uitstekend gedaan door Vitesse door er een ren je rot-show van te maken. Een Blindloos Ajax mist dan het vermogen om gewoon te blijven voetballen.![]()
Ajax won gek genoeg de conditieslag vandaag, terwijl ze donderdag nog speelde in de Europa League.quote:Op zondag 18 april 2021 19:55 schreef wimderon het volgende:
Uitstekend gedaan door Vitesse door er een ren je rot-show van te maken. Een Blindloos Ajax mist dan het vermogen om gewoon te blijven voetballen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
2e beker ster!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hij kan heel goed zijn maar hij is te wisselvallig. Als het even niet loopt geeft hij niet thuis.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
@Stephan5 daar ga je dan met je fietstas
Al weken een grote mond en dan niks te vertellen hebben in de finale
Gr gr klap
Oh, en mijn verjaardag is nog mooier![]()
![]()
![]()
Hopla - weer een prijs!
Voor Vitesse was het de wedstrijd van de eeuw. Voor ons een bijzaak. Desondanks wel blij![]()
Nu het kampieonschap nog en volgend jaar weer lekker CL wedstrijden kijken!Love is in the air!![]()
Het zou ook wel enorm zuur zijn geweest als je die beker nu niet had gepakt, was je seizoen toch ineens veel fletser geweest....
Dikverdiende bekerzege, veel zwaarder dan dit jaar kon de route niet qua tegenstandersOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Om dergelijke uitspraken heeft Tannane een keer rood gekregen, maar dat even ter zijdequote:
Gemis van Blind is wel heel groot he?quote:Op zondag 18 april 2021 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook wel enorm zuur zijn geweest als je die beker nu niet had gepakt, was je seizoen toch ineens veel fletser geweest....
Dikverdiende bekerzege, veel zwaarder dan dit jaar kon de route niet qua tegenstanders![]()
Gewoon verdiend, niks op af te dingen. Je pakt de dubbel en dan zijn er nog mensen die lopen te janken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nog wel een zuur gevoel over die uitschakeling tegen Roma, maar verder is het gewoon een uitstekend seizoen ja.quote:Op zondag 18 april 2021 21:26 schreef fathank het volgende:
Gewoon verdiend, niks op af te dingen. Je pakt de dubbel en dan zijn er nog mensen die lopen te janken.
Oh.![]()
Uit het oog uit het hart, zo voelt het. Uiteindelijk zijn ook de succesvolle toffe peren gewoon bv-tjes met allemaal belangen eromheen. Ik vind het ook uitermate teleurstellend.quote:Op zondag 18 april 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana die niet wil bijtekenen is wel vrij triest.-nee-![]()
Ajax meer dan verdiende bekerwinnaar. Utrecht, PSV, AZ, Heereveen (helaas geen Fey) en Vitesse uitschakelen. Geloof dat Peter R de Vries zei dat Vitesse van Willem2, Ado, VVV en Excelsior heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 april 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog wel een zuur gevoel over die uitschakeling tegen Roma, maar verder is het gewoon een uitstekend seizoen ja.
Gewoon een goed seizoen inderdaad. Ik lees dat Ajax de eerste club ooit kan worden die de dubbel prolongeert.![]()
ik had wel verwacht dat hij deze zomer zou vertrekken, wel jammer dat het dan op deze manier gaatquote:Op zondag 18 april 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana die niet wil bijtekenen is wel vrij triest.![]()
Ik niet per se omdat hij nog steeds een halfjaar schorsing heeft en alle grote clubs wel voorzien lijken.quote:Op zondag 18 april 2021 22:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat hij deze zomer zou vertrekken, wel jammer dat het dan op deze manier gaat
Maar als hij transfervrij ergens heen kan zullen er wel clubs toehappen ja.Oh.![]()
Yup, samen met Brobbey die gratis de deur uit loopt wel een enorme zure nasmaak aan dit seizoen. Gozer benadeelt de club en denkt dan alsnog alleen maar aan zichzelf... wat mij betreft dan maar verkopen aankomende zomer, al vraag ik me af wat iemand er voor wil betalen als ie een half seizoen niet mag ballen. Misschien moet je als Ajax nu ook die hele beroepszaak maar gewoon laten waaien...quote:Op zondag 18 april 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana die niet wil bijtekenen is wel vrij triest.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zaakwaarnemert van Onana heeft wellicht grootste rol hierin. Die pusht al wel vaker voor een ander clubje.![]()
Dat kan, maar een speler heeft hier zelf ook wel een vinger in de pap lijkt mequote:Op zondag 18 april 2021 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaakwaarnemert van Onana heeft wellicht grootste rol hierin. Die pusht al wel vaker voor een ander clubje.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Onze kenner weer hoorquote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Shreyas het volgende:
Ongeacht het resultaat van deze wedstrijd, Martinez de rest van het seizoen niet meer opstellen en in de zomer zo snel mogelijk van de hand doen.![]()
Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Martinez een hele slechte voetballer is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou je fan blijven van Ajax als ze aankondigen in de superleague te gaan spelen?!
[ Bericht 89% gewijzigd door RipCity op 19-04-2021 01:10:38 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
GrAvEnBeRcH iS kKd-NiVeAuquote:Op maandag 19 april 2021 00:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Martinez een hele slechte voetballer is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Against modern footballquote:Op maandag 19 april 2021 00:46 schreef RipCity het volgende:
Zou je fan blijven van Ajax als ze aankondigen in de superleague te gaan spelen?!![]()
Ah. Dan weten we in elk geval hoe het niet zit.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Maximaal cashen dan voor beide heren, puur tekengeld dan.quote:Op zondag 18 april 2021 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaakwaarnemert van Onana heeft wellicht grootste rol hierin. Die pusht al wel vaker voor een ander clubje.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Martinez kan uitstekend voetballen voor een verdediger.quote:Op maandag 19 april 2021 00:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Martinez een hele slechte voetballer is.Oh.![]()
Zo goed dat hij vaak beslissend is op het middenveld.quote:Op maandag 19 april 2021 08:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martinez kan uitstekend voetballen voor een verdediger.
Maakte een foutje. Kan gebeuren.And what rough beast, its hour come round at last,
het is geen Baumgartl maar voor Ajax een prima spelerquote:Op maandag 19 april 2021 08:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martinez kan uitstekend voetballen voor een verdediger.![]()
UEFA/FIFA moeten dit zo snel mogelijk kop indrukken door daadwerkelijk sancties op te leggen. Maar daar hebben ze de ballen niet voor zoals met FFP.quote:Op maandag 19 april 2021 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook maar dit is wel een logisch gevolg van wat begin jaren 90 is ingezet![]()
daarom, ze hebben het zelf naar de klote geholpen, dat CL betalingssysteem klopt toch ook van geen kantquote:Op maandag 19 april 2021 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
UEFA/FIFA moeten dit zo snel mogelijk kop indrukken door daadwerkelijk sancties op te leggen. Maar daar hebben ze de ballen niet voor zoals met FFP.![]()
Die twee moet je niet vergelijken. Wat een klasbak is dat zeg.quote:Op maandag 19 april 2021 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is geen Baumgartl maar voor Ajax een prima speler
Je kan hem beter vergelijken met Blind. Beide heren weleens een slippertje, maar Blind de iets beter voetballer en Martinez de betere verdediger.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: