Vuig wezenquote:
“Gewoon een goede coureur”quote:Op zondag 18 april 2021 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Is gewoon een goede coureur
Plek 2 zal hij wel redden denk ik maar Max pakt hij niet
Ik denk dat dat tegenvalt, maar alleen in 2018 en 2019 heeft ie echt strijd gehad met Vettel. En intern was Rosberg goed genoeg om druk op te leggen, Bottas heeft dat niveau helaas net niet.quote:Op zondag 18 april 2021 17:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er zijn heel wat coureurs die de wereldtitels aaneen hadden geregen met die die Mercedes.
quote:Op zondag 18 april 2021 17:06 schreef spapaars het volgende:
Dus met DRS kan je ook als extraatje even de snelste ronde maken.
Afschaffen dat voordeeltje.
Deze woede is echt heel grappig.quote:Op zondag 18 april 2021 17:07 schreef Zorro het volgende:
Ik merk dat het me geen reet interesseert wat de uitslag is vandaag.
Wat een farce
deze site is sneller http://mazesp.in/quote:Op zondag 18 april 2021 17:06 schreef Coco het volgende:
https://whendidmazepinspin.com/
updaten graag
Massa vind ik niet echt een eikel, maar die kon wel zijn erg debiele races hebben.quote:Op zondag 18 april 2021 17:07 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen nu gelijk met Massa én Villeneuve (en Barrichello maar dat is niet zo'n eikel)
Gedeeld 27e op de all-time ranglijst nuquote:Op zondag 18 april 2021 17:06 schreef franklop het volgende:
Verstappen komt nu in een rijtje met 11 zeges samen met;
Rubens Barrichello
Jacques Villeneuve
Felipe Massa
Zied0nd?quote:Op zondag 18 april 2021 17:07 schreef Zorro het volgende:
Ik merk dat het me geen reet interesseert wat de uitslag is vandaag.
Wat een farce
Nochtans een goed kopperquote:Op zondag 18 april 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massa vind ik niet echt een eikel, maar die kon wel zijn erg debiele races hebben.
zeker toffe races gaan er komen.quote:Op zondag 18 april 2021 17:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wordt wel een leuk jaar zo.![]()
En ik voorspel veel users met een ban.
Die zat toch ook zo te zeiken over Verstappen in het begin?quote:Op zondag 18 april 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massa vind ik niet echt een eikel, maar die kon wel zijn erg debiele races hebben.
Leclerc voor zijn hele weekend.quote:
Jouw tv gaat wel eens uit?quote:
Was het maar woede dan deed het me nog wat.quote:
Oja dat was wel debiel.quote:Op zondag 18 april 2021 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zat toch ook zo te zeiken over Verstappen in het begin?
quote:Op zondag 18 april 2021 17:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En ik voorspel veel users met een ban.
Iedereen die wilde kon in Bahrein toch een prikje krijgen?quote:Op zondag 18 april 2021 17:09 schreef polderturk het volgende:
DAT IS ALLEMAAL TEGEN DE CORONA REGELS !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |