Die twee gaan ongetwijfeld gesteld worden jaquote:Op zondag 18 april 2021 18:21 schreef Cynicio het volgende:
Wel genieten hoor, twee persconferenties in twee weken. Ik zit alweer helemaal klaar voor de kritische vragen vanuit de journalistiek.
Is dit wel verantwoord?
Wanneer gaat de quarantaineplicht in?
Broertje en vrouw kwamen dus mee naar mij.quote:Op zondag 18 april 2021 18:19 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat hele gedoe over bij wie ze in de auto stappen niet.
Overdrijf niet zo man.quote:Op zondag 18 april 2021 18:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Broertje en vrouw kwamen dus mee naar mij.
Gesprek ging ongeveer zo:
Ik geef aan dat ik 4 mensen op bezoek icm m'n ouders niet zo'n goed idee vind. Ouders: maar we kunnen goed afstand houden. Ik: ook met 4 man in een 208?
Anyway, als ze zichzelf om het leven willen brengen een paar weken voor de vaccinatie, dan moeten ze dat maar doen, maar ik ga ze er niet bij helpen.
Helaas wel besloten dat we geen contact meer zullen hebben.
quote:Op zondag 18 april 2021 18:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik 4 mensen op bezoek icm m'n ouders niet zo'n goed idee vind. Ouders: maar we kunnen goed afstand houden. Ik: ook met 4 man in een 208?
Anyway, als ze zichzelf om het leven willen brengen een paar weken voor de vaccinatie, dan moeten ze dat maar doen, maar ik ga ze er niet bij helpen.
Waarom maak je je zo druk over de keuzes van een ander?quote:Op zondag 18 april 2021 18:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als ik met mijn moeder ergens naartoe moet, ziekenhuis, huisarts of zo, dan moet ze van mij een mondkapje op in de auto. Draag er dan zelf ook één.quote:Op zondag 18 april 2021 18:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Omdat het een kansloos, peperduur project is om wat VVD-lieden steenrijk te maken. Over 2 maanden is de pandemie in Europa voorbij. Kijk naar Israel en het VK.quote:Op zondag 18 april 2021 18:39 schreef RipCity het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-vanwege-een-petitie
Dit soort dingen/die fieldlabs snap ik soms niet aan waarom dit niet veel meer internationaal bekeken wordt. Had eens naar de Texas Rangers wedstrijd gekekeken. OF deel je results uit fieldlab hier met rest vd wereld. Nee straks gaan ze natuurlijk in Spanje of Timboektoe ook dat soort zaken doen. Allemaal op eigen houtje als landen zijnde...
Als hij zelf kwetsbaar is, kan ik me dat wel voorstellen. Kom zelf ook niet bij mensen die het niet zo nauw nemen met de regels.quote:Op zondag 18 april 2021 18:39 schreef trein2000 het volgende:
Waarom maak je je zo druk over de keuzes van een ander?
Ha een soortgenoot.quote:Op zondag 18 april 2021 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als 13-14 jarige de Winkler Prins gelezen, dus alle 22 delen
Triviant is niet leuk met mij trouwens
Niet de basisscholen, maar de middelbare scholen zijn het probleem. Sinds de middelbare scholen open zijn, zijn de besmettingen geexplodeerd.quote:Op zondag 18 april 2021 17:24 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Scholen zijn gewoon het probleem, accepteer dat gewoon.
Is dat nieuw...? Een mondkapje als je loopt.quote:Op zondag 18 april 2021 18:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als ik met mijn moeder ergens naartoe moet, ziekenhuis, huisarts of zo, dan moet ze van mij een mondkapje op in de auto. Draag er dan zelf ook één.
Krijg ik als commentaar dat dat niet hoeft, want bij mijn zussen in de auto hoeft ze dat niet.
Bij mij wel, of anders maar lopen, of een taxi. En dan moet het ook.
De keuzes van een ander om bij mij op bezoek te komen als ik dat niet wil? Inderdaad joh, zou ik me niet druk over mogen maken.quote:Op zondag 18 april 2021 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over de keuzes van een ander?
quote:Bob Herzberger: 'Meteen de buren uitgenodigd voor mijn 80ste verjaardag'
"De dreiging om besmet te raken hing steeds in de lucht. Die angst is nu gelukkig weg. Afgelopen weekend ben ik 80 jaar geworden en om dat te vieren heb ik wel meteen via WhatsApp de buren uitgenodigd."
Bob Herzberger is gepensioneerd en leefde het afgelopen jaar in een kleine sociale bubbel. "De contacten die je nog hebt als 80-jarige, daar moet je zuinig op zijn." Hij hielp zijn buurvrouw in Zeeland vaak bij de verzorging van haar paarden. Maar ze waren altijd alert dat ze elkaar niet per ongeluk zouden besmetten.
https://nos.nl/artikel/23(...)-vrijer-bewegen.html
Ben ik de enige die dat niet meer boeiend vindt? Dat koffiedik kijken, dat dagelijks lekken of ze nu weer positief of negatief gestemd zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 17:52 schreef capricia het volgende:
Hoe schatten jullie de kans in dat de terrassen de 28e open gaan?
Edit: ah. Zie al wat bronnen hier die dat positief inzien.![]()
Ik heb vandaag een mondkapje opgezet tijdens het fietsen. Af en kwam ik zwermen insecten tegen, die in mijn neus en oren landden. Mondkapje hielp niet voor oren, maar daar kropen ze zelf weer uit, in mijn neus bleven ze steeds erger plakken. Mondkapje, best wel handig in de Biesbosch.quote:Op zondag 18 april 2021 18:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Is dat nieuw...? Een mondkapje als je loopt.
Vergeet nog een belangrijke invloedsfactor niet; de tendens in de media.quote:Op zondag 18 april 2021 19:03 schreef Vasilevski het volgende:
Ben ik de enige die dat niet meer boeiend vindt? Dat koffiedik kijken, dat dagelijks lekken of ze nu weer positief of negatief gestemd zijn. Al die stemmingswisselingen worden gebaseerd op modellen die wij toch niet kunnen beoordelen.
En daarom maak je je druk over 4 mensen in een 208. Juist.quote:Op zondag 18 april 2021 18:54 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
De keuzes van een ander om bij mij op bezoek te komen als ik dat niet wil? Inderdaad joh, zou ik me niet druk over mogen maken.
De reden dat ik me druk maak: Mijn ouders, en vooral mn pa, hebben niet de beste gezondheid. Ze zijn bijna aan de beurt voor vaccinatie, ik wil niet dat ze wat overkomt. Vooral niet omdat ze de enige personen zijn waar ik echt contact mee heb. Ik zou het verschrikkelijk vinden als blijkt dat ik ze heb besmet en ze daardoor overlijden. Precies dit is net nog gebeurd in onze familie met een oom en nichtje. Ik zou niet met die situatie kunnen leven.
Ik snap jou echt niet. Aan de ene kant zeg je kom niet, straks overkomt je wat.quote:Op zondag 18 april 2021 18:54 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
De keuzes van een ander om bij mij op bezoek te komen als ik dat niet wil? Inderdaad joh, zou ik me niet druk over mogen maken.
De reden dat ik me druk maak: Mijn ouders, en vooral mn pa, hebben niet de beste gezondheid. Ze zijn bijna aan de beurt voor vaccinatie, ik wil niet dat ze wat overkomt. Vooral niet omdat ze de enige personen zijn waar ik echt contact mee heb. Ik zou het verschrikkelijk vinden als blijkt dat ik ze heb besmet en ze daardoor overlijden. Precies dit is net nog gebeurd in onze familie met een oom en nichtje. Ik zou niet met die situatie kunnen leven.
Bij een volle stempelkaart met 10 testen krijg je er één gratis.quote:Op zondag 18 april 2021 17:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hugo is nu bezig om die te maken.
Waar komen dan die 8.000 besmettingen per dag vandaan?quote:Op zondag 18 april 2021 17:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Bergen onderzoeken hebben inmiddels aangetoond dat de scholen niet de driver zijn achter de pandemie. Dat zijn onderzoeken die gedaan zijn in Noorwegen, Zweden en Duitsland. Daarnaast de schade die je veroorzaakt met het sluiten van scholen is vele male groter.
[ twitter ]
Ik zei het toch?quote:
kan zo aantal mogelijkheden bedenken:quote:Op zondag 18 april 2021 19:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waar komen dan die 8.000 besmettingen per dag vandaan?
Los van het feit of je er voor of tegen bent, dat je gaat kijken of bestaande dingen weer open kunnen om de maatschappelijke schade te beperken daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Dat je iets dat er nog niet is, gaat creëren voor 10.000 vind ik het andere uiterste.quote:Op zondag 18 april 2021 19:11 schreef falling_away het volgende:
Toch ben ik niet per definitie tegen de testevenementen.. Stel over een paar maanden of een jaar lopen de cijfers weer enorm op door een nieuwe variant, gaat iedereen dan klagen dat alles weer op slot moet omdat we niet hebben getest hoe zaken toch open kunnen blijven onder die omstandigheden? Ook dat geklaag van de ziekenhuizen snap ik niet aangezien de kans op een flinke uitbraak nihil is omdat iedereen getest is.
Dat het 1 miljard Euro moet kosten daar snap ik dan wel niks van.
Of mis ik soms iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |