abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199058361
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:57 schreef RipCity het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)shops-reopening.html

Kalverstraat over paar weken :P
En daarom blijft de Mail een topkrant. Dat schizofrene. De ene dag is het: Frie de piepel!!! Dan vandaag is het weer: NO MASKS, NO SOCIAL DISTANCING!!!

'Not from London', ook echt interessante informatie. Lijkt me nogal logisch dat mensen naar Harrods willen en niet naar het plaatselijke winkelcentrum van Milton Keynes of zo.

Wat dat betreft ben ik ook niet zo bezorgd over de toekomst. Als je dit jaar geen normaal leven terug hebt nadat 50% gevaccineerd is, dan heb je gewoon hele saaie vrienden.
  zondag 18 april 2021 @ 17:26:08 #102
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199058368
Ik vind 75-79 ook enorm traag gaan. Mijn moeder van 1948 kon gelijk terecht en is nu voor mijn tante van 78 geprikt. Die gaat morgen. Maar dat wou ze zelf omdat ze op een bepaalde locatie en tijdstip wou. Tsja, oudjes...
pi_199058382
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:24 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Scholen zijn gewoon het probleem, accepteer dat gewoon.
Ja, die hadden gesloten moeten blijven.
pi_199058388
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:24 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Scholen zijn gewoon het probleem, accepteer dat gewoon.
Ik zou ook graag antwoord willen op de vraag die chratnox jou stelde. Wie zijn jouw werkgevers die zulke stellige uitspraken doen?
pi_199058413
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:25 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

En daarom blijft de Mail een topkrant. Dat schizofrene. De ene dag is het: Frie de piepel!!! Dan vandaag is het weer: NO MASKS, NO SOCIAL DISTANCING!!!

'Not from London', ook echt interessante informatie. Lijkt me nogal logisch dat mensen naar Harrods willen en niet naar het plaatselijke winkelcentrum van Milton Keynes of zo.

Wat dat betreft ben ik ook niet zo bezorgd over de toekomst. Als je dit jaar geen normaal leven terug hebt nadat 50% gevaccineerd is, dan heb je gewoon hele saaie vrienden.
haha ja vind het zo'n mooie site :D Heerlijk die artikelen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199058425
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:25 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

En wat als je vrienden Hugo en Mark heten?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199058436
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:26 schreef Mishu het volgende:
Ik vind 75-79 ook enorm traag gaan. Mijn moeder van 1948 kon gelijk terecht en is nu voor mijn tante van 78 geprikt. Die gaat morgen. Maar dat wou ze zelf omdat ze op een bepaalde locatie en tijdstip wou. Tsja, oudjes...
Al die fuckin' boomers... Het is vreselijk. En dan wel met z'n allen keuvelen in een tuincentrum door meerdere winkelafspraken te plannen op hetzelfde tijdstip.
  zondag 18 april 2021 @ 17:28:42 #108
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_199058444
Edit
sig verwijderd door FA
pi_199058469
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:26 schreef Mishu het volgende:
En wat zei ze toen je haar daar op aansprak?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199058477
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, generatiedingetje denk ik :Y Netjes op je beurt wachten. Ook al stond er overal te lezen dat mensen geboren in 1947 en 1948 al een afspraak mochten maken vóór de brief. En toen las ik dat hetzelfde ineens gold voor mensen geboren in 1949, 1950 en 1951. Tsja, als een groot deel daarvan dan wel die afspraak maakt voor er een brief komt, dan ben je netjes wachtend op je beurt benadeeld omdat er dan voorlopig geen plek is. Ze hebben uiteraard ook gebeld. Terwijl ze beiden best veel op internet (nieuws lezen, spelletjes spelen) doen.
DE Brief kwam bij mijn moeder (1952) overigens 2 dagen nadat haar jaargang was vrijgegeven, dus dat lijkt inmiddels ook versneld.

Een nadeel voor veel ouderen is natuurlijk wel dat het digitale stukje daar minder onderlegd is. Die zijn dan aangewezen op het callcenter.

Helaas heeft het RIVM / GGD een handreiking vanuit het bedrijfsleven naast zich neergelegd want op dat vlak is het daar echt een hele hoop winst te halen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 18 april 2021 @ 17:31:08 #111
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199058499
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

En wat zei ze toen je haar daar op aansprak?
Ik spreek mijn tante zelf zelden ivm ingewikkelde familieverhoudingen van vroegah. We zijn cool maar dit is gewoon zo gegroeid. Mijn moeder heeft het maar zo gelaten. De afspraak van morgen was al gemaakt en het was haar keuze.
pi_199058513
Flinke aanvaring met m'n ouders over het Corona gebeuren. Lijkt nu uit te draaien op een definitieve breuk tussen mij en m'n ouders.

Ouders willen al tijden langskomen en nemen de maatregelen niet zo serieus. Vandaag wilde ze met m'n broertje en vrouw komen in een auto. Ik weet dat m'n broertje en z'n vrouw veel contacten hebben en vind het geen goed idee.

Zeker niet vlak voor de vaccinaties en een week nadat een oom is overleden. Die was besmet tijdens een verhuizing van een nichtje. Helemaal gezond, geen overgewicht, vaccinatie gepland en besmet geraakt door de vriend van m'n nichtje tijdens het gezamenlijk leggen van een laminaatje. Paar dagen later ziekenhuis, drie weken IC en nu dood. Afgelopen week was de begrafenis en nog zien m'n ouders de noodzaak niet. Pa met copd en genoeg medische issues, twee dagen terug een eerste prik gehad. Doe nou nog even een maandje rustig aan.. maar nee.
pi_199058518
Misschien heb ik de cijfers gemist, maar hoeveel personen worden er nu dagelijks zoal gevaccineerd?
pi_199058519
twitter

Paul “Rutte” Depla
zie email 27 oktober
pi_199058526
VK is van corona af hoor dus dan hoeven die mondkapjes en social distancing niet meer
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_199058531
Wat ik niet snap is dat men niet meer hulp vanuit de omgeving bied, je kunt toch gewoon lokaal wat hulpposten maken waar mensen onder begeleiding hun afspraak digitaal kunnen maken, kunnen ze gelijk aangeven of ze vervoer nodig hebben.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 april 2021 @ 17:32:46 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199058540
twitter
  zondag 18 april 2021 @ 17:33:10 #118
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_199058549
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:32 schreef raptorix het volgende:
Wat ik niet snap is dat men niet meer hulp vanuit de omgeving bied, je kunt toch gewoon lokaal wat hulpposten maken waar mensen onder begeleiding hun afspraak digitaal kunnen maken, kunnen ze gelijk aangeven of ze vervoer nodig hebben.
Nog beter, richt veel meer lokale vaccinatieposten in.
De bordjes in de gemeente staan er al maanden om te wijzen waar het is.
Alleen gaat het ding maar niet open :')

Zelfde trouwens voor testlocaties. Ieder dorp moet er hebben.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_199058557
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:31 schreef SilverEyes het volgende:
Misschien heb ik de cijfers gemist, maar hoeveel personen worden er nu dagelijks zoal gevaccineerd?
Rond de 110-120 duizend, volgens mij gaat volgende week dat aantal omhoog.
pi_199058578
quote:
7s.gif Op zondag 18 april 2021 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Mooi.
zie email 27 oktober
pi_199058580
quote:
7s.gif Op zondag 18 april 2021 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Alsjeblieft laat het waar zijn O+
pi_199058600
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nog beter, richt veel meer lokale vaccinatieposten in.
De bordjes in de gemeente staan er al maanden om te wijzen waar het is.
Alleen gaat het ding maar niet open :')

Zelfde trouwens voor testlocaties. Ieder dorp moet er hebben.
Dat is heel logisch, die zijn gemaakt voor het moment dat de vaccinleveringen opschalen, het probleem is dat als je heel veel centra opent, je ook meer spillage krijgt.
  zondag 18 april 2021 @ 17:35:23 #123
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199058604
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:31 schreef Schuifpui het volgende:
Flinke aanvaring met m'n ouders over het Corona gebeuren. Lijkt nu uit te draaien op een definitieve breuk tussen mij en m'n ouders.

Ouders willen al tijden langskomen en nemen de maatregelen niet zo serieus. Vandaag wilde ze met m'n broertje en vrouw komen in een auto. Ik weet dat m'n broertje en z'n vrouw veel contacten hebben en vind het geen goed idee.

Zeker niet vlak voor de vaccinaties en een week nadat een oom is overleden. Die was besmet tijdens een verhuizing van een nichtje. Helemaal gezond, geen overgewicht, vaccinatie gepland en besmet geraakt door de vriend van m'n nichtje tijdens het gezamenlijk leggen van een laminaatje. Paar dagen later ziekenhuis, drie weken IC en nu dood. Afgelopen week was de begrafenis en nog zien m'n ouders de noodzaak niet. Pa met copd en genoeg medische issues, twee dagen terug een eerste prik gehad. Doe nou nog even een maandje rustig aan.. maar nee.
Laat het even rusten. Zonde om hier over te breken joh. Iedereen is gespannen momenteel en deels is het ook een stukje ontkenning bij die oudjes... mijn moeder moest na de 1e prik even flink vloeken om hoe kwetsbaar ze zich heeft gevoeld en dat uitte zich in boosheid en ontkenning. Boos dat jij als ouder persoon kwetsbaar bent terwijl je je eeuwig jong blijft voelen natuurlijk. Maar dit is confronterend voor mensen en mensen negeren het dus ook deels.
  zondag 18 april 2021 @ 17:35:48 #124
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_199058614
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vind t ook geen probleem, het verbaast me alleen maar.
Maar...als het om trombose en vaccin gaat dan denken mensen daar opeens heel anders over. Dan is 1 al te veel.
Mja, misschien is dat ook omdat een sterfgeval met een rechtstreekse oorzaak moeilijker te aanvaarden/verwerken is dan een "statistisch sterfgeval"?
De pil verhoogt het risico op trombose, maar als iemand's vriendin sterft aan trombose denkt ie waarschijnlijk niet "als we condooms ipv de pil hadden gebruikt zou ze nog leven". Daarentegen, als ze een week na vaccinatie sterft aan CVST weet ie quasi zeker dat als ze die dag een andere beslissing had genomen (niet vaccineren), ze nog zou leven...
are we infinite or am I alone
pi_199058625
twitter
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')