quote:
Brengen ze hun eigen water mee?quote:
Water was niet nodig, ME heeft 1 keer boe geroepen en alle "strijders" verdwenen met de staart tussen de benenquote:
Over een paar weken hebben ze zoveel gebiedsverboden bijelkaar verzameld dat ze Desperado moeten zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 18:27 schreef spoilert het volgende:
ooohh ze drinken Corona, wat een rebellen zijn het ook
Je vergeet nog een niet aangemelde demonstratie. En bovendien zijn er alleen statische demonstraties mogelijk. Wat zij doet is sowieso niet toegestaan.quote:Op zondag 18 april 2021 19:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ken een agent die ooit een vent heeft bekeurd wegens het legen van z'n stoma. dat is gewoon wildplassen dan.
dit is ook gewoon de stoep bevuilen, vandalisme. en het gebiedsverbod overtreden.
politie is afgekomen na klachten van omwonenden misschien?
quote:Op zondag 18 april 2021 19:02 schreef StephanL het volgende:
Niet veel gemist vandaag? Moest werken.
Deze kwam ik wel tegen op internet. Rene Pluim. Tv kok, horeca ondernemer
[ twitter ]
Smeerlap. Fysiek worden tegen handhavers en politiequote:
Sluiting culinaire gelegenheid Halkade IJmuiden
Zaterdagmiddag 17 april 2021 is een culinaire gelegenheid aan de Halkade in IJmuiden gesloten voor het niet naleven van de coronamaatregelen.
De eigenaar van deze gelegenheid is al meerdere keren gewaarschuwd voor vergelijkbare overtredingen. Vanmiddag constateerden handhavers dat de eigenaar een terras had ingericht waar gasten zaten te eten en te drinken tegen de regels en daarbij ook geen mondkapje droegen. Hierop hebben burgemeester Frank Dales en loco-burgemeester Marianne Steijn besloten om over te gaan tot sluiting van de gelegenheid. De eigenaar wilde niet meewerken en verzette zich fysiek tegen de sluiting en daarbij is hij aangehouden door de politie.
Tegen een andere aanwezige, die het niet eens was met de aanhouding en zich hier ook fysiek mee bemoeide, moesten de wapenstok en pepperspray gebruikt worden. Ook deze persoon is aangehouden. Beide personen zijn overgebracht naar het politiebureau.
https://www.velsen.nl/sluiting-culinaire-gelegenheid
De wappsters zijn al een inzamelingsactie voor hem begonnen Al 10k binnen geharkt..quote:Op zondag 18 april 2021 20:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
Smeerlap. Fysiek worden tegen handhavers en politie![]()
![]()
Hopelijk gaat zijn zaak kapot
quote:Op zondag 18 april 2021 20:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
De wappsters zijn al een inzamelingsactie voor hem begonnen Al 10k binnen geharkt..
Uiteraard wens jij mensen hun onderneming stuk.quote:Op zondag 18 april 2021 20:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
Smeerlap. Fysiek worden tegen handhavers en politie![]()
![]()
Hopelijk gaat zijn zaak kapot
Hij is meerdere keren gewaarschuwd. Hij verzette zich tegen zijn arrestatie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiteraard wens jij mensen hun onderneming stuk.
Ik was er niet bij, jij zegt het.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is meerdere keren gewaarschuwd. Hij verzette zich tegen zijn arrestatie.
Wanneer hij had meegewerkt was de schade kleiner geweest, en kon hij wellicht met de komende versoepelingen open. Nu dus niet. Ik wens hem zijn onderneming niet stuk, maar dit is gewoon zijn eigen schuld.
Staat ook in het bericht.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, jij zegt het.
Lijkt me wel redelijk dat ze je minstens tijd geven om de boel af te sluiten.
Nee joh dat zijn solicitanten voor de uitbreiding van het land van laaf.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:
De wappies gaan 24 april mensen lastig vallen bij de efteling![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee joh dat zijn solicitanten voor de uitbreiding van het land van laaf.
Dat is een flink bedragquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Genot. En volgende week gaat de klok eraf. Was dit het je waard?
Het is een duur frikandelbroodje.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Genot. En volgende week gaat de klok eraf. Was dit het je waard?
Poe, dat is een flinke verzameling.quote:
Het failliet van de rechtstaat dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 23 april 2021 13:08 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
De rechter in Amsterdam heeft geoordeeld dat bovenstaande opa niet helemaal zonder schuld was.
Er is met deze opa wel wat meer aan de hand dan "niet snel genoeg weggaan"quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:42 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Het failliet van de rechtstaat dit soort uitspraken
Burgers trekken standaard aan het kortste eind bij politiegeweld
MEers mogen met grof geweld op burgers inslaan, maar als je niet snel genoeg weggaat bij een demonstratie tegen het desastreuze kabinetsbeleid, en je handen omhoog doet ter afweer als de ME op je inslaat, dan is dat al "openlijk geweld in vereniging en het negeren van een ambtelijk bevel"
De MEers lachen zich krom met dit soort uitspraken, die hebben weer een vrijbrief om onbeperkt demonstranten in elkaar te rammen
Een meute doorgesnoven MEers komen op demonstranten afquote:Op vrijdag 23 april 2021 13:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij Op1 was een fragmentje waarbij beelden waar de man op is te zien werden besproken met agenten.
https://www.npostart.nl/m(...)021/POMS_BV_16500691
zie 13:15
de man van 71 heeft geschopt naar de ME. hij nam zelfs eerst een aanloop daarvoor.
een nogal vreemde opvatting van 'vreedzaam', zoals hij het zelf noemt.
Wat dan ?quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:45 schreef spoilert het volgende:
Er is met deze opa wel wat meer aan de hand dan "niet snel genoeg weggaan"
Je vergeet even te vermelden wat er aan vooraf is gegaan voordat de ME in actie kwam.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:51 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een meute doorgesnoven MEers komen op demonstranten af
Honden, paarden, waterkannonnen alles wordt in de strijd gegooid om te laten zien dat protesteren tegen het kabinetsbeleid niet toegestaan is
Maar als een man van 71 uit frustratie of angst een schoppende beweging maakt naar een MEer in volle bepakking dan is dat blijkbaar een reden om hem op het hoofd te slaan ???
De ME gedraagt zich als de beulen van het Rutte regime, ze straffen ook maar gelijk
Dat is NIET hun taak
Die uitzending waar die agenten te gast waren was trouwens te droevig om aan te kijken
De aanwezige agenten van de Aanhoudings Eenheid (dat zijn de Romeo`s, van die doorgesnoven jonge gasten die geselecteerd werden op gebrek aan moreel besef) werden op hun woord geloofd
En de demonstranten die ze arresteren en in elkaar slaan worden consequent als relschoppers weggezet door Op1
Als in een Zuid Amerikaanse junta worden mensen voor, tijdens en na demonstraties ontvoerd en in busjes gesleurd door gemaskerde agenten in burger
Dan moeten journalisten niet die agenten uitnodigen, en doen alsof het allemaal relschoppers zijn
Nee, dat moeten ze keihard afkeuren
Dat vergeten heel veel mensen schijnbaar, maar het is makkelijker om te haten op de ME natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Je vergeet even te vermelden wat er aan vooraf is gegaan voordat de ME in actie kwam.
Ja, daar word ie hard van.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wat dan ?
Uit frustratie een schoppende beweging naar een fascist van de ME maken ?
Daarom moest hij tot bloedens toe geslagen worden ?
Nou vertel dan ? wat ging er aan vooraf ?quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:56 schreef spoilert het volgende:
Je vergeet even te vermelden wat er aan vooraf is gegaan voordat de ME in actie kwam.
Je klinkt als iemand die erg goed is in onderzoek doen, lees maar lekker terug in deze reeksquote:Op vrijdag 23 april 2021 14:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nou vertel dan ? wat ging er aan vooraf ?
Want ik zie niets dat rechtvaardigt dat de politie iemand tot bloedens toe slaat
En het broodje shoarma was niet halal.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, jahoor, alle agenten zijn doorgesnoven en fascisten. Doe maar spuwen naar de politie. Goed zo jongen.
wel weer typisch dat geweld naar een hulpverlener nog altijd niet tot een celstraf resulteert. dit keer omdat de dader niet hoffelijk genoeg is behandeld tijdens zijn arrestatie. de cappuccino was waarschijnlijk niet goed genoeg en de Wi-Fi op het politiebureau werkte zeker te langzaam.
Politieagenten kunnen door training niet bewapende mensen gemakkelijk arresteren of kalmeren zonder met een stok te slaan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, jahoor, alle agenten zijn doorgesnoven en fascisten. Doe maar spuwen naar de politie. Goed zo jongen.
wel weer typisch dat geweld naar een hulpverlener nog altijd niet tot een celstraf resulteert. dit keer omdat de dader niet hoffelijk genoeg is behandeld tijdens zijn arrestatie. de cappuccino was waarschijnlijk niet goed genoeg en de Wi-Fi op het politiebureau werkte zeker te langzaam.
Doorgesnoven? Heb je daar een bron voor?quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:51 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een meute doorgesnoven MEers komen op demonstranten af
Honden, paarden, waterkannonnen alles wordt in de strijd gegooid om te laten zien dat protesteren tegen het kabinetsbeleid niet toegestaan is
Maar als een man van 71 uit frustratie of angst een schoppende beweging maakt naar een MEer in volle bepakking dan is dat blijkbaar een reden om hem op het hoofd te slaan ???
De ME gedraagt zich als de beulen van het Rutte regime, ze straffen ook maar gelijk
Dat is NIET hun taak
Die uitzending waar die agenten te gast waren was trouwens te droevig om aan te kijken
De aanwezige agenten van de Aanhoudings Eenheid (dat zijn de Romeo`s, van die doorgesnoven jonge gasten die geselecteerd werden op gebrek aan moreel besef) werden op hun woord geloofd
En de demonstranten die ze arresteren en in elkaar slaan worden consequent als relschoppers weggezet door Op1
Als in een Zuid Amerikaanse junta worden mensen voor, tijdens en na demonstraties ontvoerd en in busjes gesleurd door gemaskerde agenten in burger
Dan moeten journalisten niet die agenten uitnodigen, en doen alsof het allemaal relschoppers zijn
Nee, dat moeten ze keihard afkeuren
Jij hebt nog nooit gezien hoe het er aan toe gaat bij die rellen?quote:Op vrijdag 23 april 2021 15:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Politieagenten kunnen door training niet bewapende mensen gemakkelijk arresteren of kalmeren zonder met een stok te slaan.
het slaan met de wapenstok volgt dan ook pas nadat er instructies niet zijn opgevolgd al dan niet in combinatie met fysiek geweld door demonstranten. agenten zijn er niet voor de koffie, ze brengen de opdracht van de burgemeester ten uitvoer. Blijven staan terwijl je dertig keer verzocht bent weg te gaan is een keuze.quote:Op vrijdag 23 april 2021 15:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Politieagenten kunnen door training niet bewapende mensen gemakkelijk arresteren of kalmeren zonder met een stok te slaan.
Het grondwettelijk recht op demonstratie? De geweldsinstructie om niet met de knuppel, die is aangeschaft in de wetenschap dat die schedelbreuken kan veroorzaken, op het hoofd te slaan?quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een antwoord van jou.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het grondwettelijk recht op demonstratie? De geweldsinstructie om niet met de knuppel, die is aangeschaft in de wetenschap dat die schedelbreuken kan veroorzaken, op het hoofd te slaan?
Het was ook Ruttes kulargument. Er staan dingen op video die op geen enkele manier verzacht worden laat staan gerechtvaardigheid door wat dan ook dat er aan vooraf gegaan zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |