Latifi komt de baan op, 0 schuld aan Mazepinquote:Op zondag 18 april 2021 15:10 schreef raptorix het volgende:
Mazepin zijn fout, die man zou niet op een circuit aanwezig mogen zijn, zelfs niet als supporter.
OMT-advies gaarnequote:Op zondag 18 april 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
Drie modjes die door het slotje heen posten
EN DE OVERHEID DOET NIKS
Leuke rubriek.quote:Op zondag 18 april 2021 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crashen achter de SC, altijd lachen.
Hier moet je gewoon binnen de baan blijven en kan je niet 29 ronden lang wijd gaan.quote:Op zondag 18 april 2021 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt gewoon door die kutcurbs hier
Zo slecht is Mick niet hoor..quote:Op zondag 18 april 2021 15:12 schreef fietsie het volgende:
Mooi twee van die kwaliteits coureurs bij Haas. Waren vast geen betere voor die stoeltjes te vinden...
Max had in het begin ook wel eens domme foutjesquote:
quote:Op zondag 18 april 2021 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft niet zo'n goede auto als z'n vader.
Echt een groot talent is het ook niet bepaald natuurlijk.quote:
Twee rookies in een team.quote:Op zondag 18 april 2021 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
Haas echt dramatisch slecht hoor dit seizoen
Kloptquote:Op zondag 18 april 2021 15:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Max had in het begin ook wel eens domme foutjes
Ook zonder auto.quote:
Vast wel, maar dan bestond het team niet meer.quote:Op zondag 18 april 2021 15:12 schreef fietsie het volgende:
Mooi twee van die kwaliteits coureurs bij Haas. Waren vast geen betere voor die stoeltjes te vinden...
Inderdaad, doen ze zelfquote:
Maar goed dat HAAS dit seizoen noodgedwongen toch al weggegooid had (vrijwel nul ontwikkeling).quote:
En ging er daardoor ook wel eens vanaf achter de SC.quote:Op zondag 18 april 2021 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Schumacher ging ooit de banden warmen door heftig van links naar rechts te gaan en toen ging iedereen van wat doet ie nu! Later gingen ze het allemaal doen. Maar dat was zijn vader.
door woest z’n ogen heen en weer te bewegen?quote:Op zondag 18 april 2021 15:13 schreef Zorro het volgende:
De vader van Mick zal nu wel met dingen gooien.
Ze mogen niet zelf beslissen wanneer ze even het circuit op rennen.quote:Op zondag 18 april 2021 15:14 schreef RAVW het volgende:
staat er een met een vlag te zwaaien terwijl de neus gewoon voor het oprapen ligt
Nee dusquote:Op zondag 18 april 2021 15:13 schreef franklop het volgende:
Met zulke schade zou Mick toch wel naar binnen mogen?
holyshitquote:Op zondag 18 april 2021 15:15 schreef fietsie het volgende:
D
[..]
door woest z’n ogen heen en weer te bewegen?
quote:Op zondag 18 april 2021 15:15 schreef fietsie het volgende:
D
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie nu zo boos is dat ie Mick nooit meer aankijkt.quote:Op zondag 18 april 2021 15:15 schreef fietsie het volgende:
D
[..]
Had ie zijn neus niet in pit exit achter moeten latenquote:Op zondag 18 april 2021 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gevaarlijk, dat Mick niet in de pits mag?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 18 april 2021 15:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En ging er daardoor ook wel eens vanaf achter de SC.
Raar ja dat je niet met schade toch de pit in mag.quote:Op zondag 18 april 2021 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gevaarlijk, dat Mick niet in de pits mag?
Monaco 2004 achter de SC?quote:
Schadequote:Op zondag 18 april 2021 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Leclerc nu ook al een betere auto dan Hamilton? Mercedes bakt er helemaal niets van dit jaar.
Hij stuiterde flink bij het incident met Maxquote:Op zondag 18 april 2021 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hamilton moet lekker nieuwe neus gaan halen, tenzij zijn onderkant kapot is
Je hebt er waarschijnlijk alleen weinig aan. Want de kans op een nieuwe safety car is zeer groot.quote:
De FIA grijpt al inquote:Op zondag 18 april 2021 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Leclerc nu ook al een betere auto dan Hamilton? Mercedes bakt er helemaal niets van dit jaar.
Nee, dan krijgt ie er 10...quote:Op zondag 18 april 2021 15:20 schreef Sabata het volgende:
Gat trekken Max, als de Groene Tafel vijf tellen geeft moet je wegwezen
Was even van de baan geweest, mogelijk iets kapotquote:
Dan kunnen we koers kijkenquote:Op zondag 18 april 2021 15:22 schreef Zorro het volgende:
Noted betekent meestal geen straf.
Als dat wel zo is zet ik meteen wat anders op. Dan ben ik er klaar mee.
Perez is geen regenrijder...quote:
Is niet under investigation idd. Nog nietquote:Op zondag 18 april 2021 15:21 schreef Abdus18 het volgende:
Noted is toch niet onder investigation, dan gebeurd er toch meestal niks? :x
IDDquote:Op zondag 18 april 2021 15:22 schreef Zorro het volgende:
Noted betekent meestal geen straf.
Als dat wel zo is zet ik meteen wat anders op. Dan ben ik er klaar mee.
Tesla Racing.quote:Op zondag 18 april 2021 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
Het stuurwiel beweegt uit zichzelf: das autopilot Perez
Ja, dit dus.quote:Op zondag 18 april 2021 15:23 schreef Martinello het volgende:
Bijna vergeten dat Bottas nog meedoet.
Maar daar was helemaal geen grasquote:
In 2 rondjes nu een seconde ingelopenquote:Op zondag 18 april 2021 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie is snel in de eerste sector ...
Doe eens een gokquote:Op zondag 18 april 2021 15:26 schreef Zorro het volgende:
Sinds wanneer mag een stop and go tijdens een pitsstop?
Of lult Mol weer dom?
Ja ik wist dat het een overbodige vraag wasquote:
Aha, dus daarom stond er Stop & Go?quote:Op zondag 18 april 2021 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is GEEN stop and go. Het is 10 sec straf
Denk dat op zo'n moment iedereen twijfelt wat nou precies de regels zijnquote:Op zondag 18 april 2021 15:27 schreef Sabata het volgende:
Je zag die twee auto's wel inhouden, gevalletje verstandsverbijstering?
Jaquote:Op zondag 18 april 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat dit om het inhalen nadat ie de baan af was geraakt?
Volgens mij mag je kiezen, of 10 seconden extra doen bij een pits, of anders het er af halen op het einde.quote:Op zondag 18 april 2021 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stond er wel, is het nietquote:
En over 5 rondjes weer wisselen?quote:Op zondag 18 april 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Gasly kan beter snel zijn bandjes gaan wisselen.
Lekker duidelijk dan.quote:
Ik zou verwachten dan je een auto binnen laat maar dan niet de pit laat uitgaan (dus wachten bij de streep)quote:Op zondag 18 april 2021 15:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Raar ja dat je niet met schade toch de pit in mag.
Dat je er niet in mag als je banden wil wisstelen snap ik maar met schade?
Stond er wel toch?quote:Op zondag 18 april 2021 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is aangepast. Stond er eerst wel en daarna 10s straf.quote:
Ja, en daarna gewoon 10s. Is aangepast.quote:
Klopt, maar dat is waarschijnlijk een fout geweest, alleen 10seconde niks doen gaven ze aan op Sky.quote:
Stond er in eerste instantie wel jaquote:
Okquote:Op zondag 18 april 2021 15:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, en daarna gewoon 10s. Is aangepast.
Ook een manier om positieve feedback te geven.quote:Op zondag 18 april 2021 15:30 schreef Sabata het volgende:
Yoe aar toe kwik gaai, calm down. Goud dit van die Ferrari engineer
"Leclerc is faster than you"quote:Op zondag 18 april 2021 15:30 schreef Sabata het volgende:
Yoe aar toe kwik gaai, calm down. Goud dit van die Ferrari engineer
Ook een optie ja..quote:Op zondag 18 april 2021 15:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dan je een auto binnen laat maar dan niet de pit laat uitgaan (dus wachten bij de streep)
waar iedereen al op staat?quote:Op zondag 18 april 2021 15:31 schreef SiGNe het volgende:
Teams gaan nu kijken of Gasly snel is op z'n inters
Italianen vertrouwenquote:Op zondag 18 april 2021 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
AlphaTauri verneukt mijn manager met deze kuttactiek.
Rob bent u dat?quote:Op zondag 18 april 2021 15:31 schreef SiGNe het volgende:
Teams gaan nu kijken of Gasly snel is op z'n inters
Yup, gaat niks verliezen zo.quote:Op zondag 18 april 2021 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Perez lijkt mij zijn plek te kunnen behouden tov iig Ricciardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |