Aangepast, want was geheel vergeten de piratenhelden toe te voegenquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
1. Servië
2. Portugal
3. Israël
4. Turkije
5. IJsland
6. Finland
7. Kroatië
8. Letland
9. Oekraïne
10. Armenië
Ik zou Finland wat hoger bij je verwacht hebben?quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:53 schreef Momo het volgende:
12. Israël
10. Armenië
8. Turkije
7. IJsland
6. Portugal
5. Griekenland
4. Finland
3. Servië
2. Azerbaijan
1. Georgië
Wel leuk, maar niet iets wat ik vaker draai eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou Finland wat hoger bij je verwacht hebben?
Gelijk met Duitsland, maar ja.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Verenigd Koninkrijk nog lager is geëindigd dan Duitsland, Azerbaijan en Spanje🤔
Duitsland was een gelijke standquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Verenigd Koninkrijk nog lager is geëindigd dan Duitsland, Azerbaijan en Spanje🤔
Dit is bijna net zo'n anticlimax als DE GROTE STUNT die Edsilia in 2007 in haar optreden zou hebben en dat bleek ook maar even een backflippende danser die voor het grootste deel niet in beeld kwamquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:59 schreef usagi414 het volgende:
Nu ik Frankrijk weer in de recap zie. Ze waren aan het proberen om dit helemaal op te hypen.
Een bericht aan iedereen na de eerste repetities dat ze met een grote verrassing zouden komen.
Was het het golfkarretje
Op, basis van het aantal 10-en en 12-en staat Duitsland net iets hoger.quote:
En zijn wij naar de kelder gevlucht wegens geluidsoverlastquote:Op zaterdag 17 april 2021 23:00 schreef Fred_B het volgende:
Nog vijf weken, dan zingt Getty Kasper nu op het dak.
Die danser scoort ook wel hoog in de Top 10 ongemakkelijkste momenten bij mislukte Nederlandse acts.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo'n anticlimax als DE GROTE STUNT die Edsilia in 2007 in haar optreden zou hebben en dat bleek ook maar even een backflippende danser die voor het grootste deel niet in beeld kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |