abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199309019
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:33 schreef Azula het volgende:

[..]

Kan ook leuk zijn hoor als je weet wat je ermee moet doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieuw bah, je bent een snowballer :r
pi_199309056
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:08 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook weer verder aan het kijken.
Het leek echt een perfecte match, maar merk dat het weer fake is en een saai wijf is die niks wil.
Haha, uitstel afstel type?
pi_199309196
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ieuw bah, je bent een snowballer :r
Waarom weet ik niet wat dit is of heb ik wel een vermoeden maar wil ik het simpelweg niet Googlen.
pi_199309271
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:34 schreef Azula het volgende:

[..]

Waarom weet ik niet wat dit is of heb ik wel een vermoeden maar wil ik het simpelweg niet Googlen.
Laat die creatieve geest eens de vrije loop :P :9
pi_199309819
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Laat die creatieve geest eens de vrije loop :P :9
Het moet wel bij geest blijven en geen feit worden in dit geval is mijn vermoeden. _O- Ik laat deze zoekterm even aan me voorbij gaan.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 07:31:39 #131
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199310250
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:34 schreef Azula het volgende:

[..]

Hij zegt wel ''iew'' maar 't feit dat ie 't weet wil zeggen dat ie de filmpjes wel heb gekeken :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199310472
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Haha, uitstel afstel type?
Ik vroeg haar of ze het leuk vond als ik langs kwam als ik in de buurt was, nou dat was geen optie want moe.

En daarna doen alsof ik dezelfde dag nog wou komen, terwijl ik bedoelde als ik een keer in de buurt ben en even langs rij.

Geen zin in zulke types die niks spontaan kunnen handelen. Alles maar op afspraak willen terwijl ze 10km verder wonen :O
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 7 mei 2021 @ 08:39:16 #133
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_199310748
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:08 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik vroeg haar of ze het leuk vond als ik langs kwam als ik in de buurt was, nou dat was geen optie want moe.

En daarna doen alsof ik dezelfde dag nog wou komen, terwijl ik bedoelde als ik een keer in de buurt ben en even langs rij.

Geen zin in zulke types die niks spontaan kunnen handelen. Alles maar op afspraak willen terwijl ze 10km verder wonen :O
Ze is niet enthousiast... Dan houdt het op.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199311199
quote:

[..]

Hadden jullie al wel face to face gedate dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 mei 2021 @ 09:25:37 #135
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_199311222
quote:

[..]

10km? Dat kan je wandelen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199311712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:08 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook weer verder aan het kijken.
Het leek echt een perfecte match, maar merk dat het weer fake is en een saai wijf is die niks wil.
Zo zie je maar weer, nooit een vrouw ophemelen die je alleen van een chat kent :')
pi_199312533
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:23 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hadden jullie al wel face to face gedate dan?
Ja, was heel leuk maar nu ineens doet ze anders, dan ben ik er wel klaar mee.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199312541
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:59 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, nooit een vrouw ophemelen die je alleen van een chat kent :')
Volgens de chat hadden we bijna alles gemeen, niet dus :')
Te veel fakers man :(
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199312550
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

10km? Dat kan je wandelen :D
Makkelijk ja.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199312915
quote:

[..]

Vermoed dat ze dacht dat je een vlugge neukdate voorstelde. Tenzij ze daarvoor op de app zit, kan een potentiële, subtiele suggestie vanuit haar interpretatie voldoende zijn om vol op de rem te trappen.
pi_199312995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vermoed dat ze dacht dat je een vlugge neukdate voorstelde. Tenzij ze daarvoor op de app zit, kan een potentiële, subtiele suggestie vanuit haar interpretatie voldoende zijn om vol op de rem te trappen.
Ja, dit dus.
pi_199313186
quote:

[..]

Ik doe dat niet via de app.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199313421
quote:

[..]

Dit denk ik ook. Of wellicht vond zij het niet zo leuk als jij.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199314004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:21 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Of wellicht vond zij het niet zo leuk als jij.
Dan moet ze dat zeggen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199314033
Hoe dan ook ik ga geen moeite meer doen voor haar, dus als ik er naast zit komt ze vanzelf wel.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199315111
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 13:12 schreef Aiciu het volgende:
Hoe dan ook ik ga geen moeite meer doen voor haar, dus als ik er naast zit komt ze vanzelf wel.
Dat betwijfel ik, tenzij je SuperChad CEO bent.
pi_199315839
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 13:10 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dan moet ze dat zeggen.
Ja heb je gelijk in. Mja ik zit ook wel eens te wikken en wegen of ik iets wel of niet moet zeggen. Terwijl die kerel dan mss wacht tot ik over de brug kom. Uiteindelijk doet niemand iets en gebeurd er niks.

Zo zit ik nu bijvoorbeeld te wikken en wegen om te appen :'). Als ik ga twijfelen om te appen weet ik al genoeg :@ O+ _O-.
Maar goed, beter rustig aan.

Om een lang verhaal kort te maken, als ik jou was zou ik nog een poging wagen. Het is niet iedere dag dat je iemand tegen komt waar je chemie en connectie mee hebt.

Of ben ik nu paradoxaal?
pi_199316035
Je moet ook begrijpen dat in deze tijd het voor mensen lastig is. Heel het moraal is veranderd en dan kun je als vrouw nog weleens terughoudend zijn totdat je zeker weet wat de intenties zijn en dat kun je na 1 date niet 123 zeggen.

Zou ook nog wel een poging wagen en gewoon je plek claimen ipv afdruipen wanneer iets niet meteen volgens jouw manier gaat.
pi_199316098
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in. Mja ik zit ook wel eens te wikken en wegen of ik iets wel of niet moet zeggen. Terwijl die kerel dan mss wacht tot ik over de brug kom. Uiteindelijk doet niemand iets en gebeurd er niks.

Zo zit ik nu bijvoorbeeld te wikken en wegen om te appen :'). Als ik ga twijfelen om te appen weet ik al genoeg :@ O+ _O-.
Maar goed, beter rustig aan.

Om een lang verhaal kort te maken, als ik jou was zou ik nog een poging wagen. Het is niet iedere dag dat je iemand tegen komt waar je chemie en connectie mee hebt.

Of ben ik nu paradoxaal?
Maar voor mij komt niet appen weer over als geen of niet genoeg interesse :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199316102
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:41 schreef Azula het volgende:
Je moet ook begrijpen dat in deze tijd het voor mensen lastig is. Heel het moraal is veranderd en dan kun je als vrouw nog weleens terughoudend zijn totdat je zeker weet wat de intenties zijn en dat kun je na 1 date niet 123 zeggen.

Zou ook nog wel een poging wagen en gewoon je plek claimen ipv afdruipen wanneer iets niet meteen volgens jouw manier gaat.
Eens, al ben ik zelf ook een pussy :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')