Mwah, geloof mij. Genoeg mannen met een vrij laag libido.quote:Op woensdag 5 mei 2021 09:32 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Een man zonder libido.. is dat uberhaupt mogelijk?
Dan moet ie wel plat onder de medicatie of koos klootloos zijn
Ik denk dat jouw definitie van laag is, als ze jouw libido niet bij kunnen houden?quote:Op woensdag 5 mei 2021 13:20 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mwah, geloof mij. Genoeg mannen met een vrij laag libido.
Moa. 1 keer per week is ook gewoon laag ongeacht je eigen libido. Helemaal als het dan ook nog bij 1 rondje blijft.quote:Op woensdag 5 mei 2021 13:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw definitie van laag is, als ze jouw libido niet bij kunnen houden?
Vrij laag is nog niet geen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 13:20 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mwah, geloof mij. Genoeg mannen met een vrij laag libido.
Die tijd gaat het zich zeker wel nemen. Ik heb er over het algemeen niet zo veel succes mee gehad en ik verwacht dan ook niet dat het vanaf heden opeens anders gaat. Niet dat ik er veel moeite mee heb. Ik vind 't voorlopig even prima zo. Genoeg om aan te werken de komende tijd en als het erop aankomt dan moet 't het ook helemaal waard zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2021 12:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Herkenbaar zit ook sinds Covid niet meer op fb![]()
Oh dat van je knie is echt minder en kan me voorstellen dat dat nogal een struikelblok is![]()
In dat geval, alles op zijn tijd.
Nja als het al begint met 1 x per week recht toe recht aan, mij niet gezien. Dat wordt alleen maar minder.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:53 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Vrij laag is nog niet geen.
Aangezien we het er dan toch over hebben; wat is dan per jouw definitie acceptabel?
Wellicht, ik hou niet van nee inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2021 13:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw definitie van laag is, als ze jouw libido niet bij kunnen houden?
Eens met net beginnende relatie.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nja als het al begint met 1 x per week recht toe recht aan, mij niet gezien. Dat wordt alleen maar minder.
Langdurige relatie min 2x per week.
Net beginnende relatie, elke kans die je hebt
Vriend van mij 1 keer per maand nu in een lange relatie (8 jaar ofzo), en die zijn ook nog < 30. Ik vind dat echt heel ongezond.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:38 schreef Avianflu het volgende:
Ah, kijk. Dat zijn cijfers die in het gezonde spectrum vallen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nja als het al begint met 1 x per week recht toe recht aan, mij niet gezien. Dat wordt alleen maar minder.
Ach ja.. ik zit alweer ruim 2 jaar zonder (bijna 5 eigenlijk. Met m'n ex was 't ook niet echt om over naar huis te schrijven.. beetje teleurstellend). Heb ik wat in te halen als 't weer eens zover is.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:23 schreef Azula het volgende:
Nou klinkt alsof ik geluk heb.
Volgens hem was ook na twee jaar vier keer per dag nog een norm en is een dag overslaan iets dat amper voorkomt.
Ik kan daar prima mee leven.Met drie keer op een week ook wel, uiteindelijk. Minder is niet te doen. Heb dat gehad en het maakte me dood ongelukkig.
Bovenste vind ik een tikkie overdreven of zijn jullie de hele dag thuis zonder kinderen en stroomt het geld vanzelf binnen?quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:23 schreef Azula het volgende:
Nou klinkt alsof ik geluk heb.
Volgens hem was ook na twee jaar vier keer per dag nog een norm en is een dag overslaan iets dat amper voorkomt.
Ik kan daar prima mee leven.Met drie keer op een week ook wel, uiteindelijk. Minder is niet te doen. Heb dat gehad en het maakte me dood ongelukkig.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:00 schreef Brybry het volgende:
[..]
Bovenste vind ik een tikkie overdreven of zijn jullie de hele dag thuis zonder kinderen en stroomt het geld vanzelf binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Azula op 05-05-2021 19:17:21 ]
Heb even meegelezen, maar het leek aardig hoopvol met dates hierquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:01 schreef Kleurplaatje het volgende:
Ja leuk, maar wordt er tussen het neuken door nog een beetje gedatet?
Per dag ?! Dan doen jullie de hele dag niks anders dusquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:59 schreef Brybry het volgende:
Mijn nieuwe vriend en ik zitten op zo'n 4-5x per dag![]()
Uiteindelijk vind ik minder dan 3x per week niet acceptabel.
Volgens mij is het ook niet ongezond. Goede vriendin van mij heeft nu een nieuwe vriend en die had echt 10 jaar lang nooit seks met zijn vrouw, één keer per maand misschien. En nu kan ie geen kindjes meer krijgen, of heel moeilijk. Zou me niets verbazen als het daar aan ligt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:59 schreef Brybry het volgende:
Uiteindelijk vind ik minder dan 3x per week niet acceptabel.
Serieus??? volg nog even een paar lessen biologie.quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet ongezond. Goede vriendin van mij heeft nu een nieuwe vriend en die had echt 10 jaar lang nooit seks met zijn vrouw, één keer per maand misschien. En nu kan ie geen kindjes meer krijgen, of heel moeilijk. Zou me niets verbazen als het daar aan ligt.
Ze zeggen toch dat regelmatig ejaculeren gezond is? Waar zou het dan gezond voor moeten zijn? Lijkt me dat dat alles met kwaliteit van sperma/vruchtbaarheid/hormonen te maken heeft. Niet voor je ogen of haarkleur iig.quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef magrec het volgende:
[..]
Serieus??? volg nog even een paar lessen biologie.
Mwoa.. gewoon veel eieren eten en regelmatig pagga slaanquote:Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef magrec het volgende:
[..]
Serieus??? volg nog even een paar lessen biologie.
Ik heb hardop gelachen. Hilarischquote:Op donderdag 22 april 2021 20:56 schreef Azula het volgende:
Ik ben echt een ei![]()
Had dus een parfum voor hem gekocht maar omdat ik het zelf k*t vind om cadeaus te krijgen en ik weet dat hij dat ook vindt, heb ik het in zijn kast gezet om hem niet in verlegenheid te brengen.
Iets te ver achterin ben ik bang voor hem om het zelf te vinden dus ga hem zo maar even bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |