abonnement Unibet Coolblue
pi_199190727
Nou. Hij heeft vannacht gevraagd, super verlegen, of ik z’n vriendin wil zijn.
pi_199190848
Aaahw O+
pi_199191179
Zo. Dat houdt nu dan in dat ik een relatie heb. Gekke dingen. _O- ERROR
pi_199191535
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:27 schreef Azula het volgende:
Nou. Hij heeft vannacht gevraagd, super verlegen, of ik z’n vriendin wil zijn.
"Nou, dat is prima basis voor de overeenkomst. Wil je deze ondertekenen en eentje terugsturen?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199197127
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:05 schreef Azula het volgende:
Zo. Dat houdt nu dan in dat ik een relatie heb. Gekke dingen. _O- ERROR
Al geneukt?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199197178
Ik heb zaterdag een date op het strand.
We zijn al een week bijna non stop aan het chatten dus verwacht dat het wel gaat klikken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199197677
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:15 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Al geneukt?
Meestal pas ik schoenen voordat ik ze koop.
pi_199198106
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:49 schreef Azula het volgende:

[..]

Meestal pas ik schoenen voordat ik ze koop.
Je schuift ze even naar binnen?

"Ja, past."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199198401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je schuift ze even naar binnen?

"Ja, past."
Ja precies. :9
  zondag 2 mei 2021 @ 11:14:51 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199243836
Had gisteren met een vrouw afgesproken, maar het blijft bij vrienden. Hoe kan ik nieuwe mensen leren kennen dat geen datingapp is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 2 mei 2021 @ 11:18:08 #61
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_199243890
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Had gisteren met een vrouw afgesproken, maar het blijft bij vrienden. Hoe kan ik nieuwe mensen leren kennen dat geen datingapp is?
Als je naar vrienden opzoek bent kan je op bepaalde Telegram / Discord servers joinen.

Voor dating momenteel in deze coronatijden, geen flauw idee.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:23:01 #62
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199243954
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:18 schreef skidzor het volgende:

[..]

Als je naar vrienden opzoek bent kan je op bepaalde Telegram / Discord servers joinen.

Voor dating momenteel in deze coronatijden, geen flauw idee.
Telegram/discord servers? Wat is dat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 2 mei 2021 @ 11:24:13 #63
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_199243971
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Telegram/discord servers? Wat is dat?
Telegram & Discord zijn chatapplicaties en daarmee kun je bepaalde communities betreden.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:53:17 #64
108913 Godshand
guide4you
pi_199244387
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:05 schreef Azula het volgende:
Zo. Dat houdt nu dan in dat ik een relatie heb. Gekke dingen. _O- ERROR
Leuk!
^) ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199278635
quote:
17s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leuk!
^) ^O^
:s) O+
pi_199280149
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:51 schreef Avianflu het volgende:

Hebben jullie wel eens het gevoel dat je niet leuk/knap/goed genoeg bent tijdens daten?
Dat zijn (voor mij als man in ieder geval) vaak de dates met de beste afloop want geen verwachtingen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:32:32 #67
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199285289
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:53 schreef Avianflu het volgende:
Ik zit mij weer eens te verbazen over een fragmentje van “lang leven de liefde” op FB. Weer zo’n datende vrouw op zoek naar een relatie maar geen interesse in seks.

Daaronder dan instemmende reacties van “moekes” dat mannen maar aan 1 ding denken.
Is het echt zo ernstig gesteld? zeker als je elkaar net hebt ontmoet en aantrekkelijk vindt dat is het toch fokken als konijnen _O-.

Als een man aan zou geven dat hij geen libido heeft zou ik ook de nooduitgang zoeken. Hoe leuk hij verder ook mag zijn.....
Een man zonder libido.. is dat uberhaupt mogelijk?
Dan moet ie wel plat onder de medicatie of koos klootloos zijn :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:37:46 #68
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199285342
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:17 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb zaterdag een date op het strand.
We zijn al een week bijna non stop aan het chatten dus verwacht dat het wel gaat klikken.
Zoiets had ik vorig jaar. Gesprekken gingen heel goed. Uiteindelijk eens afgesproken en op de dag zelf stond er een dame voor de deur die er toch wel even ietsje anders uitzag dan de foto's. Steeds maar vragen stelde of ze tegenviel of dat ik wel ''dit of dat'' van d'r vond.. steeds van dat soort nerveuze bevestigingsvragen. Ik was gelijk weer voor lange tijd genezen van dat hele datingsgedoe.

Ik kom zo wel ergens ene tegen en zo niet.. so be it!
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199285499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:37 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Zoiets had ik vorig jaar. Gesprekken gingen heel goed. Uiteindelijk eens afgesproken en op de dag zelf stond er een dame voor de deur die er toch wel even ietsje anders uitzag dan de foto's. Steeds maar vragen stelde of ze tegenviel of dat ik wel ''dit of dat'' van d'r vond.. steeds van dat soort nerveuze bevestigingsvragen. Ik was gelijk weer voor lange tijd genezen van dat hele datingsgedoe.

Ik kom zo wel ergens ene tegen en zo niet.. so be it!
Zonde! Ga er gewoon voor joh. Niet deze catfish uiteraard, maar een andere. Nieuw jaar, nieuwe kansen.
pi_199285523
Mijne is voor project in het buitenland en onzeker of het vijf dagen duurt of anderhalve maand. :{

Voordeel is dat als het te lang gaat duren ik daar een paar dagen naartoe ga. Het land is warm en alles is open tot middernacht. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:17:08 #71
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199285826
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:51 schreef Azula het volgende:

[..]

Zonde! Ga er gewoon voor joh. Niet deze catfish uiteraard, maar een andere. Nieuw jaar, nieuwe kansen.
Mja, dan moet ik wel weer even helemaal in het digitale dating wereldje komen. Sites en apps heb ik me nooit zo mee bezig gehouden en ik ben er al helemaal niet zo goed in. Beetje socially awkward, buitenbeentje etc. Het enige wat tot nu toe een beetje response opleverde was via FB (dating groepen enzo). Laat ik nou juist een aantal maanden geleden m'n profiel hebben verwijderd omdat ik krankjorem werd van de hele pro en con corona maatregels oorlog en de toenemende ''deughouding'' van het FB beleid.
Ik zit momenteel ook voorlopig nog in een redelijk pittig revalidatietraject na een complexe knie operatie dus ik denk dat het nog een beetje vroeg is voor weer de wijde digitale wereld van de liefde te betreden.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199286076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:37 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Zoiets had ik vorig jaar. Gesprekken gingen heel goed. Uiteindelijk eens afgesproken en op de dag zelf stond er een dame voor de deur die er toch wel even ietsje anders uitzag dan de foto's. Steeds maar vragen stelde of ze tegenviel of dat ik wel ''dit of dat'' van d'r vond.. steeds van dat soort nerveuze bevestigingsvragen. Ik was gelijk weer voor lange tijd genezen van dat hele datingsgedoe.

Ik kom zo wel ergens ene tegen en zo niet.. so be it!
Ik merk wel dat we te veel hebben besproken want nu is het wat rustiger qua berichten haha.
En anders neem ik een chick die ook motorrijdt.
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:59:16 #73
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199286263
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:38 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik merk wel dat we te veel hebben besproken want nu is het wat rustiger qua berichten haha.
En anders neem ik een chick die ook motorrijdt.
Ja dat wil wel eens gebeuren als het in het begin wat enthousiast eraan toe gaat en je de toepasselijke onderwerpen wel zo'n beetje hebt gehad. Awkward silences krijg je dan wel eens. In dat geval de dingen gewoon lekker luchtig houden en als je zeker bent van het begrip vand e ander gewoon aangeven dat je even niet veel weet te vertellen. Kans is groot dat het bij de ander ook zo is en dat wertk meestal wel positief op het vertrouwen.

Ik had na het fiasco contact met een dame waarmee de gesprekken eigenlijk nooit echt op gang kwamen ondanks pogingen het een beetje draaiende te houden. Er was wel gesproken voor een afspraak amar die werd steeds opgeschoven en daardoor trok ik de interesse van de ander wel enigszins in twijfel. Uiteindelijk dan ook compleet doodgebloed.

Eh.. happens aye.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199287086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:17 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Mja, dan moet ik wel weer even helemaal in het digitale dating wereldje komen. Sites en apps heb ik me nooit zo mee bezig gehouden en ik ben er al helemaal niet zo goed in. Beetje socially awkward, buitenbeentje etc. Het enige wat tot nu toe een beetje response opleverde was via FB (dating groepen enzo). Laat ik nou juist een aantal maanden geleden m'n profiel hebben verwijderd omdat ik krankjorem werd van de hele pro en con corona maatregels oorlog en de toenemende ''deughouding'' van het FB beleid.
Ik zit momenteel ook voorlopig nog in een redelijk pittig revalidatietraject na een complexe knie operatie dus ik denk dat het nog een beetje vroeg is voor weer de wijde digitale wereld van de liefde te betreden.
Herkenbaar zit ook sinds Covid niet meer op fb :D

Oh dat van je knie is echt minder en kan me voorstellen dat dat nogal een struikelblok is -O-

In dat geval, alles op zijn tijd.
pi_199288001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:59 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Ja dat wil wel eens gebeuren als het in het begin wat enthousiast eraan toe gaat en je de toepasselijke onderwerpen wel zo'n beetje hebt gehad. Awkward silences krijg je dan wel eens. In dat geval de dingen gewoon lekker luchtig houden en als je zeker bent van het begrip vand e ander gewoon aangeven dat je even niet veel weet te vertellen. Kans is groot dat het bij de ander ook zo is en dat wertk meestal wel positief op het vertrouwen.

Ik had na het fiasco contact met een dame waarmee de gesprekken eigenlijk nooit echt op gang kwamen ondanks pogingen het een beetje draaiende te houden. Er was wel gesproken voor een afspraak amar die werd steeds opgeschoven en daardoor trok ik de interesse van de ander wel enigszins in twijfel. Uiteindelijk dan ook compleet doodgebloed.

Eh.. happens aye.
Zo denk ik er ook over.
Geforceerd iets gaan zoeken om over te praten gaat het alleen maar ongemakkelijk maken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199288108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:32 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Een man zonder libido.. is dat uberhaupt mogelijk?
Dan moet ie wel plat onder de medicatie of koos klootloos zijn :P
Mwah, geloof mij. Genoeg mannen met een vrij laag libido.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199288409
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mwah, geloof mij. Genoeg mannen met een vrij laag libido.
Ik denk dat jouw definitie van laag is, als ze jouw libido niet bij kunnen houden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199288517
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw definitie van laag is, als ze jouw libido niet bij kunnen houden?
Moa. 1 keer per week is ook gewoon laag ongeacht je eigen libido. Helemaal als het dan ook nog bij 1 rondje blijft.

Prima verder hoor als dat je ding is. Mij niet bellen.
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:53:44 #79
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199289215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mwah, geloof mij. Genoeg mannen met een vrij laag libido.
Vrij laag is nog niet geen.
Aangezien we het er dan toch over hebben; wat is dan per jouw definitie acceptabel? :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:00:10 #80
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199289300
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:06 schreef Azula het volgende:

[..]

Herkenbaar zit ook sinds Covid niet meer op fb :D

Oh dat van je knie is echt minder en kan me voorstellen dat dat nogal een struikelblok is -O-

In dat geval, alles op zijn tijd.
Die tijd gaat het zich zeker wel nemen. Ik heb er over het algemeen niet zo veel succes mee gehad en ik verwacht dan ook niet dat het vanaf heden opeens anders gaat. Niet dat ik er veel moeite mee heb. Ik vind 't voorlopig even prima zo. Genoeg om aan te werken de komende tijd en als het erop aankomt dan moet 't het ook helemaal waard zijn. :)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199290515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:53 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Vrij laag is nog niet geen.
Aangezien we het er dan toch over hebben; wat is dan per jouw definitie acceptabel? :P
Nja als het al begint met 1 x per week recht toe recht aan, mij niet gezien. Dat wordt alleen maar minder.

Langdurige relatie min 2x per week.
Net beginnende relatie, elke kans die je hebt :P
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199290529
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw definitie van laag is, als ze jouw libido niet bij kunnen houden?
Wellicht, ik hou niet van nee inderdaad :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199290722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nja als het al begint met 1 x per week recht toe recht aan, mij niet gezien. Dat wordt alleen maar minder.

Langdurige relatie min 2x per week.
Net beginnende relatie, elke kans die je hebt :P
Eens met net beginnende relatie.

Moet wel zeggen dat 3x per week prima is, maar niet meer haal. Nu is 2x per week, in drukke weken 1x per week prima. Toen ik midden 20 was, toen kon en wilde ik zeker meerdere keren op een dag. In een lange relatie werd dat dan 3x per week waarbij in de weekends vaker op een dag. Bij baan, sociaal leven en studie snoepten in een relatie toch van de tijd af die je effectief met elkaar kan besteden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Godshand op 05-05-2021 17:42:36 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199290878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:38 schreef Avianflu het volgende:
Langdurige relatie min 2x per week.
Net beginnende relatie, elke kans die je hebt
Vriend van mij 1 keer per maand nu in een lange relatie (8 jaar ofzo), en die zijn ook nog < 30. Ik vind dat echt heel ongezond.

Minimaal 2x per week in een langdurige relatie ben ik helemaal met je eens. Zou zo ik er ook in staan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 5 mei 2021 @ 18:04:43 #85
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199291530
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nja als het al begint met 1 x per week recht toe recht aan, mij niet gezien. Dat wordt alleen maar minder.

Langdurige relatie min 2x per week.
Net beginnende relatie, elke kans die je hebt :P
Ah, kijk. Dat zijn cijfers die in het gezonde spectrum vallen. :)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199291779
Nou klinkt alsof ik geluk heb. _O-
Volgens hem was ook na twee jaar vier keer per dag nog een norm en is een dag overslaan iets dat amper voorkomt.

Ik kan daar prima mee leven. _O- Met drie keer op een week ook wel, uiteindelijk. Minder is niet te doen. Heb dat gehad en het maakte me dood ongelukkig.
  woensdag 5 mei 2021 @ 18:43:02 #87
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199292051
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:23 schreef Azula het volgende:
Nou klinkt alsof ik geluk heb. _O-
Volgens hem was ook na twee jaar vier keer per dag nog een norm en is een dag overslaan iets dat amper voorkomt.

Ik kan daar prima mee leven. _O- Met drie keer op een week ook wel, uiteindelijk. Minder is niet te doen. Heb dat gehad en het maakte me dood ongelukkig.
Ach ja.. ik zit alweer ruim 2 jaar zonder (bijna 5 eigenlijk. Met m'n ex was 't ook niet echt om over naar huis te schrijven.. beetje teleurstellend). Heb ik wat in te halen als 't weer eens zover is. 8)7
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199292314
Mijn nieuwe vriend en ik zitten op zo'n 4-5x per dag :D

Uiteindelijk vind ik minder dan 3x per week niet acceptabel.
pi_199292329
Vind ik ook
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199292332
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:23 schreef Azula het volgende:
Nou klinkt alsof ik geluk heb. _O-
Volgens hem was ook na twee jaar vier keer per dag nog een norm en is een dag overslaan iets dat amper voorkomt.

Ik kan daar prima mee leven. _O- Met drie keer op een week ook wel, uiteindelijk. Minder is niet te doen. Heb dat gehad en het maakte me dood ongelukkig.
Bovenste vind ik een tikkie overdreven of zijn jullie de hele dag thuis zonder kinderen en stroomt het geld vanzelf binnen?
pi_199292467
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:00 schreef Brybry het volgende:

[..]

Bovenste vind ik een tikkie overdreven of zijn jullie de hele dag thuis zonder kinderen en stroomt het geld vanzelf binnen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Azula op 05-05-2021 19:17:21 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:01:50 #92
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_199294238
Ja leuk, maar wordt er tussen het neuken door nog een beetje gedatet? :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_199301285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:01 schreef Kleurplaatje het volgende:
Ja leuk, maar wordt er tussen het neuken door nog een beetje gedatet? :D
Heb even meegelezen, maar het leek aardig hoopvol met dates hier
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199301312
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:59 schreef Brybry het volgende:
Mijn nieuwe vriend en ik zitten op zo'n 4-5x per dag :D

Uiteindelijk vind ik minder dan 3x per week niet acceptabel.
Per dag ?! Dan doen jullie de hele dag niks anders dus ;). De meeste mannen hebben dan de leg wel uit na 4 of 5 keer op 1 dag.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199301466
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:59 schreef Brybry het volgende:
Uiteindelijk vind ik minder dan 3x per week niet acceptabel.
Volgens mij is het ook niet ongezond. Goede vriendin van mij heeft nu een nieuwe vriend en die had echt 10 jaar lang nooit seks met zijn vrouw, één keer per maand misschien. En nu kan ie geen kindjes meer krijgen, of heel moeilijk. Zou me niets verbazen als het daar aan ligt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199302008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook niet ongezond. Goede vriendin van mij heeft nu een nieuwe vriend en die had echt 10 jaar lang nooit seks met zijn vrouw, één keer per maand misschien. En nu kan ie geen kindjes meer krijgen, of heel moeilijk. Zou me niets verbazen als het daar aan ligt.
Serieus??? volg nog even een paar lessen biologie.
pi_199302141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef magrec het volgende:

[..]

Serieus??? volg nog even een paar lessen biologie.
Ze zeggen toch dat regelmatig ejaculeren gezond is? Waar zou het dan gezond voor moeten zijn? Lijkt me dat dat alles met kwaliteit van sperma/vruchtbaarheid/hormonen te maken heeft. Niet voor je ogen of haarkleur iig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 6 mei 2021 @ 15:26:58 #98
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199302735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef magrec het volgende:

[..]

Serieus??? volg nog even een paar lessen biologie.
Mwoa.. gewoon veel eieren eten en regelmatig pagga slaan :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199302922
Mij niet gezien, 3x per week seks met dezelfde persoon na een jarenlange relatie. Wat een gedoe iedere keer, en dit komend van iemand die een vrij hoog libido heeft/had. Hoewel ik niets met sterrenbeelden heb, ben ik wel een typische boogschutter 'bored easily' als het geen variatie en spanning van nieuwigheid betreft.

Merk dat ik seks ook sowieso steeds minder belangrijk ga vinden. Krijg liever een uitgebreide massage.
pi_199302984
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:56 schreef Azula het volgende:
Ik ben echt een ei :')

Had dus een parfum voor hem gekocht maar omdat ik het zelf k*t vind om cadeaus te krijgen en ik weet dat hij dat ook vindt, heb ik het in zijn kast gezet om hem niet in verlegenheid te brengen. _O-

Iets te ver achterin ben ik bang voor hem om het zelf te vinden dus ga hem zo maar even bellen.
Ik heb hardop gelachen. Hilarisch :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')