abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199392614
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:23 schreef Brybry het volgende:
Bitchessssss, I'm baaaaaack *O*

Het was kort en intensief en gelukkig maar anders was ik er nooit achtergekomen dat de beste man een stiekeme alcoholist is. Dus ik heb het uitgemaakt.
Echt die hard alcoholist? Als in half krat ofzo?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199392647
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als in minimaal een fles wijn per avond en bij voorkeur meer.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:34:31 #278
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_199392660
quote:

Het was kort en intensief en gelukkig maar anders was ik er nooit achtergekomen dat de beste man een stiekeme alcoholist is. Dus ik heb het uitgemaakt.
Welcome back! Jammer dat het zo gelopen is. Maar beter dat je er nu al achter komt. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199392690
quote:

Doesn't matter...
pi_199392707
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:33 schreef Brybry het volgende:

[..]

ah ok, ja ook wel eens een tijdje gedaan :') , toen was ik niet echt date waardig en stabiel :+
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199392747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

ah ok, ja ook wel eens een tijdje gedaan :') , toen was ik niet echt date waardig en stabiel :+
Haha ik kan er ook over meepraten maar deze man :N Het is niet alleen z'n drankgebruik wat mis ging.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:38:27 #282
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199392751
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee, het is niet dat ik nu wil bellen. Ik bedoel eigenlijk gewoon afspreken face-to-face en tussendoor weinig contact. Ik merk dat ik het eigenlijk wel prettig vind maar ga er wel dingen achter zoeken. Terecht of onterecht.
Zijn er geen realdolls voor vrouwen? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:39:57 #283
438527 MissButterflyy
pi_199392790
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:38 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha ik kan er ook over meepraten maar deze man :N Het is niet alleen z'n drankgebruik wat mis ging.
Wat nog meer dan?
pi_199392807
Misschien de taktiek eens aanpassen en 'geen ONS of FWB' in mijn profiel zetten :)
pi_199392859
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zijn er geen realdolls voor vrouwen? :+
Nja eigenlijk wil ik gwn een man die mij aandacht geeft wanneer ik aandacht wil en mij verder met rust laat _O- .

Nee gekkigheid. Maar gewoon iemand die mij de tijd geeft en er niet te veel druk achter zet.
Maargoed we zullen zien waar dit toe leidt, heb geen contact met andere mannen nu.
Mocht dit echt wat zijn dan wil ik het niet bij voorbaat al verpesten door een of andere nietszeggende scharrel.

Maar ik ben gwn bang ofzo :')
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:43:44 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199392875
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Voor een ékte is dat peanuts :X

quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:33 schreef Brybry het volgende:

[..]

Stevige drinkert, maar als het 'je drankje' is, is een fles niks.. ik lurk doorgaans ranja, maar dan is anderhalve liter op een avond ook niet echt een probleem.. ben ik nu een probleem-ranja-drinker? :@

Ik zou ook passen voor een date die een flesje per avond achterover slaat, en stiekem zijn dat er best veel..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199392876
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat nog meer dan?
In een dronken toestand mijn carrière en manier van leven afkraken...
Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
pi_199392913
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Brybry het volgende:

[..]

Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
;(
pi_199392995
quote:

[..]

Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
Vervelend. Hoe lang waren jullie een item?
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:49:58 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199393006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nja eigenlijk wil ik gwn een man die mij aandacht geeft wanneer ik aandacht wil en mij verder met rust laat _O- .

Nee gekkigheid. Maar gewoon iemand die mij de tijd geeft en er niet te veel druk achter zet.
Maargoed we zullen zien waar dit toe leidt, heb geen contact met andere mannen nu.
Mocht dit echt wat zijn dan wil ik het niet bij voorbaat al verpesten door een of andere nietszeggende scharrel.

Maar ik ben gwn bang ofzo :')
Net als iedereen op een bepaald vlak wel onzeker is en twijfels heeft ;)

Ik heb geen idee over wat voor intensiteit van communiceren jij ervaart als 'druk', maar een langere termijn-iets met iemand die 3 berichtjes in de week stuurt en om het weekend wil ravotten geeft voor de meeste mensen niet genoeg voldoening denk ik.. en het levert nog minder een zeker gevoel op dat dingen 'goed' zitten en je niet ineens een ander ergens opduikelt.. ik zou me daar denk ik ook niet in kunnen vinden; je zoekt toch ook een beetje connectie en wilt elkaar beter leren kennen buiten die weekendjes lijkt me? :)
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:50:39 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199393015
quote:

[..]

Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
Dan heb je het nog lang uitgehouden :')
pi_199393024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:49 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Vervelend. Hoe lang waren jullie een item?
Ja. Een maand waarvan we ook veel samen hebben geleefd dus heel intensief contact.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:52:08 #293
438527 MissButterflyy
pi_199393050
quote:

[..]

Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
Bah, dat klinkt niet als een leuke man... Hoe reageerde hij toen je het uitmaakte?
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:52:43 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199393064
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bah, dat klinkt niet als een leuke man... Hoe reageerde hij toen je het uitmaakte?
Gokje: 2 flesjes wijn.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:53:45 #295
438527 MissButterflyy
pi_199393085
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:50 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja. Een maand waarvan we ook veel samen hebben geleefd dus heel intensief contact.
Nou, ik heb hetzelfde meegemaakt. Veel tijd doorgebracht met hem, een maand lang. Maar zag het uiteindelijk niet zitten. Dat is mijn goed recht vind ik.
Hij reageerde er niet echt positief op.
pi_199393090
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hij vond het vervelend en moest huilen, nam het verder wel goed op.
Vroeg nog of ik vrienden wil blijven want 'zo'n bijzondere vrouw heb ik nog nooit meegemaakt'
pi_199393106
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nou, ik heb hetzelfde meegemaakt. Veel tijd doorgebracht met hem, een maand lang. Maar zag het uiteindelijk niet zitten. Dat is mijn goed recht vind ik.
Hij reageerde er niet echt positief op.
Oei, wat naar!! Natuurlijk is dat je goed recht! Hoe reageerde hij dan?
pi_199393120
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb geen idee over wat voor intensiteit van communiceren jij ervaart als 'druk', maar een langere termijn-iets met iemand die 3 berichtjes in de week stuurt en om het weekend wil ravotten geeft voor de meeste mensen niet genoeg voldoening denk ik.. en het levert nog minder een zeker gevoel op dat dingen 'goed' zitten en je niet ineens een ander ergens opduikelt.. ik zou me daar denk ik ook niet in kunnen vinden; je zoekt toch ook een beetje connectie en wilt elkaar beter leren kennen buiten die weekendjes lijkt me? :)
Juist die verbinding en dingen met elkaar delen maken een relatie een relatie voor mij.
pi_199393126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:40 schreef Faxie het volgende:
Misschien de taktiek eens aanpassen en 'geen ONS of FWB' in mijn profiel zetten :)
Had je nog niet nee?! Lijkt me een uitstekend plan om dat te doen. :Y
pi_199393138
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Maar als het vanaf het begin al superintensief is qua contact werkt het niet.
Als er helemaal geen progressie is dan houdt het inderdaad ook op maar we zullen zien. Heb besloten om het gewoon even ontspannen aan te kijken ipv direct allerlei dingen in te vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')