Echt die hard alcoholist? Als in half krat ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:23 schreef Brybry het volgende:
Bitchessssss, I'm baaaaaack![]()
Het was kort en intensief en gelukkig maar anders was ik er nooit achtergekomen dat de beste man een stiekeme alcoholist is. Dus ik heb het uitgemaakt.
Als in minimaal een fles wijn per avond en bij voorkeur meer.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Echt die hard alcoholist? Als in half krat ofzo?
Welcome back! Jammer dat het zo gelopen is. Maar beter dat je er nu al achter komt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:23 schreef Brybry het volgende:
Het was kort en intensief en gelukkig maar anders was ik er nooit achtergekomen dat de beste man een stiekeme alcoholist is. Dus ik heb het uitgemaakt.
Doesn't matter...quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:23 schreef Brybry het volgende:
ah ok, ja ook wel eens een tijdje gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:33 schreef Brybry het volgende:
[..]
Als in minimaal een fles wijn per avond en bij voorkeur meer.
Haha ik kan er ook over meepraten maar deze manquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:36 schreef Avianflu het volgende:
[..]
ah ok, ja ook wel eens een tijdje gedaan, toen was ik niet echt date waardig en stabiel
Zijn er geen realdolls voor vrouwen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:29 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat ik nu wil bellen. Ik bedoel eigenlijk gewoon afspreken face-to-face en tussendoor weinig contact. Ik merk dat ik het eigenlijk wel prettig vind maar ga er wel dingen achter zoeken. Terecht of onterecht.
Wat nog meer dan?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:38 schreef Brybry het volgende:
[..]
Haha ik kan er ook over meepraten maar deze manHet is niet alleen z'n drankgebruik wat mis ging.
Nja eigenlijk wil ik gwn een man die mij aandacht geeft wanneer ik aandacht wil en mij verder met rust laatquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn er geen realdolls voor vrouwen?
Voor een ékte is dat peanutsquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Echt die hard alcoholist? Als in half krat ofzo?
Stevige drinkert, maar als het 'je drankje' is, is een fles niks.. ik lurk doorgaans ranja, maar dan is anderhalve liter op een avond ook niet echt een probleem.. ben ik nu een probleem-ranja-drinker?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:33 schreef Brybry het volgende:
[..]
Als in minimaal een fles wijn per avond en bij voorkeur meer.
In een dronken toestand mijn carrière en manier van leven afkraken...quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Brybry het volgende:
[..]
In een dronken toestand mijn carrière en manier van leven afkraken...
Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
Vervelend. Hoe lang waren jullie een item?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Brybry het volgende:
[..]
Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
Net als iedereen op een bepaald vlak wel onzeker is en twijfels heeftquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nja eigenlijk wil ik gwn een man die mij aandacht geeft wanneer ik aandacht wil en mij verder met rust laat.
Nee gekkigheid. Maar gewoon iemand die mij de tijd geeft en er niet te veel druk achter zet.
Maargoed we zullen zien waar dit toe leidt, heb geen contact met andere mannen nu.
Mocht dit echt wat zijn dan wil ik het niet bij voorbaat al verpesten door een of andere nietszeggende scharrel.
Maar ik ben gwn bang ofzo
Dan heb je het nog lang uitgehoudenquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Brybry het volgende:
[..]
Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
Ja. Een maand waarvan we ook veel samen hebben geleefd dus heel intensief contact.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:49 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Vervelend. Hoe lang waren jullie een item?
Bah, dat klinkt niet als een leuke man... Hoe reageerde hij toen je het uitmaakte?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Brybry het volgende:
[..]
Mijn huis afkraken
Niet kunnen communiceren
Gokje: 2 flesjes wijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt niet als een leuke man... Hoe reageerde hij toen je het uitmaakte?
Nou, ik heb hetzelfde meegemaakt. Veel tijd doorgebracht met hem, een maand lang. Maar zag het uiteindelijk niet zitten. Dat is mijn goed recht vind ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja. Een maand waarvan we ook veel samen hebben geleefd dus heel intensief contact.
Hij vond het vervelend en moest huilen, nam het verder wel goed op.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt niet als een leuke man... Hoe reageerde hij toen je het uitmaakte?
Oei, wat naar!! Natuurlijk is dat je goed recht! Hoe reageerde hij dan?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, ik heb hetzelfde meegemaakt. Veel tijd doorgebracht met hem, een maand lang. Maar zag het uiteindelijk niet zitten. Dat is mijn goed recht vind ik.
Hij reageerde er niet echt positief op.
Juist die verbinding en dingen met elkaar delen maken een relatie een relatie voor mij.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net als iedereen op een bepaald vlak wel onzeker is en twijfels heeft![]()
Ik heb geen idee over wat voor intensiteit van communiceren jij ervaart als 'druk', maar een langere termijn-iets met iemand die 3 berichtjes in de week stuurt en om het weekend wil ravotten geeft voor de meeste mensen niet genoeg voldoening denk ik.. en het levert nog minder een zeker gevoel op dat dingen 'goed' zitten en je niet ineens een ander ergens opduikelt.. ik zou me daar denk ik ook niet in kunnen vinden; je zoekt toch ook een beetje connectie en wilt elkaar beter leren kennen buiten die weekendjes lijkt me?
Had je nog niet nee?! Lijkt me een uitstekend plan om dat te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:40 schreef Faxie het volgende:
Misschien de taktiek eens aanpassen en 'geen ONS of FWB' in mijn profiel zetten
Nee dat klopt. Maar als het vanaf het begin al superintensief is qua contact werkt het niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net als iedereen op een bepaald vlak wel onzeker is en twijfels heeft![]()
Ik heb geen idee over wat voor intensiteit van communiceren jij ervaart als 'druk', maar een langere termijn-iets met iemand die 3 berichtjes in de week stuurt en om het weekend wil ravotten geeft voor de meeste mensen niet genoeg voldoening denk ik.. en het levert nog minder een zeker gevoel op dat dingen 'goed' zitten en je niet ineens een ander ergens opduikelt.. ik zou me daar denk ik ook niet in kunnen vinden; je zoekt toch ook een beetje connectie en wilt elkaar beter leren kennen buiten die weekendjes lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |