Nou, ik hou ervan om met een boek in de tuin te zitten of door het bos te wandelenquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er niet van houden met mooi weer eens op het terras te zitten.
Waar hou je eigenlijk wel van??
Ik heb wel een vermoeden wat hij met z'n dates wil doenquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er niet van houden met mooi weer eens op het terras te zitten.
Waar hou je eigenlijk wel van??
Ok, dit antwoord had ik niet verwacht. Tegenwoordig zijn veel dates wandelingen, maar ja, nadeel is dan wel dat je nog iemand om je heen hebt, dus je kan niet genieten van de rust. Tenzij je een vrouw vindt die weinig zegt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:33 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou, ik hou ervan om met een boek in de tuin te zitten of door het bos te wandelen
Eigenlijk zo min mogelijk mensen om me heen, daarom zit ik ook op Fok natuurlijk
Een rustig terras dan?quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:33 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou, ik hou ervan om met een boek in de tuin te zitten of door het bos te wandelen
Eigenlijk zo min mogelijk mensen om me heen, daarom zit ik ook op Fok natuurlijk
Kan je gelijk haar lik- en zuigtechnieken bestuderenquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:16 schreef koffief1lter het volgende:
Of tijdens een wandeling een ijsje halen
Hahaha!quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je gelijk haar lik- en zuigtechnieken bestuderen
Als ze langer dan een minuut nodig heeft om die Calippo eruit te krijgen, kan je beter gelijk naar huis gaan.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze langer dan een minuut nodig heeft om die Calippo eruit te krijgen, kan je beter gelijk naar huis gaan.
Ja, ik woon aan de rand van het bos met daarin een café met terras dus goeie optiequote:Op woensdag 12 mei 2021 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een rustig terras dan?
Kun je dat doen op de date, en combineren met een wandeling.
Wipje sowieso dacht ik dusquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden wat hij met z'n dates wil doen
Nou als dat eens zou kunnenquote:Tenzij je een vrouw vindt die weinig zegt.
Ik heb dat wel eens gehad op een eerste date, gelijk in het bos ook in de avond op een bospaadjequote:Op woensdag 12 mei 2021 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er stond een ijskraampje in het bos?quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:56 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad op een eerste date, gelijk in het bos ook in de avond op een bospaadje
Pik er dan eentje uit die je een tijdje gaat houden ofzo; doe es geakquote:
Heb er nu een die eigenlijk vrijwel nooit appt maar wel zegt nog een keer af te willen spreken. Was echt gezellig de eerste date. Krijg ook geen “ghost” vind van hem ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bellen is veel leuker vind ik.
numeriek SMSen vond ik ook niet geweldig..quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Heb er nu een die eigenlijk vrijwel nooit appt maar wel zegt nog een keer af te willen spreken.
Het was zo veel beter toen er nog geen whatsapp was.
Haha, nja ik bedoel toen je gewoon voornamelijk communiceerde via telefoon om iets af te spreken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
numeriek SMSen vond ik ook niet geweldig..
Kwestie van afspreken dat wazzap een no-go is? ik snap het wel.. niks zo lastig als je proberen uit te drukken met lettertjes en emoticons. Zeker op details ga je nat, niet te spreken over intonatie..quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:16 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, nja ik bedoel toen je gewoon voornamelijk communiceerde via telefoon om iets af te spreken.
WhatsApp geeft allerlei nergens op gebaseerde verwachtingen. In mijn optiek dan.
Ergens vind ik het wel relaxed dat hij er geen druk op legt ofzo. Maar aan de andere kant wil ik dan weer aandacht en ga ik twijfelen. Adem in adem uit.
Denk je dat je alles gehad hebt...quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:23 schreef Brybry het volgende:
Bitchessssss, I'm baaaaaack![]()
Het was kort en intensief en gelukkig maar anders was ik er nooit achtergekomen dat de beste man een stiekeme alcoholist is. Dus ik heb het uitgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gelukkig zijn de terrassen om 1800 geslotenquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:23 schreef Brybry het volgende:
Bitchessssss, I'm baaaaaack![]()
Het was kort en intensief en gelukkig maar anders was ik er nooit achtergekomen dat de beste man een stiekeme alcoholist is. Dus ik heb het uitgemaakt.
Daardoor kwam ze er natuurlijk achterquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:27 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de terrassen om 1800 gesloten
Welcome back.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk je dat je alles gehad hebt...![]()
Ja maar echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey!
Haha het is een thuisdrinker, nog ergerquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:27 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de terrassen om 1800 gesloten
Welcome back.![]()
Nee, het is niet dat ik nu wil bellen. Ik bedoel eigenlijk gewoon afspreken face-to-face en tussendoor weinig contact. Ik merk dat ik het eigenlijk wel prettig vind maar ga er wel dingen achter zoeken. Terecht of onterecht.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van afspreken dat wazzap een no-go is? ik snap het wel.. niks zo lastig als je proberen uit te drukken met lettertjes en emoticons. Zeker op details ga je nat, niet te spreken over intonatie..![]()
Tis 2021, bellen is uit.. en vidcallen is eng.
Blijft over; spraakberichtjes![]()
Zonder gein: wat let je om hem gewoon te bellen als je daar behoefte aan hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |