Vandaag zooltjes in mijn schoenen gedaan en kreeg pas na 11km wat last. Gestopt en na even wandelen rustig de cooldown gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 06:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Langs de fysio. Rust en koelen kan je sowieso mee beginnen. En stoppen met hardlopen voordat het pijn gaat doen.
Thankss!!quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:08 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die Aftershokz wilden kopen: Vandaag 20% korting bij futurumshop.nl
Ik heb geen prijsvergelijk gedaan, dus ik weet niet of het goedkoper kan
Ik heb me toch pijnlijke tepels gehad terwijl ik met een hartslagband liep...zou dat echt positief verschil maken? Die band zit er in principe niet overheen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:00 schreef GwaiLow het volgende:
Omdat ik in de lente/zomer vaak last heb van ''scheurtepels'' tijdens het hardlopen, en ik er ook een beetje klaar mee ben om elke keer klodders vaseline te smeren, zit ik er over te denken om een hartslagband (borstband) te kopen. In de winter/herfst loop ik met een strak onder shirt met lange mouwen dus dan weinig last van. Maar goed, nu las ik ergens dat je hier minder last van hebt als je een hartslagband draagt, dus dat lijkt me wel de moeite waard. + nog het voordeel dat ik dan nauwkeurig mijn hartslag bij kan houden.
Iemand tips voor een goede (niet al te dure) hartslagband? Heb zelf mijn oog laten vallen op de Polar H10 (Coolblue's keuze) voor 89 euro. Maar ik heb er verder niet zoveel verstand van.
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor de bata? Ik zit hier een weekendje vlakbij Enschede en zag net ook een studententeam voorbij komen, 2 hardlopers en 2 fietsers met muziek en mascottes en zo 😁
Iets strakkere shirtjes dragen helpt ook wel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:00 schreef GwaiLow het volgende:
Omdat ik in de lente/zomer vaak last heb van ''scheurtepels'' tijdens het hardlopen, en ik er ook een beetje klaar mee ben om elke keer klodders vaseline te smeren, zit ik er over te denken om een hartslagband (borstband) te kopen. In de winter/herfst loop ik met een strak onder shirt met lange mouwen dus dan weinig last van. Maar goed, nu las ik ergens dat je hier minder last van hebt als je een hartslagband draagt, dus dat lijkt me wel de moeite waard. + nog het voordeel dat ik dan nauwkeurig mijn hartslag bij kan houden.
Iemand tips voor een goede (niet al te dure) hartslagband? Heb zelf mijn oog laten vallen op de Polar H10 (Coolblue's keuze) voor 89 euro. Maar ik heb er verder niet zoveel verstand van.
Ja vreselijk is dat altijd. ''Omdat de band wat ruimte geeft tussen je hardloopshirt en tepels zal er minder wrijving komen en krijg je minder snel last'', dit staat er dan op bepaalde websites. Maar bij jou hielp het dus niet veel?quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb me toch pijnlijke tepels gehad terwijl ik met een hartslagband liep...zou dat echt positief verschil maken? Die band zit er in principe niet overheen.
Ook 's nachts?quote:Op zondag 25 april 2021 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
afwisseling in training.... vandaag een rustig loopje van 30 minuten maar als addertje onder het gras.... ieder uur 2 minuten krachttraining. Dus push ups, shoulder dips, lunges, butterfly sit ups, etc, dat mag ik zelf invullen als het maar ieder uur gebeurt
Ik plak gewoon een klein stukje cheapass sporttape op mn tepels. Werkt perfectquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:00 schreef GwaiLow het volgende:
Raakt dit nog los als je gaat zweten? En geen borsthaar?quote:Op maandag 26 april 2021 08:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik plak gewoon een klein stukje cheapass sporttape op mn tepels. Werkt perfect
Nee en jawel. Maar een beetje kerel kan dat gewoon handelen natuurlijkquote:Op maandag 26 april 2021 12:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Raakt dit nog los als je gaat zweten? En geen borsthaar?
Haha true truequote:Op maandag 26 april 2021 12:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee en jawel. Maar een beetje kerel kan dat gewoon handelen natuurlijk
nee, van 6am tot 6pm voor mijquote:
Heb af en toe bij lange runs in nieuwe of verkeerde shirts ook wel schuurtepels, en loopt altijd met borst hartslangband. Ik zou gewoon verschillende shirts proberen om te weten bij welk shirt het niet gebeurd, en dan dat soort shirts kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja vreselijk is dat altijd. ''Omdat de band wat ruimte geeft tussen je hardloopshirt en tepels zal er minder wrijving komen en krijg je minder snel last'', dit staat er dan op bepaalde websites. Maar bij jou hielp het dus niet veel?
Hoop vaseline of strakke shirtjes dan maar. Alleen vaseline gaat altijd in je shirtjes zitten. Als je ze wast zit er nog een hele vlek op de plek van de tepels. Is wat lastiger om eruit te krijgen.
Tof! Die ga ik morgen lezen.quote:Op maandag 26 april 2021 23:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Lang artikel op BBC over ultrarunning, Big Dog's Back Yard Ultra: https://www.bbc.co.uk/sport/56720358
mijn online coach won verleden jaar de NZ'se versie van die evenement.quote:Op maandag 26 april 2021 23:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Lang artikel op BBC over ultrarunning, Big Dog's Back Yard Ultra: https://www.bbc.co.uk/sport/56720358
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |