abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:40:16 #226
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199667740
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:48 schreef NightDancert het volgende:
Vanaf 30 juni weer wedstrijden *O*
Je zou zeggen van wel als kermissen en festivals dan ook weer mogen.

quote:
Volgende stappen in openingsplan: Stap 4 en stap 5
Het openingsplan is aangepast. Stap 4 en stap 5 gaan samen in 1 grote stap.
Dan mogen kermissen en festivals weer. En discotheken en nachtclubs kunnen open.
Die stap gaat misschien op 30 juni in.
Dat kan als er minder mensen in het ziekenhuis liggen.
Het kabinet beslist op 22 juni of dit kan.
https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taal

Maak me alleen nog zorgen of Rotterdam wel door gaat met al dat publiek. :{
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_199667876
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:40 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Je zou zeggen van wel als kermissen en festivals dan ook weer mogen.
[..]

https://www.rijksoverheid(...)i-in-eenvoudige-taal

Een paar rijen mensen in de buitenlucht is altijd nog veel minder samenpakking van aerosolen dan een discotheek :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_199667951
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een paar rijen mensen in de buitenlucht is altijd nog veel minder samenpakking van aerosolen dan een discotheek :P
Tegen die tijd zijn ze al bezig met het vaccineren van pubers en kinderen. Ik denk dat het gewoon doorgaat vanaf september ongeveer. Vermoed dat eind Juli/begin augustus de meeste maatregelen zo niet alle zullen verdwijnen.

Wie dan niet gevaccineerd wilde worden loopt vooral zelf een risico.
Whatever...
pi_199668384
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:40 schreef MichaelScott het volgende:

Als dit najaar niet kan dan kun je nooit meer dat soort evenementen houden. De vaccinatiegraad is immers dan al lang en breed gehaald.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:07:00 #230
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_199672865
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:10 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Nu maar eens kijken of er wat georganiseerd wordt.
Aangezien het qua timing goed aansluit bij het garantiefonds voor evenementen gok ik dat er nu ineens heel veel georganiseerd zal gaan worden :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:09:00 #231
65960 sanger
pi_199672918
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:55 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Als dit najaar niet kan dan kun je nooit meer dat soort evenementen houden. De vaccinatiegraad is immers dan al lang en breed gehaald.
Wat is die graad eigenlijk? En wordt dat ook gehaald als de vaccinatiebereidheid blijft steken op de verwachte 70%?
pi_199675236
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat is die graad eigenlijk? En wordt dat ook gehaald als de vaccinatiebereidheid blijft steken op de verwachte 70%?
Ik dacht dat die ook rond de 70% zat. Tel daar bij op dat een hoop nog wel overstag gaan als ze met het vaccinatiepaspoort te maken krijgen en dat ik ook nog wel zie gebeuren dat de kinderen van 12-18 gevaccineerd gaan worden.
pi_199675349
https://www.telegraaf.nl/(...)et-olympische-limiet

Ik heb ooit een Olympiër verslagen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199675867
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:17 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Ik dacht dat die ook rond de 70% zat. Tel daar bij op dat een hoop nog wel overstag gaan als ze met het vaccinatiepaspoort te maken krijgen en dat ik ook nog wel zie gebeuren dat de kinderen van 12-18 gevaccineerd gaan worden.
Hij is rond de 85% bij volwassenen. Ik verwacht vanaf Juli ook 12-18 jarigen die gevaccineerd gaan worden. Komen we toch dicht tegen de 80% aan zo tegen september.

Denk dat uiteindelijk ook nog wat meer mensen toch nog overstag gaan en zich wat later toch laten vaccineren. Want ze willen straks toch all inclusive vreten in Turkije tenslotte.

Hoe hoog de graad moet zijn voor groepsimmuniteit is afhankelijk van de r0 van het virus , hoe hoger ( besmettelijker) hoe hoger de vaccinatiegraad moet zijn om het virus echt uit te laten doven. Tot die tijd zal het rondgaan, wel in lagere getallen. Maar er zullen vanzelf antivaxers erg ziek worden en hun vriendjes argumenten geven om misschien toch te vaccineren. Zeker als straks duidelijk blijkt dat de vaccins veilig zijn.
Whatever...
pi_199690678
Kustmarathon krijgt nu al toestemming voor editie in oktober zonder beperkingen.
https://www.omroepzeeland(...)e-zonder-beperkingen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 31 mei 2021 @ 09:35:50 #236
65960 sanger
pi_199691331
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hij is rond de 85% bij volwassenen. Ik verwacht vanaf Juli ook 12-18 jarigen die gevaccineerd gaan worden. Komen we toch dicht tegen de 80% aan zo tegen september.

Denk dat uiteindelijk ook nog wat meer mensen toch nog overstag gaan en zich wat later toch laten vaccineren. Want ze willen straks toch all inclusive vreten in Turkije tenslotte.

Hoe hoog de graad moet zijn voor groepsimmuniteit is afhankelijk van de r0 van het virus , hoe hoger ( besmettelijker) hoe hoger de vaccinatiegraad moet zijn om het virus echt uit te laten doven. Tot die tijd zal het rondgaan, wel in lagere getallen. Maar er zullen vanzelf antivaxers erg ziek worden en hun vriendjes argumenten geven om misschien toch te vaccineren. Zeker als straks duidelijk blijkt dat de vaccins veilig zijn.
Dat laatste is natuurlijk niet op korte termijn te beoordelen, en al helemaal niet door die wappies die nu zo anti zijn (en nauwelijks weten waar ze over praten).
  maandag 31 mei 2021 @ 09:36:04 #237
65960 sanger
pi_199691335
quote:
99s.gif Op maandag 31 mei 2021 08:16 schreef mosselmossel het volgende:
Kustmarathon krijgt nu al toestemming voor editie in oktober zonder beperkingen.
Mooi! Dat er nog maar veel mogen volgen.
pi_199691491
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:20 schreef NightDancert het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)et-olympische-limiet

Ik heb ooit een Olympiër verslagen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook! Zij was 50 destijds. Maar wel een olympische marathonloopster (Nadja Weijenberg)..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_199692404
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ook! Zij was 50 destijds. Maar wel een olympische marathonloopster (Nadja Weijenberg)..
Oh, die heb ik ook al eens verslagen ja. Nooit geweten dat zij ook op de Olympische spelen gelopen heeft.
pi_199694090
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk niet op korte termijn te beoordelen, en al helemaal niet door die wappies die nu zo anti zijn (en nauwelijks weten waar ze over praten).
Niet volledig. Maar ik denk dat uiteindelijk alleen de harde kern overblijft. De meelopers zien toch wat mensen ernstig ziek worden en zien ook dat mensen zonder issues gevaccineerd raken. Die gaan dan uiteindelijk gewoon om.
Whatever...
pi_199701311
quote:
99s.gif Op maandag 31 mei 2021 08:16 schreef mosselmossel het volgende:
Nice. Ik mik op de Rottemerenloop begin oktober voor een HM.
Deze maand 118 km gelopen, voor mij een record. Maar dat record gaat nog wel een paar keer sneuvelen dit jaar is de bedoeling.
pi_199702599
Zelf geen Kustmararthon dit jaar hoor. Heb me wel vorige week ingeschreven voor de halve in Eindhoven. Het moet maar gewoon. Ik wil weer evenementen.
pi_199706167

Onder het motto een keer wat anders dan standaard monotone kleuren heb ik deze besteld!
pi_199713652
Zeg me dat ze deze kleurstelling ook bij de nieuwe Glycerines hebben en ik ren NU naar de Run2Day.
pi_199714007
Glycerin heb ik niet gezien in deze kleuren, alleen deze Adrenaline.
pi_199714700
Die zijn leuk @ruud.nl O+

En mennn wat is het ineens warm. Ik moet een rondje met meer schaduw gaan zoeken, 7:30 over de dijk was al heet.

Dames in dit topic, wat zijn jullie favoriete korte hardloopbroekjes? Ik heb nu alleen een knielange legging van de Decathlon en wil eigenlijk ook wat korters.
pi_199714734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Die zijn leuk @:ruud.nl O+

En mennn wat is het ineens warm. Ik moet een rondje met meer schaduw gaan zoeken, 7:30 over de dijk was al heet.

Dames in dit topic, wat zijn jullie favoriete korte hardloopbroekjes? Ik heb nu alleen een knielange legging van de Decathlon en wil eigenlijk ook wat korters.
https://www.decathlon.nl/(...)F4qgjw4aAvXeEALw_wcB

Ik vind dit soort broekjes fijn, met een binnenbroekje en een los broekje daarboven! Heb deze ook in een lek printje.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:45:15 #248
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_199719551
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:53 schreef Tele6 het volgende:
Die zijn leuk @:ruud.nl O+

Hier ook bij voorkeur korte broekjes met binnenbroekje.
En als je toch naar Decathlon gaat, ze hebben ook fijne tanktops met sportbh erin vast. Vind ik ook ideaal met de hitte, zijn koeler dan mijn andere rentops
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_199720253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Hier ook bij voorkeur korte broekjes met binnenbroekje.
En als je toch naar Decathlon gaat, ze hebben ook fijne tanktops met sportbh erin vast. Vind ik ook ideaal met de hitte, zijn koeler dan mijn andere rentops
Ik ben net bij Decathlon geweest, ze hadden overal alleen XXS en XS van hangen :(

Tanktop met ingebouwde beha is 'm voor mij niet echt, ik heb toch liever een beha die precies past met meer ondersteuning. Ik had wel een andere mooi luchtige top gepast daar, maar niet gekocht want ik bestel 'm dan wel samen met een broekje.
pi_199727191
vanmorgen al rond 7u gaan lopen (oke, voor sommigen hier is dat alsnog niet echt vroeg) en alsnog 1,5 liter zweet verloren in 1 uur :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')