Als je boven je budget wil presteren, wat momenteel de enige manier is om het Ajax lastig te maken dan moeten grofweg 2 van de 3 dure aankopen 'raak' zijn over de jaren heen. Dat halen we nu echt bij lange na niet. Al komt het er dit seizoen aardig bij in de buurt met Max, Gotze en Zahavi.quote:Op maandag 19 april 2021 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar komt waarschijnlijk ook wel weer een dip dus buffer opbouwen is dan wel noodzakelijk. Zoals je zelf zegt; het aankoopbeleid bij PSV moet wel echt beter wil je Ajax uitdagen. Qua verkoop zit het wel goed (behalve nu Ihattaren dan, maar denk dat je PSV niet heel veel kan verwijten hierin).
Dat eerste weet je natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 april 2021 11:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, een eenmalige investering van 50 miljoen is leuk, maar het levert geen enkele bijdrage op de lange termijn. Het probleem van PSV is veel groter dan dat en staat aan de Frederiklaan.
Als je kijkt hoe Ajax uit de misère van de jaren '90 is gekomen dan snap je ook wat er bij PSV moet gebeuren om echt een klap voorwaarts te maken en het gat met Ajax te dichten. Ajax had het geluk van een gouden generatie en een aantal partijen die ze enorm op weg hielpen met een nieuw stadion, waar ze jaren voor een habbekrats gebruik van mochten maken.
Koesteren dit soort investeringen die je club sterker maken.quote:PSV denkt op de transfermarkt voor voetballers straks meer vrijheid van handelen te hebben. Zo kunnen jonge en talentvolle spelers eerder naar Eindhoven komen, om daar in de opleiding te rijpen. Daarnaast wil de club incidenteel ook kunnen toeslaan op momenten dat een topspeler met internationale ervaring voor een acceptabele prijs beschikbaar is.
Van der Wallen vertelt zaterdag in een interview met deze krant dat PSV snel wil schakelen en zeer ambitieuze plannen heeft. Hij is met de directie en zijn collega-toezichthouders bij de club geruime tijd bezig geweest met het bepalen van de toekomstige financiële koers
Van der Wallen claimt inmiddels meerdere toezeggingen van investeerders te hebben, die afzonderlijk minstens zes miljoen inleggen. Wie dat zijn, kan hij nog niet zeggen. ,,En als partijen zich nog willen melden, zijn ze welkom
Maar dat betekent niet dat we stilletjes afwachten, integendeel. We steken samen met de directie van PSV veel tijd in het bewaken en verbeteren van onze positie. Het is nu tijd dat we met PSV een volgende stap zetten, waarmee we voorwaarden scheppen om in de toekomst een succesvolle club te blijven
Ik lees die dingen over toekomstgerichte investeringen ook, maar ben een realist. Met 50 miljoen doe je heel weinig. Paar voorzieningen verbeteren aan de Herdgang, kleine investeringen in het stadion. Daar ga je op termijn geen geld mee genereren.quote:Op maandag 19 april 2021 14:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat eerste weet je natuurlijk niet.
Als je 50 miljoen in nieuwe spelers pompt, weet je zeker dat het maar een tijdelijke pleister is die je plakt. Als je een groot deel van die 50 miljoen investeert in zaken die op langere termijn weer geld genereren, dan kan het best zijn dat PSV op deze manier op de langere termijn er garen bij kan spinnen. Ik lees in de stukken over deze investering juist dingen over toekomstvisie.
[..]
Koesteren dit soort investeringen die je club sterker maken.
Nee geen hosanna we gaan het gat naar Ajax dichten, maar er wordt tenminste wel iets gedaan om het gat naar Ajax te verkleinen en het gat naar Feyenoord en AZ (die ons op alle fronten zgn. voorbij waren) te vergroten.
Wat een positiviteit en enthousiasme, hebben we het hier over dezelfde user?quote:Op woensdag 21 april 2021 09:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen![]()
een van jullie psv supporters is vandaag jariggrrrrrr namelijk.
ONZ / Onze Huispanter Grrrr is jarig
Voor wie hem ook even wil feliciteren
Niet één, ik ben ook jarigquote:Op woensdag 21 april 2021 09:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen![]()
een van jullie psv supporters is vandaag jariggrrrrrr namelijk.
ONZ / Onze Huispanter Grrrr is jarig
Voor wie hem ook even wil feliciteren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Schei toch uit zeg. Pasveer was bij PSV een prima tweede keeper en kwam Zoet al niet voorbij. Heeft een uitstekend seizoen bij Vitesse gedraaid, dat kan wel eens. Ajax bulkt van het geld en dan halen ze een transfervrije 37 jarige om de concurrentie aan te gaan met een 38 jarige ?quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pasveer mogelijk naar Ajax. Dacht afgelopen week nog dat we die best hadden mogen houden. Prima keeper.
Meeste clean sheets dit seizoen in de eredivisie ook (al is Circus Onana al een tijdje non actief).
Misschien, maar ik ben wel voor een wat oudere keeper in de selectie. Had m er graag nog bij gehad. Voegt in mijn ogen meer toe dan Mvogo.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit zeg. Pasveer was bij PSV een prima tweede keeper en kwam Zoet al niet voorbij. Heeft een uitstekend seizoen bij Vitesse gedraaid, dat kan wel eens. Ajax bulkt van het geld en dan halen ze een transfervrije 37 jarige om de concurrentie aan te gaan met een 38 jarige ?
Dan ben ik blij dat er wat centjes zijn gelapt om Drommel vast te leggen voor 5 jaar.
als back up prima maar die 2 oudjes nu bij Ajax vind ik ook wel vreemd hoorquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien, maar ik ben wel voor een wat oudere keeper in de selectie. Had m er graag nog bij gehad. Voegt in mijn ogen meer toe dan Mvogo.
Dat is ook weer overdreven ja. En ook niet goed voor het vertrouwen van die jonge keeper. Die moet gewoon tweede keeper zijn bij Ajax en in de Beker enzo gaan keepen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
als back up prima maar die 2 oudjes nu bij Ajax vind ik ook wel vreemd hoor
Eens.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
Kenneth Vermeer lijkt me een prima tweede keeper voor komend seizoen. Is momenteel transfervrij na vertrek uit de USA. Mvogo zal wel teruggaan naar z'n club.
Probleem met Pasveer was vooral dat hij zichzelf beter vond dan dat hij was en hij zich niet neer kon leggen bij een rol als tweede keeper. Hij bleef in de media maar druk uitoefenen op Zoet, die vervolgens minder en minder werd. Ik wens ze veel plezier in Amsterdam met hem, als hij gewoon als tweede keeper achter Stekelenburg op het bankje plaats mag nemen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit zeg. Pasveer was bij PSV een prima tweede keeper en kwam Zoet al niet voorbij. Heeft een uitstekend seizoen bij Vitesse gedraaid, dat kan wel eens. Ajax bulkt van het geld en dan halen ze een transfervrije 37 jarige om de concurrentie aan te gaan met een 38 jarige ?
Dan ben ik blij dat er wat centjes zijn gelapt om Drommel vast te leggen voor 5 jaar.
Eens ja. Dan heeft hij de top 3 gehad. Welke spelers hebben dat ooit eerder gedaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
Kenneth Vermeer lijkt me een prima tweede keeper voor komend seizoen. Is momenteel transfervrij na vertrek uit de USA. Mvogo zal wel teruggaan naar z'n club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |