quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:48 schreef Gehrman het volgende:
Misschien is dit wat voor jou @:Nattekat
Nattekat token: https://coinmarketcap.com/currencies/ncat-token/
Probeer dit trucje met 1%. Even een getal weghalen en opnieuw erin. Is bij meerdere keren gelukt. Bug in PCS:quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Anders geeft ie dat ook aan is mijn ervaring bij eerdere aankopen
BNB doet wat Ethereum nooit gelukt is: een businessmodel bouwen waar mee dan alleen dan die foundation en insiders met premine wat aan hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar BNB gaat vrij spoedig de hele markt de diepte in trekken ben ik bang. Begin met de dag meer bearish te worden.
Volgens mij bestaat dat hele lijstje uit BSC tokens.quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:53 schreef Plots het volgende:
Holy
SafeMars 828% ATM![]()
![]()
https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
Jezus wat een partij onzin in die hele lijstquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:53 schreef Plots het volgende:
Holy
SafeMars 828% ATM![]()
![]()
https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
Bijna wel ja. Binnen 24 uur verwacht ik ook SafeGalaxy in dat lijstje.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat hele lijstje uit BSC tokens.
Prachtige lijst.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jezus wat een partij onzin in die hele lijst
Hoe spreek je dat uit dan?quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:01 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Jongens hoe lang gaat dit nog door? Hoorde de kapper al praten over ADA en DOGE terwijl het dikkerds zijn zonder enig benut van de markt en kunnen blockchain niet eens uitspreken.
Ik vrees het ergste...
Principesquote:Op dinsdag 20 april 2021 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik vind principes belangrijker dan dollars. Er gaat geen cent van mijn portfolio naar Chinese scam chain.
De projecten op ETH bestaan doorgaans al een tijdje en zijn al gefilterd op al die onzin. Het resultaat is een veel gezondere markt waar ook wel het één en ander lekker mee doet aan de stijging omdat het project een belangrijke mijlpaal heeft bereikt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:10 schreef Plots het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Binnen 24 uur verwacht ik ook SafeGalaxy in dat lijstje.
Maar verrassend hoe sommige coins op Uniswap/ETH chain het ook nog goed doen zoals Poodl, Shibu enzo.
Ga me nou niet vertellen dat iets als Safemoon ook maar enige vorm van echte waarde heeft.quote:
En 99% van de andere coins ook niet, zeker niet op de korte termijn. Ik begon in 2013 met bitcoins en wat kan je er nu werkelijk mee 8 jaar later behalve belastingvrij geld mee verdienenquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat iets als Safemoon ook maar enige vorm van echte waarde heeft.
Bitcoin is het goud van de cryptomarkt, Ethereum is het platform voor veel mooie projecten (en dromen), BNB is de knotsgekke ponzi waar alles direct x10 gaat zonder reden. Maar dat betekent niet dat alles net zoals BNB is.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
En 99% van de andere coins ook niet, zeker niet op de korte termijn. Ik begon in 2013 met bitcoins en wat kan je er nu werkelijk mee 8 jaar later behalve belastingvrij geld mee verdienen
SafeMoon zie ik als een marketing machine. En holders krijgen een passief inkomen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat iets als Safemoon ook maar enige vorm van echte waarde heeft.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
Paar jaarsalarissen verdiend met safemoon, maar als ik 2 weken geleden niet verkocht had dan was ik nu multimiljonair.
Wat een gekte.
Wil ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
Paar jaarsalarissen verdiend met safemoon, maar als ik 2 weken geleden niet verkocht had dan was ik nu multimiljonair.
Wat een gekte.
En qua marketcap is het nog helemaal nietsquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:50 schreef Plots het volgende:
[..]
1091% nuZe gaan voor de eerste plek op de lijst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |