SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
😒quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zegt leukere dingenquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Good for youquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Je moet toch binnen blijven? Van wie?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Ik ga zo gewoon in een vestje naar buiten hoorquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Doe maar gek.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon in een vestje naar buiten hoor
Even uitje doen naar Zwijndrecht. De nieuwe Aldi aldaar checken.
Voor de bbq?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht even op de elektricien. Die gaat een buitenstopcontact op het balkon maken
Voor de Flesbeque?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht even op de elektricien. Die gaat een buitenstopcontact op het balkon maken
Ja. Had die man ook rond half oktober kunnen boekenquote:
Tsja de geest is uit de fles, als ze willen dat mensen thuis blijven zullen ze het leger in moeten zettenquote:
Geen druppel regen meer dusquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar uur later ziet het er weer een stuk warmer uitzoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voelt ook alsof ik op vakantie ben. Beetje chillen in het park; zo nog maar een koffie halen en straks even lunch scoren.quote:
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja de geest is uit de fles, als ze willen dat mensen thuis blijven zullen ze het leger in moeten zetten
Leger inzetten en langs de deuren met vaccinatiesquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goed
Als dat nou ook eens gewoon met zo'n sproeivliegtuig kon dan waren we gauw klaarquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goed
In Rusland krijg je gewoon een vaccinatie als je een voetbalwedstrijd gaat bezoeken. Goed geregeld daar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leger inzetten en langs de deuren met vaccinaties
Zijn die chemtrails daar niet voor?quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat nou ook eens gewoon met zo'n sproeivliegtuig kon dan waren we gauw klaar
Ik heb een Mark ryzen die goed bevaltquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Orrajt er is ook één ding wat mijn vorige werkgever beter deed. Daar kreeg ik een laptop-rugzak, hier heb ik een schoudertas. En behalve dat zo'n schoudertas gewoon in chocoladeletters schreeuwt "OEHOI LAPTOP BEROOF MIJ PLZ" is het nog een onhandig ding ook. Mijn lunchbox past er al niet eens fatsoenlijk in bijvoorbeeld en ermee lopen is gewoon kut.
Nou heb ik zelf wel een rugzak met een laptopvak erin maar die is al tien jaar oud of twaalf en dit vind ik een mooi moment om mezelf eens te trakteren op een nieuwe. Die ik dagelijks mee kan nemen naar kantoor maar die ik OOK kan gebruiken voor een weekendje weg.
Wie van jullie heeft een ruime laptop-rugzak waar hij of zij erg tevreden over is? Ik HAD een Targus (model onbekend) maar die heb ik dus vorige week ingeleverd. Gaarne jullie input
Thule Subterra of Thule Crossover 2. Maar dan is het ook wel vrij duidelijk dat je met een laptop rondlooptquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Orrajt er is ook één ding wat mijn vorige werkgever beter deed. Daar kreeg ik een laptop-rugzak, hier heb ik een schoudertas. En behalve dat zo'n schoudertas gewoon in chocoladeletters schreeuwt "OEHOI LAPTOP BEROOF MIJ PLZ" is het nog een onhandig ding ook. Mijn lunchbox past er al niet eens fatsoenlijk in bijvoorbeeld en ermee lopen is gewoon kut.
Nou heb ik zelf wel een rugzak met een laptopvak erin maar die is al tien jaar oud of twaalf en dit vind ik een mooi moment om mezelf eens te trakteren op een nieuwe. Die ik dagelijks mee kan nemen naar kantoor maar die ik OOK kan gebruiken voor een weekendje weg.
Wie van jullie heeft een ruime laptop-rugzak waar hij of zij erg tevreden over is? Ik HAD een Targus (model onbekend) maar die heb ik dus vorige week ingeleverd. Gaarne jullie input
Ik heb er een van het merk American Tourister en die bevalt prima. Ik gebruik 'm al jaren en is echt degelijk. Ik weet alleen niet of die voldoende ruim is voor een weekendje weg. (Maar voor een man misschien welquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste aan COVID is toch juist dat je geen muntjes meer nodig hebt? Of is dat bij de Aldi anders?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Even 7 km op en neer naar de Aldi in Zwijndrecht wandelenStukje met de boot.
Wel een muntje vergeten voor een winkelwagentje dus misschien is de missie tevergeefs
Ik heb al tijden geen eigen muntjes meer hoeven gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel een muntje vergeten voor een winkelwagentje dus misschien is de missie tevergeefs
Hier staan bij de meeste supermarkten de wagentjes los sinds coronaquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef shiitake het volgende:
Ik heb er een van het merk American Tourister en die bevalt prima. Ik gebruik 'm al jaren en is echt degelijk. Ik weet alleen niet of die voldoende ruim is voor een weekendje weg. (Maar voor een man misschien wel)
Nou ja dat had mijn vorige Targus natuurlijk ook wel. Het hoeft geen complete camo te zijn maar ik wil er in elk geval geen last van hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thule Subterra of Thule Crossover 2. Maar dan is het ook wel vrij duidelijk dat je met een laptop rondloopt
Een dure laptop verdiend natuurlijk een tas van 400-500 euro.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nooit van gehoordIk ga eens kijken
![]()
Wat een verschil in prijzen trouwens zeg. het loopt zo'n beetje uiteen van 20 tot 500 Euro
ja die tas van 450 Dollar heb ik eens bekeken (om te kijken waarom dat ZO duur moest zijn) maar daar zitten hele onhandige ritsen aan. Is gewoon een kutding eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een dure laptop verdiend natuurlijk een tas van 400-500 euro.
Bij mijn AH zijn ze er weer mee begonnenquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste aan COVID is toch juist dat je geen muntjes meer nodig hebt? Of is dat bij de Aldi anders?
Lekker warm is andersquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja ik vind dit niet per se slecht ofzo
[ afbeelding ]
Plek voor een waterfles vind ik wel fijn; zeker als ik onderweg ben. Verder is het voornaamste voor mij dat het qua indeling een beetje praktisch is en ik er mijn spullen in kwijt kan.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die tas van 450 Dollar heb ik eens bekeken (om te kijken waarom dat ZO duur moest zijn) maar daar zitten hele onhandige ritsen aan. Is gewoon een kutding eigenlijk.
Heb nou twee mooie gevonden, 1 van American Tourister en 1 van Mark Ryden. Lekker betaalbaar en zo. Maar nog niet helemaal perfect eigenlijk. Vraag me bijvoorbeeld af of zo'n USB-aansluiting voor powerbank iets is wat ik zou gebruiken. En die MR heeft geen waterflesvak aan de zijkant, dat is ook wel spijtig.
Ik zou een rugzak nemen als laptop tas heeft Spock ook al jaren wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die tas van 450 Dollar heb ik eens bekeken (om te kijken waarom dat ZO duur moest zijn) maar daar zitten hele onhandige ritsen aan. Is gewoon een kutding eigenlijk.
Heb nou twee mooie gevonden, 1 van American Tourister en 1 van Mark Ryden. Lekker betaalbaar en zo. Maar nog niet helemaal perfect eigenlijk. Vraag me bijvoorbeeld af of zo'n USB-aansluiting voor powerbank iets is wat ik zou gebruiken. En die MR heeft geen waterflesvak aan de zijkant, dat is ook wel spijtig.
Hoi Goits. Volgens mij is dat het plan ook.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou een rugzak nemen als laptop tas heeft Spock ook al jaren wel zo makkelijk
Tulpen eten we toch al 76 jaar niet meer?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen eigen muntjes meer hoeven gebruiken
Net zoals kleingeld.
Ik heb tulpen en aardbeien gekocht
Ja precies. Ik moet er nog een beetje over nadenken eigenlijk. Of ik wel wil dat mijn dagelijks-naar-kantoor-tas en mijn weekendje-weg-tas dezelfde is bijvoorbeeld. Misschien koop ik er wel tweequote:Op zaterdag 17 april 2021 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Plek voor een waterfles vind ik wel fijn; zeker als ik onderweg ben. Verder is het voornaamste voor mij dat het qua indeling een beetje praktisch is en ik er mijn spullen in kwijt kan.
Als ik voor mijn werk weg moet dan heb ik al snel 1-2 laptops; 1-2 tablets; 1-2 telefoons en nog wat randapparatuur in mijn tas zitten. Daar moet dan ook nog kleding voor 3-5 dagen bijpassen. Heb normaal gesproken ook weinig zin om met meerdere tassen rond te slepen.
Ook even naar kijken danquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een crumpler rugtas voor m'n laptop. Vroegah.
Zoiets had ikquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook even naar kijken dan
Oh die hebben allemaal van die vuilniszakken die je dicht moet rollenDat lijkt me helemaal niks.
Je krijgt ook al meteen vakantiegeld natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Ik moet er nog een beetje over nadenken eigenlijk. Of ik wel wil dat mijn dagelijks-naar-kantoor-tas en mijn weekendje-weg-tas dezelfde is bijvoorbeeld. Misschien koop ik er wel twee
Nouquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt ook al meteen vakantiegeld natuurlijk
Ik zie hem al lopen met een truttig koffertjequote:Op zaterdag 17 april 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Goits. Volgens mij is dat het plan ook.
Verrassend.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Had net kant-en-klare Duitse currywurst van de Aldi, beetje matig wel helaas.
Niet heel erg, maar een enkele keer kunnen die kant-en-klaar dingen wel positief uitvallen, maar dat weet je pas als je ze een keer probeert.quote:
Ik heb een cheap cheap laptoprugtas van Koelblauw. En voor tripjes moet ik nog een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel wel wat voor deze https://www.americantouri(...)op-backpacks#start=1
Maar dan alleen voor werk. En voor weekendjes weg, nouw... daar is nog even geen haast mee
Vorig jaar heb ik voor vakantie en zulks een Eastpak gekocht, maar ja die zit nog nieuw in de verpakking nu natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een cheap cheap laptoprugtas van Koelblauw. En voor tripjes moet ik nog een nieuwe kopen
Daarom doe ik het voor nu nog even met mijn 25 jaar oude rugzakjequote:Op zaterdag 17 april 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik voor vakantie en zulks een Eastpak gekocht, maar ja die zit nog nieuw in de verpakking nu natuurlijk
De padding voor de laptop neemt een hoop ruimte weg, wat zo’n rugzak wat minder geschikt maakt voor tripjesquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor werk moet mijn laptop en mijn bento box erin kunnen en een fles water. Verder weinig eisen. Verder zijn veel vakjes natuurlijk veel leuk
wel best fris vond ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel best fris vond ik.
maar blijkbaar ben ik een aansteller, want ik ben mensen tegen gekomen met korte broek en korte mouwen op de fiets
en recipro zagenquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hadden bij de Aldi Pick wintersalami
Ja ik kreeg al vrij snel de indruk dat ik eigenlijk naar 2 rugzakken op zoek ben ipv 1. Naja voor weekendjes weg heb ik nog wel een tas op zich, en dat wordt voorlopig toch niet relevant ook.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De padding voor de laptop neemt een hoop ruimte weg, wat zo’n rugzak wat minder geschikt maakt voor tripjes
Ik moest dit googelenquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en recipro zagen
ik twijfel om nog te gaan kijken of ze er nog 1 hebben
en nu wil je er ook 1?quote:
De rugtas die ik nu gebruik was merchandise die ik had moeten weggeven bij een prijsvraag. Lekker zelf gehouden. Maar dat ding is echt topkwaliteit. Gaat al sinds 1998 meequote:Op zaterdag 17 april 2021 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al vrij snel de indruk dat ik eigenlijk naar 2 rugzakken op zoek ben ipv 1. Naja voor weekendjes weg heb ik nog wel een tas op zich, en dat wordt voorlopig toch niet relevant ook.
ah ja, goed dat je het zegtquote:
Staat eerder bij ballie op de verlanglijstquote:
Ligt eraan welke versie je hebtquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even 500 euro er vanafquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Er kwamen klanten binnen die schijnbaar vorige week hier een bank hebben gekocht voor 1400 en vandaag bied mijn collega hem aan voor 900
Dus die klanten boos en wij wisten niet dat ze hier al bank hadden gekocht.
Zeggen mijn collega's dat ze dit niet mogen doen van de wet en wij aangifte kunnen doen
K zeg k 's bullshit![]()
Keren ze zich tegen mij dat k teveel op kom voor de consument en k moet opkomen voor de winkel.
K zeg k heb het alleen over de wet. Beginnen ze dat het strafbaar is om verkopers te pesten en plagen
Tering he. Gewoon tegen mij Beginnen
Man man man, hopelijk ben je daar snel weg.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Er kwamen klanten binnen die schijnbaar vorige week hier een bank hebben gekocht voor 1400 en vandaag bied mijn collega hem aan voor 900
Dus die klanten boos en wij wisten niet dat ze hier al bank hadden gekocht.
Zeggen mijn collega's dat ze dit niet mogen doen van de wet en wij aangifte kunnen doen
K zeg k 's bullshit![]()
Keren ze zich tegen mij dat k teveel op kom voor de consument en k moet opkomen voor de winkel.
K zeg k heb het alleen over de wet. Beginnen ze dat het strafbaar is om verkopers te pesten en plagen
Tering he. Gewoon tegen mij Beginnen
Straks is ze weg bij S&S en krijgt een lastige huurder.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat echt alleen maar erger worden
Soda?quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:14 schreef Goitske het volgende:
Oke... Buitenkeuken iets met rubberen handschoenen en dubro multiontvetter
Over 10 jaar zal het vast weer allemaal als ongezond bestempeld worden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)dselmythes~a0b9f59b/
Ben ik toch gezonder dan ik dacht.![]()
Eet meestal geen ontbijt, pas tegen 11:00 1 broodje en om 13:00 lunch.
En let ook niet op zoutgebruik.
Prima dus (als dit klopt)
Heb het idee dat het AD elk kwartaal zo'n zelfde soort bericht verspreid of ligt dat aan mijquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)dselmythes~a0b9f59b/
Ben ik toch gezonder dan ik dacht.![]()
Eet meestal geen ontbijt, pas tegen 11:00 1 broodje en om 13:00 lunch.
En let ook niet op zoutgebruik.
Prima dus (als dit klopt)
https://www.ad.nl/koken-e(...)weerleggen~ae764877/quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Heb het idee dat het AD elk kwartaal zo'n zelfde soort bericht verspreid of ligt dat aan mij
ik dacht dattie geen groots afscheid wilde.. dit voelt wel erg groot danquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie auto's wel daar in Engeland. Custom Land Rover en Bentley's.
Tax payer's money he, sky = limitquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind het wel best mooi hoe ze het in UK doen.quote:
Ben ook wel een Land Rover liefhebber.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud-collega van mij had een Defender gekocht en die omgebouwd zodat zijn BBQs er ook mooi ingepaste. Wel een vette auto; maar heb je wel wat werk aan.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben ook wel een Land Rover liefhebber.
Ha der laatst bijna een gekocht. Een V8. Dan ook om echt aan te passen aan het betere terreinwerk.
Maar het zijn eigenlijk enorm slechte auto’s die je helemaal leegtrekken.
Jaaa Defendersquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-collega van mij had een Defender gekocht en die omgebouwd zodat zijn BBQs er ook mooi ingepaste. Wel een vette auto; maar heb je wel wat werk aan.
Als dat zo is, dan is ze nog lang niet jarig..quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is ze nog lang niet jarig..
Dan moet ik mijn excuses aanbieden en je alsnog feliciterenquote:
Als het zoals vandaag is gaat het wel goed komen. Heb hem sinds begin 2020 al niet meer gezienquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat je mooi weer hebt. Ziet er vandaag best oke uit
aka Maasquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterkini aan en duik in je publiek-prive zwembad nemen?
Nee joh gekkie :p. Maar Dankje welquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn excuses aanbieden en je alsnog feliciteren![]()
![]()
![]()
Veel te koud nog :pquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterkini aan en duik in je publiek-prive zwembad nemen?
Moest traantje wegpinken toen die Landrover het terrein op reed terwijl I Vow to Thee My Country werd gespeeldquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prachtig gedaan inderdaad; vond het helemaal niet verkeerd dat er zo weinig mensen waren.
Ik was natuurlijk gisteren met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh gekkie :p. Maar Dankje wel
Da’s een meevallerquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk gisteren met andere dingen bezig.
Wel raar, ik hoorde dat prik 2 veel heftigere bijwerkingen had dan prik 1. Nou niet bij mij dus...
Nergens last van gehad?quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk gisteren met andere dingen bezig.
Wel raar, ik hoorde dat prik 2 veel heftigere bijwerkingen had dan prik 1. Nou niet bij mij dus...
Dan krijg jij de klachten weer?quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Die collega die de klachten doet is ook aan het solliciteren
Snel, dien er een klacht over in.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Die collega die de klachten doet is ook aan het solliciteren
niks mis mee toch? een sobere uitvaart, volgens mij zoals hij had gewild (wat ik zo uit media begreep)quote:
Nou dat dusquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Typisch Brits; die laten maar weinig van zichzelf zien.
Ja van Bill Gates,maar dat was bij prik 1 al.quote:
Voel je die microchip van de roverheid al door je aderen schuren?quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja van Bill Gates,maar dat was bij prik 1 al.
Ja. Ik moet nu met links rukken..quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voel je die microchip van de roverheid al door je aderen schuren?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nu met links rukken..![]()
![]()
![]()
Ik had Kip Teriyaki van de maaltijdservice waar ik nu een tijdje van gebruik maakquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond? Ik heb asperges aardappelen uit de oven en beenham met honing mosterdsaus
Ja als ik niet eerder weg ben wel denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg jij de klachten weer?
met wat er op?quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens wat broodjes de oven in schuiven
kom er aanquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond? Ik heb asperges aardappelen uit de oven en beenham met honing mosterdsaus
Dat hebben dat soort uitvaarten altijd; heel veel historie die dan even zichtbaar wordt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, helemaal niet, de symboliek droop er aan alle kanten vanaf.
Salade met kip en avocadoquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
nee joh, die wacht al zijn hele levenquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Charles eerst gaat.
morgen BBQ denkquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
BBQ heb je geen stopcontact voor nodigquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen BBQ denkMeteen even profiteren van mijn nieuewe stopcontact
Jawel hier wel.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
BBQ heb je geen stopcontact voor nodig
KOrte broek aan?quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen BBQ denkMeteen even profiteren van mijn nieuewe stopcontact
Dat nu al ja. Sokken had ik ook uit maar die heb ik maar weer aan gedaan. 11,3 graden is ook maar zo zoquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je nu een MI van mijn ongeschoren benen?
Windje mag wel stoppen, maar in de volle zon is het best lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]Nee wel iemand die het koud heeft
Dan is het “buiten koken op electrische bakplaat”quote:
Ja. Wat jij wil. Dat kan hier niet want VvE regels en zo. Dus we grillen hier elektrisch.quote:
You got to fight...for your right...to partyyyyyy!quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Wat jij wil. Dat kan hier niet want VvE regels en zo. Dus we grillen hier elektrisch.
Jij komt ook wel snel he huehuehuequote:
Zo'n vermoeiend dagje gehad?quote:
Op veel balkons willen ze dat niet hebben; of mensen willen niet de "moeite" nemen daarvoor.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Dan is het “buiten koken op electrische bakplaat”
Niet te verwarren met de echte houtskool geur en een beetje rookhout, op uren lage temperatuur, wat leidt tot een sappige, tot op het bot goed smakend stuk vlees.
Maar neem dan een kleine Kamado, als die eenmaal dicht is rookt die helemaal niks.
Nu slapen zou wel heel vroeg zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou nu al kunnen slapen denk ik :p zit nu maar aan de koffie en dan zo maar eten maken
ik heb karbonade met oven groentequote:Op zaterdag 17 april 2021 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu slapen zou wel heel vroeg zijn inderdaad.
Wat ga je eten?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb karbonade met oven groente
Nee als jij aan het eten bent is er sowieso weinig kans voor iemand andersquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als jij aan het eten bent is er sowieso weinig kans voor iemand anders
quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
spareribs waar het vlees van het bot valt
Ik kom er aanquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb karbonade met oven groente
Dat is gevaarlijk, krijg je alleen maar honger van.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
zit nu op deze site te kijken
https://www.spareribexpress.com/
Tweemaal The Family Special gok ik.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
En dan met volle tassen terug zeulen?quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat wandelingetje naar de Aldi ga ik vaker doen. Prima winkel, lekker stukje varen en 6 km lopen.
Rugzakjequote:Op zaterdag 17 april 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan met volle tassen terug zeulen?
Ja en wat dan nog voor het hoofdgerecht?quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweemaal The Family Special gok ik.
Moet je alleen niet teveel kopen want je moet het ook nog allemaal mee terug zeulenquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat wandelingetje naar de Aldi ga ik vaker doen. Prima winkel, lekker stukje varen en 6 km lopen.
De nieuwe manier van stedentrippen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee precies, het moet in mijn rugzakje passen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je alleen niet teveel kopen want je moet het ook nog allemaal mee terug zeulen
quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en wat dan nog voor het hoofdgerecht?
Ik ga niet klikkenquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
Veel spannender wordt het voorlopig niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nieuwe manier van stedentrippen.
Ik was laatst in die Aldi in jouw oude dorp, dat is ook wel een beetje een drama winkel hequote:Op zaterdag 17 april 2021 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee precies, het moet in mijn rugzakje passen.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was laatst in die Aldi in jouw oude dorp, dat is ook wel een beetje een drama winkel he
Ze bezorgen zelfs hierquote:
Het is niet mijn ding,quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
maar als je niet van bot houdt is het idd niet je ding
Ik ben inmiddels vrij bedreven in het met mes en vork demonteren van een kippepoot.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
maar als je niet van bot houdt is het idd niet je ding
Ja ze hebben die vorig jaar ofzo verbouwd, was al een krap ding maar nu hebben ze het extra donker gemaakt binnenquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar ben ik al zeker 25 jaar niet meer geweest. Maar ik denk dat die schuur-Aldi beter is
Oeh lekker ❤️ doen!quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook geen fan van bot, maar visgraatjes vind ik helemaal vreselijk.
Wel grappig. Toen ze die zaak twintig jaar geleden groter maakten, hebben ze een draagmuur weggehaald en vergeten daar wat ondersteuning onder te plaatsen. Zijn de vloeren van de appartementen erboven een paar cm gezaktquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben die vorig jaar ofzo verbouwd, was al een krap ding maar nu hebben ze het extra donker gemaakt binnen. Die schuur hebben ze ook helemaal vernieuwd en vergroot, die is nu zeer prima
Hou je ook van boners? huehuequote:Op zaterdag 17 april 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Onmannelijk om niet van botten te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Ja het ziet er ook gewoon armoedig achterstandswijk uit daarquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel grappig. Toen ze die zaak twintig jaar geleden groter maakten, hebben ze een draagmuur weggehaald en vergeten daar wat ondersteuning onder te plaatsen. Zijn de vloeren van de appartementen erboven een paar cm gezakt
eens, graten zijn echter kutter.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook geen fan van bot, maar visgraatjes vind ik helemaal vreselijk.
Is het ook wel een beetjequote:Op zaterdag 17 april 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het ziet er ook gewoon armoedig achterstandswijk uit daar
Vind ik ook nooit zo'n probleemquote:
Kippepootje gaat nog wel.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, graten zijn echter kutter.
beetje kluiven vind ik prima
In een restaurant bestellen dan doen het voor jequote:Op zaterdag 17 april 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben dol op makreel, maar zo’n beest schoonmaken moet ik echt niet aan denken
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe Action, die is geloof ik echt gigantischquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje![]()
Kwam vroeger nog weleens bij die snackbar op de hoek
O, waar vroeger Super de Boer zat, toch?quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe Action, die is geloof ik echt gigantisch
Kom haten danquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
ik gloei helemaal, alleen maar van in de zon zitten sinds vijf uurquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje soezelig na mijn flesje cider
Ik was zelfs een beetje verbrand na mijn wandeling vanmiddagquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik gloei helemaal, alleen maar van in de zon zitten sinds vijf uur
Ja, ben er alleen nog maar langsgelopen omdat ik geen zin heb een afspraak te maken, maar geloof dat die wel een heel stuk beter is dan de oude, al is dat ook niet echt een prestatie natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, waar vroeger Super de Boer zat, toch?
Die oude ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ben er alleen nog maar langsgelopen omdat ik geen zin heb een afspraak te maken, maar geloof dat die wel een heel stuk beter is dan de oude, al is dat ook niet echt een prestatie natuurlijk
quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal is nu met een varkentje aan het flossen?
Nietquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die oude ken ik helemaal niet
Ja zeker als ze al zo lang samen zijn..quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar denk het wel. Zie je vaker bij oudere stellen.
Waar zat die winkel dan?quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NietDenk aan die Aldi van 25 jaar geleden zonder uitbouw gecombineerd met een campingwinkel op een budgetcamping in de jaren '90 en dan heb je ongeveer het meest positieve beeld ervan
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:53 schreef G-Pier het volgende:
Memo: "Dit seizoen vinden er geen driehoeksvluchten plaats, daarom voor nu geen werkinstructie. Bij updates hoor je dit." (Vluchten met een tussenstop, administratief moet je meer aan de gate doen maar wat weet ik niet..)
Ik:![]()
Dagtaak van vandaag: "Driehoeksvlucht instappen"
Ik, in mijn hoofd:![]()
![]()
![]()
Ging uiteindelijk goed hoor, kist is zelfs op schema weggegaan. Hoe? I really don't know.
Weggestopt op de zuidhaven, in de richting van voorheen de Mikro Elektro zeg maar en dan op de hoek van de Brouwerstraatquote:
Aah, waar vroeger Jac. Hermans zatquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weggestopt op de zuidhaven, in de richting van voorheen de Mikro Elektro zeg maar en dan op de hoek van de Brouwerstraat
Geepie is grondsteward, die begeleidt het instappen bij vliegtuigen en zo.quote:
Dat is denk ik net iets te ver voor mijn tijdquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, waar vroeger Jac. Hermans zat
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is denk ik net iets te ver voor mijn tijd
Werden de kurwa's wild in het rond gesmeten?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Pool werd een tikje opstandig omdat hij zijn kratje Brouwmeester niet mocht afrekenen
Hij liet er wel één of twee vallenquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werden de kurwa's wild in het rond gesmeten?
Twoja Mac!quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werden de kurwa's wild in het rond gesmeten?
Nee dank je, heb net gegeten, geen behoefte meer aan burgers.quote:
Dat is "Je moeder" in het Poolsquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dank je, heb net gegeten, geen behoefte meer aan burgers.
Ah ta mere.quote:
Met een beetje bloem, boter en suiker primaquote:
Ja ik vond al iets van mijn gading, jammer ik dacht weer een gekke combi te hebben gevonden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje bloem, boter en suiker prima
Wentelteefjes al lang niet op, wel erg lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik vond al iets van mijn gading, jammer ik dacht weer een gekke combi te hebben gevonden.
https://www.lekkerensimpel.com/wentelteefjes-met-appel-en-kaneel/
Ja is hier ook jaren geleden, zo maar eens maken denk ik, met appelquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wentelteefjes al lang niet op, wel erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |