SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
😒quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zegt leukere dingenquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Good for youquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Je moet toch binnen blijven? Van wie?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Ik ga zo gewoon in een vestje naar buiten hoorquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Doe maar gek.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon in een vestje naar buiten hoor
Even uitje doen naar Zwijndrecht. De nieuwe Aldi aldaar checken.
Voor de bbq?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht even op de elektricien. Die gaat een buitenstopcontact op het balkon maken
Voor de Flesbeque?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht even op de elektricien. Die gaat een buitenstopcontact op het balkon maken
Ja. Had die man ook rond half oktober kunnen boekenquote:
Tsja de geest is uit de fles, als ze willen dat mensen thuis blijven zullen ze het leger in moeten zettenquote:
Geen druppel regen meer dusquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar uur later ziet het er weer een stuk warmer uitzoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voelt ook alsof ik op vakantie ben. Beetje chillen in het park; zo nog maar een koffie halen en straks even lunch scoren.quote:
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja de geest is uit de fles, als ze willen dat mensen thuis blijven zullen ze het leger in moeten zetten
Leger inzetten en langs de deuren met vaccinatiesquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goed
Als dat nou ook eens gewoon met zo'n sproeivliegtuig kon dan waren we gauw klaarquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goed
In Rusland krijg je gewoon een vaccinatie als je een voetbalwedstrijd gaat bezoeken. Goed geregeld daar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leger inzetten en langs de deuren met vaccinaties
Zijn die chemtrails daar niet voor?quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat nou ook eens gewoon met zo'n sproeivliegtuig kon dan waren we gauw klaar
Ik heb een Mark ryzen die goed bevaltquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Orrajt er is ook één ding wat mijn vorige werkgever beter deed. Daar kreeg ik een laptop-rugzak, hier heb ik een schoudertas. En behalve dat zo'n schoudertas gewoon in chocoladeletters schreeuwt "OEHOI LAPTOP BEROOF MIJ PLZ" is het nog een onhandig ding ook. Mijn lunchbox past er al niet eens fatsoenlijk in bijvoorbeeld en ermee lopen is gewoon kut.
Nou heb ik zelf wel een rugzak met een laptopvak erin maar die is al tien jaar oud of twaalf en dit vind ik een mooi moment om mezelf eens te trakteren op een nieuwe. Die ik dagelijks mee kan nemen naar kantoor maar die ik OOK kan gebruiken voor een weekendje weg.
Wie van jullie heeft een ruime laptop-rugzak waar hij of zij erg tevreden over is? Ik HAD een Targus (model onbekend) maar die heb ik dus vorige week ingeleverd. Gaarne jullie input
Thule Subterra of Thule Crossover 2. Maar dan is het ook wel vrij duidelijk dat je met een laptop rondlooptquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Orrajt er is ook één ding wat mijn vorige werkgever beter deed. Daar kreeg ik een laptop-rugzak, hier heb ik een schoudertas. En behalve dat zo'n schoudertas gewoon in chocoladeletters schreeuwt "OEHOI LAPTOP BEROOF MIJ PLZ" is het nog een onhandig ding ook. Mijn lunchbox past er al niet eens fatsoenlijk in bijvoorbeeld en ermee lopen is gewoon kut.
Nou heb ik zelf wel een rugzak met een laptopvak erin maar die is al tien jaar oud of twaalf en dit vind ik een mooi moment om mezelf eens te trakteren op een nieuwe. Die ik dagelijks mee kan nemen naar kantoor maar die ik OOK kan gebruiken voor een weekendje weg.
Wie van jullie heeft een ruime laptop-rugzak waar hij of zij erg tevreden over is? Ik HAD een Targus (model onbekend) maar die heb ik dus vorige week ingeleverd. Gaarne jullie input
Ik heb er een van het merk American Tourister en die bevalt prima. Ik gebruik 'm al jaren en is echt degelijk. Ik weet alleen niet of die voldoende ruim is voor een weekendje weg. (Maar voor een man misschien welquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |