SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
😒quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zegt leukere dingenquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Good for youquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Je moet toch binnen blijven? Van wie?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Ik ga zo gewoon in een vestje naar buiten hoorquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Doe maar gek.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon in een vestje naar buiten hoor
Even uitje doen naar Zwijndrecht. De nieuwe Aldi aldaar checken.
Voor de bbq?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht even op de elektricien. Die gaat een buitenstopcontact op het balkon maken
Voor de Flesbeque?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht even op de elektricien. Die gaat een buitenstopcontact op het balkon maken
Ja. Had die man ook rond half oktober kunnen boekenquote:
Tsja de geest is uit de fles, als ze willen dat mensen thuis blijven zullen ze het leger in moeten zettenquote:
Geen druppel regen meer dusquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar uur later ziet het er weer een stuk warmer uitzoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voelt ook alsof ik op vakantie ben. Beetje chillen in het park; zo nog maar een koffie halen en straks even lunch scoren.quote:
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja de geest is uit de fles, als ze willen dat mensen thuis blijven zullen ze het leger in moeten zetten
Leger inzetten en langs de deuren met vaccinatiesquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goed
Als dat nou ook eens gewoon met zo'n sproeivliegtuig kon dan waren we gauw klaarquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je dan gelijk een vaccinatie geven dan komt het vast goed
In Rusland krijg je gewoon een vaccinatie als je een voetbalwedstrijd gaat bezoeken. Goed geregeld daar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leger inzetten en langs de deuren met vaccinaties
Zijn die chemtrails daar niet voor?quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat nou ook eens gewoon met zo'n sproeivliegtuig kon dan waren we gauw klaar
Ik heb een Mark ryzen die goed bevaltquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Orrajt er is ook één ding wat mijn vorige werkgever beter deed. Daar kreeg ik een laptop-rugzak, hier heb ik een schoudertas. En behalve dat zo'n schoudertas gewoon in chocoladeletters schreeuwt "OEHOI LAPTOP BEROOF MIJ PLZ" is het nog een onhandig ding ook. Mijn lunchbox past er al niet eens fatsoenlijk in bijvoorbeeld en ermee lopen is gewoon kut.
Nou heb ik zelf wel een rugzak met een laptopvak erin maar die is al tien jaar oud of twaalf en dit vind ik een mooi moment om mezelf eens te trakteren op een nieuwe. Die ik dagelijks mee kan nemen naar kantoor maar die ik OOK kan gebruiken voor een weekendje weg.
Wie van jullie heeft een ruime laptop-rugzak waar hij of zij erg tevreden over is? Ik HAD een Targus (model onbekend) maar die heb ik dus vorige week ingeleverd. Gaarne jullie input
Thule Subterra of Thule Crossover 2. Maar dan is het ook wel vrij duidelijk dat je met een laptop rondlooptquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Orrajt er is ook één ding wat mijn vorige werkgever beter deed. Daar kreeg ik een laptop-rugzak, hier heb ik een schoudertas. En behalve dat zo'n schoudertas gewoon in chocoladeletters schreeuwt "OEHOI LAPTOP BEROOF MIJ PLZ" is het nog een onhandig ding ook. Mijn lunchbox past er al niet eens fatsoenlijk in bijvoorbeeld en ermee lopen is gewoon kut.
Nou heb ik zelf wel een rugzak met een laptopvak erin maar die is al tien jaar oud of twaalf en dit vind ik een mooi moment om mezelf eens te trakteren op een nieuwe. Die ik dagelijks mee kan nemen naar kantoor maar die ik OOK kan gebruiken voor een weekendje weg.
Wie van jullie heeft een ruime laptop-rugzak waar hij of zij erg tevreden over is? Ik HAD een Targus (model onbekend) maar die heb ik dus vorige week ingeleverd. Gaarne jullie input
Ik heb er een van het merk American Tourister en die bevalt prima. Ik gebruik 'm al jaren en is echt degelijk. Ik weet alleen niet of die voldoende ruim is voor een weekendje weg. (Maar voor een man misschien welquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste aan COVID is toch juist dat je geen muntjes meer nodig hebt? Of is dat bij de Aldi anders?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Even 7 km op en neer naar de Aldi in Zwijndrecht wandelenStukje met de boot.
Wel een muntje vergeten voor een winkelwagentje dus misschien is de missie tevergeefs
Ik heb al tijden geen eigen muntjes meer hoeven gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel een muntje vergeten voor een winkelwagentje dus misschien is de missie tevergeefs
Hier staan bij de meeste supermarkten de wagentjes los sinds coronaquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:08 schreef shiitake het volgende:
Ik heb er een van het merk American Tourister en die bevalt prima. Ik gebruik 'm al jaren en is echt degelijk. Ik weet alleen niet of die voldoende ruim is voor een weekendje weg. (Maar voor een man misschien wel)
Nou ja dat had mijn vorige Targus natuurlijk ook wel. Het hoeft geen complete camo te zijn maar ik wil er in elk geval geen last van hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thule Subterra of Thule Crossover 2. Maar dan is het ook wel vrij duidelijk dat je met een laptop rondloopt
Een dure laptop verdiend natuurlijk een tas van 400-500 euro.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nooit van gehoordIk ga eens kijken
![]()
Wat een verschil in prijzen trouwens zeg. het loopt zo'n beetje uiteen van 20 tot 500 Euro
ja die tas van 450 Dollar heb ik eens bekeken (om te kijken waarom dat ZO duur moest zijn) maar daar zitten hele onhandige ritsen aan. Is gewoon een kutding eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een dure laptop verdiend natuurlijk een tas van 400-500 euro.
Bij mijn AH zijn ze er weer mee begonnenquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste aan COVID is toch juist dat je geen muntjes meer nodig hebt? Of is dat bij de Aldi anders?
Lekker warm is andersquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja ik vind dit niet per se slecht ofzo
[ afbeelding ]
Plek voor een waterfles vind ik wel fijn; zeker als ik onderweg ben. Verder is het voornaamste voor mij dat het qua indeling een beetje praktisch is en ik er mijn spullen in kwijt kan.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die tas van 450 Dollar heb ik eens bekeken (om te kijken waarom dat ZO duur moest zijn) maar daar zitten hele onhandige ritsen aan. Is gewoon een kutding eigenlijk.
Heb nou twee mooie gevonden, 1 van American Tourister en 1 van Mark Ryden. Lekker betaalbaar en zo. Maar nog niet helemaal perfect eigenlijk. Vraag me bijvoorbeeld af of zo'n USB-aansluiting voor powerbank iets is wat ik zou gebruiken. En die MR heeft geen waterflesvak aan de zijkant, dat is ook wel spijtig.
Ik zou een rugzak nemen als laptop tas heeft Spock ook al jaren wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die tas van 450 Dollar heb ik eens bekeken (om te kijken waarom dat ZO duur moest zijn) maar daar zitten hele onhandige ritsen aan. Is gewoon een kutding eigenlijk.
Heb nou twee mooie gevonden, 1 van American Tourister en 1 van Mark Ryden. Lekker betaalbaar en zo. Maar nog niet helemaal perfect eigenlijk. Vraag me bijvoorbeeld af of zo'n USB-aansluiting voor powerbank iets is wat ik zou gebruiken. En die MR heeft geen waterflesvak aan de zijkant, dat is ook wel spijtig.
Hoi Goits. Volgens mij is dat het plan ook.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou een rugzak nemen als laptop tas heeft Spock ook al jaren wel zo makkelijk
Tulpen eten we toch al 76 jaar niet meer?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen eigen muntjes meer hoeven gebruiken
Net zoals kleingeld.
Ik heb tulpen en aardbeien gekocht
Ja precies. Ik moet er nog een beetje over nadenken eigenlijk. Of ik wel wil dat mijn dagelijks-naar-kantoor-tas en mijn weekendje-weg-tas dezelfde is bijvoorbeeld. Misschien koop ik er wel tweequote:Op zaterdag 17 april 2021 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Plek voor een waterfles vind ik wel fijn; zeker als ik onderweg ben. Verder is het voornaamste voor mij dat het qua indeling een beetje praktisch is en ik er mijn spullen in kwijt kan.
Als ik voor mijn werk weg moet dan heb ik al snel 1-2 laptops; 1-2 tablets; 1-2 telefoons en nog wat randapparatuur in mijn tas zitten. Daar moet dan ook nog kleding voor 3-5 dagen bijpassen. Heb normaal gesproken ook weinig zin om met meerdere tassen rond te slepen.
Ook even naar kijken danquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een crumpler rugtas voor m'n laptop. Vroegah.
Zoiets had ikquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook even naar kijken dan
Oh die hebben allemaal van die vuilniszakken die je dicht moet rollenDat lijkt me helemaal niks.
Je krijgt ook al meteen vakantiegeld natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Ik moet er nog een beetje over nadenken eigenlijk. Of ik wel wil dat mijn dagelijks-naar-kantoor-tas en mijn weekendje-weg-tas dezelfde is bijvoorbeeld. Misschien koop ik er wel twee
Nouquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt ook al meteen vakantiegeld natuurlijk
Ik zie hem al lopen met een truttig koffertjequote:Op zaterdag 17 april 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Goits. Volgens mij is dat het plan ook.
Verrassend.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Had net kant-en-klare Duitse currywurst van de Aldi, beetje matig wel helaas.
Niet heel erg, maar een enkele keer kunnen die kant-en-klaar dingen wel positief uitvallen, maar dat weet je pas als je ze een keer probeert.quote:
Ik heb een cheap cheap laptoprugtas van Koelblauw. En voor tripjes moet ik nog een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel wel wat voor deze https://www.americantouri(...)op-backpacks#start=1
Maar dan alleen voor werk. En voor weekendjes weg, nouw... daar is nog even geen haast mee
Vorig jaar heb ik voor vakantie en zulks een Eastpak gekocht, maar ja die zit nog nieuw in de verpakking nu natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een cheap cheap laptoprugtas van Koelblauw. En voor tripjes moet ik nog een nieuwe kopen
Daarom doe ik het voor nu nog even met mijn 25 jaar oude rugzakjequote:Op zaterdag 17 april 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik voor vakantie en zulks een Eastpak gekocht, maar ja die zit nog nieuw in de verpakking nu natuurlijk
De padding voor de laptop neemt een hoop ruimte weg, wat zo’n rugzak wat minder geschikt maakt voor tripjesquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor werk moet mijn laptop en mijn bento box erin kunnen en een fles water. Verder weinig eisen. Verder zijn veel vakjes natuurlijk veel leuk
wel best fris vond ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel best fris vond ik.
maar blijkbaar ben ik een aansteller, want ik ben mensen tegen gekomen met korte broek en korte mouwen op de fiets
en recipro zagenquote:Op zaterdag 17 april 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hadden bij de Aldi Pick wintersalami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |