Ieks, dat jaagt schrik aan. Ik neem al mijn woorden terug. Wat heerlijk is het buiten hè! Beter dan dat zweterige kleffe weer, wie houdt daar nou van.quote:

Ik denk dat ik mijn kat een shawl om doe, en dan mijn kat om mijn nek hang als ik naar buiten ga. Zo koud is het.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben zo godverdommes klaar met die koude lucht. Dikke jassen, sokken, beh.

Precies!quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ieks, dat jaagt schrik aan. Ik neem al mijn woorden terug. Wat heerlijk is het buiten hè! Beter dan dat zweterige kleffe weer, wie houdt daar nou van.

Vroeger was dat heel populair. Maar dan deden ze dat met een vos. Mijn oma had er vroeger nog een liggen. Best gaaf.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kat een shawl om doe, en dan mijn kat om mijn nek hang als ik naar buiten ga. Zo koud is het.

Ik zoek serieus nog een leuke SC voor als COR gaat sluiten, maar dit is wel erg off-topic.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou er wel een plaatje of gifje van willen posten, maar dan mag dat natuurlijk weer niet en moeten we strak ook een SC weer topic maken.

Gifjes mogen hier wel geloof ik. Liefst weer-gerelateerd.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou er wel een plaatje of gifje van willen posten, maar dan mag dat natuurlijk weer niet en moeten we strak ook een SC weer topic maken.

Lol, sta je danquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gifjes mogen hier wel geloof ik. Liefst weer-gerelateerd.
Dit is Nederland waarschijnlijk in Augustus. Met een beetje mazzel wordt het dan een paar dagen rond de +5 graden en smelt het ijs een beetje.
[ afbeelding ]

Loopt ook aardig achter dus. Waar woont je vader? (ongeveer dan he....)quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, sta je dan
Overigens net m'n pa gesproken. Ligt daar nog 40 centimeter ijs op het meer dus kan altijd slechterVorig jaar was het meer op 17 mei ijsvrij, dat gaan ze dit jaar niet redden want komende week 's nachts gewoon nog veel (matige) vorst
[ afbeelding ]

Zweden, ongeveer op de grens van waar Lapland begint. Gaat daar op een gegeven moment ook wel snel hoor. Zomer is vaak lekker warm, alhoewel je ook dan soms nog wel een weekje onder de 20 graden kan zittenquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Loopt ook aardig achter dus. Waar woont je vader? (ongeveer dan he....)

Genoeg hitte op voorraad. Nu de wind nog uit de goede hoek.quote:

Niets te sturen, afgelopen nacht met 12,7 graden ook de 'heetste' armste nacht van het jaar gehadquote:

Logisch ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
Mja maar als de wind structureel uit noord of noordwest blijft blazen kan het nooit warm worden, ook al is het in Spanje 45 graden.
Mei staat nu op prognose 12 graden (GFS zelfs 11! graden).
Is nog te vroeg om conclusies over de meimaand te trekken maar vrijwel zeker is dat de 1e decade alvast ruim te koud gaat verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |