Oh!quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sporen... Paddenstoel.. kwartje ?
quote:
Daar wil ik aan toevoegen;quote:
Rechts achterin.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik nu gek?
Geen "zij" te vinden rond de 3
quote:
Nog ff geen tijd om te luisteren, maar de voortekenen zijn goed !quote:
Ja zeker minstens 2 positieve punten zonder te luisterenquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff geen tijd om te luisteren, maar de voortekenen zijn goed !
Ja kutje, dan mag deze ook wel half half vind ik.quote:
Heerlijk spulquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja zeker minstens 2 positieve punten zonder te luisteren [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kutje, dan mag deze ook wel half half vind ik.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kutje, dan mag deze ook wel half half vind ik.
Ik durf het te zeggen:quote:
Ja echt he! Ik heb wel een zwak voor mainstream artiesten die daadwerkelijk live ook echt kunnen zingen. Zijn er verbazingwekkend weinig.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik durf het te zeggen:
Miley is en was geweldige artiest
+666quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja echt he! Ik heb wel een zwak voor mainstream artiesten die daadwerkelijk live ook echt kunnen zingen. Zijn er verbazingwekkend weinig.
We onthouden hem.,.. zitten nu in de 20 seconden focus platina levelquote:
bby noquote:
Die 4k tracks zijn cool.quote:
Reminds me of this...quote:
Ik was vroeger zwaar fan van Mothers Finestquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Daar wil ik aan toevoegen;
De gangbare nummers kennen de liefhebbers wel, daarom deze keuze.
Ow yeah!!!! Rock it baby!quote:
Alleen wel jammer dat die weinigen met dat zeldzame beetje talent het direct ook weer verneuken door hun 'edgy', 'shockerende' hoerengedrag te etaleren om relevant te zijn en even blijven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja echt he! Ik heb wel een zwak voor mainstream artiesten die daadwerkelijk live ook echt kunnen zingen. Zijn er verbazingwekkend weinig.
Heerlijk, garage gekocht op dit nummer.quote:
Just enjoy the moment.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die weinigen met dat zeldzame beetje talent het direct ook weer verneuken door hun 'edgy', 'shockerende' hoerengedrag te etaleren om relevant te zijn en even blijven.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:56 schreef asco het volgende:
[..]
Heerlijk, garage gekocht op dit nummer.
quote:
Just enjoy the moment.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die weinigen met dat zeldzame beetje talent het direct ook weer verneuken door hun 'edgy', 'shockerende' hoerengedrag te etaleren om relevant te zijn en even blijven.![]()
Living Legendquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik had Chipito's en nu wil ik de Beegees.
Dat waren zeker mooie tijden! Zelf niet zwaar fan maar kan hun muziek altijd waarderen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was vroeger zwaar fan van Mothers Finest![]()
Heerlijke muziek , en geweldige stem![]()
Ik zong vroeger in een bandje, en we speelden zelfs een nummer van haar![]()
![]()
VroegahMooie tijden waren dat
![]()
Ik hou van dit nummer!! Maar ik ga voor de live versie![]()
Zoals zij uithaalt .... kippenvel
Quote-verkloterquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Just enjoy the moment.
[..]
Je moet ergens je V8 parkeren
quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:01 schreef cosmosis het volgende:
Over 10 dagen weer koningsdag, dan mogen we weer los!
quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:01 schreef cosmosis het volgende:
Over 10 dagen weer koningsdag, dan mogen we weer los!
Zijn moeder heeft het maar drukquote:
Heftig goed.quote:
Een van de weinig mensen waarmee ik wel een weekje zou willen ruilen qua gekte, de zanger van Volbeat ook trouwens maar dat is op een andere manier.quote:
Enlightened Soulsquote:Op zaterdag 17 april 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de weinig mensen waarmee ik wel een weekje zou willen ruilen qua gekte, de zanger van Volbeat ook trouwens maar dat is op een andere manier.
Mijn plaatje.quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uitstraling.. , laat mij zo vrij zijn er nog eentje te doen:
Sweet dreams!quote:
quote:
Die twee figuren naast elkaarquote:
I know !quote:
quote:
quote:
eensquote:
Jij bent echt ongelovelijk.quote:
Mooiere man.quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
Blijft een mooie man met mooie teksten.
Oh Herman!quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herman is te verlegen...
quote:
< Hangt knoflook omquote:
Wow, die (hele band) was ik vergeten.. Nice!quote:
Nice tryquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Hangt knoflook om
< Snijdt een houten spies
< Giet zilveren kogels
< Slaat een kruis
Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow, die (hele band) was ik vergeten.. Nice!
Duh!quote:
quote:
Wha! Wist niet dat hij meer liedjes had , dan die ene met sweet Kyliequote:
Gemeen, die is zo mooiquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh!
< Slaat terug met Maanlight:
Komt van het album "Murder Ballads " van hem...allemaal dat soort liedjes.quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Wist niet dat hij meer liedjes had , dan die ene met sweet Kylie
Zo te horen is het een spinoff, maar leuk!
Kylie is als een pas afgesneden lullig tulpje met een opvallende kleur in een bejaardenvaasje waar het naar luier ruikt, PJ is als een doornige roos met blauwzwarte bloem.quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Wist niet dat hij meer liedjes had , dan die ene met sweet Kylie
Zo te horen is het een spinoff, maar leuk!
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt van het album "Murder Ballads " van hem...allemaal dat soort liedjes.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kylie is als een pas afgesneden lullig tulpje met een opvallende kleur in een bejaardenvaasje waar het naar luier ruikt, PJ is als een doornige roos met blauwzwarte bloem.
Rod, onze ouwe rocker, reken ik tot one of the living legendsquote:
Dit kan @BasEnAad ook vast wel waarderenquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:17 schreef DJ11 het volgende:
Dit legendarische clipje:
Daarvan is nu een nieuwe versie gemaakt, waarbij veel van de toenmalige scčnes doodleuk opnieuw worden gespeeld. Inclusief dikke vette knipoog naar het succes dat Die Prinzen dankzij dit nummer hadden.
Oh yes!quote:
"Weiblich"quote:
Hear hearquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kylie is als een pas afgesneden lullig tulpje met een opvallende kleur in een bejaardenvaasje waar het naar luier ruikt, PJ is als een doornige roos met blauwzwarte bloem.
Geil ook wel.quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Weiblich"
Dat vind ik zo'n geil woord
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Weiblich"
Dat vind ik zo'n geil woord
nahquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kunnen we wat Tempo gebruiken?
Fijn hoor! heerlijke bruggetjes ook.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh yes!
Maceo is een van mijn helden.
Vaak gezien en eens mogen spreken. Rasmuzikant!
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kunnen we wat Tempo gebruiken?
Just a tad bit.quote:
Huilend lachenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |