SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ouwe taaie, jippie, jippie jeequote:Op vrijdag 16 april 2021 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Taai beest wel, die pleurde niet van de vensterbank
quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
beetje beter geslapen Melting ?
Fijn dat je je iets beter voelt, ik juich een beetjequote:Op zaterdag 17 april 2021 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Voel me al iets beter. Al mag ik niet te vroeg juichen natuurlijk.
Alleen de verstopte neus zorgt dat ik nog niet echt vrij kan ademen en dus nog kortademig ben.
Ja, dat zeker.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:20 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en just me.
Wel een opluchting dat je je wat beter voelt, Melting.
Ik juich nog niet, ik zeg slechts 'Goedemorgen'!...quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat zeker.
Maar zoals gezegd... niet te vroeg juichen. Nog steeds erg kortademig, dus hoef niet veel te doen om moe te zijn.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik juich nog niet, ik zeg slechts 'Goedemorgen'!...
We zijn rond 10.00 uur vertrokken en het hoogtepunt gisteren was een brand in een snoepfabriek in Drachten, waardoor de snelweg dicht was en we om moesten rijden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:33 schreef just me het volgende:
[..]Hebben jullie nog 'n leuke dag gehad gisteren?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn rond 10.00 uur vertrokken en het hoogtepunt gisteren was een brand in een snoepfabriek in Drachten, waardoor de snelweg dicht was en we om moesten rijden.
Om 12.30 uur waren we weer thuis en was het uitpakken/opruimen geblazen.
Niet een heel spannende dag dus...
Dan ben ik snel uitgeteld hier, namelijk 0...quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
kun je vandaag misschien bijen gaan tellen kan wel spannend zijn![]()
Veel kijkgenot straks !quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben ik snel uitgeteld hier, namelijk 0...
Hopelijk vandaag wel weer honkbal.
Weliswaar slechts online te volgen, maar beter dan niks.
Ik weiger om me vooraf te laten testen voor evenementen of zo, dus dit is het voorlopig dan maar...
Nichtje had gisteren ook nog geen eetlust, en moest nog hoesten.quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het met de rest van de familie, Melting?
Heel begrijpelijk hoor. Ik had het juist onbegrijpelijk gevonden als je vanavond wel was gaan draaienquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:05 schreef Melting het volgende:
Voor de liefhebber..... vanavond is de stream vrij.
Hoewel ik me al beter voel dan gisteren, is de energie er nog niet om te gaan draaien.
Balen...quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:05 schreef Melting het volgende:
Hoewel ik me al beter voel dan gisteren, is de energie er nog niet om te gaan draaien.
als je wel was gaan draaien had ik uit protest niet geluisterdquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:05 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar zijn we bij hoor vanavond, en wat mij betreft al vanaf 20 uur ipv 21 uur
Dat is wel goed balen, ik heb er weinig mee, maar het is een goed kijkbare sport. Maar dan moet je wel kunnen kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:05 schreef MadMaster het volgende:
De live stream bij het honkbal duurde welgeteld 14 minuten, daarna klapte de stream er onherstelbaar uit.![]()
Zucht...
En Elf zou alvast een voortrack spelen...quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Melting zou zeggen: Ik zit er klaar voor...
OK, die loopt nu ook.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
En Elf zou alvast een voortrack spelen...
Ben ingetuned.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat Melting nog wel even kan meeluisteren.
Terwijl hij toch een babyface heeft.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Het hoesje heeft net zo veel rimpels als Al Jarreau zelf:
[ afbeelding ]
Slaap is het beste medicijn zeg ik altijd tegen mijn kinderen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:05 schreef Melting het volgende:
Ik lig nog niet onder de wol.
Maar gaat niet laat worden, dat voel ik wel.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
Heb je je Limburgse broer op bezoek, Mad?
Het was vandaag inderdaad voor het eerst sinds lange tijd weer aangenaam wandelweer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben vanmiddag lekker gewandeld door Opmeer en Spanbroek, startpunt was waar we een deel van onze trouwfoto’s hebben laten maken, maar die mooie roze bloesem was er nu niet.
We wandelden o.a. langs het megalomane Scheringamuseum, wat een gedrocht
En de ultieme uitlaatplaats voor kinderenquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben vanmiddag lekker gewandeld door Opmeer en Spanbroek, startpunt was waar we een deel van onze trouwfoto’s hebben laten maken, maar die mooie roze bloesem was er nu niet.
We wandelden o.a. langs het megalomane Scheringamuseum, wat een gedrocht
Hup, zo met een duwtje de plomp in...quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En de ultieme uitlaatplaats voor kinderen![]()
https://www.kidsproof.nl/(...)jver-spelen-kinderen
Als ik dat zie, dan zou ik wel weer kleine kinderen willen hebben. Zand, water en ruimte; meer hebben ze niet nodig.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En de ultieme uitlaatplaats voor kinderen![]()
https://www.kidsproof.nl/(...)jver-spelen-kinderen
Je zou het eens kunnen voorleggen aan je vent.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik dat zie, dan zou ik wel weer kleine kinderen willen hebben. Zand, water en ruimte; meer hebben ze niet nodig.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou het eens kunnen voorleggen aan je vent.
Ik moet ineens aan Albert West denken als ik die man zie.quote:
Even tegen je kinderen zeggen dat ze een beetje op moeten schieten.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik wacht wel op de kleinkinderen dan.
O ja, die hoort ook in de show...quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Albert West denken als ik die man zie.
Ach, die speeltuin is er over 10 jaar ook nog wel.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Even tegen je kinderen zeggen dat ze een beetje op moeten schieten.
Heel verstandigquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik wacht wel op de kleinkinderen dan.
Ik ben altijd weer aangenaam verrast als ik Matt Bianco hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik moest afgelopen week aan deze single denken en heb 'm meteen maar even apart gezet voor het geval dat.
Niet wetende dat het vandaag al van pas zou komen...
Dat klinkt ook heel prettigquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer aangenaam verrast als ik Matt Bianco hoor.
Je bent ziek, je weet het allemaal niet zo goed, je raakt er van aan het ijlenquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Ik draai Oscar bijna nooit meer, dus ik denk dat je al lang niet meer geluisterd hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent ziek, je weet het allemaal niet zo goed, je raakt er van aan het ijlen
Rustig aan...
Maakt niet uit of je het draait of niet; we horen hem gewoon in al jouw shows.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Ik draai Oscar bijna nooit meer, dus ik denk dat je al lang niet meer geluisterd hebt.
Heb je alle 5 de afleveringen gezien?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag trouwens toch de documentaire "Kinderen van Ruinerwold" teruggekeken. Was wel even helemaal van slag na het kijken.
Ja, ik zag een interview met die oudste kinderen ergens en werd toen toch nieuwsgierig. Ik vond het ook heftig, maar vooral de uitkomst dat die jongste kinderen weer met hem gingen wonen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je alle 5 de afleveringen gezien?
Toch wel heftig als je hoort wat ze mee hebben gemaakt.
Gelukkig is die ene op tijd naar de kroeg gegaan, anders had 'ie nu nog binnen gezeten met alle horeca dicht en een avondklok...quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je alle 5 de afleveringen gezien?
Toch wel heftig als je hoort wat ze mee hebben gemaakt.
Ik ook, zeker met die versnelling die er straks in zit...quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:30 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit best een mooi nummer eigenlijk.
Ach, ze noemde hem ook het spook van de opera...quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:32 schreef livelink het volgende:
Maar om je dan meteen The voice of Europe te noemen is dan wel weer een tikje arrogant.
Deed hij dat, of zijn platenlabel?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:32 schreef livelink het volgende:
Maar om je dan meteen The voice of Europe te noemen is dan wel weer een tikje arrogant.
Ik verdenk Ben Cramer zelf ook wel van enige zelfoverschatting.quote:
Ik ga niet stappenquote:
Ze denkt erover om de avondklok te overtreden.quote:
Ik ken het wel, maar dat is vast niet voldoende.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of jullie de volgende kunnen plaatsen/aan iets kunnen koppelen...
Het is iets.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar dat is vast niet voldoende.
Iets met de ferryman of zo? Of Djengis Khan?quote:
Nee, dat zou ik echt nooit geweten hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het is dit en het is gebruikt voor Ter Land, Ter Zee en In De Lucht, bij de tussenklassementen:
[ afbeelding ]
Uit Bakkum?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
En wie weet waar deze band vandaan komt, krijgt een bonuspunt...
Dan ga ik toch gewoon voor Nederland.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
En wie weet waar deze band vandaan komt, krijgt een bonuspunt...
Dat sowieso, uit Maastricht om precies te zijn:quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ga ik toch gewoon voor Nederland.
quote:The Chaplin Band was een Nederlandse soulband uit Maastricht, die bestond van 1976 tot 1992.
De band werd opgericht door de gebroeders John en Jo Bartels om in te haken op de opkomende discorage. Het eerste nummer Let's have a party werd gelijk een succes en stond in 1976 en 1977 5 weken in de Top 40.
In 1982 had de band, met frontman en zanger Jimmy Soulier, een zomerhit met het Italiaanstalige nummer Il Veliero (het Zeilschip), een cover van de Italiaanse zanger Lucio Battisti. Van dit nummer dat voor een deel instrumentaal was bestond een korte en een lange 12 inch versie. Het nummer stond 11 weken in de Top 40 met als hoogste notering nummer 24.
Ik heb de films gezien als heel klein meisje en vond dat al superpikant.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:48 schreef just me het volgende:
Oh het verhaaltje voor het slapen gaan voor Melting
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:48 schreef just me het volgende:
Oh het verhaaltje voor het slapen gaan voor Melting
quote:
Ik wandel er wel eens doorheen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
Ga je nog wel eens naar het sprookjesbos, Melting? Of sla je die bij je bezoeken altijd over?
Maar dan ga je niet stiekem toch even Sneewwitje of het Meisje met de Zwavelstokjes kijken?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wandel er wel eens doorheen.
Vooral als het niet te druk is, is het heerlijk daar.
Sneeuwwitje vaak niet. Moet me teveel bukken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dan ga je niet stiekem toch even Sneewwitje of het Meisje met de Zwavelstokjes kijken?
Symph zou de hele dag bij Roodkapje zittenquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dan ga je niet stiekem toch even Sneewwitje of het Meisje met de Zwavelstokjes kijken?
Ja, dat laatste is altijd wel een probleem in de Efteling.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Sneeuwwitje vaak niet. Moet me teveel bukken.
Maar mmdzs loop ik nog wel eens binnen. Als het niet te druk is.
Roodkapjequote:Op zaterdag 17 april 2021 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Symph zou de hele dag bij Roodkapje zitten
Je moet je dagen uitkiezen.....quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is altijd wel een probleem in de Efteling.
Dat is wel de actrice die Roodkapje het beste speelt.quote:
Ja, ik ook 1x dat het superrustig was. Het regende de hele dag keihard; we waren volkomen doorweekt, maar het is de enige keer geweest dat mijn zoon eindelijk van De Efteling heeft kunnen genieten, dus we hadden geen spijt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet je dagen uitkiezen.....
Ik heb het 1 keer gehad dat er maar 750 man waren.
Je kent haar?quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel de actrice die Roodkapje het beste speelt.
Kennen wil ik het niet echt noemen, maar als je ziet hoe ze met kinderen omgaat..... de enige echte Roodkapje actrice wat mij betreft.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook 1x dat het superrustig was. Het regende de hele dag keihard; we waren volkomen doorweekt, maar het is de enige keer geweest dat mijn zoon eindelijk van De Efteling heeft kunnen genieten, dus we hadden geen spijt.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat, dit nummer zou je in moeten kunnen lijsten
Mooie man, mooie vrouw.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Oftewel Alain Tap bij geboorte in Saigon...
[ afbeelding ]
Dat snapte ik als klein kind al dat dat niet helemaal origineel wasquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Oftewel Alain Tap bij geboorte in Saigon...
[ afbeelding ]
Ik hoor alleen maar de tieten van Mariëlle.quote:
Zo, jij bent weer helemaal beter...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar de tieten van Mariëlle.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is wel een legale manier om tieten te kunnen zingen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat gaan ze zo dan ook doen...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel een legale manier om tieten te kunnen zingen.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, jij bent weer helemaal beter...
Ik heb al geen idee meer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
Ja, Melting. Dit was wat je vorige week eigenlijk wilde draaien, maar je pakte per ongeluk een verkeerde versie.
Echt prachtig en het gitaarwerk ookquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
Het engelstalige deel van dit nummer vind ik zoveel mooier klinken.
Ik mocht van Henk ook het orgineel 'Manhattan Island Serenade' doen, maar zoals het tijdens deze show betaamd draaien we de cover...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
Het engelstalige deel van dit nummer vind ik zoveel mooier klinken.
Dat is wat horkerig inderdaad. Maar op zijn eigen manier heeft dat ook wel weer wat.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
Heb het originele Manhattan Island Serenade wel eens opgezocht, maar dat valt ontzettend tegen.
Dit was toen by far de beste song...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Zo zie je maar; je hoeft dat ESF ook helemaal niet te winnen
Slaap,lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:40 schreef Melting het volgende:
Popcorn was een mooie afsluiter voor me.
Dank tot nu toe, Mad.
Ik ga mijn ogen sluiten.
quote:
Welterusten Melting. Rustige nacht gewenst en morgen nog gezonder weer opquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:40 schreef Melting het volgende:
Popcorn was een mooie afsluiter voor me.
Dank tot nu toe, Mad.
Ik ga mijn ogen sluiten.
Gerard Joling - No more Bolero’squote:Op zaterdag 17 april 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat wordt hierna de volgende, logische band/plaat?
Dat is ook wel een belangrijk detailquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:40 schreef just me het volgende:
[..]trustuh Melting, en morgen weer je ogen open doen !
Na deze of na Popcorn?quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat wordt hierna de volgende, logische band/plaat?
Ik had het pas door toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, het is dezelfde persoon die zingt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor toch veel liever dezequote:Op zaterdag 17 april 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, het is dezelfde persoon die zingt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua stijl zou dat hebben gekund, maar het is van vaderlandse bodem met een vleugje Amerikaans...quote:
Ik heb gegoogled. Ik wist het echt niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua stijl zou dat hebben gekund, maar het is van vaderlandse bodem met een vleugje Amerikaans...
Nee, het was de titelsong voor de TV serie Charleis Angels, gezongen door de Amerikaanse Donna Lynton die in Nederland woonde...quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was de titelsong voor de TV serie Charlie's Angels, gezongen door de Amerikaanse Donna Lynton die in Nederland woonde...
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:53 schreef livelink het volgende:
Dit is toch Willeke? Die heeft het stadhuis anders vaak genoeg gezien.
Maar niet met een leuke jongen dus blijkbaarquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:53 schreef livelink het volgende:
Dit is toch Willeke? Die heeft het stadhuis anders vaak genoeg gezien.
Ik was indertijd wel jaloers dat ze Sören had weten te strikken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar niet met een leuke jongen dus blijkbaar
Had jij ook een poging willen wagen ?quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was indertijd wel jaloers dat ze Sören had weten te strikken.
Toen Bananasplit een telefooncel op zijn oprit kwam plaatsen was hij een stuk minder leukquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was indertijd wel jaloers dat ze Sören had weten te strikken.
Had ook Jesper Olsen mogen zijn toendertijd. Ik was niet zo kieskeurig. Deens en voetbal ging wat mij betreft prima samen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Had jij ook een poging willen wagen ?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Had ook Jesper Olsen mogen zijn toendertijd. Ik was niet zo kieskeurig. Deens en voetbal ging wat mij betreft prima samen.
Die heeft wel jouw lengte...quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Had ook Jesper Olsen mogen zijn toendertijd. Ik was niet zo kieskeurig. Deens en voetbal ging wat mij betreft prima samen.
Toen was ik al over hem heen gelukkig.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen Bananasplit een telefooncel op zijn oprit kwam plaatsen was hij een stuk minder leuk![]()
Sow wat was die pissed off
Ja, had makkelijk gekund. Maar ja, hij zag me niet staan.quote:
Zijn slalom in de kuip dwars door de verdediging van feyenoord heen, 4 man passeren en dan scoren.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, had makkelijk gekund. Maar ja, hij zag me niet staan.
Ik zou het dekbed hebben gepakt, een deken is wat karig...quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Blanket on the ground billie joe spears
Heee psssst Melting, je deken ligt op de grondquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Je zou er bijna Melting voor wakker maken
Gewoon zijn deken van hem aftrekken en op de grond gooien.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Je zou er bijna Melting voor wakker maken
quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon zijn deken van hem aftrekken en op de grond gooien.
Verwend hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het dekbed hebben gepakt, een deken is wat karig...
[ afbeelding ]
Strak ingestopt onder een laken en deken heeft ook wel weer wat.quote:
Ze hebben wel een lelijke vervangster dan gevonden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de werkelijke zangeres staat niet op deze cover.
Wie was dat?
Dat was Tina Charles...quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben wel een lelijke vervangster dan gevonden.
Geen idee verder.
Ja, dat is stukken beter zo.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Tina Charles...
[ afbeelding ]
Alsnogquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:09 schreef just me het volgende:
ik verwacht steeds black is black te horen
Grappig dat ze dan juist dat ging zingen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Als mijn moeder dit song kon je beter even uit haar buurt blijven![]()
Dan was ze echt over de zeik
Welterusten just mequote:Op zaterdag 17 april 2021 22:28 schreef just me het volgende:
Ik ga naar beneden afglijdenDank voor de fijne muziekjes
![]()
Anders was het vast een internationale hit geworden.quote:
Glij ze, ik maak het ook niet al te lang meer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:28 schreef just me het volgende:
![]()
Ik heb ze op een festival op zien treden.quote:
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:28 schreef just me het volgende:
![]()
Dat is wat ik me ook wel een beetje kan herinneren van hun Top Pop-optredens volgens mij.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze op een festival op zien treden.
Die zanger, met hoed, was een echte publiektrekker, de dames stonden er maar een beetje stijfjes bij...
quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:31 schreef livelink het volgende:
Bloem (had toch meer hits dan ik dacht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |