Bizar.quote:
Hij heeft iedereen weggejaagd.quote:Op zondag 18 april 2021 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat is het hier rustig
Had Herman toch gelijk. Jammer dat hij het niet zelf levendig kan maken
Wat een gekkies.quote:Op zondag 18 april 2021 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
Apart dat dit niet wat groter in het nieuws is.
[ twitter ]
Alweer? Gvd zegquote:
Ik geef dit twee dagen.quote:Op zondag 18 april 2021 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe strategie genot. Lijkt het kabinet wel.
Men schrijve 5 abonnees allenquote:
Ik hoop dat Herman op een legoblokje gaat staan.quote:Op zondag 18 april 2021 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat is het hier rustig
Had Herman toch gelijk. Jammer dat hij het niet zelf levendig kan maken
Ja, de emotie van de dag is volledig die mij raakt. Je kan tegen de dwazen wel blijven zeggen dat ze mij niet emotioneel maken, maar het is iets wat ze zelf raakt wat ze simpelweg op mij afreageren. Ik pak er een wijntje bij. Denkend aan het voetbal van de jaren 80. Ook toen was Ajax al veel beter dan Feyenoord. Dat je dat maar weet.quote:Op maandag 19 april 2021 00:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat Herman op een legoblokje gaat staan.
Feijenoord*quote:Op maandag 19 april 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, de emotie van de dag is volledig die mij raakt. Je kan tegen de dwazen wel blijven zeggen dat ze mij niet emotioneel maken, maar het is iets wat ze zelf raakt wat ze simpelweg op mij afreageren. Ik pak er een wijntje bij. Denkend aan het voetbal van de jaren 80. Ook toen was Ajax al veel beter dan Feyenoord. Dat je dat maar weet.
B&A BOYS DIE GAAN ER TEGENAAN.quote:Op maandag 19 april 2021 00:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De B&A boys@:Lenny_Leonard @:de_kraam @:jr-style-93
Clubhuis in de fik zetten genot.quote:Op maandag 19 april 2021 00:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De B&A boys@:Lenny_Leonard @:de_kraam @:jr-style-93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |