abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199029716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:

[..]

De branches zijn ook de kluts kwijt. Waarom steekt iedereen opeens de kop in het zand en lijkt te vergeten dat de cijfers op dit moment net zo erg zijn als in maart 2020?

Het is volstrekt onacceptabel dat wij niet (genoeg) vaccineren. Daar is waar heel Nederland zich op moet richten nu. Niet het openen van dit of dat ....
:') :')

Dat is makkelijk praten als je elke maand gewoon loon krijgt uitbetaald.
pi_199029724
Als Hugo protesten wilt moet hij vooral zo doorgaan. Wat een flauwekul. Ik geloof helemaal niks meer van de effectiviteit van de maatregelen, het vaccineren en de cijfers die de MSM presenteert...
pi_199029725
quote:

[..]

De branches zijn ook de kluts kwijt. Waarom steekt iedereen opeens de kop in het zand en lijkt te vergeten dat de cijfers op dit moment net zo erg zijn als in maart 2020?

Toen de winkels ook open waren. Die maart 2020?
pi_199029726
quote:

[..]

Het is volstrekt onacceptabel dat wij niet (genoeg) vaccineren. Daar is waar heel Nederland zich op moet richten nu. Niet het openen van dit of dat ....
Klopt, beter laat je het nu desnoods zoals het is, prik je 6 weken door, en gooit de hele boel open.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:13:12 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199029730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:09 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ik val echt van de ene in de andere verbazing afgelopen jaar hoor.

Hoe kan je nou een bijwerking van 1 op de 1.17 miljoen dusdanig serieus nemen dat je stopt met leveren/vaccineren etc. Ondertussen gaan een veelvoud aan mensen dood, omdat er niks wordt gedaan. Ik zou willen zeggen schandalig, maar dat dekt de lading niet eens .....
Inderdaad.
Of er is meer aan de hand maar op basis hiervan kan ik er met mijn pet werkelijk waar niet bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199029732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
Volg niet alles, dus weet niet of het al gepost is ... maar dit dus

https://www.zuyderland.nl(...)YsJa4IbD7iJiF_I3HlHg

Door te stoppen met vaccins, omdat er zeer zeldzame bijwerkingen kunnen optreden offeren wij veel meer mensen en onze economie op. Snap niet dat er zo weinig mensen zijn die dit in willen zien.
Er zijn genoeg mensen die het zien, alleen zitten die niet op de stoel van de beleidsbepalers ;(
pi_199029744
quote:

[..]

Het gezwabber is ook volstrekt onacceptabel. Dit is een worst voorhouden.
zie email 27 oktober
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:14:18 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199029747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef maan_man het volgende:

[..]

Is al voorbij gekomen. Zijn op termijn misschien valide argumenten, maar nu slaan ze daar bij Zuyderland de plank een beetje mis. Ja, door de ophef heeft meneer geen Astra genomen en daarom ligt hij nu daar. Dat klopt misschien op microniveau. Maar wij gebruiken die Astra nog altijd om mensen in een kwetsbare leeftijdscategorie te prikken. Dus de prik die de opgenomen man heeft geweigerd is in een andere arm verdwenen. Misschien wel van iemand die anders nu bij Zuyderland was binnengebracht.
het is een brief met een erg onderbuik gehalte, precies de methode waar Mark en Hugo zich ook altijd van bedienen.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:14:53 #209
5428 crew  miss_sly
pi_199029755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:09 schreef alpeko het volgende:

[..]

Mensen die zich negatief uitlaten. Hiermee:
[..]

Als je daar jeuk van krijgt, dan is internet mss niet je medium?
Wat een onzin :')

Ik vind het erg inconsequent dat mensen allerlei eisen stellen en als ze ingewilligd worden weer boos zijn dat ze ingewilligd worden. Want dit zijn vaak dezelfde mensen, die eerst het ene willen, en als ze dat krijgen dan toch liever het andere hadden.

Verder kan iedereen negatief zijn zoveel als hij of zij wil. Maar niet tegen mij zegegn dat ik 'het niet doorheb' omdat ik niet op dezelfde manier negatief doe. En ik vind de toon van de posts ook wel belangrijk, persoonlijk. Al dat gebash en gescheld en getier vind ik onnodig en onprettig. Volgens mij kun je prima kritiek hebben en ongenoegen uiten op een meer respectvolle manier en toon.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:15:13 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199029761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het gezwabber is ook volstrekt onacceptabel. Dit is een worst voorhouden.
Iedereen kalm houden met een worst om vooral maar niet de tyfus te laten uitbreken als er wordt gezegd 'pas in juni kun je wat verwachten'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 17:15:18 #211
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199029763
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef maan_man het volgende:

[..]

Is al voorbij gekomen. Zijn op termijn misschien valide argumenten, maar nu slaan ze daar bij Zuyderland de plank een beetje mis. Ja, door de ophef heeft meneer geen Astra genomen en daarom ligt hij nu daar. Dat klopt misschien op microniveau. Maar wij gebruiken die Astra nog altijd om mensen in een kwetsbare leeftijdscategorie te prikken. Dus de prik die de opgenomen man heeft geweigerd is in een andere arm verdwenen. Misschien wel van iemand die anders nu bij Zuyderland was binnengebracht.
En de tienduizenden Jansen vaccins die niet gebruikt zijn? En het wel stoppen, niet stoppen, wel stoppen, niet stoppen, is je eigen keuze, oh nee je hebt geen eigen keuze geneuzel van de afgelopen weken dan?

Zuyderland heeft hier 100% gelijk. Men is onrust aan het zaaien omtrent zeer zeldzamen bijwerkingen.

Instanties die daadwerkelijk verstand hebben van medicijnen en bijwerkingen (CBG en EMA bijvoorbeeld) zeggen juist dat je kan doorgaan en dat de voordelen groter zijn dan de nadelen. Ondertussen worden er politieke belissingen genomen door mensen die er nul verstand van hebben. Ook de Gezondheidsraad is niet geschikt om uitspraken te doen over bijwerkingen. Die gaan hun boekje ook ver te buiten
pi_199029764
quote:
Misschien omdat wij, mogelijk onterecht, een weg zijn ingeslagen waar wij ervan uit gaan dat iedere versoepeling leidt tot meer besmettingen. Terwijl dat niet per definitie zo hoeft te zijn.
pi_199029771
Wat ik ook weer niet snap is dat ze datums zetten in het openingsplan, en dan direct weer zeggen: Ja maar alleen als het goed gaat! Echt is er dan geen enkel iemand in dat grote PR circus die zegt: Joh dat is echt geen goed idee.
pi_199029773
Als iemand die gevaccineerd is zich laat testen. Zal diegene dan positief testen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_199029776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:16 schreef raptorix het volgende:
Wat ik ook weer niet snap is dat ze datums zetten in het openingsplan, en dan direct weer zeggen: Ja maar alleen als het goed gaat! Echt is er dan geen enkel iemand in dat grote PR circus die zegt: Joh dat is echt geen goed idee.
Oh die zijn er genoeg. Lees de adviezen er maar op na.

Alleen Hugo de Jonge en adviezen is een nogal ongelukkige combinatie.
zie email 27 oktober
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:17:53 #216
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199029785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:15 schreef Evenstar het volgende:

[..]

En de tienduizenden Jansen vaccins die niet gebruikt zijn? En het wel stoppen, niet stoppen, wel stoppen, niet stoppen, is je eigen keuze, oh nee je hebt geen eigen keuze geneuzel van de afgelopen weken dan?

Zuyderland heeft hier 100% gelijk. Men is onrust aan het zaaien omtrent zeer zeldzamen bijwerkingen.

Instanties die daadwerkelijk verstand hebben van medicijnen en bijwerkingen (CBG en EMA bijvoorbeeld) zeggen juist dat je kan doorgaan en dat de voordelen groter zijn dan de nadelen. Ondertussen worden er politieke belissingen genomen door mensen die er nul verstand van hebben. Ook de Gezondheidsraad is niet geschikt om uitspraken te doen over bijwerkingen. Die gaan hun boekje ook ver te buiten
Lucht het op?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:18:06 #217
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199029788
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Opnames? Besmettingen? Dooien? IC?
Dat is maar net hoe het uitkomt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 17:18:10 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199029789
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:13 schreef alpeko het volgende:

[..]

Toen de winkels ook open waren. Die maart 2020?
Ja, die maart 2020, toen de wegen leeg waren en ik op cruise control op de rechterbaan op de A2 naar huis/werk kon rijden. Ja, die maar 2020, toen iedereen zich netjes aan de regels hield.

Die maart 2020 inderdaad.

Ondertussen rij ik weer bumper aan bumper op de A2 (nog net geen file zeg maar) en houden niet heel veel mensen zich meer aan de maatregelen.

De winkels openen moet niet onze prioriteit zijn op dit moment, maar er moet meer druk uitgeoefend worden op de overheid om eens te gaan vaccineren en niet te gaan mierenneuken.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:18:16 #219
5428 crew  miss_sly
pi_199029790
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:15 schreef maan_man het volgende:

[..]

Misschien omdat wij, mogelijk onterecht, een weg zijn ingeslagen waar wij ervan uit gaan dat iedere versoepeling leidt tot meer besmettingen. Terwijl dat niet per definitie zo hoeft te zijn.
Zeker niet met een stijgend aantal gevaccineerden.

En dus wordt de druk op de ziekenhuizen binnenkort minder en zal men zien dat men daar niet meer vanuit hoeft te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199029791
quote:

[..]

Twee woorden, negen letters. #duurtlang.
Die winkeliers zien net als vele anderen gewoon het licht aan het eind van de tunnel haast niet meer, die tunnel wordt steeds langer gemaakt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Verder ben ik het helemaal met je eens dat alle pijlen gericht moeten zijn op vaccineren. De GGD's zeggen een miljoen prikken per week te kunnen zetten. Alles minder dan een miljoen is dan een vorm van vertraging, zou je zeggen.
Ik snap daarom ook niet waarom ons landsmanagement blijft zeggen dat het wegvallen van AZ niet tot vertraging zou leiden.
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:18:39 #221
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199029794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het erg inconsequent dat mensen allerlei eisen stellen en als ze ingewilligd worden weer boos zijn dat ze ingewilligd worden. Want dit zijn vaak dezelfde mensen, die eerst het ene willen, en als ze dat krijgen dan toch liever het andere hadden.

Verder kan iedereen negatief zijn zoveel als hij of zij wil. Maar niet tegen mij zegegn dat ik 'het niet doorheb' omdat ik niet op dezelfde manier negatief doe. En ik vind de toon van de posts ook wel belangrijk, persoonlijk. Al dat gebash en gescheld en getier vind ik onnodig en onprettig. Volgens mij kun je prima kritiek hebben en ongenoegen uiten op een meer respectvolle manier en toon.
we zijn hier echt wel respectvol tov van andere forums, waar ze de kopstukken van de pandemie willen lynchen enzo.
op sociale media gaat het er echt veel harder aan toe dan hier. en dat is gewoon de huidige maatschappij, die van de jaren 80,90 bestaat niet meer, jammer genoeg.
pi_199029798
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar mag je uiteraard tegen in gaan en naar streven. Of een :') dan handig is als reactie is een tweede natuurlijk. Ik voel me op dat punt in ieder geval niet aangesproken. Volgens mij heb ik dat op een respectvolle manier kenbaar gemaakt behalve dan dat ik ongevraagd inbrak op een onderonsje tussen jou en een andere user.
pi_199029809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Oh die zijn er genoeg. Lees de adviezen er maar op na.

Alleen Hugo de Jonge en adviezen is een nogal ongelukkige combinatie.
Komen ze met dit soort kinderachtige shit, zullen ze ooit wel eens gevraagd hebben aan degene die Covid hadden of ze hun handen wassen?

In plaats dat ze nou eens een campagne maken: Heeft u hulp nodig met het maken van een afspraak of de lokatie te bereiken? Wij kunnen u helpen!
pi_199029811
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als iemand die gevaccineerd is zich laat testen. Zal diegene dan positief testen?
Dat vroeg ik me ook al af, test je positief vanwege antistoffen :D
pi_199029814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe het uitkomt.
Uh nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: