quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De branches zijn ook de kluts kwijt. Waarom steekt iedereen opeens de kop in het zand en lijkt te vergeten dat de cijfers op dit moment net zo erg zijn als in maart 2020?
Het is volstrekt onacceptabel dat wij niet (genoeg) vaccineren. Daar is waar heel Nederland zich op moet richten nu. Niet het openen van dit of dat ....
Toen de winkels ook open waren. Die maart 2020?quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De branches zijn ook de kluts kwijt. Waarom steekt iedereen opeens de kop in het zand en lijkt te vergeten dat de cijfers op dit moment net zo erg zijn als in maart 2020?
Klopt, beter laat je het nu desnoods zoals het is, prik je 6 weken door, en gooit de hele boel open.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is volstrekt onacceptabel dat wij niet (genoeg) vaccineren. Daar is waar heel Nederland zich op moet richten nu. Niet het openen van dit of dat ....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik val echt van de ene in de andere verbazing afgelopen jaar hoor.
Hoe kan je nou een bijwerking van 1 op de 1.17 miljoen dusdanig serieus nemen dat je stopt met leveren/vaccineren etc. Ondertussen gaan een veelvoud aan mensen dood, omdat er niks wordt gedaan. Ik zou willen zeggen schandalig, maar dat dekt de lading niet eens .....
Er zijn genoeg mensen die het zien, alleen zitten die niet op de stoel van de beleidsbepalersquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
Volg niet alles, dus weet niet of het al gepost is ... maar dit dus
https://www.zuyderland.nl(...)YsJa4IbD7iJiF_I3HlHg
Door te stoppen met vaccins, omdat er zeer zeldzame bijwerkingen kunnen optreden offeren wij veel meer mensen en onze economie op. Snap niet dat er zo weinig mensen zijn die dit in willen zien.
Het gezwabber is ook volstrekt onacceptabel. Dit is een worst voorhouden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
het is een brief met een erg onderbuik gehalte, precies de methode waar Mark en Hugo zich ook altijd van bedienen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
Is al voorbij gekomen. Zijn op termijn misschien valide argumenten, maar nu slaan ze daar bij Zuyderland de plank een beetje mis. Ja, door de ophef heeft meneer geen Astra genomen en daarom ligt hij nu daar. Dat klopt misschien op microniveau. Maar wij gebruiken die Astra nog altijd om mensen in een kwetsbare leeftijdscategorie te prikken. Dus de prik die de opgenomen man heeft geweigerd is in een andere arm verdwenen. Misschien wel van iemand die anders nu bij Zuyderland was binnengebracht.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mensen die zich negatief uitlaten. Hiermee:
[..]
Als je daar jeuk van krijgt, dan is internet mss niet je medium?
Iedereen kalm houden met een worst om vooral maar niet de tyfus te laten uitbreken als er wordt gezegd 'pas in juni kun je wat verwachten'.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gezwabber is ook volstrekt onacceptabel. Dit is een worst voorhouden.
En de tienduizenden Jansen vaccins die niet gebruikt zijn? En het wel stoppen, niet stoppen, wel stoppen, niet stoppen, is je eigen keuze, oh nee je hebt geen eigen keuze geneuzel van de afgelopen weken dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
Is al voorbij gekomen. Zijn op termijn misschien valide argumenten, maar nu slaan ze daar bij Zuyderland de plank een beetje mis. Ja, door de ophef heeft meneer geen Astra genomen en daarom ligt hij nu daar. Dat klopt misschien op microniveau. Maar wij gebruiken die Astra nog altijd om mensen in een kwetsbare leeftijdscategorie te prikken. Dus de prik die de opgenomen man heeft geweigerd is in een andere arm verdwenen. Misschien wel van iemand die anders nu bij Zuyderland was binnengebracht.
Misschien omdat wij, mogelijk onterecht, een weg zijn ingeslagen waar wij ervan uit gaan dat iedere versoepeling leidt tot meer besmettingen. Terwijl dat niet per definitie zo hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:
Oh die zijn er genoeg. Lees de adviezen er maar op na.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:16 schreef raptorix het volgende:
Wat ik ook weer niet snap is dat ze datums zetten in het openingsplan, en dan direct weer zeggen: Ja maar alleen als het goed gaat! Echt is er dan geen enkel iemand in dat grote PR circus die zegt: Joh dat is echt geen goed idee.
Lucht het op?quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En de tienduizenden Jansen vaccins die niet gebruikt zijn? En het wel stoppen, niet stoppen, wel stoppen, niet stoppen, is je eigen keuze, oh nee je hebt geen eigen keuze geneuzel van de afgelopen weken dan?
Zuyderland heeft hier 100% gelijk. Men is onrust aan het zaaien omtrent zeer zeldzamen bijwerkingen.
Instanties die daadwerkelijk verstand hebben van medicijnen en bijwerkingen (CBG en EMA bijvoorbeeld) zeggen juist dat je kan doorgaan en dat de voordelen groter zijn dan de nadelen. Ondertussen worden er politieke belissingen genomen door mensen die er nul verstand van hebben. Ook de Gezondheidsraad is niet geschikt om uitspraken te doen over bijwerkingen. Die gaan hun boekje ook ver te buiten
Dat is maar net hoe het uitkomt.quote:
Ja, die maart 2020, toen de wegen leeg waren en ik op cruise control op de rechterbaan op de A2 naar huis/werk kon rijden. Ja, die maar 2020, toen iedereen zich netjes aan de regels hield.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toen de winkels ook open waren. Die maart 2020?
Zeker niet met een stijgend aantal gevaccineerden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Misschien omdat wij, mogelijk onterecht, een weg zijn ingeslagen waar wij ervan uit gaan dat iedere versoepeling leidt tot meer besmettingen. Terwijl dat niet per definitie zo hoeft te zijn.
Twee woorden, negen letters. #duurtlang.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
we zijn hier echt wel respectvol tov van andere forums, waar ze de kopstukken van de pandemie willen lynchen enzo.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik vind het erg inconsequent dat mensen allerlei eisen stellen en als ze ingewilligd worden weer boos zijn dat ze ingewilligd worden. Want dit zijn vaak dezelfde mensen, die eerst het ene willen, en als ze dat krijgen dan toch liever het andere hadden.
Verder kan iedereen negatief zijn zoveel als hij of zij wil. Maar niet tegen mij zegegn dat ik 'het niet doorheb' omdat ik niet op dezelfde manier negatief doe. En ik vind de toon van de posts ook wel belangrijk, persoonlijk. Al dat gebash en gescheld en getier vind ik onnodig en onprettig. Volgens mij kun je prima kritiek hebben en ongenoegen uiten op een meer respectvolle manier en toon.
Daar mag je uiteraard tegen in gaan en naar streven. Of eenquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik vind het erg inconsequent dat mensen allerlei eisen stellen en als ze ingewilligd worden weer boos zijn dat ze ingewilligd worden. Want dit zijn vaak dezelfde mensen, die eerst het ene willen, en als ze dat krijgen dan toch liever het andere hadden.
Verder kan iedereen negatief zijn zoveel als hij of zij wil. Maar niet tegen mij zegegn dat ik 'het niet doorheb' omdat ik niet op dezelfde manier negatief doe. En ik vind de toon van de posts ook wel belangrijk, persoonlijk. Al dat gebash en gescheld en getier vind ik onnodig en onprettig. Volgens mij kun je prima kritiek hebben en ongenoegen uiten op een meer respectvolle manier en toon.
Komen ze met dit soort kinderachtige shit, zullen ze ooit wel eens gevraagd hebben aan degene die Covid hadden of ze hun handen wassen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh die zijn er genoeg. Lees de adviezen er maar op na.
Alleen Hugo de Jonge en adviezen is een nogal ongelukkige combinatie.
Dat vroeg ik me ook al af, test je positief vanwege antistoffenquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als iemand die gevaccineerd is zich laat testen. Zal diegene dan positief testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |