abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:54 #176
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199029570
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bron?
via dm only ;)
pi_199029572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is weer iets anders.

Het gaat hier in het topic over corona en de maatregelen.
Het maakt niet uit wat ze doen, goed is het nooit en ze worden voor van alles uitgemaakt.

Er worden geen data genoemd: belachelijk, geef nou eens een datum, dan is er iets om naar uit te kijken. Perspectief! Als het dan niet doorgaat, zien we dan wel weer.

Er worden data genoemd: er wordt aangegeven dat de eerste datum wellicht niet gehaald wordt omdat het nog niet al te best gaat. Belacheiljk, dan moeten ze niet eerst beloven dat er versoepeld wordt, om het later niet te doen. Leugenaars. Je kunt mensen niet een worst voorhouden en dan terugtrekken.

Tja.....
Volgens mij ben jij dan degene die negatief doet. Zou een mooie boel zijn als er geen kritiek geleverd moet worden. Dan kunnen we de Tweede Kamer ook wel opheffen. Wellicht is het positiviteitstopic dan een betere voor jou? Wat stel je voor dan? Dat we roepen dat Hugo met een top idee is gekomen? Dat ons als belastingbetaler 1 miljard kost zonder enige transparantie. Een carte blanche. Terwijl het de horeca-ondernemer juist alleen meer verder de shit in gaat helpen.
pi_199029580
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:49 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk te rijmen met de verhalen die er in januari (!) al waren over ziekenhuismanagers enzo die een vaccinatie hadden geregeld voor zichzelf.
Dat waren verpleeghuizen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199029598
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet een mening als feit plaatsen en mensen die het niet met je eens zijn vertellen dat ze 'het niet doorhebben'.
In veel gevallen, geef ik je gelijk dat een andere mening niet betekent dat je het niet doorhebt. In dit geval kan ik niet anders dan concluderen dat je de feiten niet goed kunt overzien als je instemt met een samenleving zoals Hugo die nu presenteert zonder dat daar een duidelijke escape in zit. Ergens moet een mens ook een grens trekken en die is hier. Doe je dat niet, dan vind ik daar iets van ja.
pi_199029614
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:56 schreef alpeko het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De onze:
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 17:04:23 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199029619
Volg niet alles, dus weet niet of het al gepost is ... maar dit dus

https://www.zuyderland.nl(...)YsJa4IbD7iJiF_I3HlHg

Door te stoppen met vaccins, omdat er zeer zeldzame bijwerkingen kunnen optreden offeren wij veel meer mensen en onze economie op. Snap niet dat er zo weinig mensen zijn die dit in willen zien.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:04:32 #182
5428 crew  miss_sly
pi_199029621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:00 schreef alpeko het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij dan degene die negatief doet. Zou een mooie boel zijn als er geen kritiek geleverd moet worden. Dan kunnen we de Tweede Kamer ook wel opheffen. Wellicht is het punitiviteitstopic dan een betere voor jou? Wat stel je voor dan? Dat we roepen dat Hugo met een top idee is gekomen? Dat ons als belastingbetaler 1 miljard kost zonder enige transparantie. Een carte blanche. Terwijl het de horeca-ondernemer juist alleen meer verder de shit in gaat helpen.
Heb jij van mij posts gezien waarin ik dat hele testgebeuren een goed idee noem? Dat zou ik vrij vreemd vinden, aangezien dat niet mijn mening is.

Ik vind ook niet dat er geen kritiek geleverd zou mogen worden. Uiteraard wel. Ik vind ook niet dat alles goed gaat. Ik vind alleen wel dat ook kritiek op een respectvolle manier kan. In ieder geval users onderling. En ik vind ook dat er verder gekeken mag worden en dat alleen maar constant roepen dat alles kut is, wat er ook gedaan of gezegd wordt, sowieso niet constructief is. Wellicht lucht het mensen op, geen idee, maar ik heb zelf niet het gevoel dat alles beter wordt van constant klagen en zeuren. En wat er ook gedaan wordt, sowieso afkeuren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:05:37 #184
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199029636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:02 schreef alpeko het volgende:

[..]

In veel gevallen, geef ik je gelijk dat een andere mening niet betekent dat je het niet doorhebt. In dit geval kan ik niet anders dan concluderen dat je de feiten niet goed kunt overzien als je instemt met een samenleving zoals Hugo die nu presenteert zonder dat daar een duidelijke escape in zit. Ergens moet een mens ook een grens trekken en die is hier. Doe je dat niet, dan vind ik daar iets van ja.
Die trok ik al bij de avondklok
Burgerrechten inperken op basis van aannames, schattingen en vermoedens.

Dit er ook bij na alle dode mussen, leugens en vaccinatie excuses?
Ga. Weg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:05:48 #185
5428 crew  miss_sly
pi_199029638
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:02 schreef alpeko het volgende:

[..]

JIj mag daar iets van vinden als iemand zo denkt.
Dat maakt het geen feit. Mensen kunnen wel goed geinformeerd zijn en toch vinden dat het, in ieder geval voor nu, een goed idee is om die samenleving zo te openen.
pi_199029647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

De onze: [ afbeelding ]
De Kruidvat is gewoon een Action met een andere SBI-codes en smallere gangen.
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:06:21 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199029648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:

Door te stoppen met vaccins, omdat er zeer zeldzame bijwerkingen kunnen optreden offeren wij veel meer mensen en onze economie op. Snap niet dat er zo weinig mensen zijn die dit in willen zien.
Die zien we al lang Kyran.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:06:22 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199029649
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

De onze: [ afbeelding ]
wat een bende, iedere moeder zou tegen haar kind zeggen, "kamer opruimen"
pi_199029657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

JIj mag daar iets van vinden als iemand zo denkt.
Dat maakt het geen feit. Mensen kunnen wel goed geinformeerd zijn en toch vinden dat het, in ieder geval voor nu, een goed idee is om die samenleving zo te openen.
Geen feit nee... maar wel meer dan een reden om dat hier te uiten. Jij bent degene die daar tegenaan schopt.
pi_199029659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:05 schreef alpeko het volgende:

[..]

Wat een balzaal :D
Dat is het stukje bij de kassa he ;) De gangpaden zijn 60 cm breed, Braddie zou er vast komen te zitten als een schip op zijn kant in het Suez kanaal :D
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:07:16 #191
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199029660
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat waren verpleeghuizen.
Dat kan niet, ziekenhuismanagers werken niet in verpleeghuizen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199029669
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat een bende, iedere moeder zou tegen haar kind zeggen, "kamer opruimen"
Zelfde winkel, vond die via Twittert:

Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:08:44 #193
5428 crew  miss_sly
pi_199029674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:07 schreef alpeko het volgende:

[..]

Geen feit nee... maar wel meer dan een reden om dat hier te uiten. Jij bent degene die daar tegenaan schopt.
Waar schop ik volgens jou precies tegenaan?
pi_199029678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zelfde winkel, vond die via Twittert:

[ afbeelding ]
De milieustraat ziet er netter uit.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 17:09:01 #195
416575 crew  Evenstar
pi_199029679
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die zien we al lang Kyran.
Ik val echt van de ene in de andere verbazing afgelopen jaar hoor.

Hoe kan je nou een bijwerking van 1 op de 1.17 miljoen dusdanig serieus nemen dat je stopt met leveren/vaccineren etc. Ondertussen gaan een veelvoud aan mensen dood, omdat er niks wordt gedaan. Ik zou willen zeggen schandalig, maar dat dekt de lading niet eens .....
pi_199029685
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waar schop ik volgens jou precies tegenaan?
Tegen mensen die zich negatief uitlaten.

quote:
Er worden geen data genoemd: belachelijk, geef nou eens een datum, dan is er iets om naar uit te kijken. Perspectief! Als het dan niet doorgaat, zien we dan wel weer.

Er worden data genoemd: er wordt aangegeven dat de eerste datum wellicht niet gehaald wordt omdat het nog niet al te best gaat. Belacheiljk, dan moeten ze niet eerst beloven dat er versoepeld wordt, om het later niet te doen. Leugenaars. Je kunt mensen niet een worst voorhouden en dan terugtrekken.

Tja.....
Als je daar jeuk van krijgt, dan is internet mss niet je medium?

[ Bericht 19% gewijzigd door alpeko op 16-04-2021 17:15:28 ]
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:10:38 #197
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199029699
quote:

pi_199029701
twitter

“Er komt geen vaccinatieplicht”
zie email 27 oktober
pi_199029709
quote:

Is al voorbij gekomen. Zijn op termijn misschien valide argumenten, maar nu slaan ze daar bij Zuyderland de plank een beetje mis. Ja, door de ophef heeft meneer geen Astra genomen en daarom ligt hij nu daar. Dat klopt misschien op microniveau. Maar wij gebruiken die Astra nog altijd om mensen in een kwetsbare leeftijdscategorie te prikken. Dus de prik die de opgenomen man heeft geweigerd is in een andere arm verdwenen. Misschien wel van iemand die anders nu bij Zuyderland was binnengebracht.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 17:11:34 #200
416575 crew  Evenstar
pi_199029710
quote:
Het is "volstrekt onacceptabel" als winkels pas half mei weer open kunnen, vindt branchevereniging INretail
De branches zijn ook de kluts kwijt. Waarom steekt iedereen opeens de kop in het zand en lijkt te vergeten dat de cijfers op dit moment net zo erg zijn als in maart 2020?

Het is volstrekt onacceptabel dat wij niet (genoeg) vaccineren. Daar is waar heel Nederland zich op moet richten nu. Niet het openen van dit of dat ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')