Volgens mij ben jij dan degene die negatief doet. Zou een mooie boel zijn als er geen kritiek geleverd moet worden. Dan kunnen we de Tweede Kamer ook wel opheffen. Wellicht is het positiviteitstopic dan een betere voor jou? Wat stel je voor dan? Dat we roepen dat Hugo met een top idee is gekomen? Dat ons als belastingbetaler 1 miljard kost zonder enige transparantie. Een carte blanche. Terwijl het de horeca-ondernemer juist alleen meer verder de shit in gaat helpen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is weer iets anders.
Het gaat hier in het topic over corona en de maatregelen.
Het maakt niet uit wat ze doen, goed is het nooit en ze worden voor van alles uitgemaakt.
Er worden geen data genoemd: belachelijk, geef nou eens een datum, dan is er iets om naar uit te kijken. Perspectief! Als het dan niet doorgaat, zien we dan wel weer.
Er worden data genoemd: er wordt aangegeven dat de eerste datum wellicht niet gehaald wordt omdat het nog niet al te best gaat. Belacheiljk, dan moeten ze niet eerst beloven dat er versoepeld wordt, om het later niet te doen. Leugenaars. Je kunt mensen niet een worst voorhouden en dan terugtrekken.
Tja.....
Dat waren verpleeghuizen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te rijmen met de verhalen die er in januari (!) al waren over ziekenhuismanagers enzo die een vaccinatie hadden geregeld voor zichzelf.
In veel gevallen, geef ik je gelijk dat een andere mening niet betekent dat je het niet doorhebt. In dit geval kan ik niet anders dan concluderen dat je de feiten niet goed kunt overzien als je instemt met een samenleving zoals Hugo die nu presenteert zonder dat daar een duidelijke escape in zit. Ergens moet een mens ook een grens trekken en die is hier. Doe je dat niet, dan vind ik daar iets van ja.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet een mening als feit plaatsen en mensen die het niet met je eens zijn vertellen dat ze 'het niet doorhebben'.
Heb jij van mij posts gezien waarin ik dat hele testgebeuren een goed idee noem? Dat zou ik vrij vreemd vinden, aangezien dat niet mijn mening is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan degene die negatief doet. Zou een mooie boel zijn als er geen kritiek geleverd moet worden. Dan kunnen we de Tweede Kamer ook wel opheffen. Wellicht is het punitiviteitstopic dan een betere voor jou? Wat stel je voor dan? Dat we roepen dat Hugo met een top idee is gekomen? Dat ons als belastingbetaler 1 miljard kost zonder enige transparantie. Een carte blanche. Terwijl het de horeca-ondernemer juist alleen meer verder de shit in gaat helpen.
Die trok ik al bij de avondklokquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
In veel gevallen, geef ik je gelijk dat een andere mening niet betekent dat je het niet doorhebt. In dit geval kan ik niet anders dan concluderen dat je de feiten niet goed kunt overzien als je instemt met een samenleving zoals Hugo die nu presenteert zonder dat daar een duidelijke escape in zit. Ergens moet een mens ook een grens trekken en die is hier. Doe je dat niet, dan vind ik daar iets van ja.
JIj mag daar iets van vinden als iemand zo denkt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
In veel gevallen, geef ik je gelijk dat een andere mening niet betekent dat je het niet doorhebt. In dit geval kan ik niet anders dan concluderen dat je de feiten niet goed kunt overzien als je instemt met een samenleving zoals Hugo die nu presenteert zonder dat daar een duidelijke escape in zit. Ergens moet een mens ook een grens trekken en die is hier. Doe je dat niet, dan vind ik daar iets van ja.
Die zien we al lang Kyran.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
Volg niet alles, dus weet niet of het al gepost is ... maar dit dus
https://www.zuyderland.nl(...)YsJa4IbD7iJiF_I3HlHg
Door te stoppen met vaccins, omdat er zeer zeldzame bijwerkingen kunnen optreden offeren wij veel meer mensen en onze economie op. Snap niet dat er zo weinig mensen zijn die dit in willen zien.
Geen feit nee... maar wel meer dan een reden om dat hier te uiten. Jij bent degene die daar tegenaan schopt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
JIj mag daar iets van vinden als iemand zo denkt.
Dat maakt het geen feit. Mensen kunnen wel goed geinformeerd zijn en toch vinden dat het, in ieder geval voor nu, een goed idee is om die samenleving zo te openen.
Dat is het stukje bij de kassa hequote:
Dat kan niet, ziekenhuismanagers werken niet in verpleeghuizen.quote:
Zelfde winkel, vond die via Twittert:quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een bende, iedere moeder zou tegen haar kind zeggen, "kamer opruimen"
Waar schop ik volgens jou precies tegenaan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen feit nee... maar wel meer dan een reden om dat hier te uiten. Jij bent degene die daar tegenaan schopt.
De milieustraat ziet er netter uit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelfde winkel, vond die via Twittert:
[ afbeelding ]
Ik val echt van de ene in de andere verbazing afgelopen jaar hoor.quote:
Tegen mensen die zich negatief uitlaten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar schop ik volgens jou precies tegenaan?
Als je daar jeuk van krijgt, dan is internet mss niet je medium?quote:Er worden geen data genoemd: belachelijk, geef nou eens een datum, dan is er iets om naar uit te kijken. Perspectief! Als het dan niet doorgaat, zien we dan wel weer.
Er worden data genoemd: er wordt aangegeven dat de eerste datum wellicht niet gehaald wordt omdat het nog niet al te best gaat. Belacheiljk, dan moeten ze niet eerst beloven dat er versoepeld wordt, om het later niet te doen. Leugenaars. Je kunt mensen niet een worst voorhouden en dan terugtrekken.
Tja.....
quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
Door te stoppen met vaccins, omdat er zeer zeldzame bijwerkingen kunnen optreden offeren wij veel meer mensen en onze economie op. Snap niet dat er zo weinig mensen zijn die dit in willen zien.
Is al voorbij gekomen. Zijn op termijn misschien valide argumenten, maar nu slaan ze daar bij Zuyderland de plank een beetje mis. Ja, door de ophef heeft meneer geen Astra genomen en daarom ligt hij nu daar. Dat klopt misschien op microniveau. Maar wij gebruiken die Astra nog altijd om mensen in een kwetsbare leeftijdscategorie te prikken. Dus de prik die de opgenomen man heeft geweigerd is in een andere arm verdwenen. Misschien wel van iemand die anders nu bij Zuyderland was binnengebracht.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
De branches zijn ook de kluts kwijt. Waarom steekt iedereen opeens de kop in het zand en lijkt te vergeten dat de cijfers op dit moment net zo erg zijn als in maart 2020?quote:Het is "volstrekt onacceptabel" als winkels pas half mei weer open kunnen, vindt branchevereniging INretail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |