Maar Kruitvat wel lekker open zonder beperkingen, toevallig omdat ze een ander registratie nummer bij de KVK hadden. Echt waanzin.quote:
Doorstroomlocatie is Ambtenaars voor locaties waar mensen kortstondig contact met elkaar hebben doordat ze niet op een vaste plek staan of zitten. Dierentuinen, musea, dat soort werk. Bioscopen dus niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:27 schreef Nexum het volgende:
Vallen de bioscopen ook onder doorstroomlocaties binnen?
Nota bene een winkel waar je nooit 1,5 m afstand kunt bewaren omdat hun paden vol met aanbiedingsmeuk staan. De Kruidvat (met een D niet een Tquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar Kruitvat wel lekker open zonder beperkingen, toevallig omdat ze een ander registratie nummer bij de KVK hadden. Echt waanzin.
Ik ben het simpelweg niet eens met de basis van je berichten waarin veel wordt gescholden, op overheid, de Jonge, Van Dissel, Rutte, RIVM. Waarin telkens termen worden gebruikt als notoire leugenaars en nog meer van dat soort zware bewoording. Ik ben het er niet mee eens. Dat betekent niet dat ik het niet door heb, dat betekent dat ik er anders over denk.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is inderdaad weinig sprake van gesprek als je continu posts dodged met de mening 'is mij niet prettig genoeg'. Ja.. dan kan ik zeggen wat ik wil.
[..]
Complot theorieën? Sorry? Ik zit hier niet te posten op het gates en 5G wappie niveau maar zet gewoon terechte vragen bij het politieke beleid en de bizarre keuzes die zij nemen.
Ik slik niet alle woorden van rutte en hugo als zoete koek en zet daar terecht vragen bij. Soms fanatiek. Maar is dat gelijk van een complotniveautje?
[..]
Niet zo raar toch als je een mening hebt over 'dingen'?
Tevens zie ik ook weinig verandering in jouw mening over 'dingen' terwijl er genoeg andere invalshoeken zijn die je wordt aangeboden.
Ik pak hier gerust zaken op van anderen. Niet vaak, maar zelfs van mij kunnen bepaalde lieden nog wat leren.
Een testmaatschappij had je vorig jaar juni op moeten zetten. Dan had het de toegevoegde waarde geweest dat nu deze lockdown niet zo lang had gehoeven of zelfs helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat dat ook werkelijk gaat gebeuren, terug naar normaal.
Wat ze nu aan het doen zijn, is naar mjin mening deels angst voor wat de pandemie al heeft veroorzaakt en misschien nog zou kunnen veroorzaken. Een ander deel is tegemoet willen komen aan wat de bevolking wil. Want zoals biljkt uit een aantal zaken, is een flink deel van de bevolking zeker wel geneigd om te testen en te betalen en weet ik wat om maar weer wat te kunnen. In ieder geval voor nu. En een deel is incompetentie; deels omdat dealen met een pandemie op deze schaal ervaring mee heeft en dus alles from scratch moet worden gedaan, deels omdat niet de meest competente mensen om een pandemie te handelen op de belangrijke posities zitten. Wat op zich ook neit vreemd is, want wie had gedacht dat ze/we daarmee zouden moeten dealen?
Uiteindelijk zal er voldoende zijn gevaccineerd, zullen mensen zien dat de zorg niet meer onder druk staat, en zal men niet meer van alles over hebben voor zaken die weer gewoon kunnen omdat er geen noodsituatie meer is in de zorg.
Rutte niet als een notoire leugenaar zien is verre van respectvol naar de slachtoffers van de Toeslagenaffaire.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het simpelweg niet eens met de basis van je berichten waarin veel wordt gescholden, op overheid, de Jonge, Van Dissel, Rutte, RIVM. Waarin telkens termen worden gebruikt als notoire leugenaars en nog meer van dat soort zware bewoording. Ik ben het er niet mee eens. Dat betekent niet dat ik het niet door heb, dat betekent dat ik er anders over denk.
Mijn mening is zeker wel in ontwikkeling en ik sta echt wel open voor meningen. Maar niet voor mensen die hun mening als feit poneren en daarna tegen anderen zeggen dat ze het niet door hebben. Dat is niet respectvol.
Normaal zijn de eerste 2 uitgelichte reacties altijd positief voor den haag. Nu zijn ze allemaal uiterst negatief.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:42 schreef alpeko het volgende:
Als men zelfs op NU.nl kritisch is over de test-samenleving, dan weet je dat je de verkeerde maatregelen voor ogen hebt.
https://www.nu.nl/coronav(...)=#coral_talk_wrapper
quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)acceptabel~a16df4ec/quote:Het is "volstrekt onacceptabel" als winkels pas half mei weer open kunnen, vindt branchevereniging INretail. Die reageert daarmee op uitspraken die premier Mark Rutte na de ministerraad deed. Rutte zei toen dat het nog onzeker is of de geplande versoepelingen op 28 april door kunnen gaan en dat het anders op 3 of 6 mei wordt of zelfs 13 mei.
Dat laatste ziet INretail niet zitten, zeker niet nu België op 26 april winkels laat heropenen. ,,Dat is met de voorjaarsvakantie op komst vragen om trammelant." Volgens de winkelbranchevereniging moet Rutte daarom "koers houden en zich richten op wat 28 april wel mogelijk is". Volgens INretail hoort een normale openstelling voor non-foodwinkels daarbij omdat de sector kapot gaat door de maatregelen.
De branchevereniging vindt het ook "te ver gaan" dat Rutte drie dagen na de persconferentie de geplande datum alweer ter discussie stelt. ,,De ziekenhuisbezetting lijkt te stabiliseren en cijfers en percentages lijken gebruikt te worden als het uitkomt. Dat leidt tot verwarring en argwaan."
Anne-Wil Duthler zal als trouwe VVD harker wel van de partij zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe ja, of wiens partner er opeens medebestuurder blijkt te zijn van een bedrijf in sneltesten
Ik vind het moeilijk te rijmen met de verhalen die er in januari (!) al waren over ziekenhuismanagers enzo die een vaccinatie hadden geregeld voor zichzelf.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Mijn schoonbroer is arts en is volgens mij over 2 weken pas aan de beurt.
Hij verkoopt ze. Hè.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we Sywert niet promoveren tot minister?
Is ook zeker gebeurd maar dat ging dan wel over resten. Weggooien of een willekeurig iemand prikken. Het is nergens beleid geweest om de niet-intensieve zorgverleners te prikken. Sterker nog: genoeg mensen die wel met corona patiënten te maken hebben, zijn niet ingeënt. Vriendin van me is MBB'er en heeft zich al 10x kunnen laten testen. Ze kon recent wel AZ krijgen maar gezien haar stollingsfactor was dat geen goed idee geweest.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te rijmen met de verhalen die er in januari (!) al waren over ziekenhuismanagers enzo die een vaccinatie hadden geregeld voor zichzelf.
kruidvat heeft gewoon een gangpad van 80 cmquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nota bene een winkel waar je nooit 1,5 m afstand kunt bewaren omdat hun paden vol met aanbiedingsmeuk staan. De Kruidvat (met een D niet een T) dicht, terrassen open! Dat is een ruil waar de hele samenleving bij is gebaad.
Dat kan. Maar:quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het simpelweg niet eens met de basis van je berichten waarin veel wordt gescholden, op overheid, de Jonge, Van Dissel, Rutte, RIVM. Waarin telkens termen worden gebruikt als notoire leugenaars en nog meer van dat soort zware bewoording. Ik ben het er niet mee eens. Dat betekent niet dat ik het niet door heb, dat betekent dat ik er anders over denk.
Ik hou me hier even stil over.quote:Mijn mening is zeker wel in ontwikkeling en ik sta echt wel open voor meningen. Maar niet voor mensen die hun mening als feit poneren en daarna tegen anderen zeggen dat ze het niet door hebben. Dat is niet respectvol.
Dat is weer iets anders.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Rutte niet als een notoire leugenaar zien is verre van respectvol naar de slachtoffers van de Toeslagenaffaire.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kruidvat heeft gewoon een gangpad van 80 cm
Ik vind het argument dat de ziekenhuiscijfers 'stabiliseren' niet echt een goed argument. Ze stabiliseren op niveautje onhoudbaar. Daar kun je niet echt mee schermen, imo.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)acceptabel~a16df4ec/
Ik kan mij die verhalen ook herinneren. Iedereen gevaccineerd ook de kok en de hr-manager die al een half jaar vanuit huis werkte. Betwijfel alleen of dat een ziekenhuis was. Denk eigenlijk een verzorgingstehuis achtig iets.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te rijmen met de verhalen die er in januari (!) al waren over ziekenhuismanagers enzo die een vaccinatie hadden geregeld voor zichzelf.
hier verschillende media die erover berichten, dus logisch dat er op forums wordt over gediscussieerd ,ook op Fok.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn mening is zeker wel in ontwikkeling en ik sta echt wel open voor meningen. Maar niet voor mensen die hun mening als feit poneren en daarna tegen anderen zeggen dat ze het niet door hebben. Dat is niet respectvol.
Een discussie is een uitwisseling van meningen. Helemaal prima!quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier verschillende media die erover berichten, dus logisch dat er op forums wordt over gediscussieerd ,ook op Fok.
https://www.hartvannederl(...)emier-rutte-reageert
https://www.geenstijl.nl/5158582/ga-weg-kan-niks/
https://joop.bnnvara.nl/n(...)ert-over-datalek-ggd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |