Ik heb het niet zo op concurrentiequote:Op vrijdag 16 april 2021 15:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Red_85 ook.
Voor al uw BBQ, Italiaans, Pincho's en Mexicaans.
Ik ga het beleid in het buitenland in ieder geval heel goed in de gaten houden. Gewoon een paar keer ontsnappen. Kan je tenminste weer normaal leven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies dit, ze kunnen het terrasbezoek op een plekje steken waar de zon niet schijnt als een testbewijs nodig is deze zomer.
Ik heb een mooi balkon van 20m2 op het zuiden, een prima alternatief, en de supermarkt zit onder mijn huis.
Als ik moet kiezen tussen 7,50 betalen voor een testbewijs, en continue maatregelen, dan zit ik veel liever op mijn eigen terras.
Ik ga wel met wat vrienden een boot huren, de water politie heeft maar 30 bootjes ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga het beleid in het buitenland in ieder geval heel goed in de gaten houden. Gewoon een paar keer ontsnappen. Kan je tenminste weer normaal leven.
Soep?quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:00 schreef alpeko het volgende:
Specialiteit is hier wel vooral Oosters (vleermuis).
En om je helemaal vrolijk te stemmen; de apocalyptische rambasambacopacabanacorona en de Indiaase bollywoodmutant worden op dit moment nog altijd dagelijks ingevlogen via Schiphol...quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:49 schreef Za het volgende:
[..]
Het is gewoon schandelijk hoe het beleid het volk in deze hachelijke situatie heeft gedreven.
Januari/Feb vorig jaar lieten ze wekelijks 20 vliegtuigen vol Chinezen het land in, en dagelijks 32 vliegtuigen uit Milaan, covid brandhaarden op dat moment.
Deze mochten vrijelijk uitwaaieren over het land, terwijl Rutte stond te lachen en van Dissel beweerde dat mondkapjes in verpleeghuizen voor ouderen werden afgeraden.
Inmiddels is het een grote rotzooi, het gros zal het pas inzien wanneer ze in juli nog steeds binnen zitten.
De trend.quote:
Aantal bezoekers is ook maar een advies. Doe er je voordeel mee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies dit, ze kunnen het terrasbezoek op een plekje steken waar de zon niet schijnt als een testbewijs nodig is deze zomer.
Ik heb een mooi balkon van 20m2 op het zuiden, een prima alternatief, en de supermarkt zit onder mijn huis.
Als ik moet kiezen tussen 7,50 betalen voor een testbewijs, en continue maatregelen, dan zit ik veel liever op mijn eigen terras.
En dat is dus de reden dat een 'gesprek' met jou niet prettig is.quote:
je moet houden!quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:50 schreef Haags het volgende:
7.50
Donderstraal lekker op met je testmaatschappij
De cijfers natuurlijk!quote:
Waarom is het de realiteit? Wat is er nu anders ten opzichte van vorige maand of de maand ervoor toen je hier nog kwam en tegen de negatieve berichten in ging?quote:
Zeker. Helemaal als je onder dit soort leugens een samenleving in wordt gepushed die helemaal niet nodig is, maar waar een paar vriendjes van politici wel heel erg rijk van gaan worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoeveel moeite kost normaal doen voor je? Een hoop volgens mij.
Brood is ook lekker!quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:
Ik kook nooit thuis, dat vind ik volks.
Ik doe wat ik wil. En als dat 7,50 betalen is om op een terras te zitten dan moet je het schuim uit je mondhoekjes halen en je traantjes drogen want niet iedereen is het altijd eens met je.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker. Helemaal als je onder dit soort leugens een samenleving in wordt gepushed die helemaal niet nodig is, maar waar een paar vriendjes van politici wel heel erg rijk van gaan worden.
Of laat jij je wel graag voor het karretje spannen Questular?
Hij denkt nu dat elke mutatie meteen een vaccin escape mutatie is wat niet het geval is....quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom is het de realiteit? Wat is er nu anders ten opzichte van vorige maand of de maand ervoor toen je hier nog kwam en tegen de negatieve berichten in ging?
Sorry hoor, maar jij zegt vooral niet met mij in gesprek te willen..quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat een 'gesprek' met jou niet prettig is.
Je hebt niet eens het fatsoen om te accepteren dat anderen een andere mening hebben.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:05 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Oh jee. Zal daar eens diep over nadenken als ik in de zon op een terrasje aan mijn witbiertje nip
Je hebt dus immers volk wat zich graag voor het karretje laat spannen en zich laat nudgen naar een testmaatschappij welke is ingevoerd op een frauduleuze grond en een hoop leugens.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil. En als dat 7,50 betalen is om op een terras te zitten dan moet je het schuim uit je mondhoekjes halen en je traantjes drogen want niet iedereen is het altijd eens met je.
Poeh dat zijn een hoop tranen zeg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt dus immers volk wat zich graag voor het karretje laat spannen en zich laat nudgen naar een testmaatschappij welke is ingevoerd op een frauduleuze grond en een hoop leugens.
Ik snap het niet hoor dat jullie dat prima vinden. Voorgelogen worden door je eigen overheid en het prima vinden. Maargoed, NL'rs zullen politieke leugens lekker vinden. Je hebt immers dus ook ruim 2mln mensen die vrolijk op een notoire leugenaar als rutte heeft gestemd.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij zegt vooral niet met mij in gesprek te willen..
Je reageert niet eens op een prima onderbouwde post van mij om weerwoord te geven. Maar je komt continu wel posten dat 'een gesprek met mij niet prettig is'.
Denk dat jij gewoon zelf niet in discussie wil als iemand jou weerwoord kan geven dmv prima argumentatie.
Voor mij boeit dat nog niet eens echt. Kan me momenteel op het werk laten testen. Geld boeit me ook geen reet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:09 schreef maan_man het volgende:
Los van het geld, in de stad vind je misschien nog een aantal gegadigden. Maar als ik hier in het dorp naar de kroeg wil, dan rij je eerst 20-25 minuten enkele reis naar een teststraat. Heel praktisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |