Anders wil ik m'n geld terug.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geen idee welke kant het op gaat voor gevaccineerden. Grote kans dat gevaccineerden zich niet telkens hoeven te laten testen.
Jeetje, jij bent echt 180 graden gedraaid. Waarom?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ja.
We bevinden ons in een permanente covid situatie.
Het is gewoon schandelijk hoe het beleid het volk in deze hachelijke situatie heeft gedreven.quote:
De realiteit is gelandquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent echt 180 graden gedraaid. Waarom?
Als iedereen nu zo ver mogelijk wegblijft waar testen noodzakelijk is. En dat de overheid gewoon haast maakt met prikken, zonder allerlei prikstops, des te sneller kunnen we die shitshow stoppen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geen idee welke kant het op gaat voor gevaccineerden. Grote kans dat gevaccineerden zich niet telkens hoeven te laten testen.
Extra duidelijk dat vaccineren wel degelijk verplicht wordt. Vaccineren hoort een vrije keuze te zijn, maar op deze manier worden mensen duidelijk gemanipuleerd om zich te laten vaccineren.
En dan wil je je vaccineren en dan mag je duimen dat er niet wéér een vaccin stopgezet wordt vanwege enkele gevallen.
Ook als er wél naar gevraagd wordt....krijg je zo'n ellenlang antwoord waar je niks mee kan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:49 schreef raptorix het volgende:
Wat ik nou niet snap he, waarom er geen enkele journalist vraagt, waar Rutte het beeld van een stijgende trend vandaan haalt, het is namelijk gewoon niet waar, is er dan geen enkele journalist die even het grafiekje erbij pakt en vraagt: Mijn Rutte waar ziet u precies de stijgende trend?
Van de andere kant, je kunt daar hooguit een half biertje voor krijgen op een terras, dus zoveel scheelt dat nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:50 schreef Haags het volgende:
7.50
Donderstraal lekker op met je testmaatschappij
Omdat het de realiteit is Chatnox.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:49 schreef chratnox het volgende:
Jeetje, jij bent echt 180 graden gedraaid. Waarom?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:49 schreef raptorix het volgende:
Wat ik nou niet snap he, waarom er geen enkele journalist vraagt, waar Rutte het beeld van een stijgende trend vandaan haalt, het is namelijk gewoon niet waar, is er dan geen enkele journalist die even het grafiekje erbij pakt en vraagt: Mijn Rutte waar ziet u precies de stijgende trend?
Kunnen Mark en Hugo er wel even een Emmy aan overhouden. Goed acteerwerk de afgelopen maanden; zoveel mensen die ze gewoon nog steeds op hun woord geloven en beschermen. Die nog steeds niet inzien dat de overheid echt niet het beste met ze voor heeft.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als iedereen nu zo ver mogelijk wegblijft waar testen noodzakelijk is. En dat de overheid gewoon haast maakt met prikken, zonder allerlei prikstops, des te sneller kunnen we die shitshow stoppen.
Dan kunnen we daarna in 1 ruk door naar de parlemantaire affaire, die ze hopelijk uitzenden op Netflix.
Ik mag het je hopen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is nu wel duidelijk ja. Als dit het geval is, dan wordt de testmaatschappij ook na het vaccineren.quote:Extra duidelijk dat vaccineren wel degelijk verplicht wordt. Vaccineren hoort een vrije keuze te zijn, maar op deze manier worden mensen duidelijk gemanipuleerd om zich te laten vaccineren.
En dan wil je je vaccineren en dan mag je duimen dat er niet wéér een vaccin stopgezet wordt vanwege enkele gevallen.
De overheid probeert hier duidelijk nog wat aan te verdienen; dat lijkt me inmiddels duidelijk. ''Never waste a good crisis''. Veel gebruikt zinnetje, maar oh zo relevant in de huidige crisis.
Niks is zo permanent als tijdelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:53 schreef Questular het volgende:
Ik betaal graag 7,50 om een avondje door te halen op een terras. Maar alleen als tijdelijke oplossing totdat we een fatsoenlijke vaccinatiegraad hebben gehaald.
Eens.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:47 schreef Mallerd01 het volgende:
Op zich slechte cijfers maar ik ben benieuwd wat de komende week gaat doen. Het weer wordt nu wel echt beter dus mocht dat de doorslaggevende invloed zijn, dan zou je de komende week wel echt serieuze daling moeten gaan zien lijkt me.
[..]
Maar dit is natuurlijk wel de doodeenvoudige oplossing voor een testsamenleving: gewoon niet aan meedoen, dan houd het snel op. Mijn verwachting is ook dat het misschien een maand goed werkt omdat iedereen echt wat wil ondernemen. Dan blijkt dat het veel mensen toch wel echt hard raakt in de portemonnee en dan gaan mensen gewoon weer thuis feestjes organiseren.
Voor mij is het redelijk simpel in ieder geval; als ik een testbewijs nodig heb voor de bioscoop, dan ga ik niet naar de bioscoop. Ik kan makkelijk nog wel even zonder die evenementen ook. Zolang ik weer kan sporten en wat muziek kan maken ben ik voor dit jaar eigenlijk wel weer tevreden, mijn sociale leven organiseer ik dan wel zonder discotheek of pub.
Dat zijn vaststellingen van positieven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie hem ook niet hoor.
Maakt niks uit. Uiteindelijk zie je het toch aan de weekcijfers.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:50 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook vandaag dus het storingeffect
Alsof die studenten geld hebben. Hun baantjes in de horeca zijn er ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:54 schreef Janneke141 het volgende:
7,50, lijkt me een koopje om een dag college te mogen volgen.
Onderwijs is een keuze, ze kunnen ook gewoon op hun 16e gaan werken en belasting betalen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:54 schreef Janneke141 het volgende:
7,50, lijkt me een koopje om een dag college te mogen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |