quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:06 schreef TaMieke het volgende:
Zal er maar geen OnlyFans titel van maken
Werken zul je!quote:
Goed zo, jij ookquote:
Moet hem eerst aanmaken. Is moeilijk promoten als je nog niets hebt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:
Dit was je kans voor een eerste stukje reclame voor je only fans.
Nu al? Zuiplapquote:
quote:
7 uurquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe vroeg was jij al begonnen dan?
Zo laat!quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen zat ik net aan het ontbijt.
Toen sliep ik nogquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen zat ik net aan het ontbijt.
8 uur wekker, 8.20 eruit, 8.55 met koffie en ontbijt achter de laptopquote:
Anders is de krant er nog niet. Dus dat heeft dan geen nut.quote:
Daar staat toch alleen ellende inquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders is de krant er nog niet. Dus dat heeft dan geen nut.
huehuequote:Op vrijdag 16 april 2021 18:40 schreef Senn88 het volgende:
Iemand die graag mijn akker wil maaien vanavond?
Nou ik val niet meer onder tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Noemen ze het zo tegenwoordig.
Even met de zeis er overheenquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Noemen ze het zo tegenwoordig.
Even laten weten, dan zwaai ik.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik rij zondag wellicht even door CL-city.
Jup en een kantjesmaaier voor de verzorgde afwerking. Die moet ik zo nog even over de randjes halen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze een elektrische maaier heeft thuis.
Eigen tuin eerst.quote:
Beetje t zelfde als met tettenpics. Ook zelden vrijwilligers voor.quote:
Neuh. Wil dit weekend wel even met de hogedrukspuit in de weer.quote:
Ja heb je er erg hoge druk op?quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh. Wil dit weekend wel even met de hogedrukspuit in de weer.
Tis zeker al weer een tijd geleden he?quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh. Wil dit weekend wel even met de hogedrukspuit in de weer.
5 jaarquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis zeker al weer een tijd geleden he?
Huuuuuuquote:
Als het nu RIPenis was, stond er in ieder geval nog iets omhoogquote:
De kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met een pakketbezorger die gewoon aanbelt en zorgvuldig omgaat met je pakketje.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:22 schreef DrMarten het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gemaakt door de pakketbezorger voor een pakketje dat gewoon door de brievenbus kan. "Ja ik dacht, ik bel toch maar even aan..." Lul
Aparte bijnaam. Wat voor soort rollenspel is dat?quote:Op zondag 18 april 2021 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga volgende week ook maar eens lang weekend nemen.
Vrijdag stuurt Cali me een berichtje dat het weekend voor de deur staat. Daarna laat ik haar binnen.quote:Op zondag 18 april 2021 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte bijnaam. Wat voor soort rollenspel is dat?
Ik ook idd. Vind het vervelender dat ze mijn paklet met een waarde van 500 euro gewoon bij de voordeur neer hebben gezet.quote:Op zondag 18 april 2021 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met een pakketbezorger die gewoon aanbelt en zorgvuldig omgaat met je pakketje.
80% van de Nederlandse DHL-klanten ook trouwens.
En nog een feestdag minder zeker.quote:Op zondag 18 april 2021 10:53 schreef TaMieke het volgende:
Lang weekend zou fijn zijn. Maar collega heeft al alle maandagen vrij tot aan sint juttemus
Van mij mogen ze Koningsdag ook gewoon afschaffen. Boeit niemand en je kan toch nix.
Doe dan een feestdag in de zomer ofzo. Is de kans op mooi weer iig groter dan alles in maart/april/mei te willen doenquote:Op zondag 18 april 2021 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nog een feestdag minder zeker.
Wanneer is de volgende geboren?quote:Op zondag 18 april 2021 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe dan een feestdag in de zomer ofzo. Is de kans op mooi weer iig groter dan alles in maart/april/mei te willen doen
En rot op met oranje! niemand ziet er goed uit in Oranje.
Oke, einde van mn rant.
De zon schijnt![]()
![]()
In Decemberquote:Op zondag 18 april 2021 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende geboren?
Ohquote:
Nee precies.quote:Op zondag 18 april 2021 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OhDat is ook niet goed uitgerekend dan.
Helaas maar eens in de vijf jaar. Dat heeft rutte ook al 4 jaar van ons afgepakt.quote:
Gister ook gedaan. Gesnoeid en onkruid eruit, paar dingen geplant. Wat spul in de moestuin uitgeplant.quote:Op zondag 18 april 2021 10:06 schreef Senn88 het volgende:
Gisteren hele dag in de tuin gewerkt. Het is nog niet af maar het ziet er wel al een stuk beter uit. Nu zo ff onkruid verzamelen en dat op een vuilniszak gooien want de kliko is voller dan vol. Daarna even bij opa op bezoek denk ik. En volgende week lekker lang weekend
Ik heb een weekendje Nijmegen. Beetje rondwandelen en goede zaken voor to-go lunch zoekenquote:Op zondag 18 april 2021 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister ook gedaan. Gesnoeid en onkruid eruit, paar dingen geplant. Wat spul in de moestuin uitgeplant.![]()
heerlijk dagje.
Dus je maakt een bloedbad bij andere? Lekker handigquote:Op zondag 18 april 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een weekendje Nijmegen. Beetje rondwandelen en goede zaken voor to-go lunch zoeken
Natuurlijk wel zelf opgeruimd.quote:Op zondag 18 april 2021 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus je maakt een bloedbad bij andere? Lekker handig
quote:Op zondag 18 april 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk wel zelf opgeruimd.
Heerlijk, mij lijken die broodjes van bistro flores wel lekker. Maar ben nooit in de stadquote:Op zondag 18 april 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een weekendje Nijmegen. Beetje rondwandelen en goede zaken voor to-go lunch zoeken
En ik maar rondlopen om jullie te spottenquote:Op zondag 18 april 2021 11:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijk, mij lijken die broodjes van bistro flores wel lekker. Maar ben nooit in de stad
Waardeloos helaasquote:Op zondag 18 april 2021 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Faxie![]()
Hoe zijn de kite-chicks in het nieuwe jaar?
Ja dat is een heel fijn tentje jaquote:Op zondag 18 april 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ik maar rondlopen om jullie te spotten![]()
Maar ik zet het even op mijn lijstje erbij, zo maar weer even naar buiten toe. Bairro Alto is tot nu toe wel favoriet.
Superlekker en totaal geen interesse in jou, lees ik.quote:
Altijd tochquote:Op zondag 18 april 2021 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Superlekker en totaal geen interesse in jou, lees ik.
Iemand moet het doenquote:
Damn. Stop de persen.quote:Op zondag 18 april 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs ik heb dingen gedaan dit weekend.
Merci cheriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |