Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef Confetti het volgende:
Al die kansloze beloftes maken het alleen maar erger. Een sombere, duistere, angstig boodschap is vele malen effectiever. Mensen zijn emotie-wezens. Als je ze perspectief gaat bieden zullen mensen zelf sneller naar het einde van de tunnel gaan lopen.
Als dit zo doorgaat is een genadeloos harde lockdown de enige optie om een infarct te voorkomen. Wat een drama.
Verworpen.quote:
Bureaucratie in Nederland? Jij kijkt zeker nooit ‘Ik vertrek’?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vaccinatiepaspoort.
Oh nee, dat kan niet want de registratie loopt niet goed. En dat voor een bureaucratie als Nederland![]()
Ik dus ook niet, en ik spreek via werk nog best veel mensen. Snap er echt helemaal niets van. En ik baal zo verschrikkelijk vandaag, ik mis mijn werk, mijn training. Heb geen cent te makken dus ga sowieso niet betalen voor testen om wat te mogen. Wil daar überhaupt niet aan meewerken ook al stikte ik in het geld. Ben het spuugzat. Het moet ophouden. Zo, dagboek weer ingevuld voor vandaagquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hoor juist helemaal niets meer om mij heen. Daarom valt dit juist tegen.
Die oude RIVM chef, Coutinho, ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is echt een verademing. Net als Jaap Goudsmid trouwens. Gelukkig zijn er nog wel rationele en genuanceerde mensen.
Ik zie ze alleen nooit in de media.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:30 schreef raptorix het volgende:
ZIJN ER HIER MENSEN DIE NOG GEEN CORONJA HEBBEN GEHAD?
Zelfs nog nooit getest, klap in het gezicht van de zorg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:30 schreef raptorix het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:30 schreef raptorix het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:30 schreef maan_man het volgende:
Is ergens bekent hoeveel besmette mensen zonder symptomen er aan het licht komen tijdens de testevents? Die hadden wij eerder niet in de cijfers.
Nee, want de testevents zijn niet geïnteresseerd in het aantal besmettingen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:30 schreef maan_man het volgende:
Is ergens bekent hoeveel besmette mensen zonder symptomen er aan het licht komen tijdens de testevents? Die hadden wij eerder niet in de cijfers.
Still going strong. Nog niemand in mijn familie of vriendengroep; en we nemen het niet zo nauw met de regels.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:30 schreef raptorix het volgende:
Precies wat ze nodig hadden. Even een paar dagen weer meer testen om wat hogere besmettingscijfers te kunnen communiceren en de blijk van urgentie weer even te pushen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:29 schreef capricia het volgende:
Nou. Daar gaat een eventuele versoepeling. Down the drain.
Tuurlijk, ben gekke henkie niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:30 schreef raptorix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |