Onze hugo is stuk, wie heeft er een nieuwe? Iemand die het wel kan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben de strijd van Den Haag verloren
Marcel Levi.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onze hugo is stuk, wie heeft er een nieuwe? Iemand die het wel kan?
Klinkt als iemand met onderliggende psychische klachten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga lekker vervelend worden tegen andere mensen. Ik ben al zwaar meer geïrriteerd, agressief en heb wrok. Daar gaat die testsamenleving alleen maar meer voor zorgen. Ja, sorry. Ik had het ook anders gewild. Ik vind het echt niet leuk meer.
Ik hoor juist helemaal niets meer om mij heen. Daarom valt dit juist tegen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat het weer zou stijgen, hoor het weer meer in de omgeving, opa moest vanochtend testen omdat hij in de buurt was geweest (maar hij heeft al wel Pfizer gehad) van iemand en zei dat het echt belachelijk druk was bij de teststraat waar ik een maand terug niemand voor of achter me had.
Zo zonde..
Rdam met stip op 1!quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:24 schreef Nia het volgende:
De komende dagen tikken we geheid de 10000 weer aan. Het zijn nu de Ramadan bijeenkomsten in grote steden als Rotterdam waar ook ziekenhuisopnamen uit voort gaan komen..
Hopelijk is je opa niet besmet!quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat het weer zou stijgen, hoor het weer meer in de omgeving, opa moest vanochtend testen omdat hij in de buurt was geweest (maar hij heeft al wel Pfizer gehad) van iemand en zei dat het echt belachelijk druk was bij de teststraat waar ik een maand terug niemand voor of achter me had.
Zo zonde..
Jup, veroorzaakt door al die onzin.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Klinkt als iemand met onderliggende psychische klachten.
Je bubbel heeft dus al groepsimmuniteit bereiktquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hoor juist helemaal niets meer om mij heen. Daarom valt dit juist tegen.
Hugo is persoonlijk verantwoordelijk voor mensen die besmet raken? Komop zeg..quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onze hugo is stuk, wie heeft er een nieuwe? Iemand die het wel kan?
Nee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef Confetti het volgende:
Al die kansloze beloftes maken het alleen maar erger. Een sombere, duistere, angstig boodschap is vele malen effectiever. Mensen zijn emotie-wezens. Als je ze perspectief gaat bieden zullen mensen zelf sneller naar het einde van de tunnel gaan lopen.
Als dit zo doorgaat is een genadeloos harde lockdown de enige optie om een infarct te voorkomen. Wat een drama.
Hij is echt een verademing. Net als Jaap Goudsmid trouwens. Gelukkig zijn er nog wel rationele en genuanceerde mensen.quote:
Lijkt mij sterk, want de mensen die ik nog zie zijn geen van allen ooit besmet geweest.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bubbel heeft dus al groepsimmuniteit bereikt.
Kappers en nagelstilisten dicht, dat zal ze leren. RAMEDAN afschaffen is oorlog, komen ze niet aan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef Confetti het volgende:
Al die kansloze beloftes maken het alleen maar erger. Een sombere, duistere, angstig boodschap is vele malen effectiever. Mensen zijn emotie-wezens. Als je ze perspectief gaat bieden zullen mensen zelf sneller naar het einde van de tunnel gaan lopen.
Als dit zo doorgaat is een genadeloos harde lockdown de enige optie om een infarct te voorkomen. Wat een drama.
Van opa zou vooral wat ongemakkelijke dingen veroorzaken als dat moeders er sinds overlijden oma vorig jaar zo'n beetje dagelijks komt voor een controle hoe het gaat, boodschappen, eten en dergelijke. Dus dat zou wat lastiger worden. Hij zou ook vandaag z'n tweede prik Pfizer krijgen, maar dat ging dus niet door omdat hij in afwachting van testuitslag is ...quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk is je opa niet besmet!
Jij woont ook in Twente toch? Opeens een flinke toename hier he... We gingen zo goed
Het is me wat hé.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jup, veroorzaakt door al die onzin.
Marcel Levi was mooi, toen het paniek was bij de NOS over de situatie in London: Nee hoor, het is hier altijd druk, ik help ook een handje mee op de IC, intussen runned de man ook nog even 6 Londense ziekenhuizen en heeft hij tijd voor interviews en colomns. Geweldig.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is echt een verademing. Net als Jaap Goudsmid trouwens. Gelukkig zijn er nog wel rationele en genuanceerde mensen.
Ik zie ze alleen nooit in de media.
Nee, onze kat typt die berichten, dus lees ze zelf niet altijdquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees je zelf wat je schrijft? Komop..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |